Dat bedoelde ik nietquote:
Volgens mij snappen jij en ik het wél.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:52 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet![]()
Ik bedoelde dat TS moest ophouden met zijn chemokuren![]()
's avonds chillen en 's ochtends slapenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:02 schreef Houtspeer het volgende:
Dus jij wilt werken in de avond en uitgaan in de ochtend?
Het probleem is echt niet wanneer je wakker wordt hoor, wakker worden moet je toch, of dat nu 's ochtends, 's middags of 's avonds is en je zal iedere keer met evenveel moeite uit bed komen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:05 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
's avonds chillen en 's ochtends slapen
dan moet je niet proberen alles binnen dagen van 24 uur te proppen, maar je eigen dagen omdopen tot 36 uur ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het probleem is echt niet wanneer je wakker wordt hoor, wakker worden moet je toch, of dat nu 's ochtends, 's middags of 's avonds is en je zal iedere keer met evenveel moeite uit bed komen.
Dat is niet waar. Avondmensen zijn 's avonds wakker, hoe moe ze ook zijn. En avondmensen zijn 's ochtends altijd moe, hoe vroeg ze ook naar bed zijn gegeaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het probleem is echt niet wanneer je wakker wordt hoor, wakker worden moet je toch, of dat nu 's ochtends, 's middags of 's avonds is en je zal iedere keer met evenveel moeite uit bed komen.
Hoe ga je dan geld verdienen en met wat voor een werk?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
dan moet je niet proberen alles binnen dagen van 24 uur te proppen, maar je eigen dagen omdopen tot 36 uur ofzo![]()
ja boeiend daar ging het toch niet overquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hoe ga je dan geld verdienen en met wat voor een werk?
en nu? met de kippen op stok?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:38 schreef honderd het volgende:
Ik beweerde ook altijd alleen een avondmens te zijn omdat ik dat echt stoer vond.
idd,of van die mensen die hele verhalen gaan vertellen terwijl ik nog hersendood bij aan het komen benquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word altijd stront-sacharijnig van mensen die supervrolijk zijn in de ochtend.
Dat ie eikels ook niet doorhebben dat ik totaal geen zin om ook maar iets terug te zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd,of van die mensen die hele verhalen gaan vertellen terwijl ik nog hersendood bij aan het komen ben![]()
Dat helpt dus niet. Ik ben 's ochtends ook altijd moe, of ik nu om 11 uur 's avonds naar bed ga, en er pas om 12 uur 's ochtends uit hoef, ik ben altijd moe als ik uit bed komquote:
ik heb dan ook geen problemen met slapen,sterker nog,dat gaat me iets te goed af....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:39 schreef Batsnek het volgende:
Mensen die 's weekends tot diep in de middag in bed blijven liggen
als je gewoon overdags hard werkt, ben je 's avonds moe, en heb je ook geen problemen met slapen.![]()
ditoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:45 schreef Agorias het volgende:
Ik ben een avondmens, ik ben een ochtendmens, ik ben recht door zee!
dan moet je misschien zorgen dat je iets hebt om voor op te staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen problemen met slapen,sterker nog,dat gaat me iets te goed af....
waar ik wel problemen mee heb is opstaan![]()
ja zoals in ons geval een keiharde ochtendlul die afgetrokken dient te worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:53 schreef Batsnek het volgende:
[..]
dan moet je misschien zorgen dat je iets hebt om voor op te staan.
sterker nog. ik ruk zo hard dat ik me laatst uit bed rukte.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:07 schreef Batsnek het volgende:
als je buik gaat slapen, rol je dan vanzelf uit bed![]()
Ik heb het geprobeerd, maar ik viel eind van de middag (na 1 nacht doorhalen) toch in slaap.quote:
was het een fijne slaap?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik viel eind van de middag (na 1 nacht doorhalen) toch in slaap.
Bizar vroeg.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeie
morgen deze morgen.
Vinden jullie het ook zo vroeg?
Bij mij begint de dag ook pas om 10 uur. Al sta ik om 5 uur op.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
Dit probleem heb ik ook, smorgens echt helemaal naar de klote.
Het maakt niet uit vroeg of laat maar smorgens ben ik helemaal brak.
Heb ik een bak koffie op en is het 10:00, Is het over.
Ja, dat dan weer wel, al had het meer weg van een coma.quote:
Wát zouden ze gothics moeten doen? Vroeg laten opstaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:37 schreef vanBnaarC het volgende:
Zouden ze is met gothics moeten doen,
alles polsjes los in de lucht houden
![]()
die van mij begon meteen heel veel te praten, want dan wist ze dat ik uit irritatie alleen al wakker zou worden. achteraf ben ik blij met haar acties.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:39 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Mijn moeder is ook altijd zo vrolijk 's ochtends... die gaat zelfs zingen![]()
ga in de reclame werken.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:57 schreef Henno het volgende:
Avondmens meldt zich. Ik heb het er wel eens met mensen over, waarom we ons nou eigenlijk met z'n allen 's morgensvroeg op de snelweg proppen om allemaal om 9 uur op ons werk te zijn, en tegen het eind van de middag opnieuw, maar dan naar huis. Daar wordt vervolgens lacherig over gedaan, 'ja het is nou eenmaal zo', zonder argumenten tegen m'n ongetwijfeld belachelijke standpunt.
Ik denk dat ik van 11 tot 7 al een stuk productiever ben dan van 9 tot 5.
Wat een belachelijk weerwoord!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |