eerst zouden beide zussen komen, maar jongste zusje kon niet, dus toen werd nena uitgenodigd, die heeft geen zin, dus nu komt Amanda haar vriendin.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:47 schreef Copycat het volgende:
Hè jammer, ik was net zo benieuwd naar dat juvenile delinquent zusje. Die Samantha viel me ook tegen.
Dat Nena niet komt, wist Amanda gisteren toch al?
Okay, dan komen Deborah (zo heette ze idd) en Samantha dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is het jongste zusje hè. Deborah komt toch wel?
Ik ben hier niet 24 uur per dag, en het bovenstaande geeft jou absoluut niet het recht om dan zelf ook users uit te gaan schelden. Discussie gesloten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:38 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Beste Gert, waar was je toen ik voor alles en nog wat uitgemaakt werd?
Ik denk dat jij met 'lieve zusje' Deborah bedoeld, haar oudste zusje. Die komt wel. Haar joingste zusje heb je nog nooit gezien, die zat tot vorige week 'vast' in een internaat in Den Helder.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan maakt ze maar zin.
Maar dat lieve zusje komt dus iig niet.
Delinquent?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:47 schreef Copycat het volgende:
Hè jammer, ik was net zo benieuwd naar dat juvenile delinquent zusje. Die Samantha viel me ook tegen.
Dat Nena niet komt, wist Amanda gisteren toch al?
Wel ingewikkeld, maar ik begrijp dus dat Deborah komt, samen met Samantha (een vriendin van Amanda).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met 'lieve zusje' Deborah bedoeld, haar oudste zusje. Die komt wel. Haar joingste zusje heb je nog nooit gezien, die zat tot vorige week 'vast' in een internaat in Den Helder.
Ja, én juvenile.quote:
Ach ja...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben hier niet 24 uur per dag, en het bovenstaande geeft jou absoluut niet het recht om dan zelf ook users uit te gaan schelden. Discussie gesloten.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel ingewikkeld, maar ik begrijp dus dat Deborah komt, samen met Samantha (een vriendin van Amanda).
Jammer dat ik morgenmiddag andere dingen te doen heb, anders had ik zeker gekeken.
Dat is een beetje waarschijnlijk. Ze is minderjarig en zat in een 'gesloten' afdeling van 'het internaat' in Den Helder.quote:
Hier schrijven overwegend normale mensen die het goed met elkaar kunnen vinden. Aangezien jij dat kennelijk wilt veranderen, is voor jou de tijd rijp om hier verder te gaan:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:55 schreef Sammy-S het volgende:
De tijd is bijna rijp, bijn hè: Meld hier de naam van de meest gestoorde GK kijkers.
Als ze hem buiten de Kooi zou tegenkomen, zou ze niet naar hem omkijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:58 schreef Copycat het volgende:
Okay, Lieke heeft nu volledig voor mij afgedaan.
Johnny Depp smerig noemen. Hoe durft ze!
Ze heeft beter, Huubmansquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:58 schreef Copycat het volgende:
Maar..... Matthew Mc Conaughey vind ze dan wel weer leuk!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:58 schreef Copycat het volgende:
Johnny Wie ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:58 schreef Copycat het volgende:
Omdat Brian dan agressief wordt, en daar kunnen ze achter niet tegen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:59 schreef farceman het volgende:
Waarom wordt de gitaar van Brianless eigenlijk niet een keer gesloopt?
En dan kost het maar eens een waarschuwing..ze staan toch allemaal op nul
zei ze dat ???????????????? bah lelijk kindquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:58 schreef Copycat het volgende:
Je sterkste bijdrage tot dusverre, farce.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:59 schreef farceman het volgende:
Waarom wordt de gitaar van Brianless eigenlijk niet een keer gesloopt?
En dan kost het maar eens een waarschuwing..ze staan toch allemaal op nul
*Meldt*quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:55 schreef Sammy-S het volgende:
De tijd is bijna rijp, bijn hè: Meld hier de naam van de meest gestoorde GK kijkers.
Dapperquote:
Sammy weet dat er slechts een fokker is die zijn bijdragen leest.quote:
quote:
Ontkrul loco's haar, en sprekend!quote:
En moet ik van je comment concluderen dat jij normaal bent? Hehehe…quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier schrijven overwegend normale mensen die het goed met elkaar kunnen vinden. Aangezien jij dat kennelijk wilt veranderen, is voor jou de tijd rijp om hier verder te gaan:
DGK HOOLIGANS # 8
Yup was gister nog topic op Geen Stijl, in de dumpert staan legio filmpjes van vernielde huisjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoor nu Huub zeggen dat er een leuke hype gaande is, in Nederland.
Je vakantiehuisje zoveel mogelijk vernielen/ vervuilen, daar een filmpje van maken, en dat op youtube zetten.
Welnee. Loco heeft een onaangename kop, al heeft hij zichzelf wel eens een mooie jongen genoemd. Depp is best wel om aan te zien.quote:
Jemig zeg, dat is pas echt 24 uur non stop rocken, dat bankstel staat gewoon helemaal rechtop, en dat hoort helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup was gister nog topic op Geen Stijl, in de dumpert staan legio filmpjes van vernielde huisjes.
Of van het hoofd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:09 schreef ruby het volgende:
Amanda zegt dat het jammer is dat je er zo lelijk uit gaat zien als je pillen hebt genomen.
Volgens mij hangt dat ook een beetje van het pilletje af, maar goed.
1 of 2 bolletjesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt het een grappige anekdote dat haar ex haar eens ijs aanbood waarin drugs zaten.
Huub is intelligenterquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb inmiddels een Roel (BB5) flashback, een namaakprofessor die zit te doceren over neurotransmitters.
Maar wel nuanceren he? Ze is daarna wel meteen kwaad weggegaan , in de auto gaan zitten naast Nena en naar het strand gereden en daar heeft ze baantjes gezwommen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt het een grappige anekdote dat haar ex haar eens ijs aanbood waarin drugs zaten.
Met slagroom. En ze wilde niet en ze wist niet dat er drugs in zaten, maar hij drong het aan haar op.quote:
Verbaasd me hoe zie kerels weet te vindenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Met slagroom. En ze wilde niet en ze wist niet dat er drugs in zaten, maar hij drong het aan haar op.
Dat denk ik niet. Maar goed..quote:
protest van mijn kant.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een beetje waarschijnlijk. Ze is minderjarig en zat in een 'gesloten' afdeling van 'het internaat' in Den Helder.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:18 schreef ruby het volgende:
Op één of andere manier vind ik Lieke heel irritant praten.
Nog afgezien van dat ik Roel een lul vondquote:
Hij komt nu wel vreselijk slim over hoor.quote:
Bij een veroordeling door de jeugdrechter kan, afhankelijk van de veroordeling, de familie kiezen voor een 'vrijwillige opname' in een gesloten inrichting om ontzegging van ouderlijke macht te voorkomen. De rechter geeft bij de veroordeling aan of hiervan gebruik gemaakt kan worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:23 schreef avonne het volgende:
[..]
protest van mijn kant.
Wat ik begrepen heb heeft Amanda dat beslist.
Als het een delict betroffen zou hebben, zou daar de rechter over beslist hebben.
We weten het fijne er niet van,dus houd ik het op "vrijwillige opname"
Het hadden broers kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog afgezien van dat ik Roel een lul vond, kwam hij op mij niet bijster helder over. Wel als iemand die goed kan leren. Huub vind ik veel alerter.
Daar zou hij het bij moeten laten...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef FdW het volgende:
Weinig te scanmannen vandaag![]()
Ik waardeer zijn scherpe oog voor mooie vrouwen, en de artistieke plaatjes die hij daarvan schiet.![]()
Die bruine oogjes, hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het hadden broers kunnen zijn
[afbeelding][afbeelding]
het blijft speculatie.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij een veroordeling door de jeugdrechter kan, afhankelijk van de veroordeling, de familie kiezen voor een 'vrijwillige opname' in een gesloten inrichting om ontzegging van ouderlijke macht te voorkomen. De rechter geeft bij de veroordeling aan of hiervan gebruik gemaakt kan worden.
betwijfel het, maar je bent wel heel erg huub-fan niet?quote:
zegt hij zelf...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
Overigens hoorde ik vannacht in een gesprekje tussen Eric en Jaap dat Eric de intelligentste bewoner was in de Kooi tot Jaap kwam. Daarnaast was Erics EQ 150+, wat betekent 'niet meer te meten'.
Nee hoor, ik ben niemands fan. Maar ik vind Huub (en tegenwoordig ook Jaap) wel tot de leukere mensen behoren om naar te kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
betwijfel het, maar je bent wel heel erg huub-fan niet?
roel van BB is echt wel slim, huub kan alleen goed praten en heeft veel boeken gelezen
en daarnaast, maar dat terzijde, heeft roel een betere smaak in vrouwen, dido is echt een wereldwijf
de vriendinnen van huub zijn niet echt veel soeps
welke vriendinnen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ja, zo schrijf ik het toch ook, dat ik het hoorde. Persoonlijk denk ik dat Huub intelligenter is.quote:
Vele mannen vonden haar te mager, met een hoekig gezicht...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:30 schreef robert2006 het volgende:
en daarnaast, maar dat terzijde, heeft roel een betere smaak in vrouwen, dido is echt een wereldwijf
jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
De winnaar krijgt toch een miljoen + de dagvergoeding van 1000 euro per dag?
Dido vond ik helemaal niks en ik werd doodmoe van haar gedoe met Roel: wel, niet, wel, niet...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
betwijfel het, maar je bent wel heel erg huub-fan niet?
roel van BB is echt wel slim, huub kan alleen goed praten en heeft veel boeken gelezen
okay, zijn sexmaatjes dan? het gaat toch niet alleen maar om een gat waar je je kwakkie in kunt schieten lijkt mij?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
[..]
welke vriendinnen?
We hebben Hedda nog niet gezien.
De rest telt niet, vind ik. Is allemaal toneel.
dat en een miljoenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
okay, zijn sexmaatjes dan? het gaat toch niet alleen maar om een gat waar je je kwakkie in kunt schieten lijkt mij?
nee, dat was pas een klasse-meid. ik vind amanda ook schattig enzo maar normaliter val ik ook meer op dido-types.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vele mannen vonden haar te mager, met een hoekig gezicht...
met 3 hoeren in de jacuzzi liggen sexen of tongen met eric speltechnisch.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
dat en een miljoen
Hij doet het ook uit speltechnische overwegingen
Voor een lolly jatten zal ze niet geïnstitutioneerd worden, lijkt me. Ik kan me de feiten niet meer voor de geest halen, maar er staat me bij dat wat Amanda over haar zusje vertelde de speculatie rechtvaardigt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
het blijft speculatie.
Ik vind het niet zo jofel als een jong meisje (16, 17?) , waar we verder niets van weten, hier beschreven zou worden als deliquent.
Als je die telefoongeluiden opneemt weet je het zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:
Wie gaat Amanda bellen? Hopelijk niet weer een vruchteloze poging haar moeder te spreken.
En die moeite wil ik ook echt doen, denk je?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als je die telefoongeluiden opneemt weet je het zo.![]()
Je vroeg het je af maar ik denk het niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die moeite wil ik ook echt doen, denk je?![]()
Ben ik een softie als ik zeg dat ik het een beetje zielig vind?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Nog een dan, denkt Amanda. Het nieuwe nummer van Rog dan maar.
Misschien wel, maar dan ben ik het ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik een softie als ik zeg dat ik het een beetje zielig vind?
Nee hoor, ik vind het ook sneu, maar wel begrijpelijk. Moeder wil haar echt niet aan de telefoon. Dat zegt natuurlijk veel over moeder, maar Rogier bellen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik een softie als ik zeg dat ik het een beetje zielig vind?
Dat kind is niet slecht. Ik had haar echt wat betere waarden en wat meer zelfrespect en echte liefde toegewenst.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan ben ik het ook![]()
Misschien moet Demins er een collect call aan wagen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:50 schreef Copycat het volgende:
Wanneer zal het kwartje vallen bij Amanda? Niemand geeft thuis als ze belt.
Precies. Maar ja, ze weet niet beter.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook sneu, maar wel begrijpelijk. Moeder wil haar echt niet aan de telefoon. Dat zegt natuurlijk veel over moeder, maar Rogier bellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |