ik heb dan ook geen problemen met slapen,sterker nog,dat gaat me iets te goed af....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:39 schreef Batsnek het volgende:
Mensen die 's weekends tot diep in de middag in bed blijven liggen
als je gewoon overdags hard werkt, ben je 's avonds moe, en heb je ook geen problemen met slapen.![]()
ditoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:45 schreef Agorias het volgende:
Ik ben een avondmens, ik ben een ochtendmens, ik ben recht door zee!
dan moet je misschien zorgen dat je iets hebt om voor op te staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen problemen met slapen,sterker nog,dat gaat me iets te goed af....
waar ik wel problemen mee heb is opstaan![]()
ja zoals in ons geval een keiharde ochtendlul die afgetrokken dient te worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:53 schreef Batsnek het volgende:
[..]
dan moet je misschien zorgen dat je iets hebt om voor op te staan.
sterker nog. ik ruk zo hard dat ik me laatst uit bed rukte.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:07 schreef Batsnek het volgende:
als je buik gaat slapen, rol je dan vanzelf uit bed![]()
Ik heb het geprobeerd, maar ik viel eind van de middag (na 1 nacht doorhalen) toch in slaap.quote:
was het een fijne slaap?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik viel eind van de middag (na 1 nacht doorhalen) toch in slaap.
Bizar vroeg.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeie
morgen deze morgen.
Vinden jullie het ook zo vroeg?
Bij mij begint de dag ook pas om 10 uur. Al sta ik om 5 uur op.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
Dit probleem heb ik ook, smorgens echt helemaal naar de klote.
Het maakt niet uit vroeg of laat maar smorgens ben ik helemaal brak.
Heb ik een bak koffie op en is het 10:00, Is het over.
Ja, dat dan weer wel, al had het meer weg van een coma.quote:
Wát zouden ze gothics moeten doen? Vroeg laten opstaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:37 schreef vanBnaarC het volgende:
Zouden ze is met gothics moeten doen,
alles polsjes los in de lucht houden
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |