Oke have fun!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga er gelijk weer vandoor
ik ga mijn vriend van het station halen
Dat zijn nog eens goede zaken 14quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:49 schreef Pheno het volgende:
Ik was even mijn nieuwe pcgame aan het bekijken. En sushirijst aan het maken
Lekker brood op zaterdag, de vrouw is er dus ik probeer er nog iets leuks bij de maken!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb JD vandaag vriendelijk verzocht te koken. Ik heb er totaal geen zin in
.
Pasta met salade hier.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekker brood op zaterdag, de vrouw is er dus ik probeer er nog iets leuks bij de maken!
saus bij?quote:
Ik houd niet zo van chinees. tenminste, het standaardwerk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh.......heb gewoon over van gister dus van alles en nog wat...
![]()
![]()
we eten het niet zo vaak, maar zo af en toe gaat het er wel in...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van chinees. tenminste, het standaardwerk.
Ik ook, daarom maak ik het vanavond. Japans omeletquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
we vinden Japans daarintegen veel lekkerder......![]()
![]()
![]()
![]()
yes....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Chinezen?
Ja ja, en gestudeerd en geboodschapt en iemand anders z'n hond uitgelaten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yes.......er is genoeg over hoor....
![]()
![]()
![]()
hey liefje.....![]()
![]()
...nu al wakker...
???
ik ben de hele dag aan het poetsen en ben nog niet eens klaar....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja ja, en gestudeerd en geboodschapt en iemand anders z'n hond uitgelaten.![]()
Dan moet je ook niet fokkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben de hele dag aan het poetsen en ben nog niet eens klaar....![]()
ffquote:
Gewoon stoppen met poetsen en in de tuin gaan zitten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben de hele dag aan het poetsen en ben nog niet eens klaar....![]()
papierquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met poetsen en in de tuin gaan zitten.
Eet smakelijk trouwens.![]()
nah....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met poetsen en in de tuin gaan zitten.
Eet smakelijk trouwens.![]()
moe....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik weer! Deuren van de boksschool zijn toppie geworden, is me vrij aardig gelukt met dat plakplastic
De katten van mjn vrienden die kamperen zijn waren ook blij met mij, uitgebreid de krant gelezen met hun op schoot, bakkie verschoont, eten gegeven, snoepjes geven, helemaal blij!
Zelf ook nog even gekeken voor een digicamera, maar weet echt neit wat ik moet nemen hoor, al die wirwar aan gegevens...en nergens kan ik de sluitertijd zien (vind ik bijna nog het belangrijkste: ik druk op de knop en de foto is genomen ipv pas na 2 sec!) Iemand nog een tip voor me
![]()
En nu dus weer thuis, KSC-en, koffiën en eens kijken wat er op de rest van de wereld gebeurd
Hoe is het met jullie?
Hoi BrandXquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik weer! Deuren van de boksschool zijn toppie geworden, is me vrij aardig gelukt met dat plakplastic
De katten van mjn vrienden die kamperen zijn waren ook blij met mij, uitgebreid de krant gelezen met hun op schoot, bakkie verschoont, eten gegeven, snoepjes geven, helemaal blij!
Zelf ook nog even gekeken voor een digicamera, maar weet echt neit wat ik moet nemen hoor, al die wirwar aan gegevens...en nergens kan ik de sluitertijd zien (vind ik bijna nog het belangrijkste: ik druk op de knop en de foto is genomen ipv pas na 2 sec!) Iemand nog een tip voor me
![]()
En nu dus weer thuis, KSC-en, koffiën en eens kijken wat er op de rest van de wereld gebeurd
Hoe is het met jullie?
Eer!quote:
Hoi eer ik!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoi BrandX:W
Drukke dag gehad lees ik?
Om effe terzake te komen:P
Wat wil je allemaal doen met je camera?
Oh, alles is goed hier, zit nu lekker met een biertje in het zonnetje op het terras:9
ja dat zei indah vanochtend al. Hij heeft er foto's van gemaakt geloof ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik eet pasta met champignons en in Indonesie is het slecht weer hoorde ok op de radio
Ok, nou de sluitertijd kun je bij de meeste digicams tegenwoordig wel instellen, maar misschien moet je overwegen om niet zo'n compactcam te nemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoi eer ik!![]()
Wat ik met de camera wil:
redelijk in kunnen zoomen (met behoud van kwaliteit), snelle sluitertijd dus, ik wil op de bokswedstrijden van de jongens foto's kunnen maken (vaak wat donkere omgeving met in en rond de ring zelf veel licht) en als het kan ook zo iets als burst of sport-functionaliteit, dus dat 'ie m eerdere foto's achterelkaar neemt. Zit ook op mijn mobiel en dat is kicken!
Verder ga ik graag de natuur in dus natuurfoto's maken in diverse weersomstandigheden is ook kek.
Ik had in principe mijn ogen laten vallen op de Canon Powershot. Die heeft diverse modellen waar ik nauwelijks wijs uit wordt wat het verschil is. Ik denk aan een prijsklasse van ong. ¤ 250,- maar goedkoper mag natuurlijk
thanks! ben al gelijk een stukkie verder.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, nou de sluitertijd kun je bij de meeste digicams tegenwoordig wel instellen, maar misschien moet je overwegen om niet zo'n compactcam te nemen.
Je kunt daarbij meestal veel meer instellen, ook dingen als lichtintensiteit enzo, wat erg fijn is als je in donkere omgevingen foto's wilt schieten en toch goeie belichting wilt. Ikzelf vind flitslicht vaak erg kunstmatig overkomen. Vaak gaat foto's nemen in donkere omgevingen echter wel gepaard met langere sluitertijden... (ik moet ook nog maar eens gaan uitivinden hoe die pro's dat altijd doen:PActiefoto's zonder flits in het donker:9) Ohja, en het is vaak zo bij de wat goedkopere camera's dat de reactietijd tussen het indrukken van de knop en het daadwerkelijk maken van de foto, vrij lang is. Misschien moet je overwegen om wat meer te besteden...
Maar ik ben ook maar een noob hoor:PWeet er wel íets van, maar niet bar veel.
Voor het mooi zou jehiereven moeten kijken voor góed advies;)
Si! Uit eten en zulks!quote:
Dat klinkt leuk! Misschien word het wel een apart topic! "De mooiste rampen foto's"quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat zei indah vanochtend al. Hij heeft er foto's van gemaakt geloof ik.
wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk! Misschien word het wel een apart topic! "De mooiste rampen foto's"
Daar wil ik ook het fijne van weten!!!quote:
Doei en eet smakelijkquote:
goeie! ga denk ik vanavond www.thuisbezorgd.nl maar weer eens teisterenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:01 schreef OA het volgende:
Zo. Nu ben ik echt weg:W
BeetjeoO<of):Oeten...:9
Ik ga pizza bellen zoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
goeie! ga denk ik vanavond www.thuisbezorgd.nl maar weer eens teisteren
weet alleen nog niet voor wat. heb gewoon weer eens zin in lekker ranzig vet eten enzo
Iemand nog ideëen?
74992quote:
quote:
spare rib expressquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Maar geen pizza voor mij vandaag. Geen trek in.
Zit aan iets met vlees te denken. Spare-ribs of een sateschotel ofzo. Of een mixed grill.
Roti lijkt me ook wel top... ik weet het dus nog niet![]()
Spagetti met boterquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
goeie! ga denk ik vanavond www.thuisbezorgd.nl maar weer eens teisteren
weet alleen nog niet voor wat. heb gewoon weer eens zin in lekker ranzig vet eten enzo
Iemand nog ideëen?
yepz.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
spare rib express:7
Die bezorgt daar toch ook wel?
relaxed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
yepz.
kan zo'n beetje alles krijgen hier![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed.
iIk dus niet:P
In dat geval zou ik voor de spareribs gaan:Y
quote:Uw ordernummer is 23B5OM
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Spare Rib Express.
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Spare Rib Express contact met u opneemt.
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
komt met ong. een half uurtjequote:1x
Hot ribs, geen drankje, gegratineerde aardappelschijfjes, salade, whiskysaus
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
The Matrix deel 2????
tja, nabij centrum den haag he, dus voor alles bereikbaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ideaal die zooi:D
Dat moeten ze ook uitvinden voor de boerendorpen:')
Leuk, gratis bier! Mag ik mee?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:34 schreef Houniet het volgende:
maar even serieus, ik ga vanavond eens niet stappen"verjaardag"
je hebt geen tietenquote:
hier nog eenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:29 schreef crossover het volgende:
Hellup ik weet niks te doen deze avond!
Oh wacht, jij ook niet toch? Dan laat maar!quote:
Hoe ga jij dat oplossen? Iedereen gaat hier naar een stom feest in een tentquote:
Iedereen hier is ook wegquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe ga jij dat oplossen? Iedereen gaat hier naar een stom feest in een tent
Waarom denk je dat ik er niet heen wilquote:
Goed idee! De hele avond thuis en nuchter blijven, en dan daarheen gaan als iedereen zat is en ruzie zoekenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:41 schreef Houniet het volgende:
komt dus het tuig van het dorplekker sparren na het feest
Ik heb geen zin om thuis te zittenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Goed idee! De hele avond thuis en nuchter blijven, en dan daarheen gaan als iedereen zat is en ruzie zoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |