Een informatieve vraag?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:59 schreef VoreG het volgende:
Vragen om de eindstand in het Feyenoord topic niet zien als trollen? Wat is het dan, een complimentje?
Misschien toch maar ff een spoilertagje plaatsen op ZK-Nederland? Want dit is niet de eerste.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:13 schreef Dibble het volgende:deze opmerking heb ik gezien
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:52 schreef BobbyHill het volgende:
Ik gok 2-0
hoort eigenlijk niet in dat topicquote:
Lezen is moeilijk volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:58 schreef Mr.N het volgende:
Ok diekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:00 schreef dndiek het volgende:
Je hoeft niet als meteen te melden in het FB-topic. Ik houd het in de gaten en het is zeker niet handig om die spoilers te quoten.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
jaja
De enige reden waarom zo'n topic eventueel nodig is is voor mensen die de uitslag van de wedstrijd nog niet weten en de wedstrijd alsnog willen zien, maar omdat iedereen in dat topic de uitslag al kent heeft het weinig zin om daar een apart topic voor open te houdenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin... Alleen omdat er 2 mensen lopen te trollen moet dat topic dicht? Nouja, goed, het zal wel.
Hmm ok. Ik keek niet voor de uitslag. En de mensen die keken en niet trolden waarschijnlijk ook niet. Maargoed, als ie dicht moet, moet ie dicht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
De enige reden waarom zo'n topic eventueel nodig is is voor mensen die de uitslag van de wedstrijd nog niet weten en de wedstrijd alsnog willen zien, maar omdat iedereen in dat topic de uitslag al kent heeft het weinig zin om daar een apart topic voor open te houden
Niemand heeft de uitslag gezegtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin... Alleen omdat er 2 mensen lopen te trollen moet dat topic dicht? Nouja, goed, het zal wel.
Er loopt al een topic over ZK- NL, dus deze is dan niet meer echt nodigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik keek niet voor de uitslag. En de mensen die keken en niet trolden waarschijnlijk ook niet. Maargoed, als ie dicht moet, moet ie dicht.
Zit dat nu niet bij de Kampioenscompetitie in?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is het zondagamateurstopic ?
link?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zit dat nu niet bij de Kampioenscompetitie in?
Kampioenscompetitie amateurs 2006/07 daar wordt de Zondag nu besprokenquote:
Vorig seizoen was er wel een topic over 2 zondaghoofdklassers, maar die zijn er dit seizoen niet geweest.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Er was geen los zondagtopic. Te weinig animo. Dat werd besproken in het "Wat doet je amateurclubje" topic. En nu inderdaad in de Kampioenscompetitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |