Dat jullie nou staan te juichen als je thuis laf op de counter voetbalt en met 1-0 wint...quote:Op maandag 21 mei 2007 09:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Doe vooral alsof deze term dit seizoen pas in gebruik is genomen
Ja wij zien ook liever gestuntel onder het mom van "aanvallend" voetbal en vervolgens verliezenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat jullie nou staan te juichen als je thuis laf op de counter voetbalt en met 1-0 wint...
Oh, dus jij ziet liever een ploeg met mooi aanvallend spel. Gadverdamme, dus jij bent zo'n mooi weer supporterquote:Op maandag 21 mei 2007 10:45 schreef fathank het volgende:
Dat jullie nou staan te juichen als je thuis laf op de counter voetbalt en met 1-0 wint...
Wel mooi maar dat is pas 1 zijde, en Twente zou het nooit zo kunnen regelen als ons. Kijk maar naar de tifo's tegen Psv of Feyenoordquote:Op maandag 21 mei 2007 12:14 schreef Lamzak_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sQ_tMhDFnWM
Hier kunnen de ajax tifo's niet tegen op hoor
Och, maar je wordt er geen kampioen mee.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wel mooi maar dat is pas 1 zijde, en Twente zou het nooit zo kunnen regelen als ons. Kijk maar naar de tifo's tegen Psv of Feyenoord.
Daar ben ik nu wel overheen, maar het blijft de mooiste en de beste club van allemaalquote:Op maandag 21 mei 2007 12:21 schreef valek het volgende:
[..]
Och, maar je wordt er geen kampioen mee.![]()
bij AZ klapt tenminste heel het publiek mee met de klappertjes!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wel mooi maar dat is pas 1 zijde, en Twente zou het nooit zo kunnen regelen als ons. Kijk maar naar de tifo's tegen Psv of Feyenoord.
Och god nee. Dat is PSV.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Daar ben ik nu wel overheen, maar het blijft de mooiste en de beste club van allemaal.
Goed punt, die klappertjes doen et emquote:Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
bij AZ klapt tenminste heel het publiek mee met de klappertjes!
nou, van harte met de triple dan hèquote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef BonJovi het volgende:
de beste club van allemaal
Wat is dat voor onzin? Ik woonde in de randstad dus dan is het wel normaal als ik voor Ajax ben. Maar ik woon nu tijdelijk in Brabant, dan is het opeens niet normaal dat ik voor Ajax ben? Dat is volkomen onzin, maar om je gerust te stellen ga binnenkort weer in omgeving Amsterdam wonenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:24 schreef valek het volgende:
[..]
Och god nee. Dat is PSV.
Je komt toch wel uit de buurt van Amsterdam neem ik aan. Dan kan ik het begrijpen dat je voor Ajax bent.
Als je nu bv uit Brabant komt en voor Ajax bent kan ik het niet begrijpen. Dat is hetzelfde om als Nederlander voor Duitsland te zijn.
Dan snap ik dat je voor Ajax bent. Of ja snappen, snap het nooit natuurlijk, maar snap het.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Ik woonde in de randstad dus dan is het wel normaal als ik voor Ajax ben. Maar ik woon nu tijdelijk in Brabant, dan is het opeens niet normaal dat ik voor Ajax ben? Dat is volkomen onzin, maar om je gerust te stellen ga binnenkort weer in omgeving Amsterdam wonen.
Leven in het verleden.....quote:Op maandag 21 mei 2007 12:45 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kijk alle mietjes weer eens schoppen tegen het grote, boze ajax
Veel succes met jullie miezerige schijtclubjes, jullie zullen NOOIT bereiken wat Ajax bereikt heeft.
We zijn jullie toch zeker in aan het halen. Ajax de laatste 10 jaarquote:Op maandag 21 mei 2007 12:45 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kijk alle mietjes weer eens schoppen tegen het grote, boze ajax
Veel succes met jullie miezerige schijtclubjes, jullie zullen NOOIT bereiken wat Ajax bereikt heeft.
Zo typisch voor Ajax-bashersquote:Op maandag 21 mei 2007 12:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Leven in het verleden.....
"Weet je nog vroeger, toen we wél goed waren!?"
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
In het Verleden hebben jullie niks en in het heden nu ook niet. Go figurequote:Op maandag 21 mei 2007 12:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |