Ook nergensquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die grammaticale fout is mij anders glad ontgaan, waar zie jij 'm?
Nee, iemand van onverdacht linkse signatuur. Nou ja, centrumsignatuur, maar dat klinkt van geen kant.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat zou DrW nooit schrijven. McCarthy?
Harry?quote:
Ja, als je met een vrouwspersoon samenwoont mooi niet hè. Die vinden het bijv. in het geheel niet leuk dat je hele avonden doorhaalt op Fok! en zeker niet met een persoon van het andere geslacht, en gelijk hebben ze natuurlijk. het is misschien virtueel, maar het is toch een belevingswereld waar zo iemand buiten valt. sigme woont weliswaarsamen met een persoon van het mannelijke geslacht dus ze zal hem wel onder de duim hebben, maar dan nog blijf ik het fascinerend vinden hoe ze 't hem flikt, wat? toch al een paar jaar lang, dag in dag uit, inclusief vrije dagen. Misschien dat daar eens een topic over geopend moet worden, ter lering ende vermaak.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
1) die zet je onde rhet computerbureau![]()
2) je deelt je account en kan dubbele pstcounts behalen
bewijs?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
sigme woont weliswaarsamen met een persoon van het mannelijke geslacht
Nee, ik denk eerder de heren van NWS.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
Doet-ie iets met koken?
Weet je wat, Ryan? Het gaat jou helegaar niks an.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, als je met een vrouwspersoon samenwoont mooi niet hè. Die vinden het bijv. in het geheel niet leuk dat je hele avonden doorhaalt op Fok! en zeker niet met een persoon van het andere geslacht, en gelijk hebben ze natuurlijk. het is misschien virtueel, maar het is toch een belevingswereld waar zo iemand buiten valt. sigme woont weliswaarsamen met een persoon van het mannelijke geslacht dus ze zal hem wel onder de duim hebben, maar dan nog blijf ik het fascinerend vinden hoe ze 't hem flikt, wat? toch al een paar jaar lang, dag in dag uit, inclusief vrije dagen. Misschien dat daar eens een topic over geopend moet worden, ter lering ende vermaak.
Het mag me misschien niets aangaan, maar ik ben ook benieuwd. Zelfde als een verantwoordelijke baan zeggen te bezitten en ongehoorde hoeveelheden posts maken op dit forum, met ook nog eens een hele horde aan klonen. Ben gewoon benieuwd. Geeft toch niet? Beide dingen kan ik iig niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Weet je wat, Ryan? Het gaat jou helegaar niks an.
Onze sjors boter?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef Apropos het volgende:
Nee, met leerlingen.
Kan toch niet, die zou niet zomaar dat soort bull zonder bron debiteren. Sterker die zou als hij zo'n bron tegenkwam, er heel erg sceptisch over zijn.quote:
Een kwestie van talent dus? De een heeft het, de ander niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
Het mag me misschien niets aangaan, maar ik ben ook benieuwd. Zelfde als een verantwoordelijke baan zeggen te bezitten en ongehoorde hoeveelheden posts maken op dit forum, met ook nog eens een hele horde aan klonen. Ben gewoon benieuwd. Geeft toch niet? Beide dingen kan ik iig niet.
Een socioloog zou zich met zo'n antwoord met een kluitje in het riet gestuurd voelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een kwestie van talent dus? De een heeft het, de ander niet.
Goed dus dat jij dat niet bent.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
Een socioloog zou zich met zo'n antwoord met een kluitje in het riet gestuurd voelen.
Ik ben amateur-internetsocioloog hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Goed dus dat jij dat niet bent. [afbeelding]
Ja, dat kan idd, maar er stond wel bij, projectbureau. Ik zag al die ir-ingenieurs bezig die niet denken maar doen zeg maar.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:18 schreef PJORourke het volgende:
Weet je zeker dat het geen Hornbach was?
quote:Zondag in Buitenhof
12.10, Nederland 1
De verrommeling van Nederland
Over een week is het precies 75 jaar geleden dat de Afsluitdijk werd geopend, de kroon op het werk van ingenieur en politicus Cornelis Lely. Zou een grootschalig, visionair project als de Afsluitdijk nu nog mogelijk zijn in Nederland? Dit bespreken Adriaan Geuze, landschapsarchitect van wereldfaam en Margreeth de Boer, als oud-minister van VROM, oud-gedeputeerde van Noord-Holland en oud-burgemeester van Leeuwarden verantwoordelijk voor ruimtelijke ordening. Heeft Nederland in het zicht van de klimaatverandering en verrommeling behoefte aan een nieuwe visie op de inrichting van ons land, of aan een nieuwe Lely?
En de biograaf van Lely, Willem van der Ham, belicht de man achter het waterbouwkundige kunstwerk en de inpoldering van de Zuiderzee.
Antony Burgmans: van marketeer tot maatschappelijk verantwoord ondernemer
Volgende week neemt Antony Burgmans, voormalig topman van Unilever afscheid van het bedrijf. De man die rigoureus het mes zette in het woud aan merken, slaagde er uiteindelijk niet in concurrenten als Procter & Gamble en Nestlé voor te blijven. In Buitenhof een gesprek over leiderschap in een wereld waarin maatschappelijk verantwoord ondernemen en winst maken op gespannen voet komen te staan.
Presentatie: Peter van Ingen
Columnist: Joshua Livestro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |