Je caps hangt weerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WHAHAHAHA BRILJANT MN BUIK DOET PIJN VAN HET LACHEN HAHA!!
Ja was nog feestenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:57 schreef mcyodogg het volgende:
woooooooooohoooooooooooooo
fucking brilliant
Ik wilde geen seconde missenquote:
John Terry wil weg daarintegen, indien hij niet evenveel betaald krijgt als Balack en Shevschenko.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Juweel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mooi ook dat Lampard zei dat Chelsea zijn club is en dat hij forever wilde blijven![]()
Thanks. Het is een zwaar en indrukkwekkend seizoen geweest dit seizoen. Was vandaag denk ik ook wel te zien. Ben in ieder geval blij dat het niet op penalties uit draaide.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:38 schreef Grimm het volgende:
Gefeliciteerd Chelsea mensen, was een vermakelijke pot voetbal, met een wereldgoal, nou ja..en dan win je gewoon terecht, nogmaals gefeliciteerd
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:37 schreef Doc het volgende:
Ik juichde zelfs bij het doelpunt
De wedstrijd zelf stelde overigens niet al te veel voor.
Dat riep Lampard volgens mij ook al.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:42 schreef ZoneKill het volgende:
Heb 120 minuten zitten/liggen kijken, maar wat een saaie vertoning zeg! Geen enkele aanvallende intenties.
Zal wel door de vele wedstrijden komen die ze in engeland spelen de spelers waren moe!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |