Die doeken inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2007 15:17 schreef Sethje het volgende:
AZ deed net alsof ze de CL hadden gewonnen...en wat zongen ze nou na de 2-1.. "who are you" ??...En dat spandoek...geen beker en geen schaal maar dit is de moooiste club van allemaal...tot vorig jaar zat er verdomme nog geen halve paardenkop in dat stadion...Tering..volgende week gewoon lekker met Perez op 10 met in zijn rug Davids en Gabri en er 5-0 overheen knallen. Dirk, Historie is niet te koop
Huh, wat heb ik gedaan?quote:
Maar wat is er nu met Stam en wat heb ik daar over gezegd? Snap er ff niks vanquote:
je hebt hem staan in je opstelling, maar hij is toch geblesseerdquote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar wat is er nu met Stam en wat heb ik daar over gezegd? Snap er ff niks van
Klanten van DSB bank, die krijgen zeker vrij-kaartenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef Aanvoerder het volgende:
AZ publiek snapt het ook niet he. Steeds maar die trieste klappertjes, uitverkocht stadion met de plee-offs, matige spandoeken. Waarschijnlijk heeft Dirk die 'fans' ook gekocht als opvulling.
Ahquote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
je hebt hem staan in je opstelling, maar hij is toch geblesseerd
nu snap ik waarom jij het niet snapt, Black-Death heeft die opstelling gemaakt.
wat ernstig, moet wat aan mijn ogen doen [afbeelding]
Op afbetalingquote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klanten van DSB bank, die krijgen zeker vrij-kaarten
En Babel maar denken...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef denthemen het volgende:
Ajax publiek was goed te horen: Ryan bedankt Ryan bedankt..
quote:
zoiets dacht ik te horen ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef vogeItjesdans het volgende:
Die doeken van az waren echt slecht zeg
Zong het Ajax vak nou:
Ryan donk is een echte Ajacied?![]()
Voilgens mij is er nog een wedstrijdquote:Op zondag 20 mei 2007 16:24 schreef natasishere het volgende:
jammer ajax... liever A'dam europa in dan alkmaar
Ga is bier of wijn drinken en weg hier.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:24 schreef natasishere het volgende:
jammer ajax... liever A'dam europa in dan alkmaar
i know, i know.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:59 schreef BB-boy het volgende:
Doe maar niet.
ik twijfel ookquote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef manny het volgende:
Jammere actie van Sneijder inderdaad. Verder is 2-1 een redelijke uitslag. Jammer dat Babel er niet 2 inknalde; maar ja: Babel.
Verleiding toch groot om naar Arena te gaan....
No ofense, maar wanneer is dat nou eens gebeurd, 90 minuten op de aanval?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Diep en dieptriest die laatste 20minuten.
Eerste helft genoten, met af en toe 7 kleuren stront schijten door de aanvallen van AZ, maar ook het spel van Ajax was aanvallend goed.
Tweede helft echt uitermate zwak en ongelooflijk verdedigend gekut. Vanaf de 68ste minuut op 1-1 spelen, wat een trieste bedoeling. En dan uiteindelijk nog verliezen ook. Maar goed ook, want nu moet je thuis wel aanvallen, wordt het misschien nog een leuke pot.
Perez en Huntelaar echt onzichtbaar. Babel veel te slap in de afwerking. Urby ook zwakje hoor. Vermaelen, van der Wiel, Sneijder uiteraard en zelfs Roger erg goed.
We redden het zondag wel, maar alsjeblieft met 90min lang aanvallend voetbal zeg.
Laat ik het zo zeggen, niet spelen om te winnen kan mij echt niet bekoren, zeker niet 20min lang. Je roept het allemaal over jezelf af.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
No ofense, maar wanneer is dat nou eens gebeurd, 90 minuten op de aanval?
of miss tegen psv?
Das fucking bullshitquote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef manny het volgende:
dubbel gevoel: het is eigenlijk (na RKC uit) de belangrijkste wedstrijd van het jaar; maar die play-offs daar wil ik gewoon niets mee te maken hebben.
Die wedstrijd is alleen 'belangrijk' omdat Ajax verloren heeft, als ze gewonnen hadden was het even belangrijk als elke andere wedstrijd tegen een klein clubje.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef manny het volgende:
dubbel gevoel: het is eigenlijk (na RKC uit) de belangrijkste wedstrijd van het jaar; maar die play-offs daar wil ik gewoon niets mee te maken hebben.
Dat zeg ikquote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Die wedstrijd is alleen 'belangrijk' omdat Ajax verloren heeft, als ze gewonnen hadden was het even belangrijk als elke andere wedstrijd tegen een klein clubje.
ik ook, 100%quote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef stefmans het volgende:
Volgende week knallen met een middenveld met Davids ---Perez----Gabri. Ik heb er vertrouwen in![]()
Hij leverde teveel ballen in en maakte weer een fout die de inleiding voor een doelpunt vormde.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:52 schreef BB-boy het volgende:
Moet hij wel beter spelen dan vandaag.
Zo te zien heeft iemand een leuk artikeltje zelf geschreven want Sportwereld meldt niks en het is niet echt Belgisch geschrven.quote:'Mbark Boussoufa vertrekt naar Ajax'
zondag 20 mei, door jordyjood, Kattuk, 18:47u, Belgische sportwer
Volgens het Belgische SportWereld heeft de van afkomst Marokkaanse Anderlecht speler Mbark Boussoufa gisteren een akkoord voor een 4-jarige verbintenis met Ajax bereikt. Mbark Boussoufa, die eerder al speelde in de jeugd van de Amsterdamse club, ziet het als een mooie stap verder omhoog en hoopt verder te groeien. De 1,67 m lange begaafde aanvallende middenvelder moet het zeer waarschijnlijke vertrek van Wesley Sneijder opvullen.
De 23-jarige Nederlander van Marokaanse afkomst maakte de laatste jaren een storm-achtige ontwikkeling door. Zo maakte hij in 2001 de overstap van de Amsterdamse jeugd-opleiding naar Chelsea. Bij Chelsea wist hij echter zijn draai niet te vinden en in 2004 vertrok hij naar het Belgische KAA Gent.
In het seizoen 2004/2005 werd Boussoufa tweede om de prijs van "Jonge Prof van het Jaar". In het seizoen 2005/2006 won Boussoufa de Ebbenhouten schoen (de prijs voor de beste speler uit Afrika of uit Afrika afkomstig), ook werd hij Profvoetballer van het Jaar 2006, Jonge Profvoetballer van het Jaar in 2006 en kreeg hij prijs van de supporter.
Op 6 juni 2006 tekende hij een contract voor vier jaar bij RSC Anderlecht. Ook hier bleef hij zich sterk ontwikkelen en won hij op 17 januari 2007 de trofee voor de beste voetbal speler in België, de Gouden Schoen. Naar verluidt betaalt Ajax een afkoopsom tussen de 4 en 5 miljoen aan RSC Anderlecht.
Wat zegt dat?quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:48 schreef BoNi het volgende:
Blessure van Emanuelson lijkt dus mee te vallen en hij kan volgende week waarschijnlijk spelen.
Goede pillen, ik wil het adres wel van zijn nachtapothekerquote:Op zondag 20 mei 2007 19:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Whehehe, had van Gaal van de pilletjes gesnoept ofzo.
ja echt ergquote:Op zondag 20 mei 2007 20:11 schreef navigator het volgende:
[..]
Goede pillen, ik wil het adres wel van zijn nachtapotheker![]()
Kneus van een Babel moet zeker 2 van de 3 ballen op Huntelaar leggen die elke keer gewoon vrijstond om hem binnen te tikken. Je ziet ook aan de reactie van Hunter dat die helemaal gek wordt om met zo´n imbeciel te moeten spelen
Je mag het als Ajacied niet zeggen omdat hij zo succesvol is geweest, maar ik begin het maar een zielepiet te vinden. Er gaat veel respect van ons naar hem uit, maar andersom is dat nauwelijks nog het geval.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:07 schreef vogeItjesdans het volgende:
Lol Louis
Zeggen dat az altijd domineerd tegen Ajax whehe
Babel is een egoist.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:11 schreef navigator het volgende:
[..]
Goede pillen, ik wil het adres wel van zijn nachtapotheker![]()
Kneus van een Babel moet zeker 2 van de 3 ballen op Huntelaar leggen die elke keer gewoon vrijstond om hem binnen te tikken. Je ziet ook aan de reactie van Hunter dat die helemaal gek wordt om met zo´n imbeciel te moeten spelen
Dus dan mag je iedereen zomaar duwen?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:24 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat was Babel slecht zeg....
Jammer voor jullie dat Sneijder vertrekt. Dat is toch een drijvende kracht bij Ajax.
Het had 3-1 voor AZ moeten zijn. Huntelaar had nooit bij die bal gekunnen.
Jaja, moet hij maar niet duwen.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:24 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat was Babel slecht zeg....
Jammer voor jullie dat Sneijder vertrekt. Dat is toch een drijvende kracht bij Ajax.
Het had 3-1 voor AZ moeten zijn. Huntelaar had nooit bij die bal gekunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |