Madness?! I call it gladness!quote:Zeg je Ska, dan zeg je natuurlijk Madness.
Madness? This is Spartska!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Madness?! I call it gladness!![]()
Een uitspraak ooit van een vriend van me
20 Juni trouwens ook in de Tivoli (utrecht).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:51 schreef Eix het volgende:
Op 28 juni spelen The Slackers weer in Ernesto's te Sittard, ga er zeker kijken.
Spijtig dat ik ze gemist heb vorig jaar, moest erg goed zijn geweest.
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=93891&magazines=93892&news=285610
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=93891&magazines=93892&news=502464
dat is een regel uit een songtekst enigszins vervormdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Madness?! I call it gladness!![]()
Een uitspraak ooit van een vriend van me
I'm there!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
20 Juni trouwens ook in de Tivoli (utrecht).
ja the selecter, ze hadden een paar gast spelers van The Selecter AKA en speelde ook nog nummers van The Specials, kan het nog beter?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:37 schreef botar het volgende:
the selctor = the selecter neem ik aan?
Leuke toevoeging van degene die in het vorige topic poste dat jaya het voorprogramma was van Less than jake.. Wist ik nog niet, leuk voorprogramma!!
en Madness... Ja op sziget zie ik ze alweer voor de 4e x... en dat gaat ongetwijfeld weer even gaaf worden... toch zijn het voor mij niet the godfathers of ska ofzo... Die titel zou ik liever aan andere bands toebedelen (bij voorkeur the Skatallites)
Zit nu weer eens de nieuwe Big d te luisteren (strictly rude) en dat is ook echt een te vette plaat..
Ja het kan nog beter... Neville Staple zingt ook altijd nog zn specials liedjes... Maar ik snap wat je bedoelt.. Zaterdag a.s. staat trouwens Skaville UK (met exleden van o.a. selecter en bad manners) in Sneek in het Bolwerk... Ben ik ook erg benieuwd naar en eigenlijk verwacht ik ook een hoop klassiekersquote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja the selecter, ze hadden een paar gast spelers van The Selecter AKA en speelde ook nog nummers van The Specials, kan het nog beter?
Fuck. ik had RBF wel willen zien!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:47 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Net terug van Reel Big Fish in De Oosterpoort. Hoewel ik niet echt fan van ze ben was het wel even lekker 'skanken'!
Leuk hoe Aaron aan het einde de band uit het voorprogramma nog even diste.
Je kan vanavond nog naar de Melkweg, is voorzover ik weet niet uitverkocht. Was gister in Groningen ook bij lange na geen volle bak.quote:
Liberatorquote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef Sumpson het volgende:
jeuj! goed topic.
de echte jamaica ska is me vaak wat te sloom, paar ska bandjes die ik gaaf vind:
Liberator
Capdown
Mighty Mighty Bosstones
Distemper
Operation ivy
spunge
slow gherkin
.. kan ze moeilijk allemaal op gaan noemen houd het hiet ff bij!
vanavond mad caddies in melkweg!
Zeker!quote:Op maandag 28 mei 2007 03:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Weekend in L.A. is zo'n super nummer van ze!! *luisterd!*
The Selecter was de beste SKA ooit!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef punkjunk het volgende:
ja the selecter, ze hadden een paar gast spelers van The Selecter AKA en speelde ook nog nummers van The Specials, kan het nog beter?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vond de show van The Selecter in de Effenaar een jaar of twee, drie terug, toch nogal schraal afsteken t.o.v. het voorprogramma van die avond: Mark Foggo...quote:Op zondag 24 juni 2007 11:46 schreef Individual het volgende:
[..]
The Selecter was de beste SKA ooit!Heb ze een stuk of 6-7 keer gezien en met Rhoda Dakar van de Body Snatchers was het helemaal te gek! Jammer dat ze sinds vorig jaar december niet meer bestaan.
![]()
Pauline gaat wel door met 3 men and Black, dus maar eens ff kijken wanneer ze weer optreden.
Individual is SKA'd for life!
Mark Foggo avonden zijn meestal "levendiger".quote:Op zondag 24 juni 2007 11:59 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vond de show van The Selecter in de Effenaar een jaar of twee, drie terug, toch nogal schraal afsteken t.o.v. het voorprogramma van die avond: Mark Foggo...
Nouja, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel heel wat verwachtte van The Selecter toen, maar het viel me allemaal maar een beetje vies tegen. Iedereen zat te wachten op "On My Radio" en de rest van nummer wisten eigenlijk niet of nauwelijks te boeien... Foggo had de zaal toch echt wel aardig opgezweept...quote:Op zondag 24 juni 2007 12:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Mark Foggo avonden zijn meestal "levendiger".
Ska barbaar!quote:Op zondag 24 juni 2007 17:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nouja, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel heel wat verwachtte van The Selecter toen, maar het viel me allemaal maar een beetje vies tegen. Iedereen zat te wachten op "On My Radio" en de rest van nummer wisten eigenlijk niet of nauwelijks te boeien... Foggo had de zaal toch echt wel aardig opgezweept...
Ik heb m'n kaartjes geregeldquote:Op zondag 24 juni 2007 17:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
Loop ik zomaar een beetje rond te klikken op internet, kom ik ineens dit tegen: http://64.78.63.10/web/olt/web/agenda/engine.asp?a=30&d=4407
[afbeelding]
The Slackers, The Skatalites n New York Ska Jazz Ensemble op 1avond, 7 uur lang, voor 20 euri... WTF?! Dt zijn nog eens optredens!
Bellen? Aan de deur kopen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:29 schreef sneakypete het volgende:
Weet iemand hoe je als Nederlander zonder creditcard aan n kaartje komt??
Aquabatsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:32 schreef botar het volgende:
schandalig man...
Nou ik ben iig heel blij vandaag!! Net vrij geregeld voor volgende week maandag.. Dat betekent dat ik zondag naar Londen vlieg om daar World Inferno Friendship society, Sonic Boom Six en THE AQUABATS te kijken... Vanavond nog even officieel boeken en volgende week party!!
En jezus wat was het goed! Jammer dat er zo weinig plek was om een pitje te bouwen. Rare gewaarwording om zittend naar het New York Ska Jazz Ensemble te kijken.quote:
http://www.last.fm/group/Ska+Fans/connectionsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:54 schreef hollander76 het volgende:
*kick*
Is Bad Manners een beetje bekende ska-band op past het niet in het genre? De laatste tijd ga ik Madness steeds meer waarderen dus ik ben wat aan het rondzoeken in het ska-wereldje. KinkFM op de woensdagavond heb ik al gevonden
De Aquabats is een aanrader qua ska? Nog meer aanraders?
Die vond ik op Lowlands erg tegenvallen, speelden van wat ik gehoord heb meer punk dan ska.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:56 schreef Luuksor het volgende:
Net een nieuwe album van Mad Caddies gevonden, vind em ook best leuk!
The Slackersquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:41 schreef MarsX het volgende:
[..]
http://www.last.fm/group/Ska+Fans/connections
http://www.last.fm/group/Dutch+Ska%21/connections
*kuch soulseek*
Dit was overigens zoooooooo vet! Ik sta met Dave Hillyard (frontman van The Slackers en ska-god) op de foto!quote:
Echt vet idd!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dit was overigens zoooooooo vet! Ik sta met Dave Hillyard (frontman van The Slackers en ska-god) op de foto!![]()
Ow yeah!
[ afbeelding ]
Op www.reggaeddl.com kan je heel veel van deze artiesten downloaden. Tis een site waarvoor je je even aan moet melden, staat ook veel Reggae en Dub.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
The Slackers
The Toasters
Ska-D-Lite
The Pietasters
Skabadivers
Mark Foggo's Skasters
De Hardheid
The Skatalites (ken uw klassiekerts!)
The Specials
New York Ska-Jazz Ensemble
Antwerp Gipsy Ska Orchestra
Sommige nummers van Rancid
Tim Armstrong (= een van de zangers / gitaristen bij Rancid, heeft een solo ska-album gefixt)
Enfin, er is zooooooooo veel...
Mwa is discutabel. Maar ja ik ben een persoon die niet vies is van punk en de combinatie van punk en ska echt geweldig vind. Anyway aanstaande zondag staan ze in de Melkweg. Eens kijken hoe dat overkomt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Die vond ik op Lowlands erg tegenvallen, speelden van wat ik gehoord heb meer punk dan ska.
Ik ben inmiddels ook erg te spreken over Streetlight Manifesto! Tijdens het concert wist ik niet waar ik moest kijken ( er gebeurd zo ontzettend veel bij hun) en nu ben ik er helemaal weg van!quote:Echt vet idd!!
Ik ben naar Reel Big Fish en Streetlight Manifesto geweest in het 013 tijdje terug, echt super super SUPER vet! Vooral Streetlight!! die dude van streetlight gedwongen handtekening laten zetten op me arm plus ik heb em bijna verkracht, kon ie om lachen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
Da's sowieso nooit eentonig...quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:15 schreef ranja het volgende:
maar ik hou ook meer van de 2tone ska.
Dat dus!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:45 schreef bioloogje het volgende:
tvptje
Vind het ook prima muziek maar ken zelf niet zoveel.
Jaya hard? Persoonlijk kan ik minder tegen de 2tone dingen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:17 schreef Mirel het volgende:
Die harde ska zoals Jaya vind ik nou echt lelijk klinken
Hoeft het geen goed weer voor te wezen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:57 schreef MarsX het volgende:
Ja het is weer lekker weer, tijd voor ska!
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef Qunix het volgende:
Schop!
Ik zoek ska met rock ('punk-ska').
Weet iemand meer?
Het helpt wel een hoop, winter=black metal, zomer=reggae/skaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoeft het geen goed weer voor te wezen.
The Shandon; Italiaanse band.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:42 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek ska met rock ('punk-ska').
Weet iemand meer?
Klinkt idd er goed!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:50 schreef Herr_Munk het volgende:
Tokyo Ska Paradise Orchestra - Pride of Lions
Naar mijn mening het ultieme ska nummer, stop maar met zoeken, beter bestaat gewoon niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |