Gelderland schatquote:Op maandag 21 mei 2007 13:43 schreef valek het volgende:
[..]
Ik merk dat je van boven de rivieren komt. Arrogant en geen respect voor een andere club. Jammer, zelf heb ik veel respect voor Feyenoord. Vind het een mooie club en het is jammer dat het kut met ze gaat. Maar
ikzelf ben een echte PSV-er.
Diep in hun hart denken ze hetzelfde, rivaliteit tussen ajax en Feijenoord is van een ongekend iets. Zal in combi met psv nooit plaats kunnen vinden.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:43 schreef Katana het volgende:
[..]
Zoveel club gevoel dat je meer met Ajax supporters hebt dan met PSV supporters.
Laten je vriendjes in Rotterdam het maar niet horen![]()
Ik vond het al vreemd dat je niet reageerde.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:43 schreef Camplo het volgende:
Keltie, Rekkie, Valek, Jarno.
Een voetbal topic
Jij erbij en we zijn compleet!!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:43 schreef Camplo het volgende:
Keltie, Rekkie, Valek, Jarno.
Een voetbal topic
Sorry, maar dat kan mij echt m'n reet roesten.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef Katana het volgende:
[..]
Ranking? Fuck rankings, kijk gewoon naar de prestaties in Europa.
Mocht je toch een ranking willen, kijk voor de gein hoeveel punten Feijenoord heeft gehaald voor Nederland de afgelopen jaren en hoeveel punten PSV heeft gehaald.
Mooie verhalenquote:[..]
Tja, wees er maar trots op.
Ging, dacht ik over de hele wedstrijd gezien redelijk gelijk op?quote:[..]
Dit seizoen, toen jullie het 1e half uur werden overlopen en blij mochten zijn dat het geen 5-1 stond met de rust?
Ik ben zo eerlijk om toe te geven dat de Kuip het mooiste stadion van Nederland is. Maar doe nou niet of het PSV stadion een veredeld NAC stadion is, met je ''stadionnetje''![]()
[..]
Hoezo? Geen respect voor te hebben. Dat is normaal.quote:Dat verdient dan wel weer respect![]()
Haha en dat geloof jij zelf? Iets over rivaliteit gewouwel zal me worst zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Diep in hun hart denken ze hetzelfde, rivaliteit tussen ajax en Feijenoord is van een ongekend iets. Zal in combi met psv nooit plaats kunnen vinden.
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:46 schreef Keltie het volgende:
Ging, dacht ik over de hele wedstrijd gezien redelijk gelijk op?
(Tis al weer even geleden.. Drank en drugs maken meer stuk dan je lief is)
Sympathie is een groot woord, maar willen dat ze verdwijnen.. Neuh, zwart gat effect ey.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef Katana het volgende:
[..]
Haha en dat geloof jij zelf? Iets over rivaliteit gewouwel zal me worst zijn.
Maar denk je nou dat ze diep in hun hart symphatie voor Ajax hebben?
Jah, ik zeg toch dat er geen haat zit tussen psv en Feijenoord? Komt omdat er niets te haten valtquote:Leuk voorbeeld:
Charisteas kwam naar Feijenoord en het huis was te klein. Harry de Neus etc.
Lucius van PSV naar Feijenoord en dat kan wel. Onze cultheld is nu zelfs aanvoerder baas van Rotterdam.
Ik denk niet dat ik mij daar druk om maak?quote:Ik denk trouwens ook niet dat je Feijenoord vriendjes het in dank afnemen dat jij voor een hele groep maar even zegt dat ze diep in hun hart het zelfde denken.
Oeh jah, want "drugs are bad for you" en iedereen die 'iets' gebruikt kan niets meerquote:Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef Katana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Redelijk op?
Feijenoord werd het eerst half uur weggespeeld, met rust had het 5-1 moeten staan.
Maar je zit aan de drugs zie ik, dat verklaart je postgedrag waarschijnlijk ook.
Ik weet genoeg![]()
Ik meen ook dat wij onterecht geen penalty kregen en dat er een loepzuiver doelpunt onterecht werd afgekeurd?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef Katana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Redelijk op?
Feijenoord werd het eerst half uur weggespeeld, met rust had het 5-1 moeten staan.
Klopt, maar je had niet mogen klagen als het met rust pas 4-1 stond.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik meen ook dat wij onterecht geen penalty kregen en dat er een loepzuiver doelpunt onterecht werd afgekeurd?
Dus och..
Dat zal dan wel, heb geen overklassing gezien.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef Katana het volgende:
[..]
Klopt, maar je had niet mogen klagen als het met rust pas 4-1 stond.
Dat PSV het niet eerder afmaakt is een ander verhaal.
Maar doe niet alsof het 'gelijk' op ging, want dan heb je een totaal andere wedstrijd zitten kijken
Sympathie is een groot woord. Ook al heeft elke Feyenoorder een grafhekel aan Ajax, de rivaliteit is 'leuk', en die bestaat niet zonder Ajax. Wat dat betreft heeft Ajax, hoe gehaat ook, in de ogen van de Feyenoorder meer bestaansrecht dan zielloze clubjes als PSV of RKC.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef Katana het volgende:
[..]
Haha en dat geloof jij zelf? Iets over rivaliteit gewouwel zal me worst zijn.
Maar denk je nou dat ze diep in hun hart symphatie voor Ajax hebben?
Kijk, zoiets dus.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sympathie is een groot woord. Ook al heeft elke Feyenoorder een grafhekel aan Ajax, de rivaliteit is 'leuk', en die bestaat niet zonder Ajax. Wat dat betreft heeft Ajax, hoe gehaat ook, in de ogen van de Feyenoorder meer bestaansrecht dan zielloze clubjes als PSV of RKC.
Welke wedstrijd heb je gezien?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef Katana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Redelijk op?
Maar je zit aan de drugs zie ik, dat verklaart je postgedrag waarschijnlijk ook.
Ik weet genoeg![]()
PSV - Feijenoord, deden we ook niet onder dacht ik mij te herinneren?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb je gezien?Feyenoord was de betere ploeg toen hoor. Als je het over Feyenoord - PSV hebt dan.
In ieder geval zeker weten geen overklassing. Vorig jaar in de beker, dat was overklassing van PSV. Dit jaar in de competitie niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
PSV - Feijenoord, deden we ook niet onder dacht ik mij te herinneren?
Wisten? "Hoopten". Gunde het Von Gahl niet, ajax ook niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:11 schreef valek het volgende:
Wat ik ff wil zeggen he,
We hebben Ajax en AZ even laten proeven van het kampioenschap, maar iedereen wist toch wel dat PSV WEER kampioen zou worden.
![]()
![]()
Ik wist het wel hoor. Heb me geen moment druk gemaakt daarover.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wisten? "Hoopten". Gunde het Von Gahl niet, ajax ook niet.
Dat wisten zelfs de bestuursleden, de trainer en de spelers.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:11 schreef valek het volgende:
Wat ik ff wil zeggen he,
We hebben Ajax en AZ even laten proeven van het kampioenschap, maar iedereen wist toch wel dat PSV WEER kampioen zou worden.
![]()
![]()
volgens mij hadden jullie nog niet de helft van het aantal kaarten in de uitvakken in De Kuip als ik mij niet vergisquote:Op maandag 21 mei 2007 13:17 schreef Katana het volgende:
De PSV supporters zijn afgelopen seizoen voglens mij het trouwst geweest van allemaal.
Iedere pot uitverkocht, en in de periode dat het minder ging was iedere uitwedstrijd EN thuiswedstrijd uitverkocht.
van alle mensen die ik ken zijn er 3 voor psv, waarvan er 1 door een ander gehersenspoeld isquote:In de randstad zijn ook genoeg PSV supporters te vinden. Er is zelfs een een grote supportersgroep in de randstad die met bussen naar uitwedstrijden gaat.
ik begrijp dat het woord rivaliteit jullie volledig vreemd isquote:Op maandag 21 mei 2007 13:43 schreef Katana het volgende:
[..]
Zoveel club gevoel dat je meer met Ajax supporters hebt dan met PSV supporters.
Laten je vriendjes in Rotterdam het maar niet horen![]()
Dat begrijp jij verkeerd dan.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik begrijp dat het woord rivaliteit jullie volledig vreemd is
Eindhovenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
goed, je kent het woord misschien
of hebben jullie wel een rivaal?
Nee,quote:Op maandag 21 mei 2007 14:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
goed, je kent het woord misschien
of hebben jullie wel een rivaal?
Whihi...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:44 schreef valek het volgende:
[..]
Nee,
Als wij onze gelijken willen vinden moeten we met god voetballen.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:44 schreef valek het volgende:
[..]
Nee,
amsterdamse arrogantiequote:Op maandag 21 mei 2007 14:44 schreef valek het volgende:
[..]
Nee,
Jij bent diegene die geirriteerd lijkt. Ik zit hier met een glimlach hoor. En ik denk aan de reacties te zien van de rest, dat ze zich ook niet al te druk maken.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:50 schreef jpg97 het volgende:
Voetbal
Waterpolo ftw
Echt serieus wat een mongolen hier.. ga die discussie gewoon niet aan. Ieder vindt "zijn" club tóch het beste en proberen dat als haantjes te verkondigen met totaal nutteloze informatie over de historie, "clubgevoel" , de streek waar zo'n club vandaan komt, wat de club heeft gepresteerd in het verleden etc.etc...
Je bent écht dom om zo'n discussie in te gaan en die ook nog denkt te winnen.
Wat nóg erger is, is dat er ook serieus mensen geïrriteerd raken hierdoor
Geniet gewoon van het voetbal en op het einde van het seizoen kan er toch altijd maar 1 kampioen zijn en dat is de club die dat seizoen het beste heeft gevoetbald.
Je bedoelt zij zijn en blijven de besten. Jij doet er geen fuck voor hoor mongool zij zijn degenen die voetballen.quote:WIJ ZIJN EN BLIJVEN DE BESTEN
pff, zeur niet zoquote:Op maandag 21 mei 2007 14:50 schreef jpg97 het volgende:
Voetbal
Waterpolo ftw
Echt serieus wat een mongolen hier.. ga die discussie gewoon niet aan. Ieder vindt "zijn" club tóch het beste en proberen dat als haantjes te verkondigen met totaal nutteloze informatie over de historie, "clubgevoel" , de streek waar zo'n club vandaan komt, wat de club heeft gepresteerd in het verleden etc.etc...
Je bent écht dom om zo'n discussie in te gaan en die ook nog denkt te winnen.
Wat nóg erger is, is dat er ook serieus mensen geïrriteerd raken hierdoor
Geniet gewoon van het voetbal en op het einde van het seizoen kan er toch altijd maar 1 kampioen zijn en dat is de club die dat seizoen het beste heeft gevoetbald.
Spreek voor jezelf, ik ben altijd bloedserieus op internetquote:Op maandag 21 mei 2007 14:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
pff, zeur niet zo
de meesten hier zijn niet serieus hoor
ik zei de meesten, van jou weet ik het welquote:Op maandag 21 mei 2007 14:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben altijd bloedserieus op internet![]()
Amenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:52 schreef valek het volgende:
[..]
Jij bent diegene die geirriteerd lijkt. Ik zit hier met een glimlach hoor. En ik denk aan de reacties te zien van de rest, dat ze zich ook niet al te druk maken.
En ik zit met smart te wachten totdat ik als AZ-supporter ook goed mee kan doen met dit soort discussiesquote:Op maandag 21 mei 2007 14:57 schreef ruud_fr het volgende:
dit begint trouwens weer te lijken op het 010/020 topic
jammer dat jorien en patrickt ofzo nergens te bekennen zijn
Op het gegeven dat onnoemelijk veel supporters weglopen bij een 0-3 achterstand voor Ajax. Vooral voorgaande jaren kwam dat met enige regelmaat voor. De term"Ajax publiek" is neit voor niks ontstaan eh.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
Uit de bodem van mijn hart gast, WAAR baseer jij op dat Ajax-supporters gloryhunters zijn???
Hoop doet leven. Christenen wachten ook nog steeds op de terugkeer van Jezus. Ook zij zullen nog laaang moeten wachten.quote:Ajax bakte er de afgelopen 10 jaar niks meer van, is 1 keer kampioen geweest en toch zit de Arena gewoon elke keer weer vol.
Ik ben dit jaar 4 keer in de Kuip geweest en 4 keer zat het zo goed als vol. Lulkoek dus.quote:Kijk naar Feyenoord met z'n geweldige trouwe supporters. Die tent is gewoon 3 kwart leeg!!
Als de discussies met Ajax zoals nu nog een jaar ofzo aanhouden, dan kunnen wij ook meedoen in de rivaliteit hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef Keltie het volgende:
Blijven wachten dan.
Rivaliteit is niet te koop, evenals echte supporters.
misschien kunnen jullie wel met psv afspreken dat jullie voortaan stoer doen tegen elkaar op internet, dan hebben jullie ook beiden een aartsrivaalquote:Op maandag 21 mei 2007 15:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als de discussies met Ajax zoals nu nog een jaar ofzo aanhouden, dan kunnen wij ook meedoen in de rivaliteit hoor
PSV'ers afzeiken is geen reet aanquote:Op maandag 21 mei 2007 15:11 schreef ruud_fr het volgende:
misschien kunnen jullie wel met psv afspreken dat jullie voortaan stoer doen tegen elkaar op internet, dan hebben jullie ook beiden een aartsrivaal
Omdat jullie niet onze gelijken zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
PSV'ers afzeiken is geen reet aan
Aldus een AZ gloryhunterquote:Hoop doet leven. Christenen wachten ook nog steeds op de terugkeer van Jezus. Ook zij zullen nog laaang moeten wachten.
Dat zei je zeker 10 jaar geleden ook al.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
Aldus een AZ gloryhunter
En wat vind jij lang wachten? Wedden dat Ajax de eerst komende 3 jaar minstens 1 keer kampioen word?
We zijn al kampioen geworden in het laatste 10 jaarquote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat zei je zeker 10 jaar geleden ook al.
wedden dat AZ volgend jaar kampioen wordt?
Duhhh.....daar doelde ik ook op manquote:Op maandag 21 mei 2007 15:26 schreef BonJovi het volgende:
We zijn al kampioen geworden in het laatste 10 jaar![]()
En die arrogantie werd door Ajax afgestraft.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:44 schreef valek het volgende:
[..]
Nee,
ik weet niet of je t weet, maar ze hebben meer dan 4 keer in de kuip gespeeldquote:Op maandag 21 mei 2007 15:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben dit jaar 4 keer in de Kuip geweest en 4 keer zat het zo goed als vol. Lulkoek dus.
Volgens vele mensen die een wrok jegens Feyenoord hebben is de wedstrijd in de PO wel representatief als je ze zo hoort.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik weet niet of je t weet, maar ze hebben meer dan 4 keer in de kuip gespeelddus die 4 keer dat jij geweest bent zijn niet representatief voor alle wedstrijden.
Die wedstrijd geldt niet. Dat weet je toch.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
En die arrogantie werd door Ajax afgestraft.
Mess with the BEST...die like the rest (lose 1-5 in dit geval)
Ach ja, 1-5 was niet genoeg, 5-1 wel..quote:Op maandag 21 mei 2007 18:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
En die arrogantie werd door Ajax afgestraft.
Mess with the BEST...die like the rest (lose 1-5 in dit geval)
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef Red_85 het volgende:
ik vind het gewoon tof dat Ajax de meest gehate club en tegelijkertijd de meest geliefde club van het land is. prachtig. er is geen club in dit land waarover meer gepraat wordt. en tja, de mensen die Ajax haten, dat is natuurlijk tegen het zere beentje omdat er niet over hun clubje gepraat wordt logisch.
er wordt bijwijze van spreken meer geschreven over een Ajacied die een scheet laat dan een top tranfer van iedere andere club.
doet pijn he, dat WIj zo groot bagger zijn?
Ajax PSV, het enige echte voetbal instituut van Nederland
hahahahahahahaquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
hahahahahahaha
dit soort mannetjes bedoel ik nou. doet pijn he
bedankt voor het helemaal goed maken van mijn avond. thanx kerel
nogmaals, bedankt!quote:
Heul niet, ben gewoon anti-ajax (en ik zal zeker niet de enige zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 23:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
nogmaals, bedankt!
heerlijk zulksoort als jij. overal op in gaan en tegen Ajacieden proberen te schoppen als ze je uitdagen. vroeger gepest op school jongen?
gelukkig niet zeg. anders wordt het zo saai in voetbal land. iedereen voor 1 club. niemand meer om dit soort nutteloze discussies mee te voeren, niemand meer die reageerd op je ietswat, op waarheid beruste arrogante reactie'squote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heul niet, ben gewoon anti-ajax (en ik zal zeker niet de enige zijn).
Dat klopt, geen ajax-bash-topics meerquote:Op maandag 21 mei 2007 23:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg. anders wordt het zo saai in voetbal land. iedereen voor 1 club. niemand meer om dit soort nutteloze discussies mee te voeren, niemand meer die reageerd op je ietswat, op waarheid beruste arrogante reactie's
idd, dat voel ik nou voor jou clubquote:Op maandag 21 mei 2007 23:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat klopt, geen ajax-bash-topics meer
Verder dit:
[afbeelding]
Primaquote:
Ik weet dat je een grapje maaktenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Wel jammer dat Sneijdert als utregter niet gewoon bij ons speelt
LOL.... nee werkelijk LOLquote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef Red_85 het volgende:
Ajax, het enige echte voetbal instituut van Nederland
Volgens mij waren dit jaar Twente A1 EN Twente B1 Kampioenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef Red_85 het volgende:
ik vind het gewoon tof dat Ajax de meest gehate club en tegelijkertijd de meest geliefde club van het land is. prachtig. er is geen club in dit land waarover meer gepraat wordt. en tja, de mensen die Ajax haten, dat is natuurlijk tegen het zere beentje omdat er niet over hun clubje gepraat wordt.
er wordt bijwijze van spreken meer geschreven over een Ajacied die een scheet laat dan een top tranfer van iedere andere club.
doet pijn he, dat WIj zo groot zijn?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Wel jammer dat Sneijdert als utregter Utregtenaar niet gewoon bij ons speelt
Goedemorgen, ben ik weer. Waarom ben jij zo arrogant? Alleen wij PSV-ers mogen dat zijn. Omdat wij al jaren een grote club zijn. Waar supporters gewoon kunnen feesten en niet meteen gaan slopen als ze eens iets winnen. Maar wat betreft dat slopen en rellen, daar heb ik wel een verklaring voor. Ajax is het niet gewend om iets te winnen, winnen ze een keer iets weten de supporters er niet mee om te gaan. En gaan ze maar dingen slopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef Red_85 het volgende:
ik vind het gewoon tof dat Ajax de meest gehate club en tegelijkertijd de meest geliefde club van het land is. prachtig. er is geen club in dit land waarover meer gepraat wordt. en tja, de mensen die Ajax haten, dat is natuurlijk tegen het zere beentje omdat er niet over hun clubje gepraat wordt.
doet pijn he, dat WIj zo groot zijn?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef valek het volgende:
[..]
Goedemorgen, ben ik weer. Waarom ben jij zo arrogant? Alleen wij PSV-ers mogen dat zijn. Omdat wij al jaren een grote club zijn. Waar supporters gewoon kunnen feesten en niet meteen gaan slopen als ze eens iets winnen. Maar wat betreft dat slopen en rellen, daar heb ik wel een verklaring voor. Ajax is het niet gewend om iets te winnen, winnen ze een keer iets weten de supporters er niet mee om te gaan. En gaan ze maar dingen slopen.![]()
Huldiging vorig jaar?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef valek het volgende:
[..]
Goedemorgen, ben ik weer. Waarom ben jij zo arrogant? Alleen wij PSV-ers mogen dat zijn. Omdat wij al jaren een grote club zijn. Waar supporters gewoon kunnen feesten en niet meteen gaan slopen als ze eens iets winnen.
val toch deaudquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef valek het volgende:
[..]
Goedemorgen, ben ik weer. Waarom ben jij zo arrogant? Alleen wij PSV-ers mogen dat zijn. Omdat wij al jaren een grote club zijn. Waar supporters gewoon kunnen feesten en niet meteen gaan slopen als ze eens iets winnen. Maar wat betreft dat slopen en rellen, daar heb ik wel een verklaring voor. Ajax is het niet gewend om iets te winnen, winnen ze een keer iets weten de supporters er niet mee om te gaan. En gaan ze maar dingen slopen.![]()
Dat was niks. Die paar mennekes. Neenee. Als Feyenoord of Ajax ooit iets winnen is het meteen zo massaal. Jammer toch?quote:
Camplo, dat is het beste idee van deze week.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef Camplo het volgende:
Goedemorgen.
Ipv een weiland keer met z'n allen wat gaan drinken en achter de vrouwlies aan?
Lulsmoes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:38 schreef valek het volgende:
[..]
Dat was niks. Die paar mennekes. Neenee. Als Feyenoord of Ajax ooit iets winnen is het meteen zo massaal. Jammer toch?
Mensen die Ajax de beste club van Nederland vinden terwijl PSV kampioen is gewordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:21 schreef Homdeck het volgende:
Mensen die ontkennen dat Ajax de beste club van Nederland is![]()
Mensen die roepen dat Ajax de beste club is: stelletje gloryhuntersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:21 schreef Homdeck het volgende:
Mensen die ontkennen dat Ajax de beste club van Nederland is![]()
Zo zijn die Ajaxsupporter he. Zo willen ze de aandacht afleiden van de slechte resultaten van hun clubje met een stadion wat ze huren van de gemeente Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:41 schreef Grimm het volgende:
Van mij mag hij nu wel dicht, aandacht geschreeuw van die ajax supporters altijd
ja dat is de reden inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:55 schreef valek het volgende:
[..]
Zo zijn die Ajaxsupporter he. Zo willen ze de aandacht afleiden van de slechte resultaten van hun clubje met een stadion wat ze huren van de gemeente Amsterdam.![]()
Psv met hun kleine stadionnetje die kunnen amper uitbreiden in Eindhovenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:55 schreef valek het volgende:
[..]
Zo zijn die Ajaxsupporter he. Zo willen ze de aandacht afleiden van de slechte resultaten van hun clubje met een stadion wat ze huren van de gemeente Amsterdam.![]()
Maar het stadion is wel van PSV. Ajax heeft helemaal geen stadion.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Psv met hun kleine stadionnetje die kunnen amper uitbreiden in Eindhoven![]()
en wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef valek het volgende:
[..]
Maar het stadion is wel van PSV. Ajax heeft helemaal geen stadion.
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef valek het volgende:
[..]
Maar het stadion is wel van PSV. Ajax heeft helemaal geen stadion.
Kostelijkquote:
Eindhoven is één van de oudste steden (dus met stadsrechten) van Nederland manquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:47 schreef jimjim1983 het volgende:het hoort niet eens bij een echte stad
nou ok, dan is 't een hele gare stadquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Eindhoven is één van de oudste steden (dus met stadsrechten) van Nederland man
En het lijkt me het beste dat je het hier bij laatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:50 schreef valek het volgende:
Maar we zijn al wel weer 10 jaar de voetbalhoofdstad van Nederland. Kun je nog zo hoog en laag springen, dat is gewoon een feit. Wij zijn gewoon de beste. Al hebben we niet zo'n groot stadion, is onze stad niet zo groot. Boeit niet, WE ARE THA BEST.
en toch worden jullie uitgelachen door supporters van ajax, az en feyenoordquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:50 schreef valek het volgende:
Maar we zijn al wel weer 10 jaar de voetbalhoofdstad van Nederland. Kun je nog zo hoog en laag springen, dat is gewoon een feit. Wij zijn gewoon de beste. Al hebben we niet zo'n groot stadion, is onze stad niet zo groot. Boeit niet, WE ARE THA BEST.
Leg uit, dan kan ik het aanpassen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:51 schreef HeatWave het volgende:
"Ajax, famous about their fakesupporters.".
spreak then no english if you can it not.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Je bedoelt de teletekstsupporters?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en toch worden jullie uitgelachen door supporters van ajx, az en feyenoord
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:51 schreef HeatWave het volgende:
psv is opgericht door een bedrijf. psv = philips.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:51 schreef valek het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Kostelijk![]()
psv is een provinciaal schijtclubje dat het geluk heeft dat philips er miljoenen inpompt. Zonder dat was het nu niet meer dan willem 2 of nac.
[/quot/]
En als jullie geen sponsor hadden stelden jullie ook niets voor. Dus praat niet te veel poep he.
Philips pompt er dus echt geen miljoenen in he, het is nu gewoon een shirtsponsorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Kostelijk![]()
psv is een provinciaal schijtclubje dat het geluk heeft dat philips er miljoenen inpompt. Zonder dat was het nu niet meer dan willem 2 of nac.
Jongen psv is opgericht door philips. Zonder philips had psv nooit bestaan!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:54 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Philips pompt er dus echt geen miljoenen in he, het is nu gewoon een shirtsponsor
En die clubs komen allemaal van boven de rivieren. hhhmmzzzz.quote:
Ik zit mezelf hier uit te lachen en diep te schamen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:54 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
En en een spatie tussen fake en supporters
wat zegt dat over hun mentaliteit dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:55 schreef valek het volgende:
[..]
En die clubs komen allemaal van boven de rivieren. hhhmmzzzz.
Zegt weer iets over de mentaliteit van die mensen.
Welke shirtsponsor trapt er iedere keer een voorzitter naar z'n club?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:54 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Philips pompt er dus echt geen miljoenen in he, het is nu gewoon een shirtsponsor
Gaan we het over die boeg gooien? Iemand persoonlijk aanpakken als ze niet kunnen winnen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat zegt dat over hun mentaliteit dan?
oh en: 'die mensen'
Hallo Hugo Borstquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:50 schreef valek het volgende:
Klopt, maar opgericht is heel wat anders dan miljoenen erin pompen. Ik vond die post overkomen alsof Philips er elk jaar nog tientallen miljoenen inpompt ofzo...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:55 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Jongen psv is opgericht door philips. Zonder philips had psv nooit bestaan!
wat ik hier zo lees is dit de omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
BonJovi, calimero.
En was daar mis meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef Apfel. het volgende:
Philips Sport Vereniging: Tegen de commercie
Yeah rightquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
BonJovi, calimero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |