Sh*t, zal even vragen het te laten veranderen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:58 schreef Eppie_NL het volgende:
1476
Laat ik nou net dit zitten lezen:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
Zus: ze had geen uitkering, dat werd op internet gezegd. Ze heeft altijd gewerkt.
Dat viel mij ook al op.quote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:59 schreef noekje het volgende:
De grote Natasia show is weer aan de gang. Haar zussen zijn nog onbetrouwbaarder dan zijzelf.
Mute!!
Zo kwam ik er vandaag achter dat een collega van mij bij Jaap in de klas heeft gezeten op de middelbare school. Hij is geen acteur en was toen al zo gek als een deur. In de brugklas woog hij al 135 kiloquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat ik nou net dit zitten lezen:
Anderen over Natasia:
* 'Toevallig ken ik Natasia omdat ze bij me in de buurt heeft gewoond. Laat ik het zo zeggen het is geen actrice, maar een uitkeringstrekker die in haar leven nog nooit gewerkt heeft, altijd met zichzelf bezig tot diep in de nacht uitgaan en een vechtersbaas, zocht overal wat achter, en schold mensen uit die voor haar klaar stonden, maar later het aard van het beestje door hadden. Helaas in die buurt is het doorspekt met dat soort aso's ik zou er geen ruchtbaarheid meer aangeven, die mensen en helaas ook die kinderen, zijn er nou eenmaal in de wereld.'
http://www.goudenkooy.nl/wiki/index.php?title=Natasia
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef Lobasca het volgende:
Ben net binnen. Iets gemist?
Enig benul wat een impact het heeft op treinbestuurders en omstanders als iemand zich kapot gooit voor de trein?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:54 schreef Liess het volgende:
Ik had het anders geen probleem gevonden als Natasia zich voor de trein zou gooien, zonder de kindjes dan.
Btw ze was toch Portier? Zwart werk zeker.
hun moeder?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Toch wel opvallend dat ze familie nodig heeft omzich zelf goed te praten...aan de andere kant..ben ik er van overtuigd dat die kids NIKS te kort komen...wat iedereen hier of in de kooi zegt...die kinderen komen niks te kort..PUNT
Ehhhhmmmmm misschien een moeder?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Toch wel opvallend dat ze familie nodig heeft omzich zelf goed te praten...aan de andere kant..ben ik er van overtuigd dat die kids NIKS te kort komen...wat iedereen hier of in de kooi zegt...die kinderen komen niks te kort..PUNT
als je het vaak genoeg roept geloof je het mss zelfquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef PumaStreamer het volgende:
misschien wel echte moeder liefde!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik pasquote:
Jah...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef Desii het volgende:
Wat een stel brulboeien die zussen
Nee was serieus maar als grapje was het nog leuker geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Enig benul wat een impact het heeft op treinbestuurders en omstanders als iemand zich kapot gooit voor de trein?
En als het portieren zwart werk was geweest zou ze het niet publiek hebben gemaakt of was het bedoeld als een sneu grapje![]()
Bolle knalt je als hij je ziet! - Milton?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:03 schreef Meganog het volgende:
Er wordt stevig gedreigd richting Huub.
Van wie hebben ze dat nouquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Jah...
Ik kan het volume niet hard zetten want dan wordt m'n vriendin gek
Als het zacht staat versta ik niks, alleen maar gekwaak
Geloof me, ik heb het harder staan en versta er ook niks vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Jah...
Ik kan het volume niet hard zetten want dan wordt m'n vriendin gek
Als het zacht staat versta ik niks, alleen maar gekwaak
Ik wilde iets heel lelijks zeggen. Slik het inquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:06 schreef blomst het volgende:
Jammer dat ze niet op normale toon kunnen praten.
Nu even goed onze kaken heen en weer bewegen zodat onze trommelvliezen weer op de goede plek komen te zitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:07 schreef FdW het volgende:
Uur is gelukkig voorbij..
zo en dat die rat weer ...met zequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Bolle knalt je als hij je ziet! - Milton?
Walgelijk ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:07 schreef product het volgende:
Zie ze juigen en joelen, wat een mongolen zeg
Het wordt voorspelbaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
Zometeen weer een conversatie tussen Brian en Natasia hoe Huub in hun ogen is ingemaakt.
Ik denk opnieuw, zoals zo vaak bij Natasia: het zullen je buren maar zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef demins het volgende:
Wat een verschrikkelijk ruig van de richel, die Blanken!
Ik herrinner me een speeltuin die heet(te) de drie biggetjesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:10 schreef Desii het volgende:
pffff... de 2 big liegende bitches gaan weer terug naar huis..
Wat een opluchting!!!
Misschien moet hij zijn aambeien er eens mee bewerkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:11 schreef ruby het volgende:
Jaap wil poetsen met Natasia haar tandenborstel.
Hij kan het beter als toiletborstel gebruikenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:11 schreef ruby het volgende:
Jaap wil poetsen met Natasia haar tandenborstel.
Ja, en wat strontkorstjes erop achter laten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:12 schreef soylent het volgende:
[..]
Misschien moet hij zijn aambeien er eens mee bewerken![]()
vanaf is zondag is er terror maar amnada wil niet meedoenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:12 schreef Clank het volgende:
Natasia en Brian staat te smoezen.. Natasia: Amanda zegt dat ze het niet doet (ofzo)
Ze zit daar anders ook veilig opgeborgen voor de buitenwereldquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:12 schreef tutjehola het volgende:
Lees ik net als commentaar op de streams: "dacht dat de gorilla was opgepakt". moest stiekem lachen
Heb ik helaas niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:08 schreef nueffeniet het volgende:
wat een asociaal zooitje was ook al toen brain zn familie er was
Het smoezen ging erover dat ze Natasia willen gaan taggen als ze geopereerd is, Amanda heeft tegen Natas gezegd dat ze dat niet toe gaat laten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:12 schreef Clank het volgende:
Natasia en Brian staat te smoezen.. Natasia: Amanda zegt dat ze het niet doet (ofzo)
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:12 schreef tutjehola het volgende:
Lees ik net als commentaar op de streams: "dacht dat de gorilla was opgepakt". moest stiekem lachen
Natasia zei tegen Brian dat haar zus had gezegd dat Huub en Jaap haar zouden gaan terroriseren nadat ze geopereerd is. En daarna kwam dat stuk over Amanda.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:12 schreef Clank het volgende:
De leden van het kunsttieten genootschap DVK steunen elkaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Het smoezen ging erover dat ze Natasia willen gaan taggen als ze geopereerd is, Amanda heeft tegen Natas gezegd dat ze dat niet toe gaat laten.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:16 schreef Soury het volgende:
De buren hebben hun pijltjesgeweer al klaar liggen
Heb ze nou een snorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Ligt het aan mij of gaat zij er ook steeds raarder uitzien?
[afbeelding]
Bergmankliniek?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ligt aan jou.....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Jemig zij ook alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |