Mja ik houd niet van het volk dat er op af komt..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:43 schreef eer-ik het volgende:
Hier gaat iedereen altijd naar de 4 daagse tentfeesten
't komt eigenlijk gewoon neer op apehard zuipen en that's it...
't gaat ook nergens over eigenlijk, maar 't is best geinig.
ik ook nietquote:
je moet er van houden hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Goed idee! De hele avond thuis en nuchter blijven, en dan daarheen gaan als iedereen zat is en ruzie zoeken![]()
Nee, de chick is wat anders doen en verder gaat iedereen naar die tent..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:47 schreef Houniet het volgende:
maar jullie kunnen niet de "stad" in ofzo? stappen in een discotheek, bioscoopje? belletje lellen voor mij part
nah, het is daar wellicht ander volk dan hier...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja ik houd niet van het volk dat er op af komt..
[..]
ik ook niet
dan zou ik toch naar die tent gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, de chick is wat anders doen en verder gaat iedereen naar die tent..
Doe ik ook! Anders ga ik wel naar de vaste kroeg kijken en desnoods naar huisquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan zou ik toch naar die tent gaanverwacht er niets van, dan kan het alleen maar leuk worden. anders moet je fokken tot het bedtijd is
Hee dudequote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet mokken, lekker Fok!ken!
![]()
En hoe was het met je vriendje??quote:
hooooiquote:
hij zegt: wie?quote:Hoi vriendje van Muck![]()
wij gaan zo naar de bioscoopquote:
Muck, help, ik verveel me finaal de klote.
Ik weet niet hoe ie heetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:22 schreef Muck het volgende:
[..]
hooooi![]()
[..]
hij zegt: wie?
[..]
wij gaan zo naar de bioscoop
ga je mee?
larsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ie heet
Ik zou graag meegaan, maar 't is net effe uit de richting denk he
next, met nicolas cagequote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, dat wist ik wel
Welke film ga je naartoe?
Hoiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja die wil ik ook zekers zien....![]()
!!!!!!!!!!
Ik ook, maar ik lig nu op bed zielug te zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja die wil ik ook zekers zien....![]()
!!!!!!!!!!
ach gossie liefje wt is er....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik lig nu op bed zielug te zijn.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach gossie liefje wt is er....????
JJ geeft papier een hele dikke kus....![]()
![]()
![]()
Oh, dan ben je er aan gewendquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken 't.
denk ik.
Heb m'n hele leven al last van m'n onderrug
oude sok....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, dan ben je er aan gewend![]()
Dit is pas de derde keer dat ik als een bejaarde rondstrompel![]()
Ja ja, ik zal voortaan minder eigenwijs zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
had je toch hier moeten slapen lieverd....![]()
![]()
![]()
![]()
[/sub]
waar heb je precies last van dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, dan ben je er aan gewend![]()
Dit is pas de derde keer dat ik als een bejaarde rondstrompel![]()
hou ik je aan...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja ja, ik zal voortaan minder eigenwijs zijn![]()
Verkeerd gelegen tijdens het slapen, denk ik. Ik ben toe aan een nieuw matras.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar heb je precies last van dan?
En hoe komt 't?
wennen doet 't nooit hoor
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja ja, ik zal voortaan minder eigenwijs zijn_O_
*noteert voor het nageslachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |