Dat jullie nou staan te juichen als je thuis laf op de counter voetbalt en met 1-0 wint...quote:Op maandag 21 mei 2007 09:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Doe vooral alsof deze term dit seizoen pas in gebruik is genomen
Ja wij zien ook liever gestuntel onder het mom van "aanvallend" voetbal en vervolgens verliezenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat jullie nou staan te juichen als je thuis laf op de counter voetbalt en met 1-0 wint...
Oh, dus jij ziet liever een ploeg met mooi aanvallend spel. Gadverdamme, dus jij bent zo'n mooi weer supporterquote:Op maandag 21 mei 2007 10:45 schreef fathank het volgende:
Dat jullie nou staan te juichen als je thuis laf op de counter voetbalt en met 1-0 wint...
Wel mooi maar dat is pas 1 zijde, en Twente zou het nooit zo kunnen regelen als ons. Kijk maar naar de tifo's tegen Psv of Feyenoordquote:Op maandag 21 mei 2007 12:14 schreef Lamzak_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sQ_tMhDFnWM
Hier kunnen de ajax tifo's niet tegen op hoor
Och, maar je wordt er geen kampioen mee.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wel mooi maar dat is pas 1 zijde, en Twente zou het nooit zo kunnen regelen als ons. Kijk maar naar de tifo's tegen Psv of Feyenoord.
Daar ben ik nu wel overheen, maar het blijft de mooiste en de beste club van allemaalquote:Op maandag 21 mei 2007 12:21 schreef valek het volgende:
[..]
Och, maar je wordt er geen kampioen mee.![]()
bij AZ klapt tenminste heel het publiek mee met de klappertjes!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wel mooi maar dat is pas 1 zijde, en Twente zou het nooit zo kunnen regelen als ons. Kijk maar naar de tifo's tegen Psv of Feyenoord.
Och god nee. Dat is PSV.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Daar ben ik nu wel overheen, maar het blijft de mooiste en de beste club van allemaal.
Goed punt, die klappertjes doen et emquote:Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
bij AZ klapt tenminste heel het publiek mee met de klappertjes!
nou, van harte met de triple dan hèquote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef BonJovi het volgende:
de beste club van allemaal
Wat is dat voor onzin? Ik woonde in de randstad dus dan is het wel normaal als ik voor Ajax ben. Maar ik woon nu tijdelijk in Brabant, dan is het opeens niet normaal dat ik voor Ajax ben? Dat is volkomen onzin, maar om je gerust te stellen ga binnenkort weer in omgeving Amsterdam wonenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:24 schreef valek het volgende:
[..]
Och god nee. Dat is PSV.
Je komt toch wel uit de buurt van Amsterdam neem ik aan. Dan kan ik het begrijpen dat je voor Ajax bent.
Als je nu bv uit Brabant komt en voor Ajax bent kan ik het niet begrijpen. Dat is hetzelfde om als Nederlander voor Duitsland te zijn.
Dan snap ik dat je voor Ajax bent. Of ja snappen, snap het nooit natuurlijk, maar snap het.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Ik woonde in de randstad dus dan is het wel normaal als ik voor Ajax ben. Maar ik woon nu tijdelijk in Brabant, dan is het opeens niet normaal dat ik voor Ajax ben? Dat is volkomen onzin, maar om je gerust te stellen ga binnenkort weer in omgeving Amsterdam wonen.
Leven in het verleden.....quote:Op maandag 21 mei 2007 12:45 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kijk alle mietjes weer eens schoppen tegen het grote, boze ajax
Veel succes met jullie miezerige schijtclubjes, jullie zullen NOOIT bereiken wat Ajax bereikt heeft.
We zijn jullie toch zeker in aan het halen. Ajax de laatste 10 jaarquote:Op maandag 21 mei 2007 12:45 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kijk alle mietjes weer eens schoppen tegen het grote, boze ajax
Veel succes met jullie miezerige schijtclubjes, jullie zullen NOOIT bereiken wat Ajax bereikt heeft.
Zo typisch voor Ajax-bashersquote:Op maandag 21 mei 2007 12:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Leven in het verleden.....
"Weet je nog vroeger, toen we wél goed waren!?"
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
In het Verleden hebben jullie niks en in het heden nu ook niet. Go figurequote:Op maandag 21 mei 2007 12:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
1. Ga nou eerst maar eens wat presteren voordat jij en je clubje uit de hoogte gaan doen. De afgelopen jaren was het drie keer niks. Want je weet het wel: "behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst".quote:Op maandag 21 mei 2007 12:48 schreef EdAtTheBar het volgende:
Zo typisch voor Ajax-bashers
Veel verder dan slechte grappen komen ze niet. Argumenten? Ho maar!
Een vaak zijn het ook nog van die hypocriete kutkneusjes die fan zijn van een of ander gaar klein clubje![]()
Ja....dus? Dan mag ik anderen niet afbranden op hun gezeik?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:52 schreef BonJovi het volgende:
In het Verleden hebben jullie niks en in het heden nu ook niet. Go figure
Wat kom je praten? Als een Psv supporters iets zou zeggen kan ik het nog begrijpen, maar ik kan niet geloven wat de AZ supporters nou allemaal zeiken. Waar halen jullie de arrogantie vandaanquote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
1. Ga nou eerst maar eens wat presteren voordat jij en je clubje uit de hoogte gaan doen. De afgelopen jaren was het drie keer niks. Want je weet het wel: "behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst".
2. Argumenten in een KLB-topic
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
1. Ga nou eerst maar eens wat presteren voordat jij en je clubje uit de hoogte gaan doen. De afgelopen jaren was het drie keer niks. Want je weet het wel: "behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst".
Ja maar in vroegah, toen het nog zwart-wit was en/of de broekjes heel kort waren speelde Ajax heel goed.....quote:Op maandag 21 mei 2007 12:53 schreef Katana het volgende:
Er is maar 1 club in Nederland die er de laatste 10 jaar toe doet, en dat is PSV.
1. Voor zover ik weet is Ajax dit jaar met 1 doelpunt minder 2e geworden en heeft het PSV publiekelijk vernederd in eigen stadion, dus waar praat je in godsnaam overquote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Geleerd van Ajacieden denk ikquote:Op maandag 21 mei 2007 12:55 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Waar halen jullie de arrogantie vandaan![]()
Ja dus? Omdat ik AZ-supporter ben mag ik geen Ajax-fans afbranden? Dacht het wel eh!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:55 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat kom je praten? Als een Psv supporters iets zou zeggen kan ik het nog begrijpen, maar ik kan niet geloven wat de AZ supporters nou allemaal zeiken. Waar halen jullie de arrogantie vandaan![]()
1. Dus geen kampioen, laat staan uberhaupt iets gepresteerd op Europees gebied...het podium waar het allemaal om draait.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
1. Voor zover ik weet is Ajax dit jaar met 1 doelpunt minder 2e geworden en heeft het PSV publiekelijk vernederd in eigen stadion, dus waar praat je in godsnaam over![]()
2. Ajax-bashers die nooit argumenten kunnen brengen![]()
AZ-'supporters'quote:Op maandag 21 mei 2007 12:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja dus? Omdat ik AZ-supporter ben mag ik geen Ajax-fans afbranden? Dacht het wel eh!
Waarom hechten jullie zoveel waarde aan AZ als Ajax-supporters zijnde tegenwoordig? Het is continue gezeik vanaf jullie kant. Heet dat nou afgunst of is het toch iets anders?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef BonJovi het volgende:
Maar ff serieus, waarom hechten jullie zoveel aandacht aan Ajax? Dan bedoel ik de mensen die niet voor Ajax zijn...dus blijkbaar hebben jullie wel respect voor Ajax. Of zijn jullie er bang voor, omdat jullie zoveel aandacht eraan geven.
Dat komt omdat jullie zoveel aandacht vragen en het onvermijdelijk is.....quote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef BonJovi het volgende:
Maar ff serieus, waarom hechten jullie zoveel aandacht aan Ajax? Dan bedoel ik de mensen die niet voor Ajax zijn...dus blijkbaar hebben jullie wel respect voor Ajax. Of zijn jullie er bang voor, omdat jullie zoveel aandacht eraan geven.
Omdat jullie er altijd zo heerlijk op reageren... Vooral jongetjes die dan heel hard gaan roepen dat ze echt wel de beste zijn vind ik altijd onnoemelijk grappigquote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef BonJovi het volgende:
Dat is gewoon een responsequote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waarom hechten jullie zoveel waarde aan AZ als Ajax-supporters zijnde tegenwoordig? Het is continue gezeik vanaf jullie kant. Heet dat nou afgunst of is het toch iets anders?
Ja ok, maar die wedstrijd was verkocht. Dus publiekelijk vernederd worden, nee.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
1. Voor zover ik weet is Ajax dit jaar met 1 doelpunt minder 2e geworden en heeft het PSV publiekelijk vernederd in eigen stadion, dus waar praat je in godsnaam over![]()
2. Ajax-bashers die nooit argumenten kunnen brengen![]()
Gloryhunters FTW!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef EdAtTheBar het volgende:
AZ-'supporters'![]()
![]()
![]()
Als er een groep trieste supporters zijn, zijn het die wel. Nou ja, suporters, ze kennen AZ pas sinds 2 jaar![]()
Wat een kut argumentquote:Op maandag 21 mei 2007 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Vroger had AZ geen sympathie voor Ajax. Het viel jullie alleen totaal niet op, omdat het jullie geen reet interesseerde.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat is gewoon een response, vroeger hadden de Az supporters wel sympathy voor Ajax. Maar tegenwoordig willen ze Feyenoord naspelen om Ajax heletijd af te zeiken.
![]()
Altijd dat gezeik over wedstrijd verkocht, Vitesse was zeker niet verkochtquote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef valek het volgende:
[..]
Ja ok, maar die wedstrijd was verkocht. Dus publiekelijk vernederd worden, nee.
Nee, PSV was veel beter. Nou ok, het lijkt op een verkochtte wedstrijd. De scheids nam een paar rare beslissingen. En achteraf juichen. Maar ja, dat is gebeurd. PSV is gewoon de terechte kampioen.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik over wedstrijd verkocht, Vitesse was zeker niet verkocht. Komop zeg sta er boven en wees blij dat je kampioen bent geworden. Maar gaan zeiken over dat er een wedstrijd verkocht is, dat is wel triest.
waarschijnlijk omdat jullie dit soort topics openenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef BonJovi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |