Welkom op fokquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef Pheno het volgende:
Dat gekwartet is kinderachtig
Er zijn gelukkig niet veel users die dat doen.quote:
Zijn al ingelopenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, wat zijn daar de voordelen van dan
quote:
Omdat er sommige telkens tussen hun posts doorpostenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig niet veel users die dat doen.
Verstandig van henquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Omdat er sommige telkens tussen hun posts doorposten
Kloptquote:
Irritante users zijn dat ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig niet veel users die dat doen.
Nou ja, ik ga zo pitten, dan kun je kwartetten, wat het nut ook moge zijn....quote:
Als mijn fiets ingelopen is gaat er toch iets niet goed hoorquote:
Dan heb je een lekke bandquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als mijn fiets ingelopen is gaat er toch iets niet goed hoor
Pokeren lukt hier nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga zo pitten, dan kun je kwartetten, wat het nut ook moge zijn....
En dan rijdt die fiets echt niet goed meerquote:
Nou wil ik het al niet meerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga zo pitten, dan kun je kwartetten, wat het nut ook moge zijn....
Daar heb je het 3FM topic voorquote:
Soms welquote:
doe mij er ook eenquote:
Whoohooquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wooohooo een goeie vriendin van me is vrijgezel![]()
Pakke natuurlijkquote:
Kan er niks aan doen dat ik haar leuk vindquote:
quote:
hier is de rum ook alweer opquote:
puur?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier is de rum ook alweer op
dan maar pure cola
met chips
nee, das Pepsi, ik heb Coca-Colaquote:
De laatste keer dat dat hier gebeurde stonden er meteen 7 politiewagens... Hele corps kwam geloof ik opdraven.quote:
Waarom danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:48 schreef es70 het volgende:
[..]
De laatste keer dat dat hier gebeurde stonden er meteen 7 politiewagens... Hele corps kwam geloof ik opdraven.
Volgens mij niet, dat was woensdag geloof ikquote:
Dat heb ik altijd in de week.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:47 schreef es70 het volgende:
Ik ben inmiddels zo ver dat ik mijn linkerarm wil inruilen voor een nachtje goed slapen
.
Nou, vandaag veel zeikende mensen, kan nog wat wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dat was woensdag geloof ik.
Omdat er 'iets' met een collega was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom danhier blijft het nog bij 2
![]()
quote:
Ik ga rond 11 uur/half 12 naar bed (en ben dan ook moe), lig om twee uur nog wakker (zwaar pissed, wat ook niet echt helptquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd in de week.
In het weekend slaap ik gelukkig wel nog goed als ik in mijn eigen bed (bij mijn ma) slaap.
Zo werkt dat kennelijk... En al was elke politie-agent van Nederland gekomen, er was toch niets aan te doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]en daarom moesten er zoveel politiezooi komen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo werkt dat kennelijk... En al was elke politie-agent van Nederland gekomen, er was toch niets aan te doen.
Hmz, ik val meestal wel vlug in slaap, maar ik word ongeveer elk uur wakker (het is zelfs zo erg dat phille er soms over klaagt). Ik denk echt dat het aan het bed ligt want bij mijn ma thuis heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga rond 11 uur/half 12 naar bed (en ben dan ook moe), lig om twee uur nog wakker (zwaar pissed, wat ook niet echt helpt) en als ik dan slaap ben ik rond half 9 weer wakker
.
Wij gaan nieuwe matrassen kopen, ik hoop dat dat al wat gaat schelenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz, ik val meestal wel vlug in slaap, maar ik word ongeveer elk uur wakker (het is zelfs zo erg dat phille er soms over klaagt). Ik denk echt dat het aan het bed ligt want bij mijn ma thuis heb ik er geen problemen mee.
Toen hij begraven werd had je hier heel goed een overval kunnen plegen, vrijwel het hele corps van Waterland was er... Wel sjiek hoor, je stoet begeleidt door een berg motoragentenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]lekker overdreven iig
hier zijn ze inmiddels weer weg
blijkbaar niks ergs
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij gaan nieuwe matrassen kopen, ik hoop dat dat al wat gaat schelen.
Pottequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:36 schreef leonieke het volgende:
Hehe![]()
Ik heb net gevraagd of ze hem eventueel wat scherper kunnen maken
Het is bijna pottermaand... dat kan ik toch niet zomaar negeren?
Cool, al een idee wat je wilt hebben danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Wij gaat dat maar niet doen aangezien dat toch wel wat geld kost en we volgend jaar een volledige slaapkamer moeten kopen.
Eerst een paar muren voor rond het bedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Cool, al een idee wat je wilt hebben dan.
Het bed dat we hebben is trouwens nog prima, dat scheelt.
Ik bedoelde meer een idee qua stijlquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eerst een paar muren voor rond het bed![]()
Ik denk dat het vooral van het overblijvende budget zal afhangen of we direct een deftige kamer kopen of niet.
quote:
Nope, stijl van het meubilair iddquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hebben een tijd geleden eens in een meubelzaak rondgelopen en hebben vastgesteld dat het niet zo makkelijk gaat zijn
We hebben dezelfde smaak, dus dat is geen probleem, maar we kijken constant naar donkere strakke meubels... één nadeel: we willen ook een donkere vloer![]()
Maar ik wil wel een spiegel in de kast en schuifdeurenEn geen krulletjes
Of had je het over de stijl van het huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |