Je moet nou eenmaal van meiden en andere vrouwen afblijven. ...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:56 schreef Cairon het volgende:
De jaren tachtig zouden verboden moeten worden! Ik zit al de hele ochtend youtube af te struinen naar klassiekers... en toen kwam ik Divine tegen.
http://www.youtube.com/watch?v=1jTV--qhi-I
fout tot de honderdste graad... maar verrek dat nummer is nog best lekker.
Minder geslaagd is meisjes leren kennen, beetje flirten, en er achter komen dat ik haar naam niet fatsoenlijk uit kan spreken omdat ze uit Finland komt, nu in Engeland woont, en even op bezoek in Nederland is.
Het staat je ook onzettend leuk. Je aaibaarheidsfactor hugequote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:18 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind kalig voorlopig wel fijn
Ik had alleen verwacht dat ik het zelf wel zou kunnen, maar als ik de kapper zo zag kutten is het zelf doen nog lastiger
Volgende keer standje 3 van de tondeuze, kriebelt het nog net iets meerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:27 schreef sammienl het volgende:
[..]
Het staat je ook onzettend leuk. Je aaibaarheidsfactor huge![]()
Of hij deed alsóf het heel moeilijk was, zodat ie geen klant zou verliezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:18 schreef Vlarp het volgende:
Ik had alleen verwacht dat ik het zelf wel zou kunnen, maar als ik de kapper zo zag kutten is het zelf doen nog lastiger
Zo, dan heb je aardig de vaart erin...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Laat ik nou toevallig bij Sodom & Gomorra zijn in de Bijbel
Da's nog steeds Genesis hoor, dus zo ver ben ik nog niet.quote:
Hmm, deze stinkt net wat té naar ammoniak.quote:MOUSEBENDER: Camembert, perhaps?
WENSLEYDALE: Ah! We have Camembert, yes sir.
MOUSEBENDER: You do! Excellent.
WENSLEYDALE: Yes, sir. It's, ah ..... it's a bit runny.
MOUSEBENDER: Oh, I like it runny.
WENSLEYDALE: Well, it's very runny, actually, sir.
MOUSEBENDER: No matter. Fetch hither le fromage de la Belle France! M-mmm!
WENSLEYDALE: I think it's a bit runnier than you'll like it, sir.
MOUSEBENDER: I don't care how fucking runny it is. Hand it over with all speed.
WENSLEYDALE: Oh .....
MOUSEBENDER: What now?
WENSLEYDALE: The cat's eaten it.
MOUSEBENDER: Has he?
WENSLEYDALE: She, sir.
Hoe dik is het boek?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Laat ik nou toevallig bij Sodom & Gomorra zijn in de Bijbel
Het boek? Het boek is de Bijbel lieverdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:25 schreef sammienl het volgende:
[..]
Hoe dik is het boek?
WIl het ook een keertje eens doorlezen.
Het is en blijft een boek geschreven door de mensen zelf (vind ik).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het boek? Het boek is de Bijbel lieverdda's dus dik.
Ik wist wel dat het dik was, maar hoe dik aantal blz?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat is het ook. Maar het is dus wel dik, da's logisch.
Je hebt een aparte smaak Samir.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:45 schreef sammienl het volgende:
Hij ziet leuk uit, wel ontzettend jong
http://www.gay.nl/CharmingMe
Ben een beetje jaloers op zijn figuur, zo dun wil ik eigenlijk worden![]()
Valt wel mee, maar een cute Marokkaan kan ik nou eenmaal niet weerstaanquote:
jammer, jammer , jammerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:34 schreef Dirkh het volgende:
TT gewijzigd.
Pak een ander boek ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef Cairon het volgende:
ok... nu heb ik geen zak te doen.
Kan me voorstellen waarom ze zijn rejected!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:44 schreef Cairon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=A0iypAP-awQ
En weer een ander ziet zijn boekbestelling om onverklaarbare (en onverklaarde) reden geannuleerd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:58 schreef Cairon het volgende:
De een koopt DVD's de ander koopt boeken:
Misschien het gespuis gedeelte? Of het feit dat je iedereen in je Geus-schap mee wil sleuren?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
jammer, jammer , jammer
durf Geus te zijn
maar was het dan het sodomiet gedeelte of het rugridder gedeelte?
het is super kei humoristisch!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kan me voorstellen waarom ze zijn rejected!
Je hebt een weirdo smaak.
Mwa sommige stukjes welquote:
We kunnen toch wel een BEETJE relativeren?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien het gespuis gedeelte? Of het feit dat je iedereen in je Geus-schap mee wil sleuren?
Juist.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:55 schreef NathaN het volgende:
Of het feit dat je iedereen in je Geus-schap mee wil sleuren?
Relativeren? Dat lijkt me dan eerder iets voor TMM.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
We kunnen toch wel een BEETJE relativeren?
Ofnee, wacht eens, daarom ben ik dit topic ook ontvlucht, herinner ik me net
Sommigen wel, sommigen niet. Het echte gespuis hier op Fok heeft er meer moeite mee, gok ik...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
We kunnen toch wel een BEETJE relativeren?
Ofnee, wacht eens, daarom ben ik dit topic ook ontvlucht, herinner ik me net
tja ik vond dat ik het juist nu deedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Relativeren? Dat lijkt me dan eerder iets voor TMM.
Waarvoor ben je de foto's aan het maken?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef Ang3l het volgende:
Oeh. Ik hoor net van de fotograaf hoe hij de foto's wil maken.
Een soort van Engel der Wrake. Wit pak aan, grote vleugels en een echt zwaard.cool.
Ach ik vind het fun en ik doe het voor mezelf omdat ik ze geinig vind en niet om bij Dennismore in de smaak te vallenquote:
En als ik ze nou ook een afknapper vind?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach ik vind het fun en ik doe het voor mezelf omdat ik ze geinig vind en niet om bij Dennismore in de smaak te vallen![]()
SJ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
You Bitch!!
Ik ga naked voor je honeyquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ik ze nou ook een afknapper vind?
Goed zo.quote:
Ga gewoon naar bed met wie je leuk vindtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:28 schreef samjustme het volgende:
Dat is pas lachen, kom ik eindelijk een ander leuke allochtone homo tegen noemt ie me stupid dat ik met Nederlanders date en dat ik eigenlijk alleen met allochtonen naar bed moet LOL
Het zijn wel een hoop als ik met iedereen die ik leuk zou vinden naar bed zou gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ga gewoon naar bed met wie je leuk vindt
En weer een prodigal son die terugkeertquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ga gewoon naar bed met wie je leuk vindt
maak er dan lopende band werk vanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het zijn wel een hoop als ik met iedereen die ik leuk zou vinden naar bed zou gaan.
Hoe laat kan je?quote:
Kom je naar de meetingquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:58 schreef wizarddragon het volgende:
Goh.
Je wou toch een slet worden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het zijn wel een hoop als ik met iedereen die ik leuk zou vinden naar bed zou gaan.
Ik ga nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ik overweeg het als iedereen ook gaat.
Ik weet niet wat ik wil, de ene dag wil ik het ene en de andere dag het andere. En zo is het met types waarop ik val, de ene dag wil ik a de ander b. Ik ben gewoon raarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wou toch een slet worden?Dan is dat toch handig?
Misschien moet je dan niet steeds tegen anderen zeggen wat je wil. Dat zou minder verwarring zaaien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik wil, de ene dag wil ik het ene en de andere dag het andere. En zo is het met types waarop ik val, de ene dag wil ik a de ander b. Ik ben gewoon raar
Als je dan per dag gewoon twee dates regelt, eentje met a en eentje met b, kun je kiezen waar je het meeste zin in hebt. Als je dan nog geen slet bent...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:22 schreef samjustme het volgende:
Ik weet niet wat ik wil, de ene dag wil ik het ene en de andere dag het andere. En zo is het met types waarop ik val, de ene dag wil ik a de ander b. Ik ben gewoon raar
Ik kan niet tegelijkertijd met meerdere mensen daten, het zou oneerlijk zijn tegen de anderen. Het is het ene of het andere. Ik ben slecht in multitaskenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je dan per dag gewoon twee dates regelt, eentje met a en eentje met b, kun je kiezen waar je het meeste zin in hebt. Als je dan nog geen slet bent...
Peet heeft een trainingsweekend. Dus dat maakt het nu ff rustig. Bijna huisje, boompje en beestje lijkt het welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
Hoe's't met Wizje (en Peet?) Druk enzo?
Ja, wat ben jij nou voor slet. Beetje inzet, he!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:30 schreef samjustme het volgende:
Ik kan niet tegelijkertijd met meerdere mensen daten, het zou oneerlijk zijn tegen de anderen. Het is het ene of het andere. Ik ben slecht in multitasken![]()
Hoewel ik aan de andere kant wel zin heb om uit te gaan en iemand mee naar mijn eigen huis mee te nemen.
Maar hoe is het met je nu?
Training waarvoor? Ik vind het echt tof dat jullie nog steeds samen zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Peet heeft een trainingsweekend. Dus dat maakt het nu ff rustig. Bijna huisje, boompje en beestje lijkt het wel. We moeten nog kijken wat we gaan doen in de zomervakantie. Allemaal pret.
Over pret gesproken. TRS leeft nog aangezien ik hem afgelopen woensdag nog heb gezien in een gezelschap van een dame..
Hoe gaat het me jou wonderer?![]()
Niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, wat ben jij nou voor slet. Beetje inzet, he!
Nog steeds niet 100%, maar we overleven het wel. Morgen weer gezellig iemand te eten, dus dat komt wel goed. (En nee, niet op de Hannibal Lecter manier...)
Mooi om te horen dat het iets beter met je gaat!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, wat ben jij nou voor slet. Beetje inzet, he!
Nog steeds niet 100%, maar we overleven het wel. Morgen weer gezellig iemand te eten, dus dat komt wel goed. (En nee, niet op de Hannibal Lecter manier...)
Lijkt me ook een leuk stel ook al ken ik ze niet, maar ja iniedergeval laten ze zien dat het ook anders kan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het echt tof dat jullie nog steeds samen zijn![]()
Leuk stel.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:54 schreef wonderer het volgende:
Beetje sabbelen of likken dan? Misschien een beetje knabbelen?
Haha. Voorproeven?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:54 schreef wonderer het volgende:
Beetje sabbelen of likken dan? Misschien een beetje knabbelen?
Anders dan sletten en daten?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuk stel ook al ken ik ze niet, maar ja iniedergeval laten ze zien dat het ook anders kan.
Ja, je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt?quote:
True. Maar aangezien-ie sowieso gezellig is, komt het wel goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:01 schreef wonderer het volgende:
Ja, je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt?
Sinds wanneer valt daten onder sletten?quote:
Sinds het over jou gaat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef samjustme het volgende:
Sinds wanneer valt daten onder sletten?
Neem je dan wel de hondenlijn mee zodat je de jongen van je dromen daar aan vast kan maken zodat hij niet meer kan ontsnappenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt daten onder sletten?
En nee ik bedoelde dat er ook lange termijn relaties bestaan als je homo bent.
Maar ja ik ben net gebeld dus dat uitgaan gaat nog door. Hopelijk neem ik vanavond wel iemand mee, ben wel aan toe![]()
Veel plezier alvast danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
True. Maar aangezien-ie sowieso gezellig is, komt het wel goed.
Ik denk dat ik het creepy zou vinden, om zo'n mailtje te ontvangen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:50 schreef Weemz het volgende:
Oh...
Ik heb net een mail gestuurd aan 2 jongens die onlangs uit de kast zijn gekomen... Nogal onzeker mailtje waarin ik ze alleen een luisterend oor aanbiedt... Maar echt met alle mogelijke uitwegen (maar als het toch niet... misschien... wellicht zit ik ernaast...). Ach ja, ik zie wel wat erop terug komt...
Weet overigens eigenlijk wel zeker dat ze het zijn, alhoewel ik alleen maar verhalen heb gehoord...
en het probleem is ? Doe ik ook sinds ik weer thuis benquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oh ja, had ik al gezegd dat het 2 goede vrienden van me zijn?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Maar misschien is de werkelijke situtatie anders dan hoe ik het nu hier interpreteer..
Zijn ze nou wel of niet uit de kast gekomen en zo ja, is het je bedoeling om ze er weer terug in te jagen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:33 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh ja, had ik al gezegd dat het 2 goede vrienden van me zijn?
Ja ze zijn uit de kast, en nee, ik probeer ze er niet weer in te krijgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef Nuvole het volgende:
Zijn ze nou wel of niet uit de kast gekomen en zo ja, is het je bedoeling om ze er weer terug in te jagen?
Wat wil je dan met ze?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:52 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja ze zijn uit de kast, en nee, ik probeer ze er niet weer in te krijgen.
Nee, maar het is wel raar weer. Maandag aan de kust ben ik verbrand en gisteravond lag het weer tegen het vriespunt..quote:
Ow wacht wacht wacht wacht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:56 schreef Weemz het volgende:
[..]
Eigenlijk... Ja.
Maar ze zijn met elkaar. Dus.
Klinkt als een stevig landklimaat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel raar weer. Maandag aan de kust ben ik verbrand en gisteravond lag het weer tegen het vriespunt..
Maar ik heb wel "bruine" armen nu
Ja weet dus niet zo goed... Heb maar besloten er wat afstand van te houden, maar toch aan te bieden vrienden te blijven/zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 00:04 schreef Nuvole het volgende:
Ow wacht wacht wacht wacht.
Nu herinner ik me dat je daar al eens eerder iets over gemeld hebt.
Die twee zijn dus lekker met elkaar de leuke kanten van het homozijn aan het verkennen. Maar daar kun je eigenlijk niet goed tegen en nu probeer je het op een triootje te gooien? Of "alles kan stuk"?
Als jij het zegtquote:Op zondag 20 mei 2007 00:04 schreef Nuvole het volgende:
Klinkt als een stevig landklimaat.
Wel goed voor de afwisseling.
Net zoals seks met vrouwen bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:22 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Trio's zijn nooit een goed idee..
Denk ik. Niet dat ik daar uit eigen ervaring iets over kan zeggen, maar toch. Van sommige dingen kun je aanvoelen dat het geen goed idee is, ook al heb je er geen ervaring mee..
Als het alleen om de seks gaat, zou het best kunnen. Maar ik geloof niet dat Weemz daar precies behoefte aan heeftquote:Op zondag 20 mei 2007 00:22 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Denk ik. Niet dat ik daar uit eigen ervaring iets over kan zeggen, maar toch. Van sommige dingen kun je aanvoelen dat het geen goed idee is, ook al heb je er geen ervaring mee..
Hangt, zoals alles, van de omstandigheden en de invulling af.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt, zoals alles, van de omstandigheden en de invulling af.
Daar spreekt een man uit ervaring.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt, zoals alles, van de omstandigheden en de invulling af.
Ja, of ehm... koude kippenpoten in rode saus eten (delicatesse van de Chinees op de Markt in E.), thanks but no thanks. Of kinderen krijgen. Of van een hoog flatgebouw springen, nooit gedaan maar toch is het geen goed idee. Of naar een popconcert gaat. Of een voetbalwedstrijd. Of naar So You Wannabe a Popstar kijken.quote:
Weemz weet, zo begrijp ik uit zijn post, zelf nog niet psies waar hij behoefte aan heeft.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het alleen om de seks gaat, zou het best kunnen. Maar ik geloof niet dat Weemz daar precies behoefte aan heeft
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:31 schreef Nuvole het volgende:
Daar spreekt een man uit ervaring.
Je begrijpt natuurlijk dat je dat nader moet toelichten.
Ah. Altijd fijn als iemand je begrijptquote:Op zondag 20 mei 2007 00:29 schreef wonderer het volgende:
Als het alleen om de seks gaat, zou het best kunnen. Maar ik geloof niet dat Weemz daar precies behoefte aan heeft
Ik kan bést wat hebben heur!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Weemz weet, zo begrijp ik uit zijn post, zelf nog niet psies waar hij behoefte aan heeft.. En meer ga ik daar niet over zeggen, voor ik wéér een Fok'er op zijn tere zieltje trap.
quote:China, Later Tang Dynasty, 10th Century. On the eve of the Chong Yang Festival, golden flowers fill the Imperial Palace. The Emperor (Chow Yun Fat) returns unexpectedly with his second son, Prince Jai (Jay Chou). His pretext is to celebrate the holiday with his family, but given the chilled relations between the Emperor and the ailing Empress (Gong Li), this seems disingenuous. For many years, the Empress and Crown Prince Wan (Liu Ye), her stepson, have had an illicit liaison. Feeling trapped, Prince Wan dreams of escaping the palace with his secret love Chan (Li Man), the Imperial Doctor's daughter. Meanwhile, Prince Jai, the faithful son, grows worried over the Empress's health and her obsession with golden chrysanthemums. Could she be headed down an ominous path? The Emperor harbors equally clandestine plans; the Imperial Doctor (Ni Dahong) is the only one privy to his machinations. When the Emperor senses a looming threat, he relocates the doctor's family from the Palace to a remote area. While they are en route, mysterious assassins attack them. Chan and her mother, Jiang Shi (Chen Jin) are forced back to the palace. Their return sets off a tumultuous sequence of dark surprises. Amid the glamour and grandeur of the festival, ugly secrets are revealed. As the Imperial Family continues its elaborate charade in a palatial setting, thousands of golden armored warriors charge the palace. Who is behind this brutal rebellion? Where do Prince Jai's loyalties lie? Between love and desire, is there a final winner? Against a moonlit night, thousands of chrysanthemum blossoms are trampled as blood spills across the Imperial Palace.
Maar ja dat ze bijelkaar zijn is toch heel mooi, het is wel klote voor je omdat je op ze valt maar dat moet vriendschap niet in de weg staan.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:14 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja weet dus niet zo goed... Heb maar besloten er wat afstand van te houden, maar toch aan te bieden vrienden te blijven/zijn
Ik heb geen behoefte aan meerdere mannen. Ik hoef maar 1 lieve gozer die bij mij past en dat ik bij hem pas en meer niet. En sowieso als ik een vriend had zou ik niet meer uitgaan, iniedergeval niet naar een discotheek /bar.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en het probleem is ? Doe ik ook sinds ik weer thuis ben![]()
Zo dat is best lang geleden dat ik jou hier in deze topic reeks gezien hebquote:Op zondag 20 mei 2007 10:34 schreef HuubTuub het volgende:
*kuch*
Nou welkom terug zal ik dan maar zeggenquote:Op zondag 20 mei 2007 11:09 schreef HuubTuub het volgende:
ja dat klopt en zo af en toe meld ik me weer even, zoals vandaag.
Heul goedquote:Op zondag 20 mei 2007 11:14 schreef HuubTuub het volgende:
nou voorheen deed ik dat vooral op m'n (oude) werk daar zat ik toch alleen op kantoor en waren er nog wel eens rustige dagen (of dagen dat ik geen zin had) en dan ging het wat makkelijker.
Nu is dat weer anders en moet ik daadwerkelijk iets doen tussen 9 en 5.
Ik lees wel regelmatig met jullie mee.
Soms vind ik het leuk en soms niet, hangt vanaf van de sfeer.quote:Op zondag 20 mei 2007 09:18 schreef DennisMoore het volgende:
Dus je gaat niet uit omdat je 't leuk vindt...
de komende periode als in de komende week, tot zaterdag?quote:Op zondag 20 mei 2007 04:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar ja dat ze bijelkaar zijn is toch heel mooi, het is wel klote voor je omdat je op ze valt maar dat moet vriendschap niet in de weg staan.
Uitgaan was overigens kut, kom er net vandaan. Eindelijk dacht ik bijmezelf ik zal durven om op iemand af te stappen als diegene ook interesse in me blijkt te zijn, zijn er geen. Nou ja een aantal maar het waren niet bepaald mijn type's. Dus ik ga de komende periode eff niet meer uit, eff rust.
En of je wel/niet scoort, blijkbaar...quote:Op zondag 20 mei 2007 12:03 schreef samjustme het volgende:
Soms vind ik het leuk en soms niet, hangt vanaf van de sfeer.
houdt jij nou ook een boekje bij wie wat allemaal doet en zo?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heul goed![]()
Dus geen spijt dat je vorig jaar die carrière move gemaakt hebt, ondanks het feit dat je toen voor langere tijd door de week gescheiden was van vriend en doggies ?
kloontje?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
houdt jij nou ook een boekje bij wie wat allemaal doet en zo?
ongeloofelijk dat jij dat allemaal onthoud zeg
waarom is Cahir er bijvoorbeeld niet meer?
Volgende week ga ik op vakantie en daarna doe ik eff niks mee.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de komende periode als in de komende week, tot zaterdag?
![]()
Nou niet altijd, afgelopen donderdag was er gewoon klote muziek gedraaid en afgelopen nacht draaiden ze ook niet bepaald lekker muziek. En of ik scoor, het klinkt zo sletterig, ik ben juist een chicken wat dat betreft.quote:
eng he? voordat je het weet slaat hij je straks met oude feiten om de oren.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
houdt jij nou ook een boekje bij wie wat allemaal doet en zo?
ongeloofelijk dat jij dat allemaal onthoud zeg
waarom is Cahir er bijvoorbeeld niet meer?
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Dat trof ik aan bij het vogelhuis. Ik denk dat ik het maar een muishuis ga noemen.
Ik heb gisteren meesterlijk verloren met bowlen. Een eindstand van 30 puntenquote:Op zondag 20 mei 2007 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik om 5. De spelletjesavodn was erg coolIk verloor steeds met die pokke triviantvraag en had na hele korte tijd al bijna een fles Coebergh shotjes in m'n eentje op
Maar daarna zijn we gaan Buzzen en werd ik 2e, om vervolgens liederlijk te gaan Singstarren en ja... daarmee win ik altijd vrijwel alles
![]()
Het was gezellig.
TMM weet ondertussen wel beterquote:Op zondag 20 mei 2007 12:42 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
eng he? voordat je het weet slaat hij je straks met oude feiten om de oren.
Let dus op je woorden![]()
Okquote:Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm..
Ik viel in Rotterdam nog over m'n eigen poten, zag er erg dom uit
Uhm, als ik minder dronken ben wel..quote:Op zondag 20 mei 2007 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OkMinder schattig.
Let je wel op waar je loopt als je van de Pallaz naar mij loopt dan?
Je bent ook niet gaar dan de dag erna? Want ik ben dus vandaag echt niet vooruit te branden. Loom, suf, duf gevoel en nergens zin inquote:Op zondag 20 mei 2007 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Works every time. Ik heb oook de fles coebergh leeggedronken, 3 appeltaartje sgehad en heel veel perfact draft Jupilers, maar 2 glazen water voor het slapengaan en ik heb nergens last van.
Neuh. Valt mee. Niets wat een douche dadelijk niet kan fixen. Als ik de hele dag in pyama blijf en ga hangen dan blijf ik duf, maar als ik gewoon dingen ga doen dan is er niks aan de hand. Ik heb vrijwel nooit een kater. Of ik moet echt enorm veel verschillende dingen door elkaar drinken en dan geen water drinken voor het slapengaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent ook niet gaar dan de dag erna? Want ik ben dus vandaag echt niet vooruit te branden. Loom, suf, duf gevoel en nergens zin in![]()
Ik ben jaloers..quote:Op zondag 20 mei 2007 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Valt mee. Niets wat een douche dadelijk niet kan fixen. Als ik de hele dag in pyama blijf en ga hangen dan blijf ik duf, maar als ik gewoon dingen ga doen dan is er niks aan de hand. Ik heb vrijwel nooit een kater. Of ik moet echt enorm veel verschillende dingen door elkaar drinken en dan geen water drinken voor het slapengaan.
En dan ben ik nog wel oud ookquote:
Ja, een rode. Hellbilly.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Heeft D. eigenlijk een soort rare crossfiets als fiets?.
Hij kijkt scheel.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef samjustme het volgende:
Hij ziet iets minder uit op de foto hmm. Maar nog steeds cute.
http://s42.photobucket.com/albums/e333/samgerifan/?action=view¤t=zwart.jpg
For Youquote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanwaar weer je oude nickname, Sam?
Ach niemand is perfect en met zijn looks kan het nog door de beugelquote:
Whehe, O jee. Hoezo?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ooooh, dan weet ik wie het is..
.
Hij heeft met hem het bed gedeeldquote:
Nou ja. Niks eigenlijk.quote:
En that is maybe the answer he doesn't want to commitquote:Op zondag 20 mei 2007 15:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Het lijkt me wel iemand die half homo E. aan zijn kont heeft plakken..
Eindhoven lieverd.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
E?
Het is een blonde hunk!quote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
En that is maybe the answer he doesn't want to commit
Dat het een hunk is dat zal vast wel het geval zijn, anders zou angel niet op hem vallen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het is een blonde hunk!.
Ik val op innerlijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat het een hunk is dat zal vast wel het geval zijn, anders zou angel niet op hem vallen.
Blond wordt overrated, donker haar en groene ogen. Maar ja voor ieder wat wils natuurlijk en je hebt je GROTE LIEFDE AL![]()
Uiteindelijk draait het om iemands innerlijkheid. Maar je valt eerst wel op iemands uiterlijk kenmerken.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik val op innerlijk..
.
Nee, die valt voor mijn Goddelijke Uiterlijk en neemt mijn klotekarakter voor lief. Je kunt nou eenmaal niet alles hebben hè.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het om iemands innerlijkheid. Maar je valt eerst wel op iemands uiterlijk kenmerken.
Ik neem aan dat je ook op je vriend uiterlijk valt![]()
Niks ben zoals gewoonlijk weer aan het weekend niksen. moet eignelijk voor school bezig mara heb er helemala geen zin inquote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef samjustme het volgende:
Hi Yurithemaster. What's up?
Gelukkig zie je zelf in dat je een klotekarakter hebt, doe er dan wat aan zou ik maar zeggenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee, die valt voor mijn Goddelijke Uiterlijk en neemt mijn klotekarakter voor lief. Je kunt nou eenmaal niet alles hebben hè..
Kan me voorstellen. Heb ook zelf geen zin in maar ben nu aan het multitasken zowel aan het schrijven als fokken en msn heb ik maar afgesloten anders word ik maar te veel afgeleid.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niks ben zoals gewoonlijk weer aan het weekend niksen. moet eignelijk voor school bezig mara heb er helemala geen zin in![]()
Ach, nog altijd beter dan wanneer je kop en karakter beide kut zijn, hmmz?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gelukkig zie je zelf in dat je een klotekarakter hebt, doe er dan wat aan zou ik maar zeggen![]()
Hunkie![]()
Ik zal het maar niet persoonlijk opnemenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ach, nog altijd beter dan wanneer je kop en karakter beide kut zijn, hmmz?.
quote:Op zondag 20 mei 2007 @ 03:57 schreef eCKe het volgende:
De Poolse maatschappij is een van de laatsten die de wereld probeert te behoeden van de ondergang! Sex tussen mannen is een zonde (als je in de Bijbel gelooft), maar ik ben het met mijn mede Polen eens! Nederland is het land van de onbegrensde mogelijkheden, maar zijn wij nou werkelijk zo gelukkig?? De wereld is vol zonden, en hoe je het went of keert, men word steeds meer ongelukkig! Een gay-pride maakt de wereld er echt niet beter op. Een democratie is een recht voor elk volk, maar de conservatieve oosteuropeesche (homohaat) cultuur zou meer hoog gehouden moeten worden. prima als er homo's zijn, maar laat ze in hun eigen poel des verderfs wezen, en niet de wereld vertyphen! Kom maar met alle reacties, maar is de wereld echt zoveel beter met alle verworven vrijheden? Moet alles kunnen en mogen in deze maatschappij? Waarom wel voor homo's en tegen bijvoorbeeld Mili Gorus? Kies 1 lijn, en probeer die lijn vast te houden! Vroeger was alles anders, maar waren er meer mensen gelukkig. Back to the roots, en terug naar de zin van ons bestaan!
Hij ook alquote:
Wanneer ga je eens pics van jezelf hier posten. Be a menquote:
als je goed zoekt dan zij er al vele foto's. Maar goed ik ga morgen naar het strand en zal wel wat foto's nemenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens pics van jezelf hier posten. Be a men![]()
JA DAAAG! Nou ja boeiend, begrijp alleen de vrees niet, dat mensen weten hoe je uitziet boeiend.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als je goed zoekt dan zij er al vele foto's. Maar goed ik ga morgen naar het strand en zal wel wat foto's nemen![]()
inderdaad lieverd en je weet al hoe ik eruit zie IRL dusquote:Op zondag 20 mei 2007 17:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
JA DAAAG! Nou ja boeiend, begrijp alleen de vrees niet, dat mensen weten hoe je uitziet boeiend.
Maar ja het zijn jou zaken en niet de mijne.
waarom heb ik bij het woord "rolmaten" hele andere gedachtenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
Nou heb ik meerdere rolmaten, maar denk maar niet dat ik er eentje kan vinden..
a dirty mind is a joy foreverquote:Op zondag 20 mei 2007 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
'Cause you have a dirty mind.
Heb je besloten om de rest ook grijs te verven?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
'Cause you have a dirty mind.
Dat was/is toch ook zoquote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef samjustme het volgende:
@Nuno_G en nu maar mee kappen. Anders gaat men nog denken dat je oversekst bent![]()
zijn haar grijs ?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je besloten om de rest ook grijs te verven?
@Nuno_G en nu maar mee kappen. Anders gaat men nog denken dat je oversekst bent![]()
Het was dan ook een cryptische omschijving. Hij komt niet af van zijn imagequote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het was dan ook een cryptische omschijving. Hij komt niet af van zijn image![]()
Met huid en haar verslindenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gelukkig nieten de sex was weer geweldig gisteren, en nu zit er weer een lekker ding naast me in het internetcafe mmmm wat zal ik doen
![]()
Ga rukkenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gelukkig nieten de sex was weer geweldig gisteren, en nu zit er weer een lekker ding naast me in het internetcafe mmmm wat zal ik doen
![]()
Lekker blijven FOK!ken.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat het advies van stroekie beter is ! en hij vraagt nu wat ik aan het typen ben... enfin we gaan zo wat drinken en dan zie ik het welquote:
Je had toch een vriendje aan wie je trouw zou blijvenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik denk dat het advies van stroekie beter is ! en hij vraagt nu wat ik aan het typen ben... enfin we gaan zo wat drinken en dan zie ik het wel
Welkom en vergeet niet dit lijstje in te vullenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef r_tax het volgende:
Heb nog ff een topic + poll geopend in het deel seksualiteit
Seskuele geaardheid?
Ik heb in maart al op 3 meter van z'n neefje op een berg in Uganda gestaanquote:Op zondag 20 mei 2007 20:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je had toch een vriendje aan wie je trouw zou blijven, blijkbaar niet echt pff
![]()
Uh ik heb een idee wie heeft zin om tijdens de meeting Bokito in Blijdorp te bekijken.
Klinkt avontuurlijk. Overigens ik heb een poll aangemaakt bij de homo meet topic.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb in maart al op 3 meter van z'n neefje op een berg in Uganda gestaan
maar die was een stuk rustiger in z'n eigen natuurlijke omgeving.
daar hadden wij toeristen dan weer 2.5 uur berg voor moeten klauteren![]()
ik had hem al gezienquote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Klinkt avontuurlijk. Overigens ik heb een poll aangemaakt bij de homo meet topic.
ik kan beide keren nietquote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Klinkt avontuurlijk. Overigens ik heb een poll aangemaakt bij de homo meet topic.
Whehehe. Ik zal 't 'm zeggenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nou ja. Niks eigenlijk.. Ik bedoel, het is wel een opvallende verschijning, iemand die je gaat herkennen als je hem af en toe tegenkomt in E. Net als de Jezusfiguur, zeg maar, alleen dan jong, blond en zonder gepredik.
O dan was ie waarschijnlijk naar mij aan 't scharrelen. Want van de week is Hellbilly (de fiets) inderdaad op bezoek geweest in mijn gang.quote:En dit weekend zag ik hem met dat fietsje (wat toch ook wel typisch is) rondscharrelen over de kleine berg. Dus nu dacht ik , goh, zou dat misschien D. zijn.. Ja dus.
.
Jaaaaa!quote:
I know. Ik heb hem in de bios gezien en in de kast staan. Die moeten we nog kijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Un long dimanche de fiançailles is ookal zo mooi, van dezelfde maker als Amélie. Echt ook zo sfeervol en een verhaal (origineel naar een boek van Sébastien Japrisot) waar je U tegen zegt.
www.imdb.comquote:Op zondag 20 mei 2007 23:06 schreef hierissiedan het volgende:
he die amelie lijkt me wel leuk, wat is het verhaal eigenlijk?
Oke ik ga hem eens halen. Wel een beetje boeiende verhaallijn? ben nogal ADD dus ben snel afgeleidquote:Op zondag 20 mei 2007 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
www.imdb.com
Maar het gaat om een heel lief meisje dat zich inzet om anderen gelukkig te maken, terwijl ze zichzelf maar niet gelukkig schijnt te kunnen maken. Hele lieve mooie feelgood film.
Hangt er vanaf hoe goed je Frans is, he.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:10 schreef hierissiedan het volgende:
Oke ik ga hem eens halen. Wel een beetje boeiende verhaallijn? ben nogal ADD dus ben snel afgeleid
Hm, bij mij was dat nou juist andersom.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Ff sodom & gomorra lezen (toepasselijk, in mijn bed) en dan de oogjes toe.
Het was een leuk lang weekend, ook al leek het er ff uit te gaan zien als crap.
sweet dreamsquote:Op zondag 20 mei 2007 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Ff sodom & gomorra lezen (toepasselijk, in mijn bed) en dan de oogjes toe.
Het was een leuk lang weekend, ook al leek het er ff uit te gaan zien als crap.
je loopt te ver voor de muziek uit ?quote:Op maandag 21 mei 2007 07:08 schreef DennisMoore het volgende:
Geen zin..
En waarom weet ik eigenlijk niet... Genoeg nieuwe 'projectjes' te doen op m'n werk, krijg genoeg (te veel?) de vrije hand, en er is genoeg te leren ook.
Misschien omdat het zoveel moeite en tijd kost om de noodzakelijke medewerking van anderen te krijgen... En omdat het energie kost om altijd met iets nieuws bezig te zijn en voldoende discipline op te brengen om echt dingen te doen en niet een beetje de halve dag te surfen...
'k Ben een teamplayer maar er is geen team. Ofzo..
Tot zover..
Dat gevoel heb ik wel 's ja, plus het gevoel eenoog te zijn in 't land der blinden, en maar wat aan te rommelen eigenlijk. M'goed, gezeur allemaal, tjakkaaa e.d.quote:
en daar zou het fanfarecorps toch harder lopen? of blijkt het gras bij de buren toch groener te zijn ?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:02 schreef DennisMoore het volgende:
*toch over bep. vacature elders twijfel*
Groter bedrijf met interessantere dienstverlening, hopelijk professioneler, beter salaris waarschijnlijk, dichterbij... maar waarschijnlijk minder 'brede' functie, dunno...quote:Op maandag 21 mei 2007 08:04 schreef Stroekie het volgende:
en daar zou het fanfarecorps toch harder lopen? of blijkt het gras bij de buren toch groener te zijn ?
Ja dat gras bij de buren blijft nog steeds groener en smakelijkerquote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat valt altijd weer tegen als je er eenmaal een tijdje werkt...
Hmmm, ik moet zeggen dat ik het gras van de buren nog nooit op het menu heb gezet...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Stroekie het volgende:
Ja dat gras bij de buren blijft nog steeds groener en smakelijker![]()
Ahhh vast wel de jonge blaadjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet zeggen dat ik het gras van de buren nog nooit op het menu heb gezet...
Als jij het elke keer wilt doen, moet je dat gewoon bij hun aangeven hoor. Zullen ze vast voor open staan.quote:
Toffe film.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Zoals de Rabbi in Lucky Number Slevin:
"I don't. I'm a bad man who doesn't waste time wondering what could've been when I am what could've been and what could not have been. I live on both sides of the fence. My grass is always green. Consider, Mr. Fisher... there are two men sitting here before you, and one of them you should be very afraid of. Where's my money?"
Je droomde dat je met barbiepoppen aan het spelen was?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:06 schreef wonderer het volgende:
Ook mogguh
Beetje een disturbing droom gehad, daarnet
Umbrella ella ella ella!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rihanna - Good Girl Gone Bad
Gaaf album
Ik ben nu hooked aan dat nummerquote:Op maandag 21 mei 2007 16:25 schreef xman het volgende:
[..]
Umbrella ella ella ella!![]()
Ik zal 't een keertje beluisteren.
Zo moet je het doenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:09 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/threads/2//Seks triggert hier 't webfilter.
Te veel vieze woorden denk ik..
Nee, vliegtuig, noodlanding etc. Moet je even mijn AT checken voor het topic.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:08 schreef xman het volgende:
[..]
Je droomde dat je met barbiepoppen aan het spelen was?
trouw is een rekbaar begrip, hij is in ZA en ik ben thuis en dat veranderd niet binnenkort dusquote:Op zondag 20 mei 2007 20:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je had toch een vriendje aan wie je trouw zou blijven, blijkbaar niet echt pff
![]()
Uh ik heb een idee wie heeft zin om tijdens de meeting Bokito in Blijdorp te bekijken.
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
trouw is een rekbaar begrip, hij is in ZA en ik ben thuis en dat veranderd niet binnenkort dus![]()
Weet hij dat je zo "trouw" bent en is hij dat zo ook?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
trouw is een rekbaar begrip, hij is in ZA en ik ben thuis en dat veranderd niet binnenkort dus![]()
dus de strijd met de machthebbende oosterburen is tijdens je vakantie nog niet beslistquote:Op maandag 21 mei 2007 18:18 schreef Vlarp het volgende:![]()
Wat doet een week vakantie een mens toch goed. Heel jammer dat het na 1 dag werken alweer weg is
Ik mis de Bossche bollen optie.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:16 schreef samjustme het volgende:
Ik heb al polls aangemaakt, graag bij deze stemmen, dan weet ik tenminste waar de interesse naar uitgaat.
HOMO meet Rotterdam/Utrecht!
quote:AMSTERDAM (ANP) - Het kon niet uitblijven na het succes van de push-up onderbroek. Grondlegger van de zogeheten wonderjock aussieBum heeft nu ook een zwembroek op de markt gebracht die het zaakje flink omhoog stuwt, de wonderjock swimwear.
,,Na het succes van de wonderjock underwear wilden klanten alleen maar meer. Dat bewijst alleen maar dat de regel 'size doesn't matter' er wel degelijk toe doet'', zegt grondlegger en Sean Ashby van het Australische bedrijf aussieBum. ,,Ik ken niet één man die erg blij is dat hij een kleintje heeft. Dan is dit een oplossing.''
Bron
Dat gaat nog wel even door. Ze wisten vandaag wel weer dat ik terug wasquote:Op maandag 21 mei 2007 18:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus de strijd met de machthebbende oosterburen is tijdens je vakantie nog niet beslist
het blijft een ongoing proces?
Je kunt niet zwemmen?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, dat heb ik toch helemaal niet nodig?
Een zwembroek...
Hai.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:21 schreef LuQas het volgende:
* snuif *
* snuif *
* ik ben hier al heel lang niet meer geweest *![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |