wat apart, dat gevoel kreeg ik ook...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Op de éénn of andere manier heb ik zomaar het gevoel dat je graag in de op wil....
En dat zegt iemand met zo'n avatar...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat vind ik juist eng... het ziet er uit als een doodlopende weg zonder kleur in het leven...
Raar hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit flink te F5-en, maar Disana staat er nog steeds niet bij, ondanks dat die 3 vraagtekens laten zien dat er heus nog wel plaats is.
Hoi Buuv!quote:
mijn avatar issssss liev....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met zo'n avatar...
Die vind ik dan weer nèt wat minder.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Theo van Doesburg - "De Koe"
Ik vind de titel erg goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer nèt wat minder.
Maar ja, dat krijg je zonder zwarte stip.
Van mij mag Disana ook best in de OP. Toegegeven, ze is soms best een trut, maar dan wel een leuke.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit flink te F5-en, maar Disana staat er nog steeds niet bij, ondanks dat die 3 vraagtekens laten zien dat er heus nog wel plaats is.
nu je het zegt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Theo van Doesburg - "De Koe"
Lief? Bij jouw avatar verwacht ik hele nare, bijtende posts, ik vind het steeds gek staan als je wat aardigs post.!quote:
En u mag er ook wezen, meneer Pietje.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Van mij mag Disana ook best in de OP. Toegegeven, ze is soms best een trut, maar dan wel een leuke.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Lief? Bij jouw avatar verwacht ik hele nare, bijtende posts, ik vind het steeds gek staan als je wat aardigs post.!
godver dat is een fucking paradox...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Lief? Bij jouw avatar verwacht ik hele nare, bijtende posts, ik vind het steeds gek staan als je wat aardigs post.!
Zo ziet de wereld er dus uit zonder jou Peter, nét iets minder......quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer nèt wat minder.
Maar ja, dat krijg je zonder zwarte stip.
Wie zegt dat Disana in de OP wíl?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Van mij mag Disana ook best in de OP. Toegegeven, ze is soms best een trut, maar dan wel een leuke.![]()
Ze sméékt nog net niet....quote:
Ja, en die klootzakken zullen daar de rest van hun leven spijt van hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo ziet de wereld er dus uit zonder jou Peter, nét iets minder......
rond, maar dan met een stip...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo ziet de wereld er dus uit zonder jou Peter, nét iets minder......
PietjePuk63 ben je niet bang dat je de slet van de SC en de COS wordt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
wordt?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
PietjePuk63 ben je niet bang dat je de slet van de SC en de COS wordt...
Niet te laat opblijven hé!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga slapen, morgen komt er een vriendje logeren: 3 dagen lang.![]()
truste Peter, en veel plezier!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
neukzequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Het is dat je er zo'n punt van maakt hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
Het begon ook wel ERG op te vallen, nietwaar![]()
I am what I am...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Ho ho. Ik heb meneer Pietje heel hoog zitten hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het realisatie moment moet nog komen...quote:
Ik zat al meer te denken aan "Don Juan".quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het realisatie moment moet nog komen...
tenzij hij heel de nacht gaat liggen piepen en krabben...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, hij slaapt in een bench bij mij op de slaapkamer.
Dus het wordt erg gezellig.
![]()
![]()
Slaapze! Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Dus?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho ho. Ik heb meneer Pietje heel hoog zitten hoor![]()
dat seg ik...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
iemand die jij hoog hebt zitten kan geen slet zijn??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Euh?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
Iedereen werd er maar ingekwakt. Voila, de langst tegengehouden icon van de SC![]()
Nee, en zeker meneer Pietje nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
iemand die jij hoog hebt zitten kan geen slet zijn??![]()
Hij komt ter observatie, dus het zou natuurlijk kunnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tenzij hij heel de nacht gaat liggen piepen en krabben...![]()
maar dat zal wel niet... toch?
zet m op dan!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij komt ter observatie, dus het zou natuurlijk kunnen.
Het is afwachten, maar ook mijn roeping dit soort dingen te doen, dus ik bezorg zowel de hond als mezelf er een fijn gevoel mee.
![]()
![]()
![]()
is de fictie dan werkelijkheid geworden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zat al meer te denken aan "Don Juan".
piep piep hallo...quote:
We shall see...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
is de fictie dan werkelijkheid geworden?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De verbinding is erg slecht, kunt u uw laatste bericht herhalen?![]()
OK krabzequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is afwachten, maar ook mijn roeping dit soort dingen te doen, dus ik bezorg zowel de hond als mezelf er een fijn gevoel mee.
![]()
![]()
![]()
* voorspelling doet:quote:
? ? ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
toch bijna goed...quote:
aparantleyquote:
binnenkort moet ik weer naar de kapper... hoop niet dat ze mijn haar blond verft...quote:
Je vergeet er bij te zeggen dat je er over na moest denken of je met me wilde trouwensquote:
Veulerst met uw mooie ogenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst met uw mooie ogen
Veulerst met uw pure lach
Ik hoop dat ik ooit, zij het stiekem
Een kusje op u planten mag.
![]()
![]()
![]()
Voor u trotseer ik zeven zeeënquote:
Ik ben gevleidquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor u trotseer ik zeven zeeën
Voor u zet ik mijn trots opzij
Zolang wij maar zijn, met z'n tweeën
Ik bij jou en jij bij mij.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:28 schreef Polonium-120 het volgende:
ei en body juice (voor ariaan)
toen ik nog ei en sap was
wim alex nog aan de pap was
me ma nog best wel knap was
en me opa nog best rap was
wilde me pa juist dat ie slap was
dat het rubber niet geknapt was
dat er geen zwangerschap was
ik een slechte grap was
en de auto niet te krap was
Ik dacht dat dat was wat buurvrouwen deden? Beetje tussen de gordijnen gluren naar de buren en dat door roddelen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
zo zijn jullie nou klaar?
voel me potverju een voyeur, terwijl het toch een openbare sc is.. toch?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:28 schreef Polonium-120 het volgende:
ei en body juice (voor ariaan)
toen ik nog ei en sap was
wim alex nog aan de pap was
me ma nog best wel knap was
en me opa nog best rap was
wilde me pa juist dat ie slap was
dat het rubber niet geknapt was
dat er geen zwangerschap was
ik een slechte grap was
en de auto niet te krap was
ik zag het ja...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb Disana gewoon weer uit de OP gehaald hoor.
Ik ben heul niet liev.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Ian_Nick living in Germany
Do you think off me in harmony
When the time is wright
I'll be your bride.
Mag ik nou ook in de OP![]()
Wie vraagt word overgeslagen zegt mijn omie altijdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb Disana gewoon weer uit de OP gehaald hoor.
Ik ben heul niet liev.
When the time is wright right.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Ian_Nick living in Germany
Do you think off me in harmony
When the time is wright
I'll be your bride.
Mag ik nou ook in de OP![]()
Even 1 ding heul duidelijk: Alleen Leandra komt aan de Wikiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zag het ja...![]()
(en niet aangepast in wiki, you naughty)
In dat geval mag Beequeen er dus ook niet in?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie vraagt word overgeslagen zegt mijn omie altijd![]()
ah, oké nothing said....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even 1 ding heul duidelijk: Alleen Leandra komt aan de Wiki![]()
Al vanaf de eerste keer dat mijn prachtige OP in gebruik werd genomen![]()
Dus of ik nu ga zitten kutten of niet: de Wiki zal Leandra aan moeten passen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |