wat is er mis met demonstreren in een democratische samenlevingquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef Noshiba het volgende:
deze gozer dus -> Milli Görüs waarschuwt Amsterdam
Wat een idioot
Als hij geen moskee mag neerzetten gaan de 'bontkraagjes en doekjes' demonstreren omdat ze hun zin niet krijgen?
Wordt tijd dat daar eens een grote verandering in komtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:16 schreef Agorias het volgende:
Het begint hier op turkije te lijken
We zetten wel kerken in Turkije neer, maar die mogen volgens de daar geldende wetten niet groter zijn dan de moskeeën...miss dat we dat hier ook moeten invoeren en dan kijken of ze daar blij van worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:15 schreef Florian_ het volgende:
rofl
gooi lekker een moskee in turkije neer ipv hier
wij gaan toch ook geen bollenveldjes, wiedplantages en katholieke kerken in turkijke neerzetten![]()
Nou nou nou......zo veel moskeeen laten bouwen als ze maar willen, 1 moskee per provincie is meer dan genoeg mits ze niet te groot zijn. Kom nou beetje ons land verpesten met die lelijke ondingenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:26 schreef ballieking het volgende:
van mij mogen hier zo veel moskeeen staan als dat ze willen bouwen, maar deze chantage gaat te ver
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:39 schreef Burghardt het volgende:
Kom kom, gewoon toestaan. Laten we de multi-kolderieke zeepbel in stand houden.
Dus wij mogen kerken neerzetten in Turkije; in Turkije mag gedemonstreert worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:17 schreef destrovel het volgende:
[..]
We zetten wel kerken in Turkije neer, maar die mogen volgens de daar geldende wetten niet groter zijn dan de moskeeën...miss dat we dat hier ook moeten invoeren en dan kijken of ze daar blij van worden.
Hopelijk zien ze dan eens in hoe achterlijk ze zijn.
Ik heb echt een schijthekel aan dat woordquote:
Moskeeen bouwen ze maar mooi in hun eigen land.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:26 schreef ballieking het volgende:
van mij mogen hier zo veel moskeeen staan als dat ze willen bouwen, maar deze chantage gaat te ver
dan noem je het andersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:44 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan dat woord![]()
psstt... voor een heleboel moslims is dit hun eigen landquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:45 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Moskeeen bouwen ze maar mooi in hun eigen land.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is er mis met demonstreren in een democratische samenleving
Dreigen?quote:De Westermoskee zal er volgens Dag komen. ''Als de overheid dat dwarsboomt, dan gaan we demonstreren. Ik zal daartoe Turken uit heel Europa oproepen. Ik hoop op een vreedzame optocht en een geweldloze opstand, maar ik vrees dat het uit de hand loopt. Onze mensen zijn emotioneel en er kan zomaar een gek tussen lopen.'' Dag verwacht ook dat tv-zender Al-Jazeera een mogelijk 'NEE' tegen de Westermoskee groot zal brengen. ''En ik sta ze te woord. Wat de gevolgen zijn? Ik houd mijn hart vast.''
pwnedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
'Ons' land verpesten??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:34 schreef McDucky het volgende:
[..]
Nou nou nou......zo veel moskeeen laten bouwen als ze maar willen, 1 moskee per provincie is meer dan genoeg mits ze niet te groot zijn. Kom nou beetje ons land verpesten met die lelijke ondingen
Wat maakt het jou uit? jij maakt er toch geen gebruik van..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Er staan al genoeg van die moskeën hier in Nederland. Hoeft er echt geen een meer bij![]()
dan ga je toch lekker demonstreren als er wel ergens 1 gebouwd wordt? Of ben je consequent en wil je die demonstratie ook verbieden dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Er staan al genoeg van die moskeën hier in Nederland. Hoeft er echt geen een meer bij![]()
tegelijkleving is ook een beterequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:44 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan dat woord![]()
Als we dit allemaal maar toelaten is Nederland over een tijdje het nieuwe Turkije, let maar op.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je leest het bericht niet of wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker demonstreren als er wel ergens 1 gebouwd wordt? Of ben je consequent en wil je die demonstratie ook verbieden dan?
ik zie het probleem niet van een moskee bouwen verder, maar goed
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als we dit allemaal maar toelaten is Nederland over een tijdje het nieuwe Turkije, let maar op.
Sukkelquote:
Het Turkije waar het leger klaar staat de seculiere staat te verdedigen. Dat is toch alleen maar positiefquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als we dit allemaal maar toelaten is Nederland over een tijdje het nieuwe Turkije, let maar op.
volgens mij wel hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:15 schreef Florian_ het volgende:
rofl
gooi lekker een moskee in turkije neer ipv hier
wij gaan toch ook geen katholieke kerken in turkijke neerzetten
jawelquote:
dus?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Chantage?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:26 schreef ballieking het volgende:
Er zijn al meerdere illegale praktijken bezig geweest met de bouwquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
jawel
maar het probleem ontgaat me... vergelijk zijn opmerkingen met bijvoorbeeld die van Marijnissen bij zijn oproep voor die demonstratie een paar jaar geleden tegen het "asociale beleid" van het vorige kabinet. Zelfde (loze) retoriek
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere illegale praktijken bezig geweest met de bouw
De voorzitter is vervangen door iemand van de fundamentalistische tak wat niet mag in Nederland
Hij bedreigt Amsterdam
mooie taak voor het OM lijkt me...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere illegale praktijken bezig geweest met de bouw
De voorzitter is vervangen door iemand van de fundamentalistische tak wat niet mag in Nederland
quote:Hij bedreigt Amsterdam
Waarom denk je dat het steeds wordt uitgesteld? Omdat ze er mee bezig zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
mooie taak voor het OM lijkt me...
[..]

Dus? Tijd om al die moskeeen weg te halen en er HOLLANDSE molens voor in de plaats te zettenquote:
Trek je alvast je klompen dan aan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:56 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dus? Tijd om al die moskeeen weg te halen en er HOLLANDSE molens voor in de plaats te zetten![]()
hij zegt dat er gereld gaat worden ja.. poeh hey.. nu zijn we onder de indruk... want rellen in amsterdam hebben we ook nog nooit meegemaakt zeker? Dit kun je toch niet serieus een dreigement noemen? Amsterdam heeft rellen uitgevondenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het steeds wordt uitgesteld? Omdat ze er mee bezig zijn [afbeelding]
En wat snap je niet aan bedreigen? Hij zegt dat er bij de demonstrate gerelt wordt maar hij wil toch demonstreren![]()
Wat een idioot! Ik hoop dat die moskee platgebrand wordt zodra hij er staat... zonder slachtoffers uiteraard.quote:''Als de overheid dat dwarsboomt, dan gaan we demonstreren. Ik zal daartoe Turken uit heel Europa oproepen. Ik hoop op een vreedzame optocht en een geweldloze opstand, maar ik vrees dat het uit de hand loopt. Onze mensen zijn emotioneel en er kan zomaar een gek tussen lopen.'' Dag verwacht ook dat tv-zender Al-Jazeera een mogelijk 'NEE' tegen de Westermoskee groot zal brengen. ''En ik sta ze te woord. Wat de gevolgen zijn? Ik houd mijn hart vast.''
Oh, dan is het goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij zegt dat er gereld gaat worden ja.. poeh hey.. nu zijn we onder de indruk... want rellen in amsterdam hebben we ook nog nooit meegemaakt zeker? Dit kun je toch niet serieus een dreigement noemen? Amsterdam heeft rellen uitgevonden
Eerst de boel voor een groot bedrag oplichten, dan dreigen en dan demonstreren. Tja, wat is daar nou mis mee inderdaad..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Oh dan mag hetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij zegt dat er gereld gaat worden ja.. poeh hey.. nu zijn we onder de indruk... want rellen in amsterdam hebben we ook nog nooit meegemaakt zeker? Dit kun je toch niet serieus een dreigement noemen? Amsterdam heeft rellen uitgevonden
En de tulpenveldjes niet te vergeten hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:56 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dus? Tijd om al die moskeeen weg te halen en er HOLLANDSE molens voor in de plaats te zetten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |