Verbaasd me hoe zie kerels weet te vindenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Met slagroom. En ze wilde niet en ze wist niet dat er drugs in zaten, maar hij drong het aan haar op.
Dat denk ik niet. Maar goed..quote:
protest van mijn kant.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een beetje waarschijnlijk. Ze is minderjarig en zat in een 'gesloten' afdeling van 'het internaat' in Den Helder.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:18 schreef ruby het volgende:
Op één of andere manier vind ik Lieke heel irritant praten.
Nog afgezien van dat ik Roel een lul vondquote:
Hij komt nu wel vreselijk slim over hoor.quote:
Bij een veroordeling door de jeugdrechter kan, afhankelijk van de veroordeling, de familie kiezen voor een 'vrijwillige opname' in een gesloten inrichting om ontzegging van ouderlijke macht te voorkomen. De rechter geeft bij de veroordeling aan of hiervan gebruik gemaakt kan worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:23 schreef avonne het volgende:
[..]
protest van mijn kant.
Wat ik begrepen heb heeft Amanda dat beslist.
Als het een delict betroffen zou hebben, zou daar de rechter over beslist hebben.
We weten het fijne er niet van,dus houd ik het op "vrijwillige opname"
Het hadden broers kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog afgezien van dat ik Roel een lul vond, kwam hij op mij niet bijster helder over. Wel als iemand die goed kan leren. Huub vind ik veel alerter.
Daar zou hij het bij moeten laten...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef FdW het volgende:
Weinig te scanmannen vandaag![]()
Ik waardeer zijn scherpe oog voor mooie vrouwen, en de artistieke plaatjes die hij daarvan schiet.![]()
Die bruine oogjes, hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het hadden broers kunnen zijn
[afbeelding][afbeelding]
het blijft speculatie.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij een veroordeling door de jeugdrechter kan, afhankelijk van de veroordeling, de familie kiezen voor een 'vrijwillige opname' in een gesloten inrichting om ontzegging van ouderlijke macht te voorkomen. De rechter geeft bij de veroordeling aan of hiervan gebruik gemaakt kan worden.
betwijfel het, maar je bent wel heel erg huub-fan niet?quote:
zegt hij zelf...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
Overigens hoorde ik vannacht in een gesprekje tussen Eric en Jaap dat Eric de intelligentste bewoner was in de Kooi tot Jaap kwam. Daarnaast was Erics EQ 150+, wat betekent 'niet meer te meten'.
Nee hoor, ik ben niemands fan. Maar ik vind Huub (en tegenwoordig ook Jaap) wel tot de leukere mensen behoren om naar te kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
betwijfel het, maar je bent wel heel erg huub-fan niet?
roel van BB is echt wel slim, huub kan alleen goed praten en heeft veel boeken gelezen
en daarnaast, maar dat terzijde, heeft roel een betere smaak in vrouwen, dido is echt een wereldwijf
de vriendinnen van huub zijn niet echt veel soeps
welke vriendinnen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ja, zo schrijf ik het toch ook, dat ik het hoorde. Persoonlijk denk ik dat Huub intelligenter is.quote:
Vele mannen vonden haar te mager, met een hoekig gezicht...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:30 schreef robert2006 het volgende:
en daarnaast, maar dat terzijde, heeft roel een betere smaak in vrouwen, dido is echt een wereldwijf
jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
De winnaar krijgt toch een miljoen + de dagvergoeding van 1000 euro per dag?
Dido vond ik helemaal niks en ik werd doodmoe van haar gedoe met Roel: wel, niet, wel, niet...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
betwijfel het, maar je bent wel heel erg huub-fan niet?
roel van BB is echt wel slim, huub kan alleen goed praten en heeft veel boeken gelezen
okay, zijn sexmaatjes dan? het gaat toch niet alleen maar om een gat waar je je kwakkie in kunt schieten lijkt mij?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
[..]
welke vriendinnen?
We hebben Hedda nog niet gezien.
De rest telt niet, vind ik. Is allemaal toneel.
dat en een miljoenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
okay, zijn sexmaatjes dan? het gaat toch niet alleen maar om een gat waar je je kwakkie in kunt schieten lijkt mij?
nee, dat was pas een klasse-meid. ik vind amanda ook schattig enzo maar normaliter val ik ook meer op dido-types.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vele mannen vonden haar te mager, met een hoekig gezicht...
met 3 hoeren in de jacuzzi liggen sexen of tongen met eric speltechnisch.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
dat en een miljoen
Hij doet het ook uit speltechnische overwegingen
Voor een lolly jatten zal ze niet geïnstitutioneerd worden, lijkt me. Ik kan me de feiten niet meer voor de geest halen, maar er staat me bij dat wat Amanda over haar zusje vertelde de speculatie rechtvaardigt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
het blijft speculatie.
Ik vind het niet zo jofel als een jong meisje (16, 17?) , waar we verder niets van weten, hier beschreven zou worden als deliquent.
Als je die telefoongeluiden opneemt weet je het zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:
Wie gaat Amanda bellen? Hopelijk niet weer een vruchteloze poging haar moeder te spreken.
En die moeite wil ik ook echt doen, denk je?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als je die telefoongeluiden opneemt weet je het zo.![]()
Je vroeg het je af maar ik denk het niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die moeite wil ik ook echt doen, denk je?![]()
Ben ik een softie als ik zeg dat ik het een beetje zielig vind?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Nog een dan, denkt Amanda. Het nieuwe nummer van Rog dan maar.
Misschien wel, maar dan ben ik het ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik een softie als ik zeg dat ik het een beetje zielig vind?
Nee hoor, ik vind het ook sneu, maar wel begrijpelijk. Moeder wil haar echt niet aan de telefoon. Dat zegt natuurlijk veel over moeder, maar Rogier bellen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kind is niet slecht. Ik had haar echt wat betere waarden en wat meer zelfrespect en echte liefde toegewenst.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan ben ik het ook![]()
Misschien moet Demins er een collect call aan wagen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:50 schreef Copycat het volgende:
Wanneer zal het kwartje vallen bij Amanda? Niemand geeft thuis als ze belt.
Precies. Maar ja, ze weet niet beter.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook sneu, maar wel begrijpelijk. Moeder wil haar echt niet aan de telefoon. Dat zegt natuurlijk veel over moeder, maar Rogier bellen.![]()
Amanda heeft blijkbaar echt het idee dat Rogier er nog gewoon voor haar is, als vriend. Wat dat betreft heeft Brian dan weer wel gelijk, daarin creëert ze echt haar eigen realiteit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Nee hoor, ik vind het ook sneu, maar wel begrijpelijk. Moeder wil haar echt niet aan de telefoon. Dat zegt natuurlijk veel over moeder, maar Rogier bellen.![]()
Helemaal niet, vind ik ook. Maar toch zou ik wel eens willen horen wat ze nog te melden heeft aan die ex nadat ze zich na de "break" bijna dagelijks laat nemen door Braajen, die zijn neukertjes voor alles uitmaakt wat lelijk is als hij zijn testosserongehalte niet met die meisjes op peil kan houden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou best eens zo kunnen zijn dat Nena zo'n beetje de enige is die echt om haar geeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda heeft blijkbaar echt het idee dat Rogier er nog gewoon voor haar is, als vriend. Wat dat betreft heeft Brian dan weer wel gelijk, daarin creëert ze echt haar eigen realiteit.
Ik denk dat ze met die Rog(i?)er net zo omgaat als met Brian. Hopen op een beetje warmte.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helemaal niet, vind ik ook. Maar toch zou ik wel eens willen horen wat ze nog te melden heeft aan die ex nadat ze zich na de "break" bijna dagelijks laat nemen door Braajen, die zijn neukertjes voor alles uitmaakt wat lelijk is als hij zijn testerongehalte niet met die meisjes op peil kan houden.
Ze heeft in hem dan ook een goede leermeester.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda heeft blijkbaar echt het idee dat Rogier er nog gewoon voor haar is, als vriend. Wat dat betreft heeft Brian dan weer wel gelijk, daarin creëert ze echt haar eigen realiteit.
Misschien komt dat omdat haar zus nog gewoon met Rogier omgaat en denkt ze dat wanneer ze uit de villa vertrekt gewoon haar leventje weer op kan pakken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe spel je dat, en hebben ze een eigen beauty-line?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas: "d'r is niks tussengekomen, dus mamma kan weer voorlezen".
(Ik wilde dit dubbelzinnig opnemen, maar nu vlug weer op MUTE)
gvd vlak voordat ik dit deed hoorde ik toch nog een keer BERGMANKLINIEK. (het kostte al niks maar nou krijgt ze er vet geld bij)
Wat een mooie fotoquote:
Ja wellicht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:56 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien komt dat omdat haar zus nog gewoon met Rogier omgaat en denkt ze dat wanneer ze uit de villa vertrekt gewoon haar leventje weer op kan pakken.
A B B A T O I Rquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe spel je dat, en hebben ze een eigen beauty-line?![]()
Daar worden Benny, Agnetha, Anni-Frid en Björn geslacht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
A B B A T O I R
Voor de beauty-line, informeer bij de keurslager.![]()
Brian heeft zijn witte petje toch niet op?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
A B B A T O I R
Voor de beauty-line, informeer bij de keurslager.![]()
oo sjips, mijn Frans is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar worden Benny, Agnetha, Anni-Frid en Björn geslacht.
Ik zou het eerst eens proberen in een abattoir![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat een mooie foto![]()
Ze zou een goede callcenteragent zijn voor Dela Uitvaartverzekeringen.
- "Wat zegt u? Oh, jawel, wij hebben hands-on experience met de dood. Jazeker. U had het vast niet geraden, maar zelf ben ik ook al een half jaar dood!"
Belachelijk, ze staat er echt totaal alleen voor. Toch sneu..ig...achtig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:06 schreef farceman het volgende:
Waarom helpt achter haar niet gewoon aan dat nummer van Rogier en haar moeder?
Als Natasia iets wilt wordt alles overhoopt gehaald..
Amanda probeert nu al 2 weken haar moeder en Rogiet re bereiken en niemand die haar helpt.
Willen ze haar zo graag aan leivelingetje Brian koppelen zodat niemand dat mag verstoren....
Nena is namelijk ook al verboden om te mogen komen heb ik gehoord.
Een beetje beter opletten. Ze heeft alle juiste nummers, zeker van haar moeder, ook haar mobiel. Er neemt eenvoudigweg niemand op. En het nieuwe nummer van Rogier.......ehm, wat denk je zelf.?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:06 schreef farceman het volgende:
Waarom helpt achter haar niet gewoon aan dat nummer van Rogier en haar moeder?
Als Natasia iets wilt wordt alles overhoopt gehaald..
Amanda probeert nu al 2 weken haar moeder en Rogiet re bereiken en niemand die haar helpt.
Willen ze haar zo graag aan leivelingetje Brian koppelen zodat niemand dat mag verstoren....
Nena is namelijk ook al verboden om te mogen komen heb ik gehoord.
ken je Dido dan? Hoe gaat het met haar? Vond haar ook echt een toppertjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, dat was pas een klasse-meid. ik vind amanda ook schattig enzo maar normaliter val ik ook meer op dido-types.
ze is overigens in het echt ook heel aardig
Doet me goed dat Nederlands ook niet voor iedereen even gemakkelijk is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Belachelijk, ze staat er echt totaal alleen voor. Toch sneu..ig...achtig.
Hij is inderdaad briljantquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die foto moet trouwens in de volgende OP, een cap van zeldzame kwaliteit![]()
Ik zocht een tussenvorm, want authentieke empathie voor een van de bewoners heb ik tot op heden nog niet kunnen opbrengen, vandaarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me goed dat Nederlands ook niet voor iedereen even gemakkelijk is.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zocht een tussenvorm, want authentieke empathie voor een van de bewoners heb ik tot op heden nog niet kunnen opbrengen, vandaar![]()
En het is ook een erg saaie dag. Hoorde ze net ook zeggen dat de FEBO vandaag een feestje heeft , dus het zal ook niet veel meer worden ben ik bangquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Mokum020 het volgende:
Natasia ligt onderuit gezakt op de bank...
ze is natuurlijk erg moe van het voorlezen...![]()
????????quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar worden Benny, Agnetha, Anni-Frid en Björn geslacht.
Ik zou het eerst eens proberen in een abattoir![]()
Of juist wel! De bewoners zouden bijvoorbeeld ook wel 's zonder script boos op elkaar kúnnen worden. Het zijn net mensen, immersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En het is ook een erg saaie dag. Hoorde ze net ook zeggen dat de FEBO vandaag een feestje heeft , dus het zal ook niet veel meer worden ben ik bang![]()
nee, ik weet niet wat of wie die frida etc etc zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben terechtgewezen, snap jij het nog niet.
of anafrid of zoiets?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik weet niet wat of wie die frida etc etc zijn
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heeft ontslag genomen,was bang dat hij het volgende slachtoffer van amanda zou worden!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:14 schreef Kinga het volgende:
Waar blijft Mitch
Oeps..generatiekloofje..........quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Oeps..generatiekloofje..........
[afbeelding]
Wie zijn dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Denk je niet dat achter kan regelen dat ze op een moment belt dat ze wel contact krijgt.....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een beetje beter opletten. Ze heeft alle juiste nummers, zeker van haar moeder, ook haar mobiel. Er neemt eenvoudigweg niemand op. En het nieuwe nummer van Rogier.......ehm, wat denk je zelf.?
Btw, waar heb je dat gehoord over het niet mogen komen van Nena?
Wat errug die broekenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je maakt het steeds erger.quote:
Abbaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GEEN idee, maar ik vind dat blondje wel leuk.![]()
Agnethaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GEEN idee, maar ik vind dat blondje wel leuk.![]()
Neem een Chiquitita.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zegt dat iets over mijn leeftijd....nee toch?
Mama mia....![]()
Dit heb ik niet uit zelfde bron als ontslag van Frans en verbod van Nena om te komen, maar ik vermoed dat ook hij niet meer mag komen omdat ze bang zijn dat lievelingtje Brian dan zijn neukertje kwijtraaktquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:14 schreef Kinga het volgende:
Waar blijft Mitch
A+ hier. geeft dat problemen?quote:
Laat Mitch er nou gewoon zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:30 schreef farceman het volgende:
[..]
Dit heb ik niet uit zelfde bron als ontslag van Frans en verbod van Nena om te komen, maar ik vermoed dat ook hij niet meer mag komen omdat ze bang zijn dat lievelingtje Brian dan zijn neukertje kwijtraakt
Nee hoor, in het Zweeds is dat Ring Ring.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja je weet wel, die van Ding-a-Dong...
Dan kunnen jullie samen naar Waterlooquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als jij je naam wijzigt in dancingqueen![]()
Ik heb GEEN idee waar je het over hebt, waarde ruud!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
A+ hier. geeft dat problemen?
Edit: Je emoticon is leesbaar alsO plus
Ja idd..! OM TEquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:34 schreef Kinga het volgende:
Kent Lieke die vrienden van Huub persoonlijk uberhaupt? Ze doet weer zo neppig, alsof het ook haar vrienden zijn.
Het zou zomaar kunnen liggen aan al dat eten wat haar zussen hebben meegebracht..... toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Natasja is misselijk. Wifebeater vraagt zich af of iemand met het eten heeft lopen fucken.![]()
Wanneer krijgt zijn software een upgrade naar Mitch 2.0?quote:
Paranoia... werkelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
Natasia is misselijk. Brian vraagt of ze niks heeft gegeten of gedronken wat de 'anderen' hebben gemaakt en waar ze mee gefucked kunnen hebben.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wanneer krijgt zijn software een upgrade naar Mitch 2.0?
Saai.
Hoe PARA kan iemand zijn...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Natasja is misselijk. Wifebeater vraagt zich af of iemand met het eten heeft lopen fucken.![]()
Sommige dames hier worden er anders wel nat van...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
alsof je daar blij van moet worden..
die linkergast, hahaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bedoelde je echt de plaats uit het liedje, of ben je ook zo'n viespeuk die deze http://www.kasteelwaterloo.nl/NL/pags/navi.html kent?quote:
A B A T T O I Rquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Mokum020 het volgende:
Heeft Natas de naam van de kliniek al genoemd.....
hoeheetieookalweer?![]()
Van Mesdag-kliniek in Groningenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Mokum020 het volgende:
Heeft Natas de naam van de kliniek al genoemd.....
hoeheetieookalweer?![]()
Kende het niet maar bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bedoelde je echt de plaats uit het liedje, of ben je ook zo'n viespeuk die deze http://www.kasteelwaterloo.nl/NL/pags/navi.html kent?![]()
fetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:42 schreef Kinga het volgende:
Jiske?
WTF happened?quote:
Wiestke, Lobke, Joske....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:43 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind meisjes namen die eindingen op -ke echt stom.
quote:
Daar krijg ik beequeen nooit mee naar toe...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bedoelde je echt de plaats uit het liedje, of ben je ook zo'n viespeuk die deze http://www.kasteelwaterloo.nl/NL/pags/navi.html kent?![]()
Wind je niet op, lief kikkertje.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Maar ik las dus net even terug...... Natasia bevestigd dat de terror moest stoppen omdat Brian te agressief werd?
Was dat ooit niet onderdeel van het spel? Kijken hoeveel je aankon?
Het is nu wel overduidelijk dat dat onderdeel alleen geld voor bepaalde bewoners.
Te belachelijk voor woorden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |