quote:Op zondag 20 mei 2007 21:27 schreef Tommeh het volgende:
Donderdag was het best druk daar.
Eensquote:Op maandag 21 mei 2007 09:24 schreef veldmuis het volgende:
Mensen die vandaag vrij hebben zijn écht tof!
Hij wel. So what.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:26 schreef Frazz het volgende:
Owh en als ik vrij was ging ik dat niet om 9.25 in een Breda topic melden
Haske!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Ben je trouwens al nerveus voor donderdag vm?
Ik vond dit al vroeg genoeg!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:26 schreef Frazz het volgende:
Owh en als ik vrij was ging ik dat niet om 9.25 in een Breda topic melden
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 09:27 schreef veldmuis het volgende:
Haske!
Heb ik het hier gepost dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef Frazz het volgende:
Het ging ook over jou!
Héél eerlijk? Ik ben bang van niet. Maar het rijkelijk vloeiende bier zal je daar houden.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef veldmuis het volgende:
Denk je dat ik het langer dan een kwartier zal uithouden?
Héél eerlijk? Ik ben bang van niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Héél eerlijk? Ik ben bang van niet. Maar het rijkelijk vloeiende bier zal je daar houden.
Ja.. dat denk ik eigenlijk ook. Er zal maar een Marco R. hater tussen het publiek zitten en 'm een flesje naar z'n hoofd smijtenquote:Op maandag 21 mei 2007 09:52 schreef timmeeeh het volgende:
Ik neem aan dat ze geen glazen flesjes bier hebben als ze al in plastic bekers tappen..
Ja. Gatverquote:Op maandag 21 mei 2007 09:53 schreef JDude het volgende:
Veldmuis rent met de staart tussen de achterpootjes weg.
Gisteren in de dierentuin hebben we trouwens nog een (veld)muis gespot!
Gefeliciteerd Dal!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:54 schreef Dalamar het volgende:
Goeiemorgen weer....
Moe zeg, dinsdag wordt Iris '(m'n dochtertje) 3 jaar en gisteren dus een huis vol visite.... met kleine kinderen erbij. Vermoeiend....
Maar ze heeft nu wel een keitoffe Winnie de Poeh fiets![]()
Ik had vroeger een keitoffe Loekie fietsquote:Op maandag 21 mei 2007 09:54 schreef Dalamar het volgende:
Goeiemorgen weer....
Moe zeg, dinsdag wordt Iris '(m'n dochtertje) 3 jaar en gisteren dus een huis vol visite.... met kleine kinderen erbij. Vermoeiend....
Maar ze heeft nu wel een keitoffe Winnie de Poeh fiets![]()
Ook dat.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja.. dat denk ik eigenlijk ook. Er zal maar een Marco R. hater tussen het publiek zitten en 'm een flesje naar z'n hoofd smijten.
In de kroeg verkopen ze het wel, in de zaal zou ik het inderdaad ook niet weten.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:52 schreef timmeeeh het volgende:
Ik neem aan dat ze geen glazen flesjes bier hebben als ze al in plastic bekers tappen..
Dat is ook een oplossing.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:57 schreef timmeeeh het volgende:
Ook dat.
Gewoon van te voren genoeg glazen flesjes jupiler leegdrinken zodat je niet meer merkt dat je heineken uit plastic drinkt.
Zoeen muisje! Niks engs aanquote:
Jawel. Hij was klein, snel en eng.quote:
VM is groter dan mij.quote:
En stiekem roddelen we ook een beetje over jou.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:40 schreef veldmuis het volgende:
Ow, dan is het goed!
Vuilaks!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En stiekem roddelen we ook een beetje over jou.
Alleen maar lof!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef veldmuis het volgende:
Vuilaks!
Ik leg het hierbij even vast voor het nageslacht.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:48 schreef timmeeeh het volgende:OMFG!
Mijn 7500ste post!!!
Maak allemaal een screenshot nu het nog kan!!
quote:
Nee dat is het nietquote:Op maandag 21 mei 2007 10:48 schreef timmeeeh het volgende:
edit: zulks een mooi getalDit is m'n laatste post, ik ga stoppen op Fok!
Ha, nu is je postaantal niet meer mooi rond. Nu moet je wel doorgaan.quote:
Nou, dan trakteer ik ook niet hoor!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ha, nu is je postaantal niet meer mooi rond. Nu moet je wel doorgaan.
Oh maar dat mag altijd.quote:
Mja, laten we hierbij de discussie over postaantallen staken. Anders lijken we van die n00bs.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:56 schreef bassieVL het volgende:
Dat zijn nog eens de betere post-aantallen.
Hier!. Maar jij mag nietquote:
OEH RIZZ MAG IK MAG IK?!quote:
Dat is inmiddels wel duidelijk hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Niet dat ik met hem het bed in wil ofzo hoor.
Het was gewoon een kutopmerkingquote:
Hoe vaker je het zegt, hoe ongeloofwaardiger het wordtquote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet hoelang 'ie al droog staat. Niet dat ik met hem het bed in wil ofzo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |