abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 mei 2007 @ 15:06:23 #161
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_49571168
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:04 schreef soylent het volgende:

[..]

Ja ja het zal allemaal wel. Ga gewoon maar gelijk over tot een moddergevecht
Dat probeer ik te vermijden gek
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 20 mei 2007 @ 15:06:45 #162
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_49571178
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik weet precies hoe je dingen moet dichtzetten.
Behalve, helaas, je klep.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_49571179
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:00 schreef MrX1982 het volgende:

De dierentuin is verantwoordelijk voor het feit dat dit beest heeft kunnen ontsnappen. Maar het feit dat de vrouw zo ernstig is toegetakeld valt wel te verklaren en is in zekere zin haar eigen schuld.
Er vanuitgaande dat de aap de vrouw en haar gedrag onthoudt, en ervanuitgaande dat het gedrag van de vrouw ECHT irritant was voor de aap. Want als ik lord_v mag geloven kunnen apen mensen die gewoon handelen ook aanvallen.

Wie ben jij om jezelf expert te benoemen en te roepen dat de vrouw ongelijk had? Voor zover ik nu begrijp zit jij hier op een forum en was de vrouw bijna dagelijks bij de apen aanwezig. En blijkbaar is een aap nu over de schreef gegaan en kun jij met al je expertise de expertise van de vrouw overrulen en de vrouw veroordelen.
pi_49571209
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:04 schreef Taurus het volgende:

[..]

Over 'n muur, hoorde ik. Niet gewoon hoor, maar over 'n muur.
Je weet niet waarom he? MAar toch weet je wel dat dit een heeeeel andere situatie is
  zondag 20 mei 2007 @ 15:08:25 #165
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_49571236
Ik loop eerder steeds tegen de muur aan ipv erover
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 20 mei 2007 @ 15:08:34 #166
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_49571244
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:06 schreef Redux het volgende:

[..]

Er vanuitgaande dat de aap de vrouw en haar gedrag onthoudt, en ervanuitgaande dat het gedrag van de vrouw ECHT irritant was voor de aap. Want als ik lord_v mag geloven kunnen apen mensen die gewoon handelen ook aanvallen.
Nee, dan begrijp je me verkeerd. Grote mensapen vallen alleen aan als ze zich bedreigd voelen of als hun autoriteit wordt uitgedaagd. Als gorilla's aan je gewend zijn en je blijft rustig kun je tussen hen door lopen, zonder enig probleem.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_49571251
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:07 schreef Redux het volgende:

[..]

Je weet niet waarom he? MAar toch weet je wel dat dit een heeeeel andere situatie is
Ik weet wel dat ie daar niet over 'n gracht is gesprongen en dat het daarom niet te vergelijken is. Of dat het in ieder geval niet de oppassers 'kwalijk valt te nemen'.

Ha..ha..ha..
pi_49571252
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Behalve, helaas, je klep.
Die gasten in blijdorp hebben gewoon extreem bezuinigd op de beveiliging, dat zal straks blijken en daarom gaat die juffrouw veel schade vergoeding krijgen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_49571294
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef Aoristus het volgende:

[..]

180 KG oncontroleerbare spieren.
herhaal die woorden exact zo aan haar ziekenhuisbed en ze glijdt er zo uit, volgens mij
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49571299
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, dan begrijp je me verkeerd. Grote mensapen vallen alleen aan als ze zich bedreigd voelen of als hun autoriteit wordt uitgedaagd. Als gorilla's aan je gewend zijn en je blijft rustig kun je tussen hen door lopen, zonder enig probleem.
Je verteld eerder dit:
quote:
Ik heb het zien gebeuren. Orangs, die echt één verzorger niet konden uitstaan en volledig door het lint gingen als hij in het apenhuis kwam, terwijl ze bij ander emensen aanhalig en troetelig waren en die er gewoon tussendoor konden lopen. Gorilla's die territoriumgedrag vertoonden als de dierenarts in de buurt kwam, maar bij een andere dierenarts bij wijze van spreken zelf hun vacht uittrokken voor de injecties.
Lijkt mij dat je het hier laat overkomen dat apen gedrag puur willekeur is.
pi_49571302
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die gasten in blijdorp hebben gewoon extreem bezuinigd op de beveiliging, dat zal straks blijken en daarom gaat die juffrouw veel schade vergoeding krijgen.
Dat zal haar dan tegenvallen. De kosten in het ziekenhuis etc zullen worden vergoed, en het lichamelijk letsel, maar voor het psychisch aangedane leed betwijfel ik.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:10:42 #172
28033 Pek
je moet wat
pi_49571308
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:02 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

watje
Ik laat hem dan begaan en blijf hem strak aanstaren, anders ben ik mijn dominante positie kwijt
Ik geef 'm 1 zwieper en hij taait af. In het ergste geval heb ik een paar krassen op m'n arm. Hij is jong, van de straat en wil alpha worden. Gaat wel over met de tijd

EDIT: het is niet die uit m'n avatar, die is liev
maar deze:
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_49571343
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nouja, 't woordje gewoon had ik niet de nadruk op willen leggen, maar dat wordt er uiteraard uitgepikt (leuk detail trouwens dat je dat doet om precies hetgeen te doen waar je mij van verwijt). Haal dat maar weg dan, dan zul je zien dat dat woordje 'gewoon' niets toevoegde aan mijn 'gelijk'. Tuurlijk is dat niet gewoon, maar het is wél 'n andere situatie dan in de dierentuin hier in Blijdorp.
Ik snap nog steeds niet waarom het daar een andere situatie was.
pi_49571351
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat zal haar dan tegenvallen. De kosten in het ziekenhuis etc zullen worden vergoed, en het lichamelijk letsel, maar voor het psychisch aangedane leed betwijfel ik.
Wat ik er van zag, een klein slootje, beetje schrikdraad er in, dat is natuurlijk een mickeymousebeveiliging waar je U tegen zegt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_49571364
quote:

Wie ben jij om jezelf expert te benoemen en te roepen dat de vrouw ongelijk had? Voor zover ik nu begrijp zit jij hier op een forum en was de vrouw bijna dagelijks bij de apen aanwezig. En blijkbaar is een aap nu over de schreef gegaan en kun jij met al je expertise de expertise van de vrouw overrulen en de vrouw veroordelen.
Waar benoem ik mezelf als expert? Het tegenovergestelde heb ik wel gezegd. Maar gezond verstand gebruiken mag blijkbaar niet meer. Daarnaast welke expertise heb jij om te zeggen dat het gedrag van deze vrouw normaal is en als normaal wordt gezien door deze gorilla en dat haar toetakeling louter het gevolg is van pech?

Daarnaast de expertise van deze vrouw. Welke expertise bedoel je daarmee? Dit beest zien als huisdier?
quote:
Petronella neemt de 180 kilo wegende gorilla echter niets kwalijk. ''Hij is en blijft mijn lieveling. Ik ga samen met mijn man bijna dagelijks naar de dierentuin, en dan altijd langs Bokito. Ik heb zelfs foto's en videobeelden van hem uit Berlijn toen hij nog geen vier maanden oud was. Sinds hij in Blijdorp zit, maak ik contact met hem. Als ik mijn hand op het glas legde, deed hij hetzelfde. Als ik naar hem lachte, lachte hij terug.''
Een brok expertise ja.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:12:40 #176
3542 Gia
User under construction
pi_49571374
quote:
Want als ik lord_v mag geloven kunnen apen mensen die gewoon handelen ook aanvallen.
Lord_V had het over dierenartsen die bijvoorbeeld prikken.
En dat ze sommige verzorgers niet moeten. Misschien had die verzorger wel een grijns op zijn gezicht. Weet jij veel.

Wil niet zeggen dat die mensen in de ogen van de aap gewoon handelden. En daar gaat het om. Wij kunnen wel denken dat we normaal doen, maar dan is dat nog niet zo. Daarbij zijn wij intelligenter, in de meeste gevallen dan, dan zo'n gorilla en zouden ons gedrag aan moeten passen aan die aap, zodat hij zich niet op hoeft te winden.

Nogmaals, ze moeten er maar voor zorgen dat die apen in het binnenverblijf de mensen niet kunnen zien. Als dat niet kan met éénrichtingsglas, dan maken ze maar kijkgaatjes voor de mensen.
pi_49571407
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:11 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom het daar een andere situatie was.
Muur... Gracht... Muur... Gracht... Muur... Gracht... Zelfs het wóórd is anders! Maar de betekenis ook, trust me.
pi_49571411
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:12 schreef MrX1982 het volgende:

Een brok expertise ja.
Ja nee, dat bedoel ik dus. Blijkbaar weet jij het allemaal beter dan de vrouw.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:13:44 #179
3542 Gia
User under construction
pi_49571414
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:10 schreef milagro het volgende:

[..]

herhaal die woorden exact zo aan haar ziekenhuisbed en ze glijdt er zo uit, volgens mij
pi_49571456
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:13 schreef Taurus het volgende:

[..]

Muur... Gracht... Muur... Gracht... Muur... Gracht... Zelfs het wóórd is anders! Maar de betekenis ook, trust me.
Ja, maar het ging erom dat de oppassers de vrouw hebben gewaarschuwd. Ze hebben dus gewaarschuwed voor een mogelijk gevaar. Maar ze hebben niks gedaan, wetende dat de aap al eerder was ontsnapt. Ze hadden dus kunnen weten dat het ontsnappen een mogelijk gevaar was. Daar ging het over, niet specifiek muur of gracht, maar over het ontsnappen. Oppassers die waarschuwen voor een gevaar van een aap, een aap die al eerder is ontsnapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')