Je moet nou eenmaal van meiden en andere vrouwen afblijven. ...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:56 schreef Cairon het volgende:
De jaren tachtig zouden verboden moeten worden! Ik zit al de hele ochtend youtube af te struinen naar klassiekers... en toen kwam ik Divine tegen.
http://www.youtube.com/watch?v=1jTV--qhi-I
fout tot de honderdste graad... maar verrek dat nummer is nog best lekker.
Minder geslaagd is meisjes leren kennen, beetje flirten, en er achter komen dat ik haar naam niet fatsoenlijk uit kan spreken omdat ze uit Finland komt, nu in Engeland woont, en even op bezoek in Nederland is.
Het staat je ook onzettend leuk. Je aaibaarheidsfactor hugequote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:18 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind kalig voorlopig wel fijn
Ik had alleen verwacht dat ik het zelf wel zou kunnen, maar als ik de kapper zo zag kutten is het zelf doen nog lastiger
Volgende keer standje 3 van de tondeuze, kriebelt het nog net iets meerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:27 schreef sammienl het volgende:
[..]
Het staat je ook onzettend leuk. Je aaibaarheidsfactor huge![]()
Of hij deed alsóf het heel moeilijk was, zodat ie geen klant zou verliezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:18 schreef Vlarp het volgende:
Ik had alleen verwacht dat ik het zelf wel zou kunnen, maar als ik de kapper zo zag kutten is het zelf doen nog lastiger
Zo, dan heb je aardig de vaart erin...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Laat ik nou toevallig bij Sodom & Gomorra zijn in de Bijbel
Da's nog steeds Genesis hoor, dus zo ver ben ik nog niet.quote:
Hmm, deze stinkt net wat té naar ammoniak.quote:MOUSEBENDER: Camembert, perhaps?
WENSLEYDALE: Ah! We have Camembert, yes sir.
MOUSEBENDER: You do! Excellent.
WENSLEYDALE: Yes, sir. It's, ah ..... it's a bit runny.
MOUSEBENDER: Oh, I like it runny.
WENSLEYDALE: Well, it's very runny, actually, sir.
MOUSEBENDER: No matter. Fetch hither le fromage de la Belle France! M-mmm!
WENSLEYDALE: I think it's a bit runnier than you'll like it, sir.
MOUSEBENDER: I don't care how fucking runny it is. Hand it over with all speed.
WENSLEYDALE: Oh .....
MOUSEBENDER: What now?
WENSLEYDALE: The cat's eaten it.
MOUSEBENDER: Has he?
WENSLEYDALE: She, sir.
Hoe dik is het boek?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Laat ik nou toevallig bij Sodom & Gomorra zijn in de Bijbel
Het boek? Het boek is de Bijbel lieverdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:25 schreef sammienl het volgende:
[..]
Hoe dik is het boek?
WIl het ook een keertje eens doorlezen.
Het is en blijft een boek geschreven door de mensen zelf (vind ik).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het boek? Het boek is de Bijbel lieverdda's dus dik.
Ik wist wel dat het dik was, maar hoe dik aantal blz?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat is het ook. Maar het is dus wel dik, da's logisch.
Je hebt een aparte smaak Samir.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:45 schreef sammienl het volgende:
Hij ziet leuk uit, wel ontzettend jong
http://www.gay.nl/CharmingMe
Ben een beetje jaloers op zijn figuur, zo dun wil ik eigenlijk worden![]()
Valt wel mee, maar een cute Marokkaan kan ik nou eenmaal niet weerstaanquote:
jammer, jammer , jammerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:34 schreef Dirkh het volgende:
TT gewijzigd.
Pak een ander boek ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef Cairon het volgende:
ok... nu heb ik geen zak te doen.
Kan me voorstellen waarom ze zijn rejected!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:44 schreef Cairon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=A0iypAP-awQ
En weer een ander ziet zijn boekbestelling om onverklaarbare (en onverklaarde) reden geannuleerd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:58 schreef Cairon het volgende:
De een koopt DVD's de ander koopt boeken:
Misschien het gespuis gedeelte? Of het feit dat je iedereen in je Geus-schap mee wil sleuren?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
jammer, jammer , jammer
durf Geus te zijn
maar was het dan het sodomiet gedeelte of het rugridder gedeelte?
het is super kei humoristisch!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kan me voorstellen waarom ze zijn rejected!
Je hebt een weirdo smaak.
Mwa sommige stukjes welquote:
We kunnen toch wel een BEETJE relativeren?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien het gespuis gedeelte? Of het feit dat je iedereen in je Geus-schap mee wil sleuren?
Juist.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:55 schreef NathaN het volgende:
Of het feit dat je iedereen in je Geus-schap mee wil sleuren?
Relativeren? Dat lijkt me dan eerder iets voor TMM.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
We kunnen toch wel een BEETJE relativeren?
Ofnee, wacht eens, daarom ben ik dit topic ook ontvlucht, herinner ik me net
Sommigen wel, sommigen niet. Het echte gespuis hier op Fok heeft er meer moeite mee, gok ik...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
We kunnen toch wel een BEETJE relativeren?
Ofnee, wacht eens, daarom ben ik dit topic ook ontvlucht, herinner ik me net
tja ik vond dat ik het juist nu deedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Relativeren? Dat lijkt me dan eerder iets voor TMM.
Waarvoor ben je de foto's aan het maken?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef Ang3l het volgende:
Oeh. Ik hoor net van de fotograaf hoe hij de foto's wil maken.
Een soort van Engel der Wrake. Wit pak aan, grote vleugels en een echt zwaard.cool.
Ach ik vind het fun en ik doe het voor mezelf omdat ik ze geinig vind en niet om bij Dennismore in de smaak te vallenquote:
En als ik ze nou ook een afknapper vind?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach ik vind het fun en ik doe het voor mezelf omdat ik ze geinig vind en niet om bij Dennismore in de smaak te vallen![]()
SJ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
You Bitch!!
Ik ga naked voor je honeyquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ik ze nou ook een afknapper vind?
Goed zo.quote:
Ga gewoon naar bed met wie je leuk vindtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:28 schreef samjustme het volgende:
Dat is pas lachen, kom ik eindelijk een ander leuke allochtone homo tegen noemt ie me stupid dat ik met Nederlanders date en dat ik eigenlijk alleen met allochtonen naar bed moet LOL
Het zijn wel een hoop als ik met iedereen die ik leuk zou vinden naar bed zou gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ga gewoon naar bed met wie je leuk vindt
En weer een prodigal son die terugkeertquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ga gewoon naar bed met wie je leuk vindt
maak er dan lopende band werk vanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het zijn wel een hoop als ik met iedereen die ik leuk zou vinden naar bed zou gaan.
Hoe laat kan je?quote:
Kom je naar de meetingquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:58 schreef wizarddragon het volgende:
Goh.
Je wou toch een slet worden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het zijn wel een hoop als ik met iedereen die ik leuk zou vinden naar bed zou gaan.
Ik ga nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ik overweeg het als iedereen ook gaat.
Ik weet niet wat ik wil, de ene dag wil ik het ene en de andere dag het andere. En zo is het met types waarop ik val, de ene dag wil ik a de ander b. Ik ben gewoon raarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wou toch een slet worden?Dan is dat toch handig?
Misschien moet je dan niet steeds tegen anderen zeggen wat je wil. Dat zou minder verwarring zaaien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik wil, de ene dag wil ik het ene en de andere dag het andere. En zo is het met types waarop ik val, de ene dag wil ik a de ander b. Ik ben gewoon raar
Als je dan per dag gewoon twee dates regelt, eentje met a en eentje met b, kun je kiezen waar je het meeste zin in hebt. Als je dan nog geen slet bent...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:22 schreef samjustme het volgende:
Ik weet niet wat ik wil, de ene dag wil ik het ene en de andere dag het andere. En zo is het met types waarop ik val, de ene dag wil ik a de ander b. Ik ben gewoon raar
Ik kan niet tegelijkertijd met meerdere mensen daten, het zou oneerlijk zijn tegen de anderen. Het is het ene of het andere. Ik ben slecht in multitaskenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je dan per dag gewoon twee dates regelt, eentje met a en eentje met b, kun je kiezen waar je het meeste zin in hebt. Als je dan nog geen slet bent...
Peet heeft een trainingsweekend. Dus dat maakt het nu ff rustig. Bijna huisje, boompje en beestje lijkt het welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
Hoe's't met Wizje (en Peet?) Druk enzo?
Ja, wat ben jij nou voor slet. Beetje inzet, he!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:30 schreef samjustme het volgende:
Ik kan niet tegelijkertijd met meerdere mensen daten, het zou oneerlijk zijn tegen de anderen. Het is het ene of het andere. Ik ben slecht in multitasken![]()
Hoewel ik aan de andere kant wel zin heb om uit te gaan en iemand mee naar mijn eigen huis mee te nemen.
Maar hoe is het met je nu?
Training waarvoor? Ik vind het echt tof dat jullie nog steeds samen zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Peet heeft een trainingsweekend. Dus dat maakt het nu ff rustig. Bijna huisje, boompje en beestje lijkt het wel. We moeten nog kijken wat we gaan doen in de zomervakantie. Allemaal pret.
Over pret gesproken. TRS leeft nog aangezien ik hem afgelopen woensdag nog heb gezien in een gezelschap van een dame..
Hoe gaat het me jou wonderer?![]()
Niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, wat ben jij nou voor slet. Beetje inzet, he!
Nog steeds niet 100%, maar we overleven het wel. Morgen weer gezellig iemand te eten, dus dat komt wel goed. (En nee, niet op de Hannibal Lecter manier...)
Mooi om te horen dat het iets beter met je gaat!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, wat ben jij nou voor slet. Beetje inzet, he!
Nog steeds niet 100%, maar we overleven het wel. Morgen weer gezellig iemand te eten, dus dat komt wel goed. (En nee, niet op de Hannibal Lecter manier...)
Lijkt me ook een leuk stel ook al ken ik ze niet, maar ja iniedergeval laten ze zien dat het ook anders kan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het echt tof dat jullie nog steeds samen zijn![]()
Leuk stel.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:54 schreef wonderer het volgende:
Beetje sabbelen of likken dan? Misschien een beetje knabbelen?
Haha. Voorproeven?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:54 schreef wonderer het volgende:
Beetje sabbelen of likken dan? Misschien een beetje knabbelen?
Anders dan sletten en daten?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuk stel ook al ken ik ze niet, maar ja iniedergeval laten ze zien dat het ook anders kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |