Die gaat naar Manchester City ben ik bangquote:Op zondag 20 mei 2007 15:46 schreef pony_pak het volgende:
Volgend seizoen slaat feyenoord hard terug met Adriaanse aan het roer.... Althans, dat hoop ik.
omdat je een geruchtje hebt gelezen?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:47 schreef Fetai het volgende:
[..]
Die gaat naar Manchester City ben ik bang![]()
Net of jullie zelf wel blij zijn met het logo en het stadionquote:Op zondag 20 mei 2007 15:40 schreef sanni het volgende:
Het logo, het stadion, de supporters,niks deugt
Whehe inderdaad, Ajax heeft geen tegenstanders nodig om het zichzelf moeilijk te maken, dat doet de eigen achterban wel. Logo is kut, stadion is kut en de sfeer is kut, als ik de Ajacieden in mijn omgeving moet gelovenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:51 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Net of jullie zelf wel blij zijn met het logo en het stadion![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Ik kan hier nog steeds zo van genieten:
http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=26339
http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=26335
Maareh.... succes met je topic..![]()
Ik zie dit gewoon wel gebeuren... alles gaat toch al fout bij Feyenoord dit seizoen, dus dit kan er ook nog wel bijquote:
Dit seizoen?? volgens mij gaat het sporadisch 1x in de 10 jaar goed...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:01 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik zie dit gewoon wel gebeuren... alles gaat toch al fout bij Feyenoord dit seizoen, dus dit kan er ook nog wel bij![]()
Volgens mij is het langer geleden dat jullie neuzenclubje een Europese titel pakte dan Feyenoord hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 16:08 schreef DAMH het volgende:
[..]
Dit seizoen?? volgens mij gaat het sporadisch 1x in de 10 jaar goed...
Volgens mij heeft Feyenoord de laatste Europese prijs gewonnenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef Oldbie het volgende:
Welke NL club heeft als eerste een europese prijs gewonnen?
En welke NL club als laatste?
Maargoed, geef toe. De ArenA heeft geen historie en ziet er simpelweg uit als een openstaande kliko. Verder heeft Ajax wel heel veel "mooi weer" supporters: als het goed gaat zijn ze supporter maar als het wat minder gaat vinden ze voetmal niks aan.
Ajax heeft nou eenmaal een arrogant imago en daar zullen ze voorlopig niet vanaf komen. Vooral onze grote vriend van Gaal heeft het voor Ajax verpest. Toen was van Gaal de held van Ajax....tegenwoordig zijn zelfs de ajacieden niet blij met hem. Nu zien zij ook in dat het een arrogante klootzak is.
Toch ben ik wel blij ben met clubs als Ajax. Zonder concurrentie geen competitie zonder concurrentie geen lol.
Ik respecteer Ajax als tegenstander maar de arrogantie mag wel weg
Eeeehm ,dat zeg ik.....ook als eerstequote:Op zondag 20 mei 2007 16:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Feyenoord de laatste Europese prijs gewonnen![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
haahah ook als eerstequote:Op zondag 20 mei 2007 16:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |