Dat bedoelde ik nietquote:
Volgens mij snappen jij en ik het wél.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:52 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet![]()
Ik bedoelde dat TS moest ophouden met zijn chemokuren![]()
's avonds chillen en 's ochtends slapenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:02 schreef Houtspeer het volgende:
Dus jij wilt werken in de avond en uitgaan in de ochtend?
Het probleem is echt niet wanneer je wakker wordt hoor, wakker worden moet je toch, of dat nu 's ochtends, 's middags of 's avonds is en je zal iedere keer met evenveel moeite uit bed komen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:05 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
's avonds chillen en 's ochtends slapen
dan moet je niet proberen alles binnen dagen van 24 uur te proppen, maar je eigen dagen omdopen tot 36 uur ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het probleem is echt niet wanneer je wakker wordt hoor, wakker worden moet je toch, of dat nu 's ochtends, 's middags of 's avonds is en je zal iedere keer met evenveel moeite uit bed komen.
Dat is niet waar. Avondmensen zijn 's avonds wakker, hoe moe ze ook zijn. En avondmensen zijn 's ochtends altijd moe, hoe vroeg ze ook naar bed zijn gegeaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het probleem is echt niet wanneer je wakker wordt hoor, wakker worden moet je toch, of dat nu 's ochtends, 's middags of 's avonds is en je zal iedere keer met evenveel moeite uit bed komen.
Hoe ga je dan geld verdienen en met wat voor een werk?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
dan moet je niet proberen alles binnen dagen van 24 uur te proppen, maar je eigen dagen omdopen tot 36 uur ofzo![]()
ja boeiend daar ging het toch niet overquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hoe ga je dan geld verdienen en met wat voor een werk?
en nu? met de kippen op stok?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:38 schreef honderd het volgende:
Ik beweerde ook altijd alleen een avondmens te zijn omdat ik dat echt stoer vond.
idd,of van die mensen die hele verhalen gaan vertellen terwijl ik nog hersendood bij aan het komen benquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word altijd stront-sacharijnig van mensen die supervrolijk zijn in de ochtend.
Dat ie eikels ook niet doorhebben dat ik totaal geen zin om ook maar iets terug te zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd,of van die mensen die hele verhalen gaan vertellen terwijl ik nog hersendood bij aan het komen ben![]()
Dat helpt dus niet. Ik ben 's ochtends ook altijd moe, of ik nu om 11 uur 's avonds naar bed ga, en er pas om 12 uur 's ochtends uit hoef, ik ben altijd moe als ik uit bed komquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |