Gooi maar dicht, ik heb inmiddels antwoord en krijg toch alleen maar negatieve reacties.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:19 schreef Poeke het volgende:
Kan iemand iets doen aan de grove reacties van de onzettende zielige user die zichzelf tongytongylickylicky noemt.![]()
Topic Getuige van ernstige aanrijding Eindhoven
Thnx alvast
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:19 schreef Poeke het volgende:
Kan iemand iets doen aan de grove reacties van de onzettende zielige user die zichzelf tongytongylickylicky noemt.![]()
Topic Getuige van ernstige aanrijding Eindhoven
Thnx alvast
omdat jouw topic echt helemaal nergens meer over gaat, bagger dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
fout op PABO site gratis gay film
Waarom is deze gesloten en staat navigatiesystemen nog open? Beide zijn niet meer gratis?
mwah het was gratis...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat jouw topic echt helemaal nergens meer over gaat, bagger dus.
en van jou willen we normaal gedragquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
en in dit topic wil ik geen tvp's [CENTRAAL] Het grote bedrijven maken 'gratis' fouten toch doen ze het, kunnen jullie dit aanpakken?
z'n sign, daar staat het ook nogquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:14 schreef Klonk het volgende:
volgens mij heb ik alles gelijk weggehaald...
Goeiemorgen Gc.quote:Klonk(Moderator / Weblogger) - donderdag 7 juni 2007 @ 06:46
en dicht...
Jij neemt je baan (quote:Op donderdag 7 juni 2007 06:52 schreef Klonk het volgende:
geen van allen, als je elkaar goeiemorgen wilt zeggen kun je dat lekker in ONZ en gaan doen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:17 schreef S1nn3rz het volgende:
en waarom is mijn paris topic weer gesloten?":{w :[w
ging keihard met de views jump, dat kun je zelf ook zien. mensen wilden graag reageren maar je hebt ze hun stem ontnomen.
graag openen, ik zou graag mijn blijdschap delen met andere fokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |