Die moet je zelf opsturen naar mij, PABO tips zijn 10 punten waard.quote:
want anders?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
IN MIJN TOPIC MOGEN GEEN TVP'S GEPLAATST WORDEN DUS IK GEEF JULLIE NU NOG DE KANS OM DIE TE EDITTEN!!!
Deel ik geen links meer, heb nog meer links achter de hand, maar zolang het woord: TVP nog in mij ntopic staat post ik deze niet...quote:
wasquote:
Nu die het zelf ook!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Deel ik geen links meer, heb nog meer links achter de hand, maar zolang het woord: TVP nog in mij ntopic staat post ik deze niet...
en wie ben jij eigenlijk newbie?
Wat een arrogante kwal ben je ook he?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als je een link in dit topic wilt wel eerst even delen met mij via PM, ik moet het eerst testen of het echt waar is.
IN MIJN TOPIC MOGEN GEEN TVP'S GEPLAATST WORDEN DUS IK GEEF JULLIE NU NOG DE KANS OM DIE TE EDITTEN!!!
Want als je dat niet doet, doet TS het volgende:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als je een link in dit topic wilt wel eerst even delen met mij via PM, ik moet het eerst testen of het echt waar is.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zo eventjes een net mailtje gestuurd naar Halfords inclusief topiclinkWel eerlijk blijven he mensen!
http://www.halfords.nl/NL/Klantenservice/Contact.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |