z'n sign, daar staat het ook nogquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:14 schreef Klonk het volgende:
volgens mij heb ik alles gelijk weggehaald...
Goeiemorgen Gc.quote:Klonk(Moderator / Weblogger) - donderdag 7 juni 2007 @ 06:46
en dicht...
Jij neemt je baan (quote:Op donderdag 7 juni 2007 06:52 schreef Klonk het volgende:
geen van allen, als je elkaar goeiemorgen wilt zeggen kun je dat lekker in ONZ en gaan doen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:17 schreef S1nn3rz het volgende:
en waarom is mijn paris topic weer gesloten?":{w :[w
ging keihard met de views jump, dat kun je zelf ook zien. mensen wilden graag reageren maar je hebt ze hun stem ontnomen.
graag openen, ik zou graag mijn blijdschap delen met andere fokkers.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:40 schreef Klonk het volgende:
zo beter
Thanks, maar van wie was de kloon?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan de TS van dit topic eens snel gepermband worden:
Murp overleden
Ik vind het echt raar dat je een topic sluit omdat er teveel TVP's geplaatst worden. Simpelweg die verwijderen, en topic open laten zou het een leuk topic kunnen maken. Nu wordt hij straks geopend 'er staat niks op'... topic dood.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:23 schreef Klonk het volgende:
er werden in dat topic alleen maar tvp's geplaatst, ik heb er ongelogen 4 pagina's met alleen maar tvp's weggehaald en heb toen in overleg met de topicstarter het topic dicht gedaan en hij zou zich melden als hij die lezer had, en dat is tot nu toe niet gedaan, helaas.
als het nog ergens over was gegaan was ie uiteraard open gebleven
Dan laat je ze lekker staanquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:01 schreef Klonk het volgende:
en ik ben gekke bertje en ga de hele dag tvp's verwijderen, kortom ik zal de TS nog eens pm sturen en dan zien we verder.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:01 schreef Klonk het volgende:
bertje
we zijn er weer heurquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Imation 120MB superdisk in gehuurde auto gevonden
Sorry hoor klonk, maar je sluit een topic omdat er teveel reacties inkomen??
Is het hele idee van een forum niet dat er gediscussierd wordt? Daar hoort speculatie over mogelijke informatie op een schijf ook bij.
Al opgelost:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:45 schreef wendytje het volgende:
wil je hier even kijken voor mijn probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |