Nerveus begonnen de streamers screenshots te posten, op zoek naar die ene "Gouden Cap".quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:39 schreef Leandra het volgende:
Maar ik heb een donkerblauw shirt aan en de kid heeft een zwart shirt aan met daar wellicht een donkerbruin leren jack overheen
Maar als je een enorme kont ziet dan ben ik het waarschijnlijk
En welke dan wel, beste Peter?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Goed statement, een bepaalde walgelijk icoon niet tussen de iconen in de OP.![]()
Wat was er dan in Amersfoort?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk zijn alleen Bruce en ik gesignaleerd in Amersfoort?![]()
van de poes weet ik het niet, maar zij is duidelijk in vervoering geraakt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ligt Litha in katzwijm!?
Dan wens ik je verdomde veel plezier met het "Natasia is BOOS" filmpje.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel vervelend dat ze film zitten te kijken, nèt nu ik tijd heb om te streamen.
Gelukkig heb ik een achterstand in het uitzendingen bekijken, het ei-incident op de camping heb ik lekker nog neit gezien.
heb ik ook niet gezien... peter 'drop' een linkje...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan wens ik je verdomde veel plezier met het "Natasia is BOOS" filmpje.
Dat was werkelijk 2 minuten puur genieten![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heb ik ook niet gezien... peter 'drop' een linkje...
(moest het homohandje zijn van Ian, maar ik heb de link niet meer)...quote:
een beetje...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey buuv![]()
Is de OP een beetje duidelijk?![]()
U vraagt:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
(moest het homohandje zijn van Ian, maar ik heb de link niet meer)...![]()
thanks...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxk
Alleen een naakte Mootsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een beetje...![]()
maar niemand heeft Leandra gesignaleerd?da's toch ook wat.
Eigenlijk best onrustbarend.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een beetje...![]()
maar niemand heeft Leandra gesignaleerd?da's toch ook wat.
Ja, en ze leken te zwaaien!quote:
minstens....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eigenlijk best onrustbarend.
Misschien moet 112 hiervoor ingeschakeld worden.
Dat 'Judith nooit meer terug olee olee" van Jaap.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die ja!quote:
Zie de OP voor schokkend beeldmateriaalquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
minstens....![]()
maarre, een naakte moots...dat klinkt echt heel smerig.
![]()
Ja, en nogal fel tegen Eric als je het mij vraagt..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat 'Judith nooit meer terug olee olee" van Jaap.![]()
Huub staat hier trouwens ook aan Jaaps kant.
maar da's toch gewoon die ene van jou met die witte mouwen? da's heul niet een donkerblauw shirt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en ze leken te zwaaien!![]()
Nog een geluk dat ik zo razendsnel wist te cappen...![]()
die cam draait als de malle...![]()
Goed kijken, dat zijn geen mouwen, da's een karretje dat daar staat achter een PERSOONquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar da's toch gewoon die ene van jou met die witte mouwen? da's heul niet een donkerblauw shirt...![]()
Bedoel je die van mij?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Goed statement, een bepaalde walgelijk icoon niet tussen de iconen in de OP.![]()
ik zag het ja...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie de OP voor schokkend beeldmateriaal![]()
LET OP: 18+
die middelste persoon draagt dan een dienblad ofzo? (ja, i see three people)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed kijken, dat zijn geen mouwen, da's een karretje dat daar staat achter een PERSOON![]()
![]()
![]()
OMG!... dat mens natasja!... om haar kinderen geen druppel, maar ondertussen 'zwemt' ze als het 'Monster van Eemnes' rond in haar tranen om al het leed dat haar wordt aangedaan...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaap na 2 minuten, die zo voldaan is, is zo mogelijk nog geweldiger.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
OMG!... dat mens natasja!... om haar kinderen geen druppel, maar ondertussen 'zwemt' ze als het 'Monster van Eemnes' rond in haar tranen om al het leed wat haar wordt aangedaan...![]()
En Natasia die zogenaamd "in shock" staat te trillen voordat Amanda haar komt troostenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap na 2 minuten, die zo voldaan is, is zonodig nog geweldiger.
tja, dat moet zo nu en dan..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Woah, agressieve buuv!
Dat 'zonodig' moest 'zo mogelijk' zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En Natasia die zogenaamd "in shock" staat te trillen voordat Amanda haar komt troosten![]()
het commentaar onder het filmpje...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap na 2 minuten, die zo voldaan is, is zo mogelijk nog geweldiger.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
minstens....![]()
maarre, een naakte moots...dat klinkt echt heel smerig.
![]()
Disana zorgt wel voor vermaak, sinds dat doorzeuren over die veranderde TT ben ik zelfs een klein beetje fan geworden.quote:
Daar ben ik te smerig voor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
moetie jij niet ergens moonen?..
nah, als in naakte muts...quote:
Ik zag er supersexy uit op die cap.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah, als in naakte muts...![]()
blijkbaar ben ik de enige...
quote:
dat wel...quote:
absoluut een naakte moots.quote:
Serieus: dit is mijn smaak.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Ode aan de onbegrepen Grootmeester.
Peter6000
Paint ftw.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Serieus: dit is mijn smaak.
Ik heb iemand in Enschede al de opdracht gegeven iets anders te schilderen, en 2 schilderijen wordt iets teveel van het goede.
Maar anders zou zoiets in mijn woning zeker niet misstaan.
... ik zie daar een onbegrepen natasja in die van haar 'vingerverven' hobby haar werk heeft gemaakt, maar door een deskundige jury een negatief verf advies heeft ontvangen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Ode aan de onbegrepen Grootmeester.
Peter6000
Tja, onderscheid moet er zijn... Daarom mag ik ook niet in de OP van de SCquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Disana zorgt wel voor vermaak, sinds dat doorzeuren over die veranderde TT ben ik zelfs een klein beetje fan geworden.
Ik zie boze mensen, onderdrukking, vluchten in gore fantasieën, en de dagelijkse realiteit van zwarte regen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik zie daar een onbegrepen natasja in die van haar 'vingerverven' hobby haar werk heeft gemaakt, maar door een deskundige jury een negatief verf advies heeft ontvangen...
Het is een onbegrepen Peter6000 die erachter komt dat Fok! nog niet klaar is voor zijn topics en de gemiddelde COS idioot zijn TT's niet kunnen handelenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik zie daar een onbegrepen natasja in die van haar 'vingerverven' hobby haar werk heeft gemaakt, maar door een deskundige jury een negatief verf advies heeft ontvangen...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, onderscheid moet er zijn... Daarom mag ik ook niet in de OP van de SC![]()
Ik weet niet meer wie het zei...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb dit besteld:
[afbeelding]
Op een doek van 80 bij 60.
Dat is zo'n figuur uit een opgave van een IQ-test. En dan ingekleurd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb dit besteld:
[afbeelding]
Ik kreeg een warm gevoel van binnen door de zwarte stip.
is toch theo van doesburg?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb dit besteld:
[afbeelding]
Kleinzusje zei dat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het zei...
Over de lijnen die te vroeg ophouden...
Maar ik vind dat juist mooi.
Geniaal!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb dit besteld:
[afbeelding]
Er valt hier ook bijna elke dag wel iets over mij te lezen. Terwijl ik niet eens tussen de ikoontjes staquote:
Je bent dan ook een relevant persoon in deze communityquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Er valt hier ook bijna elke dag wel iets over mij te lezen. Terwijl ik niet eens tussen de ikoontjes sta![]()
niet gezien. wel onthouden uit vorige sc...quote:
En toch sta ik niet tussen de ikoontjes. Ra ra...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent dan ook een relevant persoon in deze community![]()
Die zwarte stip symboliseert voor mij: een uitzonderingspostitie.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geniaal!
Valt er nog iets meer over te vertellen? Iets over die zwarte stip of zo?
dat vind ik juist eng... het ziet er uit als een doodlopende weg zonder kleur in het leven...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het zei...
Over de lijnen die te vroeg ophouden...
Maar ik vind dat juist mooi.
Een heel andere van hem (van wiki)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die zwarte stip symboliseert voor mij: een uitzonderingspostitie.
Daar word ik warm van.
Groep 7 van basisschool 'De Lely' wilde helaas niet meewerken met me, dus vandaar dat ik het nu laat naschilderen door een zelfbenoemd kunstenares die adverteert op Marktplaats.
Op de éénn of andere manier heb ik zomaar het gevoel dat je graag in de op wil....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch sta ik niet tussen de ikoontjes. Ra ra...
De zwarte lijnen houden de kleuren net niet helemaal in bedwang/op hun plek.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat vind ik juist eng... het ziet er uit als een doodlopende weg zonder kleur in het leven...
wat apart, dat gevoel kreeg ik ook...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Op de éénn of andere manier heb ik zomaar het gevoel dat je graag in de op wil....
En dat zegt iemand met zo'n avatar...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat vind ik juist eng... het ziet er uit als een doodlopende weg zonder kleur in het leven...
Raar hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit flink te F5-en, maar Disana staat er nog steeds niet bij, ondanks dat die 3 vraagtekens laten zien dat er heus nog wel plaats is.
Hoi Buuv!quote:
mijn avatar issssss liev....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met zo'n avatar...
Die vind ik dan weer nèt wat minder.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Theo van Doesburg - "De Koe"
Ik vind de titel erg goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer nèt wat minder.
Maar ja, dat krijg je zonder zwarte stip.
Van mij mag Disana ook best in de OP. Toegegeven, ze is soms best een trut, maar dan wel een leuke.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit flink te F5-en, maar Disana staat er nog steeds niet bij, ondanks dat die 3 vraagtekens laten zien dat er heus nog wel plaats is.
nu je het zegt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Theo van Doesburg - "De Koe"
Lief? Bij jouw avatar verwacht ik hele nare, bijtende posts, ik vind het steeds gek staan als je wat aardigs post.!quote:
En u mag er ook wezen, meneer Pietje.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Van mij mag Disana ook best in de OP. Toegegeven, ze is soms best een trut, maar dan wel een leuke.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Lief? Bij jouw avatar verwacht ik hele nare, bijtende posts, ik vind het steeds gek staan als je wat aardigs post.!
godver dat is een fucking paradox...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Lief? Bij jouw avatar verwacht ik hele nare, bijtende posts, ik vind het steeds gek staan als je wat aardigs post.!
Zo ziet de wereld er dus uit zonder jou Peter, nét iets minder......quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer nèt wat minder.
Maar ja, dat krijg je zonder zwarte stip.
Wie zegt dat Disana in de OP wíl?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Van mij mag Disana ook best in de OP. Toegegeven, ze is soms best een trut, maar dan wel een leuke.![]()
Ze sméékt nog net niet....quote:
Ja, en die klootzakken zullen daar de rest van hun leven spijt van hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo ziet de wereld er dus uit zonder jou Peter, nét iets minder......
rond, maar dan met een stip...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo ziet de wereld er dus uit zonder jou Peter, nét iets minder......
PietjePuk63 ben je niet bang dat je de slet van de SC en de COS wordt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
wordt?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
PietjePuk63 ben je niet bang dat je de slet van de SC en de COS wordt...
Niet te laat opblijven hé!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga slapen, morgen komt er een vriendje logeren: 3 dagen lang.![]()
truste Peter, en veel plezier!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
neukzequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Het is dat je er zo'n punt van maakt hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
Het begon ook wel ERG op te vallen, nietwaar![]()
I am what I am...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Ho ho. Ik heb meneer Pietje heel hoog zitten hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het realisatie moment moet nog komen...quote:
Ik zat al meer te denken aan "Don Juan".quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het realisatie moment moet nog komen...
tenzij hij heel de nacht gaat liggen piepen en krabben...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, hij slaapt in een bench bij mij op de slaapkamer.
Dus het wordt erg gezellig.
![]()
![]()
Slaapze! Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Dus?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho ho. Ik heb meneer Pietje heel hoog zitten hoor![]()
dat seg ik...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
iemand die jij hoog hebt zitten kan geen slet zijn??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Euh?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
Iedereen werd er maar ingekwakt. Voila, de langst tegengehouden icon van de SC![]()
Nee, en zeker meneer Pietje nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
iemand die jij hoog hebt zitten kan geen slet zijn??![]()
Hij komt ter observatie, dus het zou natuurlijk kunnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tenzij hij heel de nacht gaat liggen piepen en krabben...![]()
maar dat zal wel niet... toch?
zet m op dan!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij komt ter observatie, dus het zou natuurlijk kunnen.
Het is afwachten, maar ook mijn roeping dit soort dingen te doen, dus ik bezorg zowel de hond als mezelf er een fijn gevoel mee.
![]()
![]()
![]()
is de fictie dan werkelijkheid geworden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zat al meer te denken aan "Don Juan".
piep piep hallo...quote:
We shall see...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
is de fictie dan werkelijkheid geworden?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De verbinding is erg slecht, kunt u uw laatste bericht herhalen?![]()
OK krabzequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is afwachten, maar ook mijn roeping dit soort dingen te doen, dus ik bezorg zowel de hond als mezelf er een fijn gevoel mee.
![]()
![]()
![]()
* voorspelling doet:quote:
? ? ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
toch bijna goed...quote:
aparantleyquote:
binnenkort moet ik weer naar de kapper... hoop niet dat ze mijn haar blond verft...quote:
Je vergeet er bij te zeggen dat je er over na moest denken of je met me wilde trouwensquote:
Veulerst met uw mooie ogenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst met uw mooie ogen
Veulerst met uw pure lach
Ik hoop dat ik ooit, zij het stiekem
Een kusje op u planten mag.
![]()
![]()
![]()
Voor u trotseer ik zeven zeeënquote:
Ik ben gevleidquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor u trotseer ik zeven zeeën
Voor u zet ik mijn trots opzij
Zolang wij maar zijn, met z'n tweeën
Ik bij jou en jij bij mij.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:28 schreef Polonium-120 het volgende:
ei en body juice (voor ariaan)
toen ik nog ei en sap was
wim alex nog aan de pap was
me ma nog best wel knap was
en me opa nog best rap was
wilde me pa juist dat ie slap was
dat het rubber niet geknapt was
dat er geen zwangerschap was
ik een slechte grap was
en de auto niet te krap was
Ik dacht dat dat was wat buurvrouwen deden? Beetje tussen de gordijnen gluren naar de buren en dat door roddelen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
zo zijn jullie nou klaar?
voel me potverju een voyeur, terwijl het toch een openbare sc is.. toch?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:28 schreef Polonium-120 het volgende:
ei en body juice (voor ariaan)
toen ik nog ei en sap was
wim alex nog aan de pap was
me ma nog best wel knap was
en me opa nog best rap was
wilde me pa juist dat ie slap was
dat het rubber niet geknapt was
dat er geen zwangerschap was
ik een slechte grap was
en de auto niet te krap was
ik zag het ja...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb Disana gewoon weer uit de OP gehaald hoor.
Ik ben heul niet liev.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Ian_Nick living in Germany
Do you think off me in harmony
When the time is wright
I'll be your bride.
Mag ik nou ook in de OP![]()
Wie vraagt word overgeslagen zegt mijn omie altijdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Disana gewoon weer uit de OP gehaald hoor.
Ik ben heul niet liev.
When the time is wright right.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Ian_Nick living in Germany
Do you think off me in harmony
When the time is wright
I'll be your bride.
Mag ik nou ook in de OP![]()
Even 1 ding heul duidelijk: Alleen Leandra komt aan de Wikiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zag het ja...![]()
(en niet aangepast in wiki, you naughty)
In dat geval mag Beequeen er dus ook niet in?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie vraagt word overgeslagen zegt mijn omie altijd![]()
ah, oké nothing said....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even 1 ding heul duidelijk: Alleen Leandra komt aan de Wiki![]()
Al vanaf de eerste keer dat mijn prachtige OP in gebruik werd genomen![]()
Dus of ik nu ga zitten kutten of niet: de Wiki zal Leandra aan moeten passen![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Oe, allemaal mooie gedichtjes hier... Wel aan werken hoor, die van Brian zijn nog altijd veul beterder
En dat om een wquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deze is te leuk om te gaan taalnazi-doen![]()
Tnx! Dat linkje ben ik erg blij mee!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat maar schuimen en slikken kreng het is geen accuzuur!...
Dat zou ik noooit durven zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
In dat geval mag Beequeen er dus ook niet in?![]()
Nope,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Leandra nog niet terug van het proeven van Amersfoortse straattegels?
ik heb zoiets van: opgepakt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Leandra nog niet terug van het proeven van Amersfoortse straattegels?
ergens huist er een stout meisje in ons allemaal...quote:
Ik had het over haar echte kindquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ergens huist er een stout meisje in ons allemaal...
Voor strippen t.o.v. een webcam? Of is dat niet gesignaleerd?quote:
niet te vergeten al dat hondepoep...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
Waarom zou iemand straattegels willen proeven? Klinkt nogal hard en smakeloos.
Dat schijnt in Amersfoort een heul ander verhaal te zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
Waarom zou iemand straattegels willen proeven? Klinkt nogal hard en smakeloos.
Het cam gebeuren viel een beetje tegenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor strippen t.o.v. een webcam? Of is dat niet gesignaleerd?
ik vond het zeer smakeloos in zwart-wit het leek wel een oud polygoon journaal...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het cam gebeuren viel een beetje tegen![]()
ben bang dat ik dat moet vragen aan mijn secondant...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor strippen t.o.v. een webcam? Of is dat niet gesignaleerd?
Alhoewel dat ook weer zijn charme heeft natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik vond het zeer smakeloos in zwart-wit het leek wel een oud polygoon journaal...
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat schijnt in Amersfoort een heul ander verhaal te zijn![]()
de cam werkt wel, maar het lijkt wel of iedereen is uitgemoondquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alhoewel dat ook weer zijn charme heeft natuurlijk.
Werkt die cam nog eigenlijk?
Misschien kunnen we Leandra's arrestatie live mee maken!![]()
![]()
![]()
doe je voorzichtig... neem anders wat calcium voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga mij te bedde begeven.ik zit hier werkelijk bij mijn enkeltjes af te breken..
![]()
welterusten...![]()
![]()
Je ziet daar echt niks op: als ze beneden iemand afranselen is het net alsof er een grote zwarte vlek doro het beeld wiebelt.quote:
Ja, lekker veiligquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je ziet daar echt niks op: als ze beneden iemand afranselen is het net alsof er een grote zwarte vlek doro het beeld wiebelt.
Truste buuvquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga mij te bedde begeven.ik zit hier werkelijk bij mijn enkeltjes af te breken..
![]()
welterusten...![]()
![]()
Trusten buuv!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
welterusten...![]()
![]()
Misschien kunnen ze wat tips opdoen bij talpa... Alleen hoop ik dat ze dan iets (af)geleerd hebben over streamlocks...quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
welterusten...![]()
![]()
Ik had toch verwacht dat Leandra zich zou scheren voor het weggaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:54 schreef Polonium-120 het volgende:
in kleur ziet het er zo uit in Amersfoort...
[afbeelding]
(dit hebben jullie niet van mij)
Pics?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gewoon verbrand ben in me nek![]()
Hoe krijg ik het voor mekaar. 1 Dag beetje half in de zon en dan dit maar bruin worden ho maar...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
We stonden hier vanaf iets voor 9 tot ongeveer half 11:
En nu ff deze SC verder lezen
ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had toch verwacht dat Leandra zich zou scheren voor het weggaan.![]()
Ik zei het toch, als je over haar begint, komt ze onlinequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ookde gemeente werkers hadden zeker een dagje vrij...
Je doet het weerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
We stonden hier vanaf iets voor 9 tot ongeveer half 11:
[afbeelding]
En nu ff deze SC verder lezen
Wat van me witte lijf of me rooie nek?quote:
Ja duh... dat stonden de meiden al en ik dacht dat het een duidelijk camerapunt was... ik nog enthousiast zwaaien iedere keerquote:
ohquote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat van me witte lijf of me rooie nek?
Dat is niks man... Dat is niks man. Bovendien heb ik maar 1 foto-online en die is van januari 2004...
Doe 's posten ter beoordeling?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat van me witte lijf of me rooie nek?
Dat is niks man... Dat is niks man. Bovendien heb ik maar 1 foto-online en die is van januari 2004...
Ik geloof er geen flikker vanquote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh... dat stonden de meiden al en ik dacht dat het een duidelijk camerapunt was... ik nog enthousiast zwaaien iedere keer
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh... dat stonden de meiden al en ik dacht dat het een duidelijk camerapunt was... ik nog enthousiast zwaaien iedere keer
Dan geloof je het lekker niet... ik heb een heleboel getuigenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:02 schreef Polonium-120 het volgende:
ohmaar de jaren hebben toch geen vat op jou?
Kan je dan van tevoren even aanduiden waar je gaat staan?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan geloof je het lekker niet... ik heb een heleboel getuigen![]()
Maar morgenmiddag gaan we weer hoor![]()
Edit: Mooie gedichten Ian![]()
![]()
oei... alles verder goed ... met het paard...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Wel vrees ik...
Ik was toen 20 (naja 15 misschien) kilo lichter en ik was nog vol jeugdige bravour...
Een week later flikkerde ik met paard en al in de sneeuw: verschoof ik een ruggewervel, kneusten ik nog een stuk en ben ik ruim een half jaar zoet geweest. En soms op een zware dag hoor ik nog wat kraken...
Helaas tijd heeft vat op mij
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Wel vrees ik...
Ik was toen 20 (naja 15 misschien) kilo lichter en ik was nog vol jeugdige bravour...
Een week later flikkerde ik met paard en al in de sneeuw: verschoof ik een ruggewervel, kneusten ik nog een stuk en ben ik ruim een half jaar zoet geweest. En soms op een zware dag hoor ik nog wat kraken...
Helaas tijd heeft vat op mij
Ik zal het overwegenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je dan van tevoren even aanduiden waar je gaat staan?
Of neem een tijdelijke positie in...
Voor de kapsalon bijvoorbeeld![]()
Dan kunnen we je cappen![]()
Edit: Dank u![]()
![]()
Tuurlijk, die viel lekker zacht in 20 cm sneeuw en op mijquote:Op zondag 20 mei 2007 00:09 schreef Polonium-120 het volgende:
oei... alles verder goed ... met het paard...
Dus van Moonen/Dansen/Terror gaan we helemaal naar gewoon staan...quote:
aaaaaaiaaaaiaaai... ik weet dat er weleens mensen verdwalen... laatst nog... zag ik iemand op tv en die persoon had geluk.. hij hoefde maar 60 mile te lopen...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk, die viel lekker zacht in 20 cm sneeuw en op mij
Dat beest hoefde daarna ook niet 20 minuten terug te lopen naar de bushalte. I kwel: en ik zal je zeggen het leek wel een maraton
Moonen en Terror was per definitie al geen optie, en dansen heb ik wel gedaanquote:Op zondag 20 mei 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus van Moonen/Dansen/Terror gaan we helemaal naar gewoon staan...
En jij moet er NOG over nadenken!?![]()
Maar niet voor ONZ!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moonen en Terror was per definitie al geen optie, en dansen heb ik wel gedaan![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:16 schreef Polonium-120 het volgende:
aaaaaaiaaaaiaaai... ik weet dat er weleens mensen verdwalen... laatst nog... zag ik iemand op tv en die persoon had geluk.. hij hoefde maar 60 mile te lopen...
Dat lijkt me idd niet prettig.... 1300 km autorijden met zoveel pijnquote:Op zondag 20 mei 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik kan er tegenwoordig allemaal wel om 'lachen'. Toen niet. Het kosten me een halfjaar van me leven, een deel van me opleiding en 2 vrienden. En dat voor het feit dat ik heel stoer een renpaard moest en zou rijden...
(Overigens moest ik daarna nog 1300 km op de achterbank van een auto zitten om thuis te komen: wat niet grappig was)
Jezus, dat klinkt erg fucked up.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik kan er tegenwoordig allemaal wel om 'lachen'. Toen niet. Het kosten me een halfjaar van me leven, een deel van me opleiding en 2 vrienden. En dat voor het feit dat ik heel stoer een renpaard moest en zou rijden...
(Overigens moest ik daarna nog 1300 km op de achterbank van een auto zitten om thuis te komen: wat niet grappig was)
Petraaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaalllllllllllllllllllll
Petraaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
Gooien we 2 Truth or not 2 Dare gewoon in de rerun?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
En wie gaat de verse SC maken??
En wat wordt het? [SC # 77] 2 ??? or not 2 ???
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
Ehm?? Hoe kom je erbij dat ik dat zou kunnen weten??![]()
![]()
Strak plan.... wie gaat het doen??quote:Op zondag 20 mei 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gooien we 2 Truth or not 2 Dare gewoon in de rerun?
Aangezien die niet meer bestaat![]()
to bed or not to bed?..quote:Op zondag 20 mei 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gooien we 2 Truth or not 2 Dare gewoon in de rerun?
Aangezien die niet meer bestaat![]()
Ik zou eigenlijk met de bus terug gaanquote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
Dat lijkt me idd niet prettig.... 1300 km autorijden met zoveel pijn![]()
waar verbleef je?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk met de bus terug gaan2 weken later tenminste. Maar ik mocht het kaartje niet omruilen voor de eerst volgende. Dus zijn me vader en me broer me komen halen... Ze reden in 50 uur 2600 km...
Maar ook daar kunnen we nu om lachen
Leandraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ze hebben je niet kunnen spotten zag ik.quote:
Hai Peet ^^quote:Op zondag 20 mei 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Leandraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ze hebben je niet kunnen spotten zag ik.![]()
Iannnnnnnnnnnn wat een gedichten zeg, je moet een dichtenbundel uitbrengen jij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |