Ik dacht even dat het Eric wasquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Ligt het aan mij of gaat zij er ook steeds raarder uitzien?
[afbeelding]
Als ik mijn Waarde Mokum niet ontrief... Linkje aub..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je de link van het filmpje of zoek je zelf?![]()
Geluid uitgezet ofzo ? Ik wordt nog steeds knetter van het geschreeuw en Amanda zit weer minpunten te verzamelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:18 schreef kissa het volgende:
Ff bijkomen van dat verbale geweld. Wat een aso's![]()
Klopt, ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad het geluid uitgezet. Kon er niet meer tegenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Geluid uitgezet ofzo ? Ik wordt nog steeds knetter van het geschreeuw en Amanda zit weer minpunten te verzamelen![]()
Als ze 30 is kan ze double worden van Marijke Helwegenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Natasia is een ego-hoerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:21 schreef ruby het volgende:
Twee perfecte vrouwen...............flikker toch op Natasia met je domme geneuzel.
quote:
niet voor niks dat ze bijna onderaan in de popo staat zal wel zo blijven ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
Amanda...... ontzettend domme bimbo.... houd je domme mond aub.![]()
Ja, die geeft Brian nu speladviesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:24 schreef Desii het volgende:
Zegt Melissa nou tegen Brian dat tie achter Lieke moet gaan?
Ik vind Mitch wat dat betreft nog de netste.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat het personeel zo mag stoken.....
Geen lepelsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
Kom binnenvallen in een enorme schreeuwpartij (lekker gegeten bij Vroom in 030) beetje bijgelezen en ik denk dat ik maar pas voor vanavond.
Maar je weet niet wat er nog komt. Ze moeten nog afkoelen van het bezoek van Dik en Dikker.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
Kom binnenvallen in een enorme schreeuwpartij (lekker gegeten bij Vroom in 030) beetje bijgelezen en ik denk dat ik maar pas voor vanavond.
En de lekkerste wat er in die villa rondlooptquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Mitch wat dat betreft nog de netste.
sterker nog.. (vul zelf maar in)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat het personeel zo mag stoken.....
Ook dat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En de lekkerste wat er in die villa rondloopt![]()
Ik vind deze weer ijzersterk Demnis.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef demins het volgende:
Brian heeft weer een veilige positie ingenomen....
Ik haat nu écht álle Blanken!![]()
En Tilly!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Mitch wat dat betreft nog de netste.
Was een geintje en Nic was er nietquote:
Kijk en vergelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pfoei, dan ist goed. Dacht dat je het over mijn karakter had.![]()
Dat kan snelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En de lekkerste wat er in die villa rondloopt![]()
Pffff je vraagt wel wat nu....zoek me rotquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik mijn Waarde Mokum niet ontrief... Linkje aub..![]()
Ja inderdaad, Melissa is echtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:26 schreef Desii het volgende:
Shit jah... zeg.
M: als Huub en Lieke ruzie hebben, moet Brian met Lieke naar bed gaan.
B: ja, goed plan
M: ja en dan is Huub zijn back-up kwijt
Melissa![]()
Naar wat ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pffff je vraagt wel wat nu....zoek me rot![]()
![]()
Hallo? Dat is ook de bedoeling van de Feboquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:29 schreef Meganog het volgende:
Wel vreemd hoe Melissa zich met het spel bemoeit.
Voor onsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
Jezus, laat elkaar eens uitpraten. Dit is toch geen doen!
Super! mijn dank is wederom groot.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pffff je vraagt wel wat nu....zoek me rot![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Fxi9l7gBc0Q
Dat van die hoer is pertinent niet waar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
Ahh nu komt de uitspraak van Huub eruit. En deze keer liegt Natas niet![]()
Nee maar wel dat ie geen verliefde gevoelens had voor Liekequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat van die hoer is pertinent niet waar.
Kut, krijgen we nu straks weer 6 uur ruzie tussen Huub en Liekequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
Ahh nu komt de uitspraak van Huub eruit. En deze keer liegt Natas niet![]()
Lieghoer!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat van die hoer is pertinent niet waar.
Dan kun jij iig vanavond lekker slapen. Ik zweer het je, het was afschuwelijk!!quote:
Maar het mag wel dus?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
Natasia: "Mij hoef je niet te neuken".
Dat Mitch de lekkerste is in de villaquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan kun jij iig vanavond lekker slapen. Ik zweer het je, het was afschuwelijk!!![]()
![]()
Newsflashquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:36 schreef robert2006 het volgende:
huub zit nou wel te liegen tegen lieke
Zoals iedere dag sinds ze de kooi binnen kwamquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kut, krijgen we nu straks weer 6 uur ruzie tussen Huub en Lieke![]()
Day, wat werd er daarstraks nou gezegd door de dames Blank ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:36 schreef Day het volgende:
Oh oh Huub, hoe lul je je hier weer uit?
Dat is zeker waar, maar hij straalt als enige ook nog wat klasse uit dus hij kan wel wat concurrentie aanquote:
Tuurlijk wel, lult toch een stuk gezelliger hierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:39 schreef Soury het volgende:
Kut daar gaat de streams...Zal ik of zal ik niet.. Thats the question![]()
Is ze donorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:39 schreef ruby het volgende:
Melissa gaat vanavond uit in Amsterdam omdat haar oma daar ligt voor een beenmergtransplantatie.
Hetzelfde superlage niveau, dus kan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:39 schreef Reza-impreza het volgende:
Brian is die Blonde Butler aan het versieren
Ligt die oma ergens op het Leidseplein dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:39 schreef ruby het volgende:
Melissa gaat vanavond uit in Amsterdam omdat haar oma daar ligt voor een beenmergtransplantatie.
Kanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ligt die oma ergens op het Leidseplein dan?
kunnen ze haar kop niet eens bij cheque spijkerman op het blok leggen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Weet je wat jij zou moeten doen...![]()
Dat zei ze er nou net niet bij.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ligt die oma ergens op het Leidseplein dan?
Zoals wel meer van het personeel wat daar rondloopt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:41 schreef TiNo_Flo het volgende:
In plaats van drankjes verzorgen voor de miljonairs, kiest Melissa voor een gezellig gesprek met Brian.
[afbeelding]
Even terughalen hoor......dat het goed gaat met de kinderen. Over Jairo zei ze dat hij haar voornamelijk 's avonds mist. Hij sliep nl. vaak naast zijn moeder toen ze thuis was. Verder veel verhaaltjes over de kattekwaad die hij uithaalt. Ze zijn nu een nachtje bij hun vader i.v.m. een familiefeestje, morgen komen ze weer terug.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Day, wat werd er daarstraks nou gezegd door de dames Blank ?
Misschien vandaag een speciale gage ontvangenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:41 schreef TiNo_Flo het volgende:
In plaats van drankjes te verzorgen voor de miljonairs, kiest Melissa voor een gezellig gesprek met Brian.
[afbeelding]
Moge zondag het verlossende woord van Joris kome - HUUB, KAPPE NOU! met Lieke.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:43 schreef Day het volgende:
Oh en we gaan weer het zoveelste relatiegesprek in
Mitch is de enige die wel goed is in zijn werk in mijn ogen. Hij zorgt dat iedereen wat te drinken heeft, maakt hapjes klaar enz.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zoals wel meer van het personeel wat daar rondloopt.
(En toch heeft ze een snor)
Ah thanksquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:42 schreef Day het volgende:
[..]
Even terughalen hoor......dat het goed gaat met de kinderen. Over Jairo zei ze dat hij haar voornamelijk 's avonds mist. Hij sliep nl. vaak naast zijn moeder toen ze thuis was. Verder veel verhaaltjes over de kattekwaad die hij uithaalt. Ze zijn nu een nachtje bij hun vader i.v.m. een familiefeestje, morgen komen ze weer terug.
Dat was het. Er werd veel Surinaams geluld in het begin, maar geen geroddel of zo, het ging voornamelijk over de kinderen.
Oh, ik las net hier dat men denkt dat de familie alles krijgt van JdM. Dat was dus spottend bedoeld. Een sneer naar de forummers die dat schrijven. Het is dus niet waar.
Wees sterk! Doe het niet!quote:
Ben wel benieuwd hoe Líeke's familie over Huub denkt. Wie komen er van haar?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Moge zondag het verlossende woord van Joris kome - HUUB, KAPPE NOU! met Lieke.
Dacht broer en vriendin......quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Líeke's familie over Huub denkt. Wie komen er van haar?
'k Begin te twijfelen, misschien is de snor van Lieke op m'n netvlies gebrand en wordt deze nu op Melissa geprojecteerd....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Mitch is de enige die wel goed is in zijn werk in mijn ogen. Hij zorgt dat iedereen wat te drinken heeft, maakt hapjes klaar enz.
Heeft ze echt een snor?
Ik nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef Day het volgende:
Ik vind overigens dat Amanda gelijk heeft.
Gaaf, een tolk in huis. Je verstaat alles?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:42 schreef Day het volgende:
[..]
Even terughalen hoor......dat het goed gaat met de kinderen. Over Jairo zei ze dat hij haar voornamelijk 's avonds mist. Hij sliep nl. vaak naast zijn moeder toen ze thuis was. Verder veel verhaaltjes over de kattekwaad die hij uithaalt. Ze zijn nu een nachtje bij hun vader i.v.m. een familiefeestje, morgen komen ze weer terug.
Dat was het. Er werd veel Surinaams geluld in het begin, maar geen geroddel of zo, het ging voornamelijk over de kinderen.
Oh, ik las net hier dat men denkt dat de familie alles krijgt van JdM. Dat was dus spottend bedoeld. Een sneer naar de forummers die dat schrijven. Het is dus niet waar.
Maak je maar niet druk, dat weten wij ook welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:48 schreef DiDijo het volgende:
ER ZIJN ECHT WEL KEURIGE SURINAMERS!
Gelukkig ken ik ze ook ! Anders zou je hier nog op rare gedachten van komen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:49 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk, dat weten wij ook wel
sterker nog ik heb nog nooit zo'n a sociale mensen meegemaakt, van welke afkomst dan ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:49 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk, dat weten wij ook wel
Ik heb die opmerking over Jairo's dik zijn gemist, overigens. Dus daar kan ik niks over zeggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ah thanks![]()
Zat redelijk in de buurt, maar ik haalde er meer uit dat het juist niet zo goed ging met Yairo omdat hij z'n moeder zo miste en dat hij erg dik werd. Goed dus dat je het ff vertaald hebt.
Jairootje loopt tot 24.00 uur buiten...geen idee wat ie uitspookt...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ah thanks![]()
Zat redelijk in de buurt, maar ik haalde er meer uit dat het juist niet zo goed ging met Yairo omdat hij z'n moeder zo miste en dat hij erg dik werd. Goed dus dat je het ff vertaald hebt.
Sterker nog, ik heb er vandaag m'n nasi nog vandaan gehaald.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:48 schreef DiDijo het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ER ZIJN ECHT WEL KEURIGE SURINAMERS!
Wat de bedoeling van de aanstelling van tutler Mithcha en kutler Meslissa moge zijn; mislukking!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:50 schreef mootie het volgende:
Kan Melissa Brian niet even gaan zoenen.... die stem is zooooo vermoeiend (wat ze zegt ook trouwens).![]()
Kan Brian niet even letterlijk Melissa d'r kont gaan likken (houdt hij toch van), figuurlijk is hij er al mee bezig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:50 schreef mootie het volgende:
Kan Melissa Brian niet even gaan zoenen.... die stem is zooooo vermoeiend (wat ze zegt ook trouwens).![]()
Zelfs de Tokkies hadden meer fatsoenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:52 schreef 2live het volgende:
[..]
sterker nog ik heb nog nooit zo'n a sociale mensen meegemaakt, van welke afkomst dan ook.![]()
KOntje neuken, daar houdt 'ie van.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan Brian niet even letterlijk Melissa d'r kont gaan likken (houdt hij toch van), figuurlijk is hij er al mee bezig.
Een toegevoegde waarde hebben ze momenteel nog niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat de bedoeling van de aanstelling van tutler Mithcha en kutler Meslissa moge zijn; mislukking!
Het was één groot toneelstuk. Dat stukje ook over dat Yairo moest huilen aan de telefoon en dat hij heeft gezegd dat het wel dom van hem was om dat te doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:53 schreef bella35 het volgende:
die zussen zijn dus niets beter dan natas liegen dus ook terwijl ik ze eerst wel aardig vond.huub zijn broer moet het telefoongesprek luisteren die natassia voerde op moederdag met haar zus en aan huub vertellen dat yairo zo huilt om zijn moeder en dat joan ook zegt dat natassia naar huis moet komen omdat niets een moeder kan vervangen en dat natas daar niet mee doet en gewoon vrolijk verder gaat in de gouden kooi
ik zeg niksquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
Melissa doet echt geen moer, geef haar dan een andere rol in huis....... butler slaat echt nergens op. Maak er maar gewoon betaald bezoek of betaalde stoker van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |