quote:Op maandag 21 mei 2007 11:02 schreef Kuukske het volgende:
Poeh.. Ik zeg het lekker toch
. Allemaal even: Ahhhwwww.
Daar is al een SC voor, inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Mja, laten we hierbij de discussie over postaantallen staken. Anders lijken we van die n00bs.
Precies.quote:
Ik jou ook hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 11:04 schreef Kuukske het volgende:
Verder vind ik je lief.
Iets met echte vrouw en rode zee enzo. Dat moet geloof ik wel, in het geval van rizzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet hoelang 'ie al droog staat. Niet dat ik met hem het bed in wil ofzo hoor.
Ik ben niet ongesteld, kutmuisquote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Iets met echte vrouw en rode zee enzo. Dat moet geloof ik wel, in het geval van rizzo.
Je moet eens naar de website van Bill ORLY gaanquote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef timmeeeh het volgende:
Mooie actie trouwens, dat Give Us NY Back ding. Zag het vd week eigenlijk voor het eerst. Die reacties van die Amerikanen ook
Ja ik ken hem wel van Fox News. Achterlijke conservatieve eikels daar.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:16 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je moet eens naar de website van Bill ORLY gaanBill O'Reilly oid
Die vindt het helemaal belachelijk, maar hij heeft ook een hekel aan NL, hij vindt dat NL bedorven is omdat we het homohuwelijk en abortus hebben gelegaliseerd
(achterlijk figuur
)
Dat was toch in Canada?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Kuukske het volgende:
In de VS moeten ze ook een opstel schrijven over pijpen.
Dat zijn nog eens de onderwerpen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Kuukske het volgende:
In de VS moeten ze ook een opstel schrijven over pijpen.
Laat Bill O'Reilly het maar niet horen!!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Canada, bijna VS.
Veel Amerikanen vinden Bill ORLY ook maar een creep, hij doet het wss enkel heeel erg goed bij dat white trash in Alabama...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Laat Bill O'Reilly het maar niet horen!!
Haagweg?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga de Jumbo verblijden met een bezoek.
25 jaar, op maandagochtend, bij de Jumbo....quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef timmeeeh het volgende:
Ik stond vanochtend om 8u al in de Jumbo. Hij was net open en de 60-jarige zuivelvuller kreeg van een 25 jarig gastje op z'n sodemieter omdat ie niet goed besteld had
Ja idd. Ik dacht echt van: "zo sad".quote:Op maandag 21 mei 2007 12:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
25 jaar, op maandagochtend, bij de Jumbo....
Die maakt netzoveel van z'n leven als die oudere man![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:24 schreef veldmuis het volgende:
Mensen die vandaag vrij hebben zijn écht tof!
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:05 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ja idd. Ik dacht echt van: "zo sad".
En toen dacht ik aan die foto van Maikuuul met z'n C1000 pakkie aan.
Maar laten we dit topic niet verlagen tot dat niveau
Ik heb ook lang bij de AH gewerkt. AH1045 ftw!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nu moet ik wel eerlijk bekennen, dat ik nog steeds bij de AH werk (nu komt er een GROTE maar), MAAR (zie je![]()
) ik werk daarnaast nog als personenkoerier en ik volg een opleiding op HBO-niveau
Euh. Ja.quote:
nou ... ik vrees het ergste voor je buurman ...quote:Op maandag 21 mei 2007 12:31 schreef fransbreda het volgende:
zo toch nog gewerkt op de vrije dag, buurman ze dak met grind leeggeschept.
hoop dat t droogblijft voor em.
Klopt. Ik plak helemaal.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef Kuukske het volgende:
Het is erg benauwd buiten.
Nee zoeen tuin gefixt!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:20 schreef Kuukske het volgende:
Heb je alweer je fiets gerepareerd?
Goh, wat ben jij een lieve zoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |