Welkom op fokquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef Pheno het volgende:
Dat gekwartet is kinderachtig
Er zijn gelukkig niet veel users die dat doen.quote:
Zijn al ingelopenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, wat zijn daar de voordelen van dan
quote:
Omdat er sommige telkens tussen hun posts doorpostenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig niet veel users die dat doen.
Verstandig van henquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Omdat er sommige telkens tussen hun posts doorposten
Kloptquote:
Irritante users zijn dat ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig niet veel users die dat doen.
Nou ja, ik ga zo pitten, dan kun je kwartetten, wat het nut ook moge zijn....quote:
Als mijn fiets ingelopen is gaat er toch iets niet goed hoorquote:
Dan heb je een lekke bandquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als mijn fiets ingelopen is gaat er toch iets niet goed hoor
Pokeren lukt hier nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga zo pitten, dan kun je kwartetten, wat het nut ook moge zijn....
En dan rijdt die fiets echt niet goed meerquote:
Nou wil ik het al niet meerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga zo pitten, dan kun je kwartetten, wat het nut ook moge zijn....
Daar heb je het 3FM topic voorquote:
Soms welquote:
doe mij er ook eenquote:
Whoohooquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wooohooo een goeie vriendin van me is vrijgezel![]()
Pakke natuurlijkquote:
Kan er niks aan doen dat ik haar leuk vindquote:
quote:
hier is de rum ook alweer opquote:
puur?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier is de rum ook alweer op
dan maar pure cola
met chips
nee, das Pepsi, ik heb Coca-Colaquote:
De laatste keer dat dat hier gebeurde stonden er meteen 7 politiewagens... Hele corps kwam geloof ik opdraven.quote:
Waarom danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:48 schreef es70 het volgende:
[..]
De laatste keer dat dat hier gebeurde stonden er meteen 7 politiewagens... Hele corps kwam geloof ik opdraven.
Volgens mij niet, dat was woensdag geloof ikquote:
Dat heb ik altijd in de week.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:47 schreef es70 het volgende:
Ik ben inmiddels zo ver dat ik mijn linkerarm wil inruilen voor een nachtje goed slapen
.
Nou, vandaag veel zeikende mensen, kan nog wat wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dat was woensdag geloof ik.
Omdat er 'iets' met een collega was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom danhier blijft het nog bij 2
![]()
quote:
Ik ga rond 11 uur/half 12 naar bed (en ben dan ook moe), lig om twee uur nog wakker (zwaar pissed, wat ook niet echt helptquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd in de week.
In het weekend slaap ik gelukkig wel nog goed als ik in mijn eigen bed (bij mijn ma) slaap.
Zo werkt dat kennelijk... En al was elke politie-agent van Nederland gekomen, er was toch niets aan te doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]en daarom moesten er zoveel politiezooi komen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo werkt dat kennelijk... En al was elke politie-agent van Nederland gekomen, er was toch niets aan te doen.
Hmz, ik val meestal wel vlug in slaap, maar ik word ongeveer elk uur wakker (het is zelfs zo erg dat phille er soms over klaagt). Ik denk echt dat het aan het bed ligt want bij mijn ma thuis heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga rond 11 uur/half 12 naar bed (en ben dan ook moe), lig om twee uur nog wakker (zwaar pissed, wat ook niet echt helpt) en als ik dan slaap ben ik rond half 9 weer wakker
.
Wij gaan nieuwe matrassen kopen, ik hoop dat dat al wat gaat schelenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz, ik val meestal wel vlug in slaap, maar ik word ongeveer elk uur wakker (het is zelfs zo erg dat phille er soms over klaagt). Ik denk echt dat het aan het bed ligt want bij mijn ma thuis heb ik er geen problemen mee.
Toen hij begraven werd had je hier heel goed een overval kunnen plegen, vrijwel het hele corps van Waterland was er... Wel sjiek hoor, je stoet begeleidt door een berg motoragentenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]lekker overdreven iig
hier zijn ze inmiddels weer weg
blijkbaar niks ergs
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij gaan nieuwe matrassen kopen, ik hoop dat dat al wat gaat schelen.
Pottequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:36 schreef leonieke het volgende:
Hehe![]()
Ik heb net gevraagd of ze hem eventueel wat scherper kunnen maken
Het is bijna pottermaand... dat kan ik toch niet zomaar negeren?
Cool, al een idee wat je wilt hebben danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Wij gaat dat maar niet doen aangezien dat toch wel wat geld kost en we volgend jaar een volledige slaapkamer moeten kopen.
Eerst een paar muren voor rond het bedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Cool, al een idee wat je wilt hebben dan.
Het bed dat we hebben is trouwens nog prima, dat scheelt.
Ik bedoelde meer een idee qua stijlquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eerst een paar muren voor rond het bed![]()
Ik denk dat het vooral van het overblijvende budget zal afhangen of we direct een deftige kamer kopen of niet.
quote:
Nope, stijl van het meubilair iddquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hebben een tijd geleden eens in een meubelzaak rondgelopen en hebben vastgesteld dat het niet zo makkelijk gaat zijn
We hebben dezelfde smaak, dus dat is geen probleem, maar we kijken constant naar donkere strakke meubels... één nadeel: we willen ook een donkere vloer![]()
Maar ik wil wel een spiegel in de kast en schuifdeurenEn geen krulletjes
Of had je het over de stijl van het huis?
Mja, genoeg nog te doen vanmiddag, als ik rekening hou met de sluitingstijden van winkelsquote:
Ahaaaaaa okequote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, genoeg nog te doen vanmiddag, als ik rekening hou met de sluitingstijden van winkels. Niet supermarkten, maar 'normale' winkels dus
Ik verschillende dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ahaaaaaa okeik snap
moet straks ook nog een paar dingen ophalen
Hoi dan maarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
Ik blijf thuis,![]()
Onee, straks nog even naar de winkel.
Uhm tis al half vier, dan zou ik nu moeten gaan, geen zin in, dus ik blijf toch maar thuis, denk ik.
Middag.
Is goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef Bengeltje het volgende:
Kuukske, SpeedyGJ.neem voor mij dan even brinta mee"
D? Voor mij niet he.Tis niet zo mijn ding.
Balen zeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik ging vandaag op schoenenjacht. Hebben ze nergens meer mijn maat.
Niet naar gevraagd eigenlijk, maar ik ga volgend weekend nog een keer op pad. Het is dit weekend bij ons Jazz Festival dus de stad was zo'n beetje onbegaanbaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:49 schreef Bengeltje het volgende:
Zwart lijkt me leuker dan idd.
konden ze niet bestellen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef Bengeltje het volgende:
D? Voor mij niet he.Tis niet zo mijn ding.
Klinkt wel gezellig, een Jazz festival.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet naar gevraagd eigenlijk, maar ik ga volgend weekend nog een keer op pad. Het is dit weekend bij ons Jazz Festival dus de stad was zo'n beetje onbegaanbaar.
uhhhquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waar kan ik je wel een plezier mee doen dan?
een k*tnummerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
NB? Wat is NB op de radio?
Natasha Beddingfield met haar baby song.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
NB? Wat is NB op de radio?
Ik weiger te zoeken naar dat nummerquote:
Verdrie, wat weet je wel?quote:
Dank U.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zucht:
http://www.youtube.com/watch?v=_OL6YVTWijs
*snel wegklikt
echt?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja nu weet ik meteen wat jij weet natuurlijk.![]()
Wil je spanning?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
echt?
Dan is de spanning er al vanaf natuurlijk
bij de eerste zin gaat t al foutquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:21 schreef es70 het volgende:
It's four in the morning
I'm lyin' in bed
A tape of my failures
Playin' inside my head
It's heartache and hard knocks
And things I don't know
I listen and I wonder
Where will it go
beetje moe, en trek in iets lekkers, en....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Alles goed met jullie?
Ik ben meestal 2 uur eerderquote:
Hoiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:21 schreef es70 het volgende:
Hoiquote:
Welke helft, het stuk met de camera of de beentjesquote:
Heb me kunnen inhouden gelukkigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Welke helft, het stuk met de camera of de beentjes.
Belastinggeldquote:
Helemaal goed dusquote:
Zin in volgend jaarquote:
Zin in 2008quote:
Ah diequote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Belastinggeld![]()
Vakantiegeld![]()
Fiets![]()
Nieuwe PC![]()
Etc![]()
Of 2009, 2010...quote:
Oh ja, nieuwe matrassenquote:
Ja diequote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Of 2009, 2010...
Volgens mij worden we geacht in 2008 een feestje te geven, laten we dat jaar ook maar skippen eigenlijk.
Doe maar jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Of 2009, 2010...
Volgens mij worden we geacht in 2008 een feestje te geven, laten we dat jaar ook maar skippen eigenlijk.
Hee, niet te enthousiast hčquote:
Jij wilt ook 2008 wel skippenquote:
Ik wil eigenlijk gewoon stoppen per einde jaar,quote:
Best aardigquote:
Oh, wil het wel even regelen voor je hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Best aardig. Gelukkig maar, want al teveel happy, happy, joy, joy kan ik niet aan
.
Hmz... Dat klinkt zeker niet happy, happy, joy, joyquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon stoppen per einde jaar,
dan hoeft er niets meer geskipt te worden
Wat wil je voor me regelenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, wil het wel even regelen voor je hoor
Zoiets jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Dat klinkt zeker niet happy, happy, joy, joy.
Het roer volledig om.
Meer drank en happy happy joy joyquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat wil je voor me regelen. Ik heb al een drankje op
.
Neuh, ik hoop eigenlijk op een goeie nachtrust, dan zal dat happy, happy, joy, joy morgen ook een stuk haalbaarder zijnquote:
Hmmmm, nou vraag je wel veel hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuh, ik hoop eigenlijk op een goeie nachtrust, dan zal dat happy, happy, joy, joy morgen ook een stuk haalbaarder zijn.
Nog teveelquote:
Vraag het pat eens, die moet daarbij kunnen helpenquote:
Hoe in vredesnaamquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag het pat eens, die moet daarbij kunnen helpen
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Welke helft, het stuk met de camera of de beentjes.
Hamer?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe in vredesnaam.
Hij hoeft zeker geen slaapliedjes te zingen. Geluidloos slapen zou wel fijn zijn eigenlijk...
Da's nou weer een onplezierige oplossingquote:
Ik snapte jouw vraag niet..quote:
Inmiddels al welquote:
Anders ga je eerst even 13 km hardlopen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's nou weer een onplezierige oplossing.
Welk gedeelte van 'ik heb al wat gedronken' snapte je precies nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders ga je eerst even 13 km hardlopen?
Snapte het prima hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'ik heb al wat gedronken' snapte je precies niet.
Hardlopen, dat doe ik zelfs niet als ik broodnuchter ben.
quote:Op zondag 20 mei 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen Loungies.
.
Ik ga vandaag Pheno bekijken in Arnhem.
Mét kruidkoekquote:
Nee ik zou het niet wetenquote:Op zondag 20 mei 2007 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
uhm oke, niet dat het weer nu zo bijzonder is.
Zeg doopie, waar ben je nou helemaal mee bezigquote:
Hoezoquote:Op zondag 20 mei 2007 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg doopie, waar ben je nou helemaal mee bezig
Dat geen antwoord op de in een eerdere post gestelde vraagquote:
Life 's a bitch and then doopie dies,quote:
Tsssssssquote:
Huhquote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat geen antwoord op de in een eerdere post gestelde vraag![]()
Oe das een gooie.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Life 's a bitch and then doopie dies,
zo toch
Jij had mij een vraag gesteltquote:
Doe ikquote:
Oepsquote:Op zondag 20 mei 2007 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gesteld iig.![]()
[..]
Vertel je ook weer wanneer het over is?
nog een klein maandje ofzo en tis een poesjequote:Op zondag 20 mei 2007 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi MM. Hoelang moet je op je poesje/katertje wachten?
Leuk.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nog een klein maandje ofzo en tis een poesje
5X in het jaar?quote:
500X dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hoevaak is vaak?
[..]
Dat valt nog niet eens binnen standaard.
Ha, ik kan goed verstoppenquote:Op zondag 20 mei 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen Loungies.
.
Ik ga vandaag Pheno bekijken in Arnhem.
Lolquote:Op zondag 20 mei 2007 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
Heb even 5 uur geslapen. 16u "even" op bed liggen, maar 21u eruit
Daar gaat mijn nachtrust
Wie weet, misschien slaap je vannacht ook wel weer goedquote:Op zondag 20 mei 2007 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
Heb even 5 uur geslapen. 16u "even" op bed liggen, maar 21u eruit
Daar gaat mijn nachtrust
Is me wel eens meer overkomen; lig ik de halve nacht te woelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie weet, misschien slaap je vannacht ook wel weer goed
Boek mee en gaan lezen wil wel eens helpenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is me wel eens meer overkomen; lig ik de halve nacht te woelen.
Nee lekker is dat
Heb geen nieuwe boeken hierquote:Op zondag 20 mei 2007 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Boek mee en gaan lezen wil wel eens helpen
Dan lees je een oude goede nog een keerquote:Op zondag 20 mei 2007 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb geen nieuwe boeken hier. Dan maar zolang achter de pc kruipen denk.
Leuk om morgenochtend weer om half 7 uit het bed te stappen
Lucky bastard!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan lees je een oude goede nog een keer
Das wel vroeg ja
Zal ik maar niet vertellen dat ik vakantie heb dan
Zit er niet een 'De Slegte' daar of zo'n witteboekenwinkel. Veel boeken voor heel weinigquote:Op zondag 20 mei 2007 22:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lucky bastard!
Nja, als ik oude lees, is het vaak weer zo van: ohja, zo ging het.. Erg lastig allemaal.
Moet maar weer eens de bruna induiken voor wat nieuwe boeken denk ik zo, tot dan niets te lezen
Zit in Leiden zover ik weet, dat zal dan minimaal donderdagavond pas worden aangezien ik normaal pas rond 18uur thuis ben..quote:Op zondag 20 mei 2007 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit er niet een 'De Slegte' daar of zo'n witteboekenwinkel. Veel boeken voor heel weinig
Ja, echt balen, hoef pas de 30e weer
Ahha!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik werk niet op maandag.
Lekker hoor!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Tsja, dat hoorde bij de baan. Dat had ik maar te accepteren.
Overigens. Kuuk. Ik kwam je station tegen in Duitsland.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:52 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens. Fles. Ik kwam je winkel tegen in Breda.
[afbeelding]
Ik heb een stationquote:Op maandag 21 mei 2007 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens. Kuuk. Ik kwam je station tegen in Duitsland.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |