Volgens mij kwam dat ook door het veld dat "stroopte" nogal aan het rollen van de bal te zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:51 schreef Public_NME het volgende:
..
Voor de rest eerste helft dramatisch, leek wel of alles in slow-motion ging.
...
Er stond vandaag een heel artikel in het AD over dat veld, dat het met hypermoderne technieken uit Nederland een biljartlaken was geworden. My ass...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:26 schreef ZoneKill het volgende:
Op dat veld is ook nog niet veel gespeeld.
Moet eerlijk bekennen dat ik met een gebalde vuist idd zatquote:
Heb alleen de 2e verlenging gezien dus kan er niet over oordelenquote:De wedstrijd zelf stelde overigens niet al te veel voor.
Dezelfde technieken zoals in de arena zeker!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:41 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Er stond vandaag een heel artikel in het AD over dat veld, dat het met hypermoderne technieken uit Nederland een biljartlaken was geworden. My ass...
Het was een biljartlaken tot ze erop begonnen te voetballen ...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:41 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Er stond vandaag een heel artikel in het AD over dat veld, dat het met hypermoderne technieken uit Nederland een biljartlaken was geworden. My ass...
De laatste Belg die meer dan 2 ballen kon raken was Ceulemans.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het was een biljartlaken tot ze erop begonnen te voetballen ...![]()
In die context bedoel je ongetwijfeld superbiljarter Raymond Ceulemans ?quote:Op zondag 20 mei 2007 02:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste Belg die meer dan 2 ballen kon raken was Ceulemans.
Vorig jaar was de FA cup finale wel een leuke wedstrijd ...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:42 schreef ZoneKill het volgende:
Heb 120 minuten zitten/liggen kijken, maar wat een saaie vertoning zeg! Geen enkele aanvallende intenties.
Zal wel door de vele wedstrijden komen die ze in engeland spelen de spelers waren moe!?
Wat wil je als je 80 kilo glijdende engelsman op je enkel mag opvangen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:51 schreef Public_NME het volgende:
Opvallend was ook dat Robben na die harde tackle van Brown gelijk totaal uit de wedstrijd was, terwijl hij daarvoor de gevaarlijkste man van CFC was. (sinds de rust)
Voor de rest eerste helft dramatisch, leek wel of alles in slow-motion ging. Daarna ging het middenveld meer open, en dus het spel ook. Opvallend was dat Drogba niks van Sheva wilde weten bij het feestvieren, of ben ik de enige die dat zag?
Nou er zijn veel spelers die gewoon doorbikkelen en niet lopen te miepen... Bij hem was het blijkbaar ook niet zo ernstig want hij stond meteen weer. Hij moet eens een man worden, en niet zo piepen. Het is echt een klasse speler maar hij moet gewoon harder worden.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat wil je als je 80 kilo glijdende engelsman op je enkel mag opvangen?
Inderdaad, Robben was nog een twijfelgeval of hij ging spelen of niet, maar hij verklaarde er te willen zijn voor zijn team... Maar hij moet niet zo piepenquote:Op zondag 20 mei 2007 13:07 schreef mcyodogg het volgende:
Erm, Robben kwam net weer terug van een blessure en was niet 100% fit. Dit was een risico dat kon gebeuren.
Volgens mij had het niet zoveel met zijn blessure te maken, maar liep hij gewoon te janken. Hij werd inderdaad forst gepakt, maar het is een mannensport hoor, geen kindersport.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:07 schreef mcyodogg het volgende:
Erm, Robben kwam net weer terug van een blessure en was niet 100% fit. Dit was een risico dat kon gebeuren.
Volgens mij had het ook niet zoveel met de tackle te maken, dat ie gewisseld moest worden.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:51 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Volgens mij had het niet zoveel met zijn blessure te maken, maar liep hij gewoon te janken. Hij werd inderdaad forst gepakt, maar het is een mannensport hoor, geen kindersport.
quote:Op zondag 20 mei 2007 03:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In die context bedoel je ongetwijfeld superbiljarter Raymond Ceulemans ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |