waarom niet? als heel veel Nederlanders het nou willen dan? land is toch ook van hunquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:12 schreef McDucky het volgende:
[..]
Je mag van mij tekenen zoveel je wilt, zolang je maar niet bouwt
Klopt, alleen geldt dit niet voor onze boom allochtoon moslimknuffelende medelanders...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:09 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Nee, niet dreigen met een demonstratie. Eerst de boel oplichten voor anderhalf miljoen euro, dan laten merken dat je een allochtoon bent door een onredelijke gesprekspartner te zijn zoals ze dat zo goed kunnen, en dan pas zeggen dat je gaat demonstreren. Maar dan wel op zo'n manier dat je alle turken van Europa erbij haalt, en zegt dat je zelf wilt dat het vredelievend gaat maar wel heel erg bang bent voor het uit de hand lopen van de demonstratie omdat je weet hoe allochtonen zijn..
Dat heet oplichting, bedreiging en aanzetten tot in dit land hoor..
Dat zeg ik. Ik ken tal van landen waar ze met zo'n bek gevangen zetten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet wel volgens de regels en niet met een grote bek [afbeelding]
het opzetten van een grote bek om iets geregeld te krijgen waarvoor je geen vergunning krijgt is toch typisch Nederlands?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet wel volgens de regels en niet met een grote bek [afbeelding]
Ik ga een moskee pal voor je huis plantenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:12 schreef McDucky het volgende:
[..]
Je mag van mij tekenen zoveel je wilt, zolang je maar niet bouwt
Anders trap je mij even een hoekje in waar ik helemaal niet wil zitten stakker. Maar zo kun je natuurlijk ook een discussie voeren. Kun je het anders niet winnen ofzo? Ik heb laatst namelijk wel netwerk enzo zitten kijken, zat jij toen in de coffeeshop?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
en er is ook al een veroordeling? Onschuldig tot het tegendeel bewezen is enzo....
of zat je tijdens die les in de coffeeshop?
Met alle respect, maar ik kan me niet voorstellen dat grote groepen Nederlanders WILLEN dat er een moskee komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:14 schreef ballieking het volgende:
[..]
waarom niet? als heel veel Nederlanders het nou willen dan? land is toch ook van hun
ik denk dat het de meeste Nederlanders minder dan niks interesseert of er wel of geen moskee komtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik kan me niet voorstellen dat grote groepen Nederlanders WILLEN dat er een moskee komt.
Dat ze het toestaan is iets anders.
jij uit een beschuldiging op basis van een tv programma, zonder dat het OM een aanklacht heeft ingediend en een rechter een oordeel heeft uitgesproken en presenteert die beschuldiging als onfeilbare waarheid.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:16 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Anders trap je mij even een hoekje in waar ik helemaal niet wil zitten stakker. Maar zo kun je natuurlijk ook een discussie voeren. Kun je het anders niet winnen ofzo? Ik heb laatst namelijk wel netwerk enzo zitten kijken, zat jij toen in de coffeeshop?![]()
Omdat dat forum geen echt forum isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:18 schreef Nightwulf het volgende:
Waarom niet hier op het forum verder?
Bereik je misschien wat meer?
Als het op deze manier moet denk ik dat 95% tegen is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat het de meeste Nederlanders minder dan niks interesseert of er wel of geen moskee komt
Ik woon zelf in een wijk met één van de hoogste percentage's allochtonen van Nederland. Er staan er 2 of 3. Op 1 wijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat het de meeste Nederlanders minder dan niks interesseert of er wel of geen moskee komt
Als je het gezien zou hebben zou je wel anders praten. Ze waren iig weer lekker voor rede vatbaar, laten we het daar op houden. Dus holleeder is ook geen topcrimineel? Is namelijk nog niet uitgesproken door een rechter..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij uit een beschuldiging op basis van een tv programma, zonder dat het OM een aanklacht heeft ingediend en een rechter een oordeel heeft uitgesproken en presenteert die beschuldiging als onfeilbare waarheid.
En dan gaan huilen als iemand je daarop wijst
Inderdaad, als dat werkt dan escaleerd het vast binnen no timequote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:20 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Als het op deze manier moet denk ik dat 95% tegen is.
Holleeder is vooralsnog alleen maar een ontvoerder die z'n straf heeft uitgezeten en die door een aantal mensen beschuldigd wordt van vrij stevige misdaden. Meer nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:21 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als je het gezien zou hebben zou je wel anders praten. Ze waren iig weer lekker voor rede vatbaar, laten we het daar op houden. Dus holleeder is ook geen topcrimineel? Is namelijk nog niet uitgesproken door een rechter..
Je begrijp het dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:21 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als je het gezien zou hebben zou je wel anders praten. Ze waren iig weer lekker voor rede vatbaar, laten we het daar op houden. Dus holleeder is ook geen topcrimineel? Is namelijk nog niet uitgesproken door een rechter..
Ik woon naast een moskee en 3 straten verderop staat er nog 1 (andere stroming ofzo). Topburenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik woon zelf in een wijk met één van de hoogste percentage's allochtonen van Nederland. Er staan er 2 of 3. Op 1 wijk.
Nederlanders boeit het idd geen ene flikker. Maar mocht je ze vragen of ze het willen dat er één komt, dan zullen ze volmondig nee roepen. Denk ik. Ofzo.
Dus eigenlijk heeft hij nog niets misdaan en moet hij gewoon op vrije voeten gesteld worden en lekker zijn gang gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Holleeder is vooralsnog alleen maar een ontvoerder die z'n straf heeft uitgezeten en die door een aantal mensen beschuldigd wordt van vrij stevige misdaden. Meer niet
Mooi he.. zo'n rechtstaat
Is inderdaad een mooi systeem, daar iedereen weet dat hij toch wel veroordeeld wordt. Het vonnis dient echter alleen nog uitgesproken te worden. Hetzelfde met deze man. Iedereen weet dat ze de boel hebben opgelicht, zelfs cohen (onze thee drinkende knuffelaar) trok zijn handen er vanaf en vraagt zich af waar dat geld gebleven is en waarom deze mensen niet voor rede vatbaar zijn terwijl ze juist zo gesteund werden. Dat wil wel wat zeggen imo..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Holleeder is vooralsnog alleen maar een ontvoerder die z'n straf heeft uitgezeten en die door een aantal mensen beschuldigd wordt van vrij stevige misdaden. Meer niet
Mooi he.. zo'n rechtstaat
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:26 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft hij nog niets misdaan en moet hij gewoon op vrije voeten gesteld worden en lekker zijn gang gaan.
quote:Laat Milli Görüs ook maar eerst die Moskee bouwen en dan zien we daarna wel of het een terroristisch broeinest is geworden.
Mooi he.. die struisvogelpolitiek
daar denken zijn huidige en vorige advocaat een beetje anders over geloof ikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:27 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Is inderdaad een mooi systeem, daar iedereen weet dat hij toch wel veroordeeld wordt. Het vonnis dient echter alleen nog uitgesproken te worden.
Natuurlijk moet dat onderzocht worden en als er sprake is van strafbare feiten moet er vervolgd wordenquote:Hetzelfde met deze man. Iedereen weet dat ze de boel hebben opgelicht, zelfs cohen (onze thee drinkende knuffelaar) trok zijn handen er vanaf en vraagt zich af waar dat geld gebleven is en waarom deze mensen niet voor rede vatbaar zijn terwijl ze juist zo gesteund werden. Dat wil wel wat zeggen imo..
Het punt is het volgende, maar blijkbaar ben je niet zo snel: Milli Görüs is ook verdacht ook al is het nog niet voor de rechter bewezenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:28 schreef teamlead het volgende:
[..]wat is dat voor achterlijke redenatie? De man is verdacht, dus blijkbaar is het OM van mening dat er voldoende grond is voor een aanstaande veroordeling. Als de rechter het oordeel velt en hij wordt niet schuldig bevonden, zal hij keurig op vrije voeten worden gesteld
Milli Gorus (insert trema ergens) is nog niet eens aangeklaagdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:32 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Het punt is het volgende, maar blijkbaar ben je niet zo snel: Milli Görüs is ook verdacht ook al is het nog niet voor de rechter bewezen![]()
Dus? De Duitse tak staat bekend om hun extremistische gedachtengoed. Verder zijn er weldegelijk aanwijzingen. Dit zijn geen kleine aantijgingen! Genoeg reden om het eerst eens tot op de bodem uit te zoeken. Maarja, Nederland he, als het kalf verdronken is...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Milli Gorus (insert trema ergens) is nog niet eens aangeklaagd
ik zeg nergens dat het niet uitgezocht moet wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:36 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dus? De Duitse tak staat bekend om hun extremistische gedachtengoed. Verder zijn er weldegelijk aanwijzingen. Dit zijn geen kleine aantijgingen! Genoeg reden om het eerst eens tot op de bodem uit te zoeken. Maarja, Nederland he, als het kalf verdronken is...
Zoals je zelf al zegt..De duitse takquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:36 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dus? De Duitse tak staat bekend om hun extremistische gedachtengoed. Verder zijn er weldegelijk aanwijzingen. Dit zijn geen kleine aantijgingen! Genoeg reden om het eerst eens tot op de bodem uit te zoeken. Maarja, Nederland he, als het kalf verdronken is...
Dus ondanks dat hij en zin organisatie verdacht worden van het verduisteren van anderhalf miljoen euro, en de opstelling van meneer door dit soort dingen te schreeuwen, vindt jij hem een waardig gesprekspartner?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Milli Gorus (insert trema ergens) is nog niet eens aangeklaagd
De discussie gaat niet over het tegenhouden van een moskee. Die moskee had er kunnen komen als het allemaal niet zo dubieus gegaan zou zijn. Alles was al geregeld en zelfs de burgemeester had al dingen toegezegd. Misschien moet je je afvragen waarom zelfs zij hun handen er vanaf getrokken hebben, en waarom het dan nodig is zulke dreigende taal uit te slaan..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat het niet uitgezocht moet wordenAls er sprake is van strafbare feiten moet daar tegen worden opgetreden.
Maar het is m.i. op z'n minst krom om aan de ene kant die vermeende strafbare feiten te gebruiken als argument om deze moskee tegen te houden en aan de andere kant die vermeende strafbare feiten niet te onderzoeken en indien nodig te vervolgen.
Vorige week riep de 2e kamer nog op tot een strafrechtelijk onderzoek tegen Milli Görüs...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef teamlead het volgende:
Maar het is m.i. op z'n minst krom om aan de ene kant die vermeende strafbare feiten te gebruiken als argument om deze moskee tegen te houden en aan de andere kant die vermeende strafbare feiten niet te onderzoeken en indien nodig te vervolgen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:44 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Vorige week riep de 2e kamer nog op tot een strafrechtelijk onderzoek tegen Milli Görüs...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat het niet uitgezocht moet wordenAls er sprake is van strafbare feiten moet daar tegen worden opgetreden.
Ik wens je veel succesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ga een moskee pal voor je huis planten
quote:
Nu men het dus wel wil onderzoeken mogen ze die moskee dus (voorlopig )tegenhoudenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef teamlead het volgende:
Milli Gorus?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef Noshiba het volgende:
deze gozer dus -> Milli Görüs waarschuwt Amsterdam
Wat een idioot
Als hij geen moskee mag neerzetten gaan de 'bontkraagjes en doekjes' demonstreren omdat ze hun zin niet krijgen?
Ik hoop wel met slachtoffers. Elke moslim minder is winst voor Nederland.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:58 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Wat een idioot! Ik hoop dat die moskee platgebrand wordt zodra hij er staat... zonder slachtoffers uiteraard.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:33 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ik hoop wel met slachtoffers. Elke moslim minder is winst voor Nederland.
Zo te zien exploit die turk alleen een bug in het nieuws-systeem...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:51 schreef Bayswater het volgende:
De site van Sparta Rotterdam hebben die Turken in ieder geval al gehacked
http://www.sparta-rotterdam.nl/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |