quote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef BonJovi het volgende:
Maar ff serieus, waarom hechten jullie zoveel aandacht aan Ajax? Dan bedoel ik de mensen die niet voor Ajax zijn...dus blijkbaar hebben jullie wel respect voor Ajax. Of zijn jullie er bang voor, omdat jullie zoveel aandacht eraan geven.
Uit de bodem van mijn hart gast, WAAR baseer jij op dat Ajax-supporters gloryhunters zijn???quote:Op maandag 21 mei 2007 13:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gloryhunters FTW!
hebben we namelijk van 90% van de Ajax-supporters geleerd
In de randstad is er alleen Ajax?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Ik woonde in de randstad dus dan is het wel normaal als ik voor Ajax ben. Maar ik woon nu tijdelijk in Brabant, dan is het opeens niet normaal dat ik voor Ajax ben? Dat is volkomen onzin, maar om je gerust te stellen ga binnenkort weer in omgeving Amsterdam wonen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Uit de bodem van mijn hart gast, WAAR baseer jij op dat Ajax-supporters gloryhunters zijn???
Ajax bakte er de afgelopen 10 jaar niks meer van, is 1 keer kampioen geweest en toch zit de Arena gewoon elke keer weer vol.
Kijk naar Feyenoord met z'n geweldige trouwe supporters. Die tent is gewoon 3 kwart leeg!!
Vol? Ik heb wedstrijden gezien waarin de Ufo voor de helft leeg was als het een periode wat minder ging.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Uit de bodem van mijn hart gast, WAAR baseer jij op dat Ajax-supporters gloryhunters zijn???
Ajax bakte er de afgelopen 10 jaar niks meer van, is 1 keer kampioen geweest en toch zit de Arena gewoon elke keer weer vol.
Kijk naar Feyenoord met z'n geweldige trouwe supporters. Die tent is gewoon 3 kwart leeg!!
Hij vroeg of ik van omgeving Amsterdam kwamquote:
In de competitie was het gewoon uitverkocht hoor, ook nadat Feyenoord tot negentig keer toe met 4-1 verloor.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Op basis van?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:11 schreef TC03 het volgende:
Alhoewel ik Ajax enorm haat, moet ik toch bekennen dat Ajax en Feyenoord de twee échte ploegen van de competitie zijn. PSV en AZ zijn nep.
Historie, uitstraling, supporters. Alleen Ajax en Feyenoord hebben supporters door het hele land.quote:
Je hebt er geen verstand van.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Volgens mij beoordeel je een club op zijn huidige prestaties en niet op hoeveel suporters er nou in een stadion zitten tijdens een wedstrijd
Maar dat gebeurd altijd in dit soort topics, strooien met non-argumenten![]()
Wat een ongelovelijke poep ben jij aan het vertellen.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:11 schreef TC03 het volgende:
Alhoewel ik Ajax enorm haat, moet ik toch bekennen dat Ajax en Feyenoord de twee échte ploegen van de competitie zijn. PSV en AZ zijn nep.
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:14 schreef valek het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijke poep ben jij aan het vertellen.
Dus de rest van de clubs zijn er voor Ajax en Feyenoord?
Nee.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:14 schreef valek het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijke poep ben jij aan het vertellen.
Dus de rest van de clubs zijn er voor Ajax en Feyenoord?
Je eerste 2 punten zit wat in idd.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Historie, uitstraling, supporters. Alleen Ajax en Feyenoord hebben supporters door het hele land.![]()
Hij zegt dat dat de enige 2 echte clubs zijn. Dus dan is het makkelijk te concluderen dat hij vindt dat de rest in dienst van die 2 speelt. Oftewel, hij praat pure poep.quote:
Dat is deze groep denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:17 schreef Katana het volgende:
[..]
Je eerste 2 punten zit wat in idd.
Maar waarom zou PSV geen uitstraling hebben?
Vraag in Zuid Amerika naar een Nederlandse club en iedereen roept PSV.
Denk dat PSV de afgelopen jaren genoeg aan een positief imago heeft gewerkt door de prestaties in de CL.
De PSV supporters zijn afgelopen seizoen voglens mij het trouwst geweest van allemaal.
Iedere pot uitverkocht, en in de periode dat het minder ging was iedere uitwedstrijd EN thuiswedstrijd uitverkocht.
In de randstad zijn ook genoeg PSV supporters te vinden. Er is zelfs een een grote supportersgroep in de randstad die met bussen naar uitwedstrijden gaat.
Over AZ kan ik niet oordelen, niet mijn ding.
Kloptquote:Op maandag 21 mei 2007 13:19 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is deze groep denk ik.
http://www.randstadphoolies.nl/
In dienst van?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:18 schreef valek het volgende:
[..]
Hij zegt dat dat de enige 2 echte clubs zijn. Dus dan is het makkelijk te concluderen dat hij vindt dat de rest in dienst van die 2 speelt. Oftewel, hij praat pure poep.
Hij zegt dat het de enige 2 echte clubs zijn. Wat is de rest dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In dienst van?
Nou zo lees ik het totaal niet.![]()
Omdat ze die niet hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:17 schreef Katana het volgende:
[..]
Maar waarom zou PSV geen uitstraling hebben?
Mwah.quote:Vraag in Zuid Amerika naar een Nederlandse club en iedereen roept PSV.
Denk dat PSV de afgelopen jaren genoeg aan een positief imago heeft gewerkt door de prestaties in de CL.
Wihihi.. Neemt niet weg dat het sufkuttenpubliek is.quote:De PSV supporters zijn afgelopen seizoen voglens mij het trouwst geweest van allemaal.
Wihihi, zal voor het eerst in de 'historie' van de club zijn dan.quote:Iedere pot uitverkocht, en in de periode dat het minder ging was iedere uitwedstrijd EN thuiswedstrijd uitverkocht.
Hier ga ik niet eens op inquote:In de randstad zijn ook genoeg PSV supporters te vinden. Er is zelfs een een grote supportersgroep in de randstad die met bussen naar uitwedstrijden gaat.
Lulhoer.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat ze die niet hebben.
[..]
Mwah.
[..]
Wihihi.. Neemt niet weg dat het sufkuttenpubliek is.
[..]
Wihihi, zal voor het eerst in de 'historie' van de club zijn dan.
[..]
Hier ga ik niet eens op in
Clubs met way minder uitstraling, geen volksclubs, al vind ik persoon wel dat een aantal andere clubs hier zeker voor in aanmerking komtquote:Op maandag 21 mei 2007 13:22 schreef valek het volgende:
[..]
Hij zegt dat het de enige 2 echte clubs zijn. Wat is de rest dan?![]()
Manier van leven. Nee, echt niet. Geen enkele club heeft dat in Nederland. Ik vind die mensen zielig. Clubs in Engeland, Spanje en Italie. Daar gaat die vlieger wel op.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Clubs met way minder uitstraling, geen volksclubs, al vind ik persoon wel dat een aantal andere clubs hier zeker voor in aanmerking komt
Ajax en Feyenoord zijn een manier van leven, er is imo geen enkele andere club waarbij dat credo zo vaak op gaat als bij deze 2
Wil je het tegendeel gaan beweren dan?quote:
dat klopt wel. in ieder stadion zitten veel idioten maar bij psv zie je zelfs huisvrouwen ertussen zittenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:22 schreef Keltie het volgende:
Wihihi.. Neemt niet weg dat het sufkuttenpubliek is.
Dat zeg ik, lulhoer.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wil je het tegendeel gaan beweren dan?
Ownee, Eindhoven is inderdaad de "gexte", rot toch op.. Als je 17.000 PSV'ers in 1 stadion zet en ik zet m'n stofzuiger op de middenstip aan, overstemt de stofzuiger de psv'ers
Waarom niet? Denk dat PSV in Europa hoger staat aangeschreven dan dat clubje van jouquote:
Haha, wat een lul antwoord. Hier kan je alleen keihard om uitlachen.quote:Mwah.
Sufkuttenpubliek? Ik durf te wedden dat het PSV publiek meer sfeer maakt dan dat uitgebluste legioen van jullie.quote:Wihihi.. Neemt niet weg dat het sufkuttenpubliek is.
[..]
Kan wel merken dat jij nooit in een stadion komt.quote:Wihihi, zal voor het eerst in de 'historie' van de club zijn dan.
Hoef je ook niet te doen. Frustratie zal wel diep zitten na zo'n seizoenquote:Hier ga ik niet eens op in
Om over dat wandelende Phillipsreclamebord maar niet te spreken.. Je weet wel, die dikke debiel die daar iedere thuismatch word gefilmdquote:Op maandag 21 mei 2007 13:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat klopt wel. in ieder stadion zitten veel idioten maar bij psv zie je zelfs huisvrouwen ertussen zitten
Geen enkele club heeft dat in Nederland?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:27 schreef valek het volgende:
[..]
Manier van leven. Nee, echt niet. Geen enkele club heeft dat in Nederland. Ik vind die mensen zielig. Clubs in Engeland, Spanje en Italie. Daar gaat die vlieger wel op.
Ligt eraan, welke ranking je erbij neemtquote:Op maandag 21 mei 2007 13:28 schreef Katana het volgende:
[..]
Waarom niet? Denk dat PSV in Europa hoger staat aangeschreven dan dat clubje van jou![]()
Uitstraling is uitstralingquote:[..]
Haha, wat een lul antwoord. Hier kan je alleen keihard om uitlachen.
Feijenoord werkt ook ieder jaar aan het imago in Europa, alleen dan in de binnenstad van de tegenstander ipv op het veld
Wehehequote:[..]
[..]
Kan wel merken dat jij nooit in een stadion komt.
Mwah, toppunt van S&M is je seizoenskaart verlengen na Feijenoord-Heracles..quote:[..]
Hoef je ook niet te doen. Frustratie zal wel diep zitten na zo'n seizoen![]()
Dat past gewoon niet bij Nederland vind ik. Voor mij zijn het gewoon aanstellers. En de clubs lenen zich er ook niet voor. Tja, zo zie ik dat gewoon.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen enkele club heeft dat in Nederland?
Dank je de koekoek, waarom zou het het in andere landen wel opgaan en hier niet?
PSV heeft tenminste een eigen stadion. Dat kun jij niet zeggen van je cluppie.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ligt eraan, welke ranking je erbij neemt
[..]
Uitstraling is uitstraling
[..]
Wehehe
Onder andere in dat stadionnetje van jou geweest
[..]
Mwah, toppunt van S&M is je seizoenskaart verlengen na Feijenoord-Heracles..
Maar dat is het met Feijenoordsupporters hey..
Maar wat een onzin, voetbal is hier net zo goed voetbal als in een ander land, er gaat ook net zo belachelijk veel geld in verloren als hier.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:33 schreef valek het volgende:
[..]
Dat past gewoon niet bij Nederland vind ik. Voor mij zijn het gewoon aanstellers. En de clubs lenen zich er ook niet voor. Tja, zo zie ik dat gewoon.
Boehoe, dat maakt ook echt uitquote:Op maandag 21 mei 2007 13:34 schreef valek het volgende:
[..]
PSV heeft tenminste een eigen stadion. Dat kun jij niet zeggen van je cluppie.
Lekker boeiendquote:Trouwens, nog proficiat met de 7de plek he.![]()
Daar zit misschien wel wat in. Maar misschien ben ik er te nuchter onder. De mensen in vooral Zuid-Europa zijn gewoon veel gepassioneerder dan wij nuchtere Nederlanders. In alles. Dat komt gewoon meer tot zijn recht daar ipv hier.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar wat een onzin, voetbal is hier net zo goed voetbal als in een ander land, er gaat ook net zo belachelijk veel geld in verloren als hier.
Als zelfs amateurclubs al 3 dagen feesten vanwege een kampioenschap, dan leeft voetbal hier dus zeker wel op een gelijkwaardig niveau
Hoe verklaar je "Engeland" dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:37 schreef valek het volgende:
[..]
Daar zit misschien wel wat in. Maar misschien ben ik er te nuchter onder. De mensen in vooral Zuid-Europa zijn gewoon veel gepassioneerder dan wij nuchtere Nederlanders. In alles. Dat komt gewoon meer tot zijn recht daar ipv hier.
Toch?
Ranking? Fuck rankings, kijk gewoon naar de prestaties in Europa.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ligt eraan, welke ranking je erbij neemt
Tja, wees er maar trots op.quote:Uitstraling is uitstraling
Dit seizoen, toen jullie het 1e half uur werden overlopen en blij mochten zijn dat het geen 5-1 stond met de rust?quote:Wehehe
Onder andere in dat stadionnetje van jou geweest
Dat verdient dan wel weer respectquote:Mwah, toppunt van S&M is je seizoenskaart verlengen na Feijenoord-Heracles..
Maar dat is het met Feijenoordsupporters hey..
Kun jij niet gewoon uit de topic blijven?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:36 schreef Jarno het volgende:
Kunnen voetbalmongooltjes niet gewoon in VLB blijven?
Dat mag jij allemaal vinden. Dus jij als Feyenooiter (flauw) voelt meer sympathie voor de joden in Amsterdam dan de boertjes in het zuiden. Ben jij wel voor Feyenoord?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boehoe, dat maakt ook echt uit
Zelfs ajaxieden zijn betere supporters als psv'ers
[..]
Lekker boeiend
Nieuw seizoen, nieuwe kans
Ben jij een buitenlander?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon uit de topic blijven?
Agh, je kan wel vinden dat ze allemaal dood moeten, maar als ze dat zijn is het op.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef valek het volgende:
[..]
Dat mag jij allemaal vinden. Dus jij als Feyenooiter (flauw) voelt meer sympathie voor de joden in Amsterdam dan de boertjes in het zuiden.
Wihihi..quote:Ben jij wel voor Feyenoord?
Ik merk dat je van boven de rivieren komt. Arrogant en geen respect voor een andere club. Jammer, zelf heb ik veel respect voor Feyenoord. Vind het een mooie club en het is jammer dat het kut met ze gaat. Maarquote:Op maandag 21 mei 2007 13:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, je kan wel vinden dat ze allemaal dood moeten, maar als ze dat zijn is het op.
Haat/liefde verhouding zal er altijd zijn tussen Rotterdam en Mokum.
[..]
Wihihi..
Heb meer clubgevoel in m'n linkerteen als het hele phillipsstadion bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |