Bellen? Aan de deur kopen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:29 schreef sneakypete het volgende:
Weet iemand hoe je als Nederlander zonder creditcard aan n kaartje komt??
Aquabatsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:32 schreef botar het volgende:
schandalig man...
Nou ik ben iig heel blij vandaag!! Net vrij geregeld voor volgende week maandag.. Dat betekent dat ik zondag naar Londen vlieg om daar World Inferno Friendship society, Sonic Boom Six en THE AQUABATS te kijken... Vanavond nog even officieel boeken en volgende week party!!
En jezus wat was het goed! Jammer dat er zo weinig plek was om een pitje te bouwen. Rare gewaarwording om zittend naar het New York Ska Jazz Ensemble te kijken.quote:
http://www.last.fm/group/Ska+Fans/connectionsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:54 schreef hollander76 het volgende:
*kick*
Is Bad Manners een beetje bekende ska-band op past het niet in het genre? De laatste tijd ga ik Madness steeds meer waarderen dus ik ben wat aan het rondzoeken in het ska-wereldje. KinkFM op de woensdagavond heb ik al gevonden
De Aquabats is een aanrader qua ska? Nog meer aanraders?
Die vond ik op Lowlands erg tegenvallen, speelden van wat ik gehoord heb meer punk dan ska.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:56 schreef Luuksor het volgende:
Net een nieuwe album van Mad Caddies gevonden, vind em ook best leuk!
The Slackersquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:41 schreef MarsX het volgende:
[..]
http://www.last.fm/group/Ska+Fans/connections
http://www.last.fm/group/Dutch+Ska%21/connections
*kuch soulseek*
Dit was overigens zoooooooo vet! Ik sta met Dave Hillyard (frontman van The Slackers en ska-god) op de foto!quote:
Echt vet idd!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dit was overigens zoooooooo vet! Ik sta met Dave Hillyard (frontman van The Slackers en ska-god) op de foto!![]()
Ow yeah!
[ afbeelding ]
Op www.reggaeddl.com kan je heel veel van deze artiesten downloaden. Tis een site waarvoor je je even aan moet melden, staat ook veel Reggae en Dub.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
The Slackers
The Toasters
Ska-D-Lite
The Pietasters
Skabadivers
Mark Foggo's Skasters
De Hardheid
The Skatalites (ken uw klassiekerts!)
The Specials
New York Ska-Jazz Ensemble
Antwerp Gipsy Ska Orchestra
Sommige nummers van Rancid
Tim Armstrong (= een van de zangers / gitaristen bij Rancid, heeft een solo ska-album gefixt)
Enfin, er is zooooooooo veel...
Mwa is discutabel. Maar ja ik ben een persoon die niet vies is van punk en de combinatie van punk en ska echt geweldig vind. Anyway aanstaande zondag staan ze in de Melkweg. Eens kijken hoe dat overkomt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Die vond ik op Lowlands erg tegenvallen, speelden van wat ik gehoord heb meer punk dan ska.
Ik ben inmiddels ook erg te spreken over Streetlight Manifesto! Tijdens het concert wist ik niet waar ik moest kijken ( er gebeurd zo ontzettend veel bij hun) en nu ben ik er helemaal weg van!quote:Echt vet idd!!
Ik ben naar Reel Big Fish en Streetlight Manifesto geweest in het 013 tijdje terug, echt super super SUPER vet! Vooral Streetlight!! die dude van streetlight gedwongen handtekening laten zetten op me arm plus ik heb em bijna verkracht, kon ie om lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
Da's sowieso nooit eentonig...quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:15 schreef ranja het volgende:
maar ik hou ook meer van de 2tone ska.
Dat dus!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:45 schreef bioloogje het volgende:
tvptje
Vind het ook prima muziek maar ken zelf niet zoveel.
Jaya hard? Persoonlijk kan ik minder tegen de 2tone dingen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:17 schreef Mirel het volgende:
Die harde ska zoals Jaya vind ik nou echt lelijk klinken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |