Die gaat naar Manchester City ben ik bangquote:Op zondag 20 mei 2007 15:46 schreef pony_pak het volgende:
Volgend seizoen slaat feyenoord hard terug met Adriaanse aan het roer.... Althans, dat hoop ik.
omdat je een geruchtje hebt gelezen?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:47 schreef Fetai het volgende:
[..]
Die gaat naar Manchester City ben ik bang![]()
Net of jullie zelf wel blij zijn met het logo en het stadionquote:Op zondag 20 mei 2007 15:40 schreef sanni het volgende:
Het logo, het stadion, de supporters,niks deugt
Whehe inderdaad, Ajax heeft geen tegenstanders nodig om het zichzelf moeilijk te maken, dat doet de eigen achterban wel. Logo is kut, stadion is kut en de sfeer is kut, als ik de Ajacieden in mijn omgeving moet gelovenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:51 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Net of jullie zelf wel blij zijn met het logo en het stadion![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Ik kan hier nog steeds zo van genieten:
http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=26339
http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=26335
Maareh.... succes met je topic..![]()
Ik zie dit gewoon wel gebeuren... alles gaat toch al fout bij Feyenoord dit seizoen, dus dit kan er ook nog wel bijquote:
Dit seizoen?? volgens mij gaat het sporadisch 1x in de 10 jaar goed...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:01 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik zie dit gewoon wel gebeuren... alles gaat toch al fout bij Feyenoord dit seizoen, dus dit kan er ook nog wel bij![]()
Volgens mij is het langer geleden dat jullie neuzenclubje een Europese titel pakte dan Feyenoord hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 16:08 schreef DAMH het volgende:
[..]
Dit seizoen?? volgens mij gaat het sporadisch 1x in de 10 jaar goed...
Volgens mij heeft Feyenoord de laatste Europese prijs gewonnenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef Oldbie het volgende:
Welke NL club heeft als eerste een europese prijs gewonnen?
En welke NL club als laatste?
Maargoed, geef toe. De ArenA heeft geen historie en ziet er simpelweg uit als een openstaande kliko. Verder heeft Ajax wel heel veel "mooi weer" supporters: als het goed gaat zijn ze supporter maar als het wat minder gaat vinden ze voetmal niks aan.
Ajax heeft nou eenmaal een arrogant imago en daar zullen ze voorlopig niet vanaf komen. Vooral onze grote vriend van Gaal heeft het voor Ajax verpest. Toen was van Gaal de held van Ajax....tegenwoordig zijn zelfs de ajacieden niet blij met hem. Nu zien zij ook in dat het een arrogante klootzak is.
Toch ben ik wel blij ben met clubs als Ajax. Zonder concurrentie geen competitie zonder concurrentie geen lol.
Ik respecteer Ajax als tegenstander maar de arrogantie mag wel weg
Eeeehm ,dat zeg ik.....ook als eerstequote:Op zondag 20 mei 2007 16:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Feyenoord de laatste Europese prijs gewonnen![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
haahah ook als eerstequote:Op zondag 20 mei 2007 16:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je één goal meer had gescoord, had je recht van spreken gehadquote:Op zondag 20 mei 2007 15:40 schreef sanni het volgende:
Je kent het wel waarschijnlijk: Het constant afgeven van de calimero's in Nederland
op alles wat AFC Ajax uitstraalt. Het logo, het stadion, de supporters,niks deugt,niks
klopt en alles is of omgekocht of onderhands toegewezen via de bevriende instanties
in Hilversum,Zeist of de overige media.
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07200/112910254-ajax-tegel.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Daar past maar 1 remedie tegen: [afbeelding]
AFC Ajax is de club,aangezicht van Nederland sinds de oprichting. 29 landstitels,17 bekers, 6 keer de JC schaal, 4 Europa Cup 1,Europa Cup 2 & UEFA Cup 1 keer,2 keer de Wereldbeker en 3 maal de Europese Supercup. Gerenomeerde Bank als hoofdsponsor, en TIFO's in een stadion waar je U tegen segt. Kortom het beste van het beste en altijd....[afbeelding] achter zich. Hebben de concurrenten in Eindhoven of Rotterdam,Utrecht 10 sponsors klaar staan dan staan er bij Ajax het tig-voudig gereed. Dus Calimero's.. face it
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07200/112910255-ajax-tegel.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
WIJ ZIJN EN BLIJVEN DE BESTEN ja ook van Utrecht,Denk Haag,Delft,Scherpenzeel etc.. [afbeelding]
Voor mooi weer supporters moet je toch echt een kilometer of 30 verderop zijn, bij de kaasboertjes. Klappertjepubliekquote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef Oldbie het volgende:
Aangezien jij begint met het verleden:
Welke NL club heeft als eerste een europese prijs gewonnen?
En welke NL club als laatste?
Maargoed, geef toe. De ArenA heeft geen historie en ziet er simpelweg uit als een openstaande kliko. Verder heeft Ajax wel heel veel "mooi weer" supporters: als het goed gaat zijn ze supporter maar als het wat minder gaat vinden ze voetmal niks aan.
Ajax heeft nou eenmaal een arrogant imago en daar zullen ze voorlopig niet vanaf komen. Vooral onze grote vriend van Gaal heeft het voor Ajax verpest. Toen was van Gaal de held van Ajax....tegenwoordig zijn zelfs de ajacieden niet blij met hem. Nu zien zij ook in dat het een arrogante klootzak is.
Toch ben ik wel blij ben met clubs als Ajax. Zonder concurrentie geen competitie zonder concurrentie geen lol.
Ik respecteer Ajax als tegenstander maar de arrogantie mag wel weg
beetje jammer dat je ZEGT met een S schrijft. dat zegt genoeg over jouw niveau. dat is net zo laag als ajax.quote:Gerenomeerde Bank als hoofdsponsor, en TIFO's in een stadion waar je U tegen segt.
De term "Ajax publiek! Ajax publiek! Ajax Ajax Ajax publiek!" bij supporters die te vroeg het stadion verlaten is niet zonder reden ontstaan hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 08:52 schreef fathank het volgende:
Voor mooi weer supporters moet je toch echt een kilometer of 30 verderop zijn, bij de kaasboertjes. Klappertjepubliek. En 'Het Legioen' valt ook behoorlijk tegen dit seizoen...
. Blijven de boertjes uit Eindhoven nog over, maar die kunnen ook beter onder de rivieren blijven
.
Jij bent écht zo stoer!quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef Camplo het volgende:
Laat je niet opnaaien door die omhoog gevallen kaasboertjes man.
feyenoord is niks, p$v trilt als een rietje als ze het woord Ajax horen etc etc.
Wij zijn Ajax Amsterdam since 1900
X
X
X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Doe vooral alsof deze term dit seizoen pas in gebruik is genomenquote:Op maandag 21 mei 2007 09:11 schreef fathank het volgende:
Toen de feyenoord supporters in de rust al weggingen toen ze afgedroogd werden....?
Uh, is dàt een stadion?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:40 schreef sanni het volgende:
een stadion waar je U tegen segt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |