Hongarije.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:33 schreef Polonium-120 het volgende:
waar verbleef je?
Wat de SC?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:34 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn er hier mensen die dit continue volgen?
Ian moet je hier uitdragen. Die neemt de SC nog mee in zijn kist.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ian moet je hier uitdragen. Die neemt de SC nog mee in zijn kist.
Ik stem wel op Leandra okee?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stem trouwens zelf op Disana.
Des te beter, ik ben die persoon die bij de verkiezingen ook altijd op de onderste kandidaat stemt. En omdat ik niet kan kiezen ook op alle onderste kandidaten...quote:
mijn ouders hebben een huis in tjechie (ben er zelf nooit geweest), maar wat een ellende wanneer je zo'n afstand moet overbruggen met pijn...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hongarije.
Absoluut een aanrader hoor. Zeker in de winter. Januari/februari, het vroor 20 graden. Maar lekker
Ik ga morgen weer eens eea aanpassen en husselen... en als het morgen niet wordt, dan wordt het maandag wel (hoop ik)quote:
moondagquote:Op zondag 20 mei 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer eens eea aanpassen en husselen... en als het morgen niet wordt, dan wordt het maandag wel (hoop ik)
Blauw staat mij sowieso goed, maar ik ben niet zo van de afdeling "kleuterjuf spelen"quote:Op zondag 20 mei 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch zou blauw je erg goed staan![]()
Zou mooi bij je Icon kleuren![]()
Precies op die hoek waar ik die pijl getekend hadquote:Op zondag 20 mei 2007 00:46 schreef Paris_Texas het volgende:
Zeg Lean?? Hoe zit dat nou? Leuk pijltje op een plaatje maar waar stond je nou echt??![]()
Ik zat als enige goed op te letten!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Precies op die hoek waar ik die pijl getekend had![]()
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen... misschien dat Ian dan wel eens ff goed oplet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |