wat is er mis met demonstreren in een democratische samenlevingquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef Noshiba het volgende:
deze gozer dus -> Milli Görüs waarschuwt Amsterdam
Wat een idioot
Als hij geen moskee mag neerzetten gaan de 'bontkraagjes en doekjes' demonstreren omdat ze hun zin niet krijgen?
Wordt tijd dat daar eens een grote verandering in komtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:16 schreef Agorias het volgende:
Het begint hier op turkije te lijken
We zetten wel kerken in Turkije neer, maar die mogen volgens de daar geldende wetten niet groter zijn dan de moskeeën...miss dat we dat hier ook moeten invoeren en dan kijken of ze daar blij van worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:15 schreef Florian_ het volgende:
rofl
gooi lekker een moskee in turkije neer ipv hier
wij gaan toch ook geen bollenveldjes, wiedplantages en katholieke kerken in turkijke neerzetten![]()
Nou nou nou......zo veel moskeeen laten bouwen als ze maar willen, 1 moskee per provincie is meer dan genoeg mits ze niet te groot zijn. Kom nou beetje ons land verpesten met die lelijke ondingenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:26 schreef ballieking het volgende:
van mij mogen hier zo veel moskeeen staan als dat ze willen bouwen, maar deze chantage gaat te ver
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:39 schreef Burghardt het volgende:
Kom kom, gewoon toestaan. Laten we de multi-kolderieke zeepbel in stand houden.
Dus wij mogen kerken neerzetten in Turkije; in Turkije mag gedemonstreert worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:17 schreef destrovel het volgende:
[..]
We zetten wel kerken in Turkije neer, maar die mogen volgens de daar geldende wetten niet groter zijn dan de moskeeën...miss dat we dat hier ook moeten invoeren en dan kijken of ze daar blij van worden.
Hopelijk zien ze dan eens in hoe achterlijk ze zijn.
Ik heb echt een schijthekel aan dat woordquote:
Moskeeen bouwen ze maar mooi in hun eigen land.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:26 schreef ballieking het volgende:
van mij mogen hier zo veel moskeeen staan als dat ze willen bouwen, maar deze chantage gaat te ver
dan noem je het andersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:44 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan dat woord![]()
psstt... voor een heleboel moslims is dit hun eigen landquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:45 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Moskeeen bouwen ze maar mooi in hun eigen land.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is er mis met demonstreren in een democratische samenleving
Dreigen?quote:De Westermoskee zal er volgens Dag komen. ''Als de overheid dat dwarsboomt, dan gaan we demonstreren. Ik zal daartoe Turken uit heel Europa oproepen. Ik hoop op een vreedzame optocht en een geweldloze opstand, maar ik vrees dat het uit de hand loopt. Onze mensen zijn emotioneel en er kan zomaar een gek tussen lopen.'' Dag verwacht ook dat tv-zender Al-Jazeera een mogelijk 'NEE' tegen de Westermoskee groot zal brengen. ''En ik sta ze te woord. Wat de gevolgen zijn? Ik houd mijn hart vast.''
pwnedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
'Ons' land verpesten??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:34 schreef McDucky het volgende:
[..]
Nou nou nou......zo veel moskeeen laten bouwen als ze maar willen, 1 moskee per provincie is meer dan genoeg mits ze niet te groot zijn. Kom nou beetje ons land verpesten met die lelijke ondingen
Wat maakt het jou uit? jij maakt er toch geen gebruik van..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Er staan al genoeg van die moskeën hier in Nederland. Hoeft er echt geen een meer bij![]()
dan ga je toch lekker demonstreren als er wel ergens 1 gebouwd wordt? Of ben je consequent en wil je die demonstratie ook verbieden dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Er staan al genoeg van die moskeën hier in Nederland. Hoeft er echt geen een meer bij![]()
tegelijkleving is ook een beterequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:44 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan dat woord![]()
Als we dit allemaal maar toelaten is Nederland over een tijdje het nieuwe Turkije, let maar op.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je leest het bericht niet of wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker demonstreren als er wel ergens 1 gebouwd wordt? Of ben je consequent en wil je die demonstratie ook verbieden dan?
ik zie het probleem niet van een moskee bouwen verder, maar goed
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als we dit allemaal maar toelaten is Nederland over een tijdje het nieuwe Turkije, let maar op.
Sukkelquote:
Het Turkije waar het leger klaar staat de seculiere staat te verdedigen. Dat is toch alleen maar positiefquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als we dit allemaal maar toelaten is Nederland over een tijdje het nieuwe Turkije, let maar op.
volgens mij wel hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:15 schreef Florian_ het volgende:
rofl
gooi lekker een moskee in turkije neer ipv hier
wij gaan toch ook geen katholieke kerken in turkijke neerzetten
jawelquote:
dus?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Chantage?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:26 schreef ballieking het volgende:
Er zijn al meerdere illegale praktijken bezig geweest met de bouwquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
jawel
maar het probleem ontgaat me... vergelijk zijn opmerkingen met bijvoorbeeld die van Marijnissen bij zijn oproep voor die demonstratie een paar jaar geleden tegen het "asociale beleid" van het vorige kabinet. Zelfde (loze) retoriek
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere illegale praktijken bezig geweest met de bouw
De voorzitter is vervangen door iemand van de fundamentalistische tak wat niet mag in Nederland
Hij bedreigt Amsterdam
mooie taak voor het OM lijkt me...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere illegale praktijken bezig geweest met de bouw
De voorzitter is vervangen door iemand van de fundamentalistische tak wat niet mag in Nederland
quote:Hij bedreigt Amsterdam
Waarom denk je dat het steeds wordt uitgesteld? Omdat ze er mee bezig zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
mooie taak voor het OM lijkt me...
[..]

Dus? Tijd om al die moskeeen weg te halen en er HOLLANDSE molens voor in de plaats te zettenquote:
Trek je alvast je klompen dan aan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:56 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dus? Tijd om al die moskeeen weg te halen en er HOLLANDSE molens voor in de plaats te zetten![]()
hij zegt dat er gereld gaat worden ja.. poeh hey.. nu zijn we onder de indruk... want rellen in amsterdam hebben we ook nog nooit meegemaakt zeker? Dit kun je toch niet serieus een dreigement noemen? Amsterdam heeft rellen uitgevondenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het steeds wordt uitgesteld? Omdat ze er mee bezig zijn [afbeelding]
En wat snap je niet aan bedreigen? Hij zegt dat er bij de demonstrate gerelt wordt maar hij wil toch demonstreren![]()
Wat een idioot! Ik hoop dat die moskee platgebrand wordt zodra hij er staat... zonder slachtoffers uiteraard.quote:''Als de overheid dat dwarsboomt, dan gaan we demonstreren. Ik zal daartoe Turken uit heel Europa oproepen. Ik hoop op een vreedzame optocht en een geweldloze opstand, maar ik vrees dat het uit de hand loopt. Onze mensen zijn emotioneel en er kan zomaar een gek tussen lopen.'' Dag verwacht ook dat tv-zender Al-Jazeera een mogelijk 'NEE' tegen de Westermoskee groot zal brengen. ''En ik sta ze te woord. Wat de gevolgen zijn? Ik houd mijn hart vast.''
Oh, dan is het goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij zegt dat er gereld gaat worden ja.. poeh hey.. nu zijn we onder de indruk... want rellen in amsterdam hebben we ook nog nooit meegemaakt zeker? Dit kun je toch niet serieus een dreigement noemen? Amsterdam heeft rellen uitgevonden
Eerst de boel voor een groot bedrag oplichten, dan dreigen en dan demonstreren. Tja, wat is daar nou mis mee inderdaad..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Oh dan mag hetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij zegt dat er gereld gaat worden ja.. poeh hey.. nu zijn we onder de indruk... want rellen in amsterdam hebben we ook nog nooit meegemaakt zeker? Dit kun je toch niet serieus een dreigement noemen? Amsterdam heeft rellen uitgevonden
En de tulpenveldjes niet te vergeten hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:56 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dus? Tijd om al die moskeeen weg te halen en er HOLLANDSE molens voor in de plaats te zetten![]()
Liever klompen dan sandalen ..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Trek je alvast je klompen dan aan?
Oh wacht nee...dat wil je zeker niet
die oplichting is (nog) niet bewezen. En dreigen met een demonstratie.. goh.. dat ze zomaar een democratisch grondrecht durven te gebruiken voor hun eigen belang.... straks willen ze ook nog werken en stemrecht enzoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:58 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Eerst de boel voor een groot bedrag oplichten, dan dreigen en dan demonstreren. Tja, wat is daar nou mis mee inderdaad..
iddquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit op klompen gelopen appie
Demonstratie met geweld, en chanteren met Al Jazeera en dat er dan iets gaat gebeuren, aardige mensen lijken mij hetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
die oplichting is (nog) niet bewezen. En dreigen met een demonstratie.. goh.. dat ze zomaar een democratisch grondrecht durven te gebruiken voor hun eigen belang.... straks willen ze ook nog werken en stemrecht enzo
Puik plan!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:01 schreef Biogarde het volgende:
Laten we molens bouwen op alle stadspleinen van Instanbul![]()
VLAK voor de ingangen van ieder overheidsgebouw![]()
"Wij" zijn een westers land, geen moslimstaat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef teamlead het volgende:
ik zie het probleem niet van een moskee bouwen verder, maar goed
Hij wilt een demonstratie zonder geweldquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Demonstratie met geweld, en chanteren met Al Jazeera en dat er dan iets gaat gebeuren, aardige mensen lijken mij het [afbeelding]
Maar er wonen toch Moslims in NL?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wij zijn een westers land, geen moslimstaat.

En zou een westers land niet de vrijheid moeten hebben om een moskee te bouwen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wij zijn een westers land, geen moslimstaat.
ja dus? In een westers land als het onze geldt ook een vrijheid van godsdienstquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
"Wij" zijn een westers land, geen moslimstaat.
Dit is natuurlijk ook geen dreigement.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:03 schreef Burghardt het volgende:
We kunnen toch ook gaan 'demonstreren' op hun wijze?
Gewoon met een groep demonstranten daar rond gaan huppelen, dat er rechts-extremisten bij zitten die af en toe emotioneel worden en met een brandbom gooien, tja.
Ja laten we lekker hun godsdienst de dienst uitmaken in ons land.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja dus? In een westers land als het onze geldt ook een vrijheid van godsdienst
Ooit tekeningen met Denemarken gevolgd?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij wilt een demonstratie zonder geweld
Chanteren met Al Jazeera? Alsof NL de media onder de knie heeft

quote:De bouw van de Westermoskee was ooit het paradepaardje van de integratie.
GODVERDOMME ZEGquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:01 schreef Biogarde het volgende:
Laten we molens bouwen op alle stadspleinen van Instanbul![]()
VLAK voor de ingangen van ieder overheidsgebouw![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:04 schreef Biogarde het volgende:
Maar je bent vroeger wel uit je kommode gevallen als baby als je gaat dreigen als je moskee er niet komt
Bedoel, we hebben in Nederland als bevolking al zo weinig te willen en dan gaat zo'n pannekoek dreigen
Prima. Maar nogmaals, er staan al genoeg moskeën (ook in A'dam), dus lijkt het mij nutteloos om er nog eentje bij te bouwen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja dus? In een westers land als het onze geldt ook een vrijheid van godsdienst
wat vind jij genoeg dan? Blijkbaar is er een markt voor gebedsruimten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Prima. Maar nogmaals, er staan al genoeg moskeën (ook in A'dam), dus lijkt het mij nutteloos om er nog eentje bij te bouwen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:05 schreef ballieking het volgende:
[..]
GODVERDOMME ZEG
waar ik me echt de tering aan erger zijn al die gasten die direct zeggen KOM LATEN WE MOLENS BOUWEN IN INSTANBUL NOU DAT KAN TOCH OOK NIET
Jah bôh, ik liep gisteren over de Dam en opeens hoor ik zo gamamalala en toen ging opeens iedereen knielen en bidden naar Mekka en toen ik dat niet deed werd ik door de politie geslagenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:04 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ja laten we lekker hun godsdienst de dienst uitmaken in ons land.![]()
Ooit nieuws van Al Jazeera gevolgd?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ooit tekeningen met Denemarken gevolgd? [afbeelding]
En hij wil een demonstrate, en hij weet dat er geweld bij gebruikt gaat worden dus hij wil ook geweld.
Dan moet je je ook maar aanpassen aan de hier geldende normen en waardenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jah bôh, ik liep gisteren over de Dam en opeens hoor ik zo gamamalala en toen ging opeens iedereen knielen en bidden naar Mekka en toen ik dat niet deed werd ik door de politie geslagen [afbeelding]
Er is ook een markt voor cocaine. Maar dan ga ik ook niet dreigen om het te mogen verkopenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat vind jij genoeg dan? Blijkbaar is er een markt voor gebedsruimten.
Wil zeggen dat ze het hier niet misschien uitzenden maar net als met Denemarken er wel boycotten enzo uit kunnen ontstaan, en ook rellen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ooit nieuws van Al Jazeera gevolgd?
Ik niet..Jij waarschijnlijk ook niet
Al Jazeera is de telegraaf van het M-O
Wie weet wat er allemaal is gezegd daar
Nee want in NL verkoop je het gewoonquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is ook een markt voor cocaine. Maar dan ga ik ook niet dreigen om het te mogen verkopen![]()
En dus moet die gozer die die moskee wilt, zich maar aanpassen aan het feit dat hij geen toestemming krijgt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan moet je je ook maar aanpassen aan de hier geldende normen en waarden
dat heeft er geen flikker mee te maken het gaat er om wat er in Nederland gebeurd, niet wat wij als 'tegenactie' moeten gaan doen in Turkije.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ooit tekeningen met Denemarken gevolgd? [afbeelding]het grootste deel van die rellen vond ver buiten denemarken plaats... als men in indonesie stropoppen wil gaan verbranden enzo omdat er in Amsterdam een moskee niet gebouwd wordt, moeten ze het vooral niet laten.
hij wil een demonstratiequote:En hij wil een demonstrate, en hij weet dat er geweld bij gebruikt gaat worden dus hij wil ook geweld.
En dreigmail.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:08 schreef ChillyWilly het volgende:
Email adres van Milli Görüs Nederland: info@mgned.nl
Voor al uw klachten![]()
Hahaha ja zo kan je er nog wel een paar verzinnen maar je hebt wel gelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is ook een markt voor cocaine. Maar dan ga ik ook niet dreigen om het te mogen verkopen![]()
Nee, niet dreigen met een demonstratie. Eerst de boel oplichten voor anderhalf miljoen euro, dan laten merken dat je een allochtoon bent door een onredelijke gesprekspartner te zijn zoals ze dat zo goed kunnen, en dan pas zeggen dat je gaat demonstreren. Maar dan wel op zo'n manier dat je alle turken van Europa erbij haalt, en zegt dat je zelf wilt dat het vredelievend gaat maar wel heel erg bang bent voor het uit de hand lopen van de demonstratie omdat je weet hoe allochtonen zijn..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
die oplichting is (nog) niet bewezen. En dreigen met een demonstratie.. goh.. dat ze zomaar een democratisch grondrecht durven te gebruiken voor hun eigen belang.... straks willen ze ook nog werken en stemrecht enzo
Ik heb een Nederlands paspoort..dus dit land is ook van mijquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:09 schreef McDucky het volgende:
[..]
Ons land ja, Nederland, het land van de Nederlanders
als jij een demonstratie wilt houden om het te mogen verkopen mag dat gewoon hier hoor.. en iedereen weet dat coke snuivende junks gestoord zijn.. dus kan het zomaar uitlopen op rellenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
en er is ook al een veroordeling? Onschuldig tot het tegendeel bewezen is enzo....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:09 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Nee, niet dreigen met een demonstratie. Eerst de boel oplichten voor anderhalf miljoen euro, dan laten merken dat je een allochtoon bent door een onredelijke gesprekspartner te zijn zoals ze dat zo goed kunnen, en dan pas zeggen dat je gaat demonstreren. Maar dan wel op zo'n manier dat je alle turken van Europa erbij haalt, en zegt dat je zelf wilt dat het vredelievend gaat maar wel heel erg bang bent voor het uit de hand lopen van de demonstratie omdat je weet hoe allochtonen zijn..
Dat heet oplichting, bedreiging en aanzetten tot in dit land hoor..
Een geweldig topic ditquote:
leuk topic ditquote:
En het vuurtje maar lekker opstokenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:09 schreef teamlead het volgende:
hij wil een demonstratie
hij weet dat er mensen zijn die geweld niet uitsluiten
Dat wil nog niet zeggen dat hij dat aanmoedigt
Als mensen het over Moslims hebben gelden sommige regels opeens niet meerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
en er is ook al een veroordeling? Onschuldig tot het tegendeel bewezen is enzo....
of zat je tijdens die les in de coffeeshop?
Je mag van mij tekenen zoveel je wilt, zolang je maar niet bouwtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlands paspoort..dus dit land is ook van mij
* Devrim_ gaat bouwtekeningen van nieuwe Moskee laten maken
Moet wel volgens de regels en niet met een grote bekquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:13 schreef Biogarde het volgende:
Het zal me werkelijk mn reet oxideren als er nog 800 van die gebouwen bijkomen. Echt. Het doet me geen flikker.
Maar er zijn grenzen van het wel en niet kunnen.
waarom niet? als heel veel Nederlanders het nou willen dan? land is toch ook van hunquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:12 schreef McDucky het volgende:
[..]
Je mag van mij tekenen zoveel je wilt, zolang je maar niet bouwt
Klopt, alleen geldt dit niet voor onze boom allochtoon moslimknuffelende medelanders...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:09 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Nee, niet dreigen met een demonstratie. Eerst de boel oplichten voor anderhalf miljoen euro, dan laten merken dat je een allochtoon bent door een onredelijke gesprekspartner te zijn zoals ze dat zo goed kunnen, en dan pas zeggen dat je gaat demonstreren. Maar dan wel op zo'n manier dat je alle turken van Europa erbij haalt, en zegt dat je zelf wilt dat het vredelievend gaat maar wel heel erg bang bent voor het uit de hand lopen van de demonstratie omdat je weet hoe allochtonen zijn..
Dat heet oplichting, bedreiging en aanzetten tot in dit land hoor..
Dat zeg ik. Ik ken tal van landen waar ze met zo'n bek gevangen zetten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet wel volgens de regels en niet met een grote bek [afbeelding]
het opzetten van een grote bek om iets geregeld te krijgen waarvoor je geen vergunning krijgt is toch typisch Nederlands?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet wel volgens de regels en niet met een grote bek [afbeelding]
Ik ga een moskee pal voor je huis plantenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:12 schreef McDucky het volgende:
[..]
Je mag van mij tekenen zoveel je wilt, zolang je maar niet bouwt
Anders trap je mij even een hoekje in waar ik helemaal niet wil zitten stakker. Maar zo kun je natuurlijk ook een discussie voeren. Kun je het anders niet winnen ofzo? Ik heb laatst namelijk wel netwerk enzo zitten kijken, zat jij toen in de coffeeshop?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
en er is ook al een veroordeling? Onschuldig tot het tegendeel bewezen is enzo....
of zat je tijdens die les in de coffeeshop?
Met alle respect, maar ik kan me niet voorstellen dat grote groepen Nederlanders WILLEN dat er een moskee komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:14 schreef ballieking het volgende:
[..]
waarom niet? als heel veel Nederlanders het nou willen dan? land is toch ook van hun
ik denk dat het de meeste Nederlanders minder dan niks interesseert of er wel of geen moskee komtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik kan me niet voorstellen dat grote groepen Nederlanders WILLEN dat er een moskee komt.
Dat ze het toestaan is iets anders.
jij uit een beschuldiging op basis van een tv programma, zonder dat het OM een aanklacht heeft ingediend en een rechter een oordeel heeft uitgesproken en presenteert die beschuldiging als onfeilbare waarheid.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:16 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Anders trap je mij even een hoekje in waar ik helemaal niet wil zitten stakker. Maar zo kun je natuurlijk ook een discussie voeren. Kun je het anders niet winnen ofzo? Ik heb laatst namelijk wel netwerk enzo zitten kijken, zat jij toen in de coffeeshop?![]()
Omdat dat forum geen echt forum isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:18 schreef Nightwulf het volgende:
Waarom niet hier op het forum verder?
Bereik je misschien wat meer?
Als het op deze manier moet denk ik dat 95% tegen is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat het de meeste Nederlanders minder dan niks interesseert of er wel of geen moskee komt
Ik woon zelf in een wijk met één van de hoogste percentage's allochtonen van Nederland. Er staan er 2 of 3. Op 1 wijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat het de meeste Nederlanders minder dan niks interesseert of er wel of geen moskee komt
Als je het gezien zou hebben zou je wel anders praten. Ze waren iig weer lekker voor rede vatbaar, laten we het daar op houden. Dus holleeder is ook geen topcrimineel? Is namelijk nog niet uitgesproken door een rechter..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij uit een beschuldiging op basis van een tv programma, zonder dat het OM een aanklacht heeft ingediend en een rechter een oordeel heeft uitgesproken en presenteert die beschuldiging als onfeilbare waarheid.
En dan gaan huilen als iemand je daarop wijst
Inderdaad, als dat werkt dan escaleerd het vast binnen no timequote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:20 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Als het op deze manier moet denk ik dat 95% tegen is.
Holleeder is vooralsnog alleen maar een ontvoerder die z'n straf heeft uitgezeten en die door een aantal mensen beschuldigd wordt van vrij stevige misdaden. Meer nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:21 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als je het gezien zou hebben zou je wel anders praten. Ze waren iig weer lekker voor rede vatbaar, laten we het daar op houden. Dus holleeder is ook geen topcrimineel? Is namelijk nog niet uitgesproken door een rechter..
Je begrijp het dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:21 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als je het gezien zou hebben zou je wel anders praten. Ze waren iig weer lekker voor rede vatbaar, laten we het daar op houden. Dus holleeder is ook geen topcrimineel? Is namelijk nog niet uitgesproken door een rechter..
Ik woon naast een moskee en 3 straten verderop staat er nog 1 (andere stroming ofzo). Topburenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik woon zelf in een wijk met één van de hoogste percentage's allochtonen van Nederland. Er staan er 2 of 3. Op 1 wijk.
Nederlanders boeit het idd geen ene flikker. Maar mocht je ze vragen of ze het willen dat er één komt, dan zullen ze volmondig nee roepen. Denk ik. Ofzo.
Dus eigenlijk heeft hij nog niets misdaan en moet hij gewoon op vrije voeten gesteld worden en lekker zijn gang gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Holleeder is vooralsnog alleen maar een ontvoerder die z'n straf heeft uitgezeten en die door een aantal mensen beschuldigd wordt van vrij stevige misdaden. Meer niet
Mooi he.. zo'n rechtstaat
Is inderdaad een mooi systeem, daar iedereen weet dat hij toch wel veroordeeld wordt. Het vonnis dient echter alleen nog uitgesproken te worden. Hetzelfde met deze man. Iedereen weet dat ze de boel hebben opgelicht, zelfs cohen (onze thee drinkende knuffelaar) trok zijn handen er vanaf en vraagt zich af waar dat geld gebleven is en waarom deze mensen niet voor rede vatbaar zijn terwijl ze juist zo gesteund werden. Dat wil wel wat zeggen imo..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Holleeder is vooralsnog alleen maar een ontvoerder die z'n straf heeft uitgezeten en die door een aantal mensen beschuldigd wordt van vrij stevige misdaden. Meer niet
Mooi he.. zo'n rechtstaat
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:26 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft hij nog niets misdaan en moet hij gewoon op vrije voeten gesteld worden en lekker zijn gang gaan.
quote:Laat Milli Görüs ook maar eerst die Moskee bouwen en dan zien we daarna wel of het een terroristisch broeinest is geworden.
Mooi he.. die struisvogelpolitiek
daar denken zijn huidige en vorige advocaat een beetje anders over geloof ikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:27 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Is inderdaad een mooi systeem, daar iedereen weet dat hij toch wel veroordeeld wordt. Het vonnis dient echter alleen nog uitgesproken te worden.
Natuurlijk moet dat onderzocht worden en als er sprake is van strafbare feiten moet er vervolgd wordenquote:Hetzelfde met deze man. Iedereen weet dat ze de boel hebben opgelicht, zelfs cohen (onze thee drinkende knuffelaar) trok zijn handen er vanaf en vraagt zich af waar dat geld gebleven is en waarom deze mensen niet voor rede vatbaar zijn terwijl ze juist zo gesteund werden. Dat wil wel wat zeggen imo..
Het punt is het volgende, maar blijkbaar ben je niet zo snel: Milli Görüs is ook verdacht ook al is het nog niet voor de rechter bewezenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:28 schreef teamlead het volgende:
[..]wat is dat voor achterlijke redenatie? De man is verdacht, dus blijkbaar is het OM van mening dat er voldoende grond is voor een aanstaande veroordeling. Als de rechter het oordeel velt en hij wordt niet schuldig bevonden, zal hij keurig op vrije voeten worden gesteld
Milli Gorus (insert trema ergens) is nog niet eens aangeklaagdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:32 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Het punt is het volgende, maar blijkbaar ben je niet zo snel: Milli Görüs is ook verdacht ook al is het nog niet voor de rechter bewezen![]()
Dus? De Duitse tak staat bekend om hun extremistische gedachtengoed. Verder zijn er weldegelijk aanwijzingen. Dit zijn geen kleine aantijgingen! Genoeg reden om het eerst eens tot op de bodem uit te zoeken. Maarja, Nederland he, als het kalf verdronken is...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Milli Gorus (insert trema ergens) is nog niet eens aangeklaagd
ik zeg nergens dat het niet uitgezocht moet wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:36 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dus? De Duitse tak staat bekend om hun extremistische gedachtengoed. Verder zijn er weldegelijk aanwijzingen. Dit zijn geen kleine aantijgingen! Genoeg reden om het eerst eens tot op de bodem uit te zoeken. Maarja, Nederland he, als het kalf verdronken is...
Zoals je zelf al zegt..De duitse takquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:36 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dus? De Duitse tak staat bekend om hun extremistische gedachtengoed. Verder zijn er weldegelijk aanwijzingen. Dit zijn geen kleine aantijgingen! Genoeg reden om het eerst eens tot op de bodem uit te zoeken. Maarja, Nederland he, als het kalf verdronken is...
Dus ondanks dat hij en zin organisatie verdacht worden van het verduisteren van anderhalf miljoen euro, en de opstelling van meneer door dit soort dingen te schreeuwen, vindt jij hem een waardig gesprekspartner?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Milli Gorus (insert trema ergens) is nog niet eens aangeklaagd
De discussie gaat niet over het tegenhouden van een moskee. Die moskee had er kunnen komen als het allemaal niet zo dubieus gegaan zou zijn. Alles was al geregeld en zelfs de burgemeester had al dingen toegezegd. Misschien moet je je afvragen waarom zelfs zij hun handen er vanaf getrokken hebben, en waarom het dan nodig is zulke dreigende taal uit te slaan..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat het niet uitgezocht moet wordenAls er sprake is van strafbare feiten moet daar tegen worden opgetreden.
Maar het is m.i. op z'n minst krom om aan de ene kant die vermeende strafbare feiten te gebruiken als argument om deze moskee tegen te houden en aan de andere kant die vermeende strafbare feiten niet te onderzoeken en indien nodig te vervolgen.
Vorige week riep de 2e kamer nog op tot een strafrechtelijk onderzoek tegen Milli Görüs...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef teamlead het volgende:
Maar het is m.i. op z'n minst krom om aan de ene kant die vermeende strafbare feiten te gebruiken als argument om deze moskee tegen te houden en aan de andere kant die vermeende strafbare feiten niet te onderzoeken en indien nodig te vervolgen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:44 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Vorige week riep de 2e kamer nog op tot een strafrechtelijk onderzoek tegen Milli Görüs...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat het niet uitgezocht moet wordenAls er sprake is van strafbare feiten moet daar tegen worden opgetreden.
Ik wens je veel succesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ga een moskee pal voor je huis planten
quote:
Nu men het dus wel wil onderzoeken mogen ze die moskee dus (voorlopig )tegenhoudenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef teamlead het volgende:
Milli Gorus?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef Noshiba het volgende:
deze gozer dus -> Milli Görüs waarschuwt Amsterdam
Wat een idioot
Als hij geen moskee mag neerzetten gaan de 'bontkraagjes en doekjes' demonstreren omdat ze hun zin niet krijgen?
Ik hoop wel met slachtoffers. Elke moslim minder is winst voor Nederland.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:58 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Wat een idioot! Ik hoop dat die moskee platgebrand wordt zodra hij er staat... zonder slachtoffers uiteraard.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ik hoop wel met slachtoffers. Elke moslim minder is winst voor Nederland.
Zo te zien exploit die turk alleen een bug in het nieuws-systeem...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:51 schreef Bayswater het volgende:
De site van Sparta Rotterdam hebben die Turken in ieder geval al gehacked
http://www.sparta-rotterdam.nl/
gore milli vanilliquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:23 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Milli Gorus?
Doet mij denken aan Milli Vanilli
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:23 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Milli Gorus?
Doet mij denken aan Milli Vanilli
[afbeelding]
Elk weekend is er dreiging, als er een paar josti's gaan "kijken" hoe overbetaalde plebs tegen een bal gaan trappen. Ook maar verbieden dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het steeds wordt uitgesteld? Omdat ze er mee bezig zijn [afbeelding]
En wat snap je niet aan bedreigen? Hij zegt dat er bij de demonstrate gerelt wordt maar hij wil toch demonstreren![]()
demonstreren is niks mee, maar zoals die kerel loopt te dreigen dat ie vreest "dat het uit de hand loopt"quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan noem je het anders
kom op zeg.. als elke josti die 3 cent loonsverhoging wil hier mag demonstrerren en we al een stille toch houden voor een duif die overreden is, waarom zouden de voorstanders van zo'n moskee dan niet mogen demonstreren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |