ik val op meisjesquote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef r_tax het volgende:
ik val namelijk op jongen en vraag me af of ik de enige ben hier?
Ik meer mensen hier gezien die gelijkaardig zijn qua seksualiteit. (al zul je snel merken dat vrouwen hier vooral biseksueel zijn en mannen hetero, inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef r_tax het volgende:
ik val namelijk op jongen en vraag me af of ik de enige ben hier?
en je bent voor ajax.. that figures.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef r_tax het volgende:
Het gaat op het Seksualiteitforum vooral over Hetero-seksueel getinte onderwerpen, is dit omdat het nog steed niet geaccepteerd is om voor je geaardheid uit tekomen? of is dit puur toeval?
ik val namelijk op jongens en vraag me af of ik de enige ben hier?
Vind je het gek? Hij is een heaumeau...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:31 schreef poepeneesje het volgende:
Ik val ook op meisjes.
Maar ik snap je OP niet helemaal en je taal enzo is niet ech top.
Ah duidelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Vind je het gek? Hij is een heaumeau...
[homo] 1913 er schuilt veel achter een TTquote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef r_tax het volgende:
Ik denk dat het meer komt omdat maar ca. 10% anders dan heteroseksueel geaard is.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef r_tax het volgende:
Het gaat op het Seksualiteitforum vooral over Hetero-seksueel getinte onderwerpen, is dit omdat het nog steed niet geaccepteerd is om voor je geaardheid uit tekomen? of is dit puur toeval?
Poll: wat is jou seksuele geaardheid?Homo/lesbie Bi Hetero
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zie je bijna nooit in de gebruikelijk topic ronddwalen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:40 schreef hierissiedan het volgende:
Ik ben homo!!!
Als je je door FOK! laat tegenhouden om voor je geaardheid uit te komen dan heb je wel hele erge zelfvertrouwensproblemenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:40 schreef poepeneesje het volgende:
Er zijn "geen" homo's op dit forum omdat het stoer is om hetro te zijn, daarom zijn ze er niet.
Dat is inderdaad waarquote:Zoiets. Ik denk ook dat ze gebasht worden door menig fokkers. Waarom? Omdat het niveau hier af-en-toe ontzettend laag is.
Oh, genoeg gay-topic, waar vooral gebasht wordtquote:Op maandag 21 mei 2007 08:14 schreef Darkwolf het volgende:
En inderdaad: praktisch geen gay topics hier.
Dan heb ik duidelijk iets gemist ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:
Oh, genoeg gay-topic, waar vooral gebasht wordt
Vooral in POL en NWS. Moet je maar even snuffelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dan heb ik duidelijk iets gemist ofzo.
Of lees dat soort topics niet.
Heb je voorbeelden?
En we hebben toch een geweldig mod team?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |