Hm, bij mij was dat nou juist andersom.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Ff sodom & gomorra lezen (toepasselijk, in mijn bed) en dan de oogjes toe.
Het was een leuk lang weekend, ook al leek het er ff uit te gaan zien als crap.
sweet dreamsquote:Op zondag 20 mei 2007 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Ff sodom & gomorra lezen (toepasselijk, in mijn bed) en dan de oogjes toe.
Het was een leuk lang weekend, ook al leek het er ff uit te gaan zien als crap.
je loopt te ver voor de muziek uit ?quote:Op maandag 21 mei 2007 07:08 schreef DennisMoore het volgende:
Geen zin..
En waarom weet ik eigenlijk niet... Genoeg nieuwe 'projectjes' te doen op m'n werk, krijg genoeg (te veel?) de vrije hand, en er is genoeg te leren ook.
Misschien omdat het zoveel moeite en tijd kost om de noodzakelijke medewerking van anderen te krijgen... En omdat het energie kost om altijd met iets nieuws bezig te zijn en voldoende discipline op te brengen om echt dingen te doen en niet een beetje de halve dag te surfen...
'k Ben een teamplayer maar er is geen team. Ofzo..
Tot zover..
Dat gevoel heb ik wel 's ja, plus het gevoel eenoog te zijn in 't land der blinden, en maar wat aan te rommelen eigenlijk. M'goed, gezeur allemaal, tjakkaaa e.d.quote:
en daar zou het fanfarecorps toch harder lopen? of blijkt het gras bij de buren toch groener te zijn ?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:02 schreef DennisMoore het volgende:
*toch over bep. vacature elders twijfel*
Groter bedrijf met interessantere dienstverlening, hopelijk professioneler, beter salaris waarschijnlijk, dichterbij... maar waarschijnlijk minder 'brede' functie, dunno...quote:Op maandag 21 mei 2007 08:04 schreef Stroekie het volgende:
en daar zou het fanfarecorps toch harder lopen? of blijkt het gras bij de buren toch groener te zijn ?
Ja dat gras bij de buren blijft nog steeds groener en smakelijkerquote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat valt altijd weer tegen als je er eenmaal een tijdje werkt...
Hmmm, ik moet zeggen dat ik het gras van de buren nog nooit op het menu heb gezet...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef Stroekie het volgende:
Ja dat gras bij de buren blijft nog steeds groener en smakelijker![]()
Ahhh vast wel de jonge blaadjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet zeggen dat ik het gras van de buren nog nooit op het menu heb gezet...
Als jij het elke keer wilt doen, moet je dat gewoon bij hun aangeven hoor. Zullen ze vast voor open staan.quote:
Toffe film.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Zoals de Rabbi in Lucky Number Slevin:
"I don't. I'm a bad man who doesn't waste time wondering what could've been when I am what could've been and what could not have been. I live on both sides of the fence. My grass is always green. Consider, Mr. Fisher... there are two men sitting here before you, and one of them you should be very afraid of. Where's my money?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |