Carling Cupquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
OMG Drogba.
Toch nog een prijs voor Mourinho?!
nou... ferdinand zag er ook niet helemaal goed uitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:24 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
Van der Sar ook behoorlijk te laat
Min of meer wel eigenlijk. Hoe verder de match vorderde hoe meer ze ook in de 2de helft de betere ploeg werden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:24 schreef tong80 het volgende:
Heb alleen de verlenging gezien. Terechte voorsprong ?
Geef maar toe dat je het vergeten wasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik heb het over een ECHTE prijs.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je het vergeten was
Klote is dat. In de active topics staan ze dan wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat blijft het toch een vervelende bug dat je nieuwe topics soms niet ziet.
quote:
Drugbaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:32 schreef DarkShine het volgende:
Effe iets gepakt zodat die door de dopecontrole komt.
Had ik dus ook net last vanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat blijft het toch een vervelende bug dat je nieuwe topics soms niet ziet.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef Droopie het volgende:
triest die journalisten
Hoort erbij. Gejank op journalisten altijd...quote:
Gun de spelers eerst even een moment om te genieten en emoties te delen met elkaar. Gelijk moeten die microfoons en camera's ertussen..quote:
quote:
Als ze d'r niet tegenkunnen zoeken ze maar ander werk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Gun de spelers eerst even een moment om te genieten en emoties te delen met elkaar. Gelijk moeten die microfoons en camera's ertussen..
niet binnen 2 minuten na fluitsignaal, laat ze effe feesten, ipv te vragen how do you feel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoort erbij. Gejank op journalisten altijd...
hoort erbij, pieperdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Gun de spelers eerst even een moment om te genieten en emoties te delen met elkaar. Gelijk moeten die microfoons en camera's ertussen..
Dat kan toch ook prima buiten de lijn of in de spelerstunnel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als ze d'r niet tegenkunnen zoeken ze maar ander werk.
Waarom? Gewoon meteen een reactie, zo hoort hetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat kan toch ook prima buiten de lijn of in de spelerstunnel?
Portugezen houden nu eenmaal van spelers met een goeie schwalbe.quote:
WHAHAHAHA BRILJANT MN BUIK DOET PIJN VAN HET LACHEN HAHAquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Portugezen houden nu eenmaal van spelers met een goeie schwalbe.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Portugezen houden nu eenmaal van spelers met een goeie schwalbe.
Je caps hangt weerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WHAHAHAHA BRILJANT MN BUIK DOET PIJN VAN HET LACHEN HAHA!!
Ja was nog feestenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:57 schreef mcyodogg het volgende:
woooooooooohoooooooooooooo
fucking brilliant
Ik wilde geen seconde missenquote:
John Terry wil weg daarintegen, indien hij niet evenveel betaald krijgt als Balack en Shevschenko.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Juweel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mooi ook dat Lampard zei dat Chelsea zijn club is en dat hij forever wilde blijven![]()
Thanks. Het is een zwaar en indrukkwekkend seizoen geweest dit seizoen. Was vandaag denk ik ook wel te zien. Ben in ieder geval blij dat het niet op penalties uit draaide.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:38 schreef Grimm het volgende:
Gefeliciteerd Chelsea mensen, was een vermakelijke pot voetbal, met een wereldgoal, nou ja..en dan win je gewoon terecht, nogmaals gefeliciteerd
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:37 schreef Doc het volgende:
Ik juichde zelfs bij het doelpunt
De wedstrijd zelf stelde overigens niet al te veel voor.
Dat riep Lampard volgens mij ook al.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:42 schreef ZoneKill het volgende:
Heb 120 minuten zitten/liggen kijken, maar wat een saaie vertoning zeg! Geen enkele aanvallende intenties.
Zal wel door de vele wedstrijden komen die ze in engeland spelen de spelers waren moe!?
Volgens mij kwam dat ook door het veld dat "stroopte" nogal aan het rollen van de bal te zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:51 schreef Public_NME het volgende:
..
Voor de rest eerste helft dramatisch, leek wel of alles in slow-motion ging.
...
Er stond vandaag een heel artikel in het AD over dat veld, dat het met hypermoderne technieken uit Nederland een biljartlaken was geworden. My ass...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef ZoneKill het volgende:
Op dat veld is ook nog niet veel gespeeld.
Moet eerlijk bekennen dat ik met een gebalde vuist idd zatquote:
Heb alleen de 2e verlenging gezien dus kan er niet over oordelenquote:De wedstrijd zelf stelde overigens niet al te veel voor.
Dezelfde technieken zoals in de arena zeker!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:41 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Er stond vandaag een heel artikel in het AD over dat veld, dat het met hypermoderne technieken uit Nederland een biljartlaken was geworden. My ass...
Het was een biljartlaken tot ze erop begonnen te voetballen ...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:41 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Er stond vandaag een heel artikel in het AD over dat veld, dat het met hypermoderne technieken uit Nederland een biljartlaken was geworden. My ass...
De laatste Belg die meer dan 2 ballen kon raken was Ceulemans.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het was een biljartlaken tot ze erop begonnen te voetballen ...![]()
In die context bedoel je ongetwijfeld superbiljarter Raymond Ceulemans ?quote:Op zondag 20 mei 2007 02:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste Belg die meer dan 2 ballen kon raken was Ceulemans.
Vorig jaar was de FA cup finale wel een leuke wedstrijd ...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:42 schreef ZoneKill het volgende:
Heb 120 minuten zitten/liggen kijken, maar wat een saaie vertoning zeg! Geen enkele aanvallende intenties.
Zal wel door de vele wedstrijden komen die ze in engeland spelen de spelers waren moe!?
Wat wil je als je 80 kilo glijdende engelsman op je enkel mag opvangen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:51 schreef Public_NME het volgende:
Opvallend was ook dat Robben na die harde tackle van Brown gelijk totaal uit de wedstrijd was, terwijl hij daarvoor de gevaarlijkste man van CFC was. (sinds de rust)
Voor de rest eerste helft dramatisch, leek wel of alles in slow-motion ging. Daarna ging het middenveld meer open, en dus het spel ook. Opvallend was dat Drogba niks van Sheva wilde weten bij het feestvieren, of ben ik de enige die dat zag?
Nou er zijn veel spelers die gewoon doorbikkelen en niet lopen te miepen... Bij hem was het blijkbaar ook niet zo ernstig want hij stond meteen weer. Hij moet eens een man worden, en niet zo piepen. Het is echt een klasse speler maar hij moet gewoon harder worden.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat wil je als je 80 kilo glijdende engelsman op je enkel mag opvangen?
Inderdaad, Robben was nog een twijfelgeval of hij ging spelen of niet, maar hij verklaarde er te willen zijn voor zijn team... Maar hij moet niet zo piepenquote:Op zondag 20 mei 2007 13:07 schreef mcyodogg het volgende:
Erm, Robben kwam net weer terug van een blessure en was niet 100% fit. Dit was een risico dat kon gebeuren.
Volgens mij had het niet zoveel met zijn blessure te maken, maar liep hij gewoon te janken. Hij werd inderdaad forst gepakt, maar het is een mannensport hoor, geen kindersport.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:07 schreef mcyodogg het volgende:
Erm, Robben kwam net weer terug van een blessure en was niet 100% fit. Dit was een risico dat kon gebeuren.
Volgens mij had het ook niet zoveel met de tackle te maken, dat ie gewisseld moest worden.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:51 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Volgens mij had het niet zoveel met zijn blessure te maken, maar liep hij gewoon te janken. Hij werd inderdaad forst gepakt, maar het is een mannensport hoor, geen kindersport.
quote:Op zondag 20 mei 2007 03:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In die context bedoel je ongetwijfeld superbiljarter Raymond Ceulemans ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |