Dat zei je zeker 10 jaar geleden ook al.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
Aldus een AZ gloryhunter
En wat vind jij lang wachten? Wedden dat Ajax de eerst komende 3 jaar minstens 1 keer kampioen word?
We zijn al kampioen geworden in het laatste 10 jaarquote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat zei je zeker 10 jaar geleden ook al.
wedden dat AZ volgend jaar kampioen wordt?
Duhhh.....daar doelde ik ook op manquote:Op maandag 21 mei 2007 15:26 schreef BonJovi het volgende:
We zijn al kampioen geworden in het laatste 10 jaar![]()
En die arrogantie werd door Ajax afgestraft.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:44 schreef valek het volgende:
[..]
Nee,
Als wij onze gelijken willen vinden moeten we met god voetballen.![]()
ik weet niet of je t weet, maar ze hebben meer dan 4 keer in de kuip gespeeldquote:Op maandag 21 mei 2007 15:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben dit jaar 4 keer in de Kuip geweest en 4 keer zat het zo goed als vol. Lulkoek dus.
Volgens vele mensen die een wrok jegens Feyenoord hebben is de wedstrijd in de PO wel representatief als je ze zo hoort.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik weet niet of je t weet, maar ze hebben meer dan 4 keer in de kuip gespeelddus die 4 keer dat jij geweest bent zijn niet representatief voor alle wedstrijden.
Die wedstrijd geldt niet. Dat weet je toch.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
En die arrogantie werd door Ajax afgestraft.
Mess with the BEST...die like the rest (lose 1-5 in dit geval)
Ach ja, 1-5 was niet genoeg, 5-1 wel..quote:Op maandag 21 mei 2007 18:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
En die arrogantie werd door Ajax afgestraft.
Mess with the BEST...die like the rest (lose 1-5 in dit geval)
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef Red_85 het volgende:
ik vind het gewoon tof dat Ajax de meest gehate club en tegelijkertijd de meest geliefde club van het land is. prachtig. er is geen club in dit land waarover meer gepraat wordt. en tja, de mensen die Ajax haten, dat is natuurlijk tegen het zere beentje omdat er niet over hun clubje gepraat wordt logisch.
er wordt bijwijze van spreken meer geschreven over een Ajacied die een scheet laat dan een top tranfer van iedere andere club.
doet pijn he, dat WIj zo groot bagger zijn?
Ajax PSV, het enige echte voetbal instituut van Nederland
hahahahahahahaquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
hahahahahahaha
dit soort mannetjes bedoel ik nou. doet pijn he
bedankt voor het helemaal goed maken van mijn avond. thanx kerel
nogmaals, bedankt!quote:
Heul niet, ben gewoon anti-ajax (en ik zal zeker niet de enige zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 23:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
nogmaals, bedankt!
heerlijk zulksoort als jij. overal op in gaan en tegen Ajacieden proberen te schoppen als ze je uitdagen. vroeger gepest op school jongen?
gelukkig niet zeg. anders wordt het zo saai in voetbal land. iedereen voor 1 club. niemand meer om dit soort nutteloze discussies mee te voeren, niemand meer die reageerd op je ietswat, op waarheid beruste arrogante reactie'squote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heul niet, ben gewoon anti-ajax (en ik zal zeker niet de enige zijn).
Dat klopt, geen ajax-bash-topics meerquote:Op maandag 21 mei 2007 23:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg. anders wordt het zo saai in voetbal land. iedereen voor 1 club. niemand meer om dit soort nutteloze discussies mee te voeren, niemand meer die reageerd op je ietswat, op waarheid beruste arrogante reactie's
idd, dat voel ik nou voor jou clubquote:Op maandag 21 mei 2007 23:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat klopt, geen ajax-bash-topics meer
Verder dit:
[afbeelding]
Primaquote:
Ik weet dat je een grapje maaktenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Wel jammer dat Sneijdert als utregter niet gewoon bij ons speelt
LOL.... nee werkelijk LOLquote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef Red_85 het volgende:
Ajax, het enige echte voetbal instituut van Nederland
Volgens mij waren dit jaar Twente A1 EN Twente B1 Kampioenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef Red_85 het volgende:
ik vind het gewoon tof dat Ajax de meest gehate club en tegelijkertijd de meest geliefde club van het land is. prachtig. er is geen club in dit land waarover meer gepraat wordt. en tja, de mensen die Ajax haten, dat is natuurlijk tegen het zere beentje omdat er niet over hun clubje gepraat wordt.
er wordt bijwijze van spreken meer geschreven over een Ajacied die een scheet laat dan een top tranfer van iedere andere club.
doet pijn he, dat WIj zo groot zijn?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Wel jammer dat Sneijdert als utregter Utregtenaar niet gewoon bij ons speelt
Goedemorgen, ben ik weer. Waarom ben jij zo arrogant? Alleen wij PSV-ers mogen dat zijn. Omdat wij al jaren een grote club zijn. Waar supporters gewoon kunnen feesten en niet meteen gaan slopen als ze eens iets winnen. Maar wat betreft dat slopen en rellen, daar heb ik wel een verklaring voor. Ajax is het niet gewend om iets te winnen, winnen ze een keer iets weten de supporters er niet mee om te gaan. En gaan ze maar dingen slopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:39 schreef Red_85 het volgende:
ik vind het gewoon tof dat Ajax de meest gehate club en tegelijkertijd de meest geliefde club van het land is. prachtig. er is geen club in dit land waarover meer gepraat wordt. en tja, de mensen die Ajax haten, dat is natuurlijk tegen het zere beentje omdat er niet over hun clubje gepraat wordt.
doet pijn he, dat WIj zo groot zijn?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef valek het volgende:
[..]
Goedemorgen, ben ik weer. Waarom ben jij zo arrogant? Alleen wij PSV-ers mogen dat zijn. Omdat wij al jaren een grote club zijn. Waar supporters gewoon kunnen feesten en niet meteen gaan slopen als ze eens iets winnen. Maar wat betreft dat slopen en rellen, daar heb ik wel een verklaring voor. Ajax is het niet gewend om iets te winnen, winnen ze een keer iets weten de supporters er niet mee om te gaan. En gaan ze maar dingen slopen.![]()
Huldiging vorig jaar?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef valek het volgende:
[..]
Goedemorgen, ben ik weer. Waarom ben jij zo arrogant? Alleen wij PSV-ers mogen dat zijn. Omdat wij al jaren een grote club zijn. Waar supporters gewoon kunnen feesten en niet meteen gaan slopen als ze eens iets winnen.
val toch deaudquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:26 schreef valek het volgende:
[..]
Goedemorgen, ben ik weer. Waarom ben jij zo arrogant? Alleen wij PSV-ers mogen dat zijn. Omdat wij al jaren een grote club zijn. Waar supporters gewoon kunnen feesten en niet meteen gaan slopen als ze eens iets winnen. Maar wat betreft dat slopen en rellen, daar heb ik wel een verklaring voor. Ajax is het niet gewend om iets te winnen, winnen ze een keer iets weten de supporters er niet mee om te gaan. En gaan ze maar dingen slopen.![]()
Dat was niks. Die paar mennekes. Neenee. Als Feyenoord of Ajax ooit iets winnen is het meteen zo massaal. Jammer toch?quote:
Camplo, dat is het beste idee van deze week.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef Camplo het volgende:
Goedemorgen.
Ipv een weiland keer met z'n allen wat gaan drinken en achter de vrouwlies aan?
Lulsmoes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:38 schreef valek het volgende:
[..]
Dat was niks. Die paar mennekes. Neenee. Als Feyenoord of Ajax ooit iets winnen is het meteen zo massaal. Jammer toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |