Zo kwam ik er vandaag achter dat een collega van mij bij Jaap in de klas heeft gezeten op de middelbare school. Hij is geen acteur en was toen al zo gek als een deur. In de brugklas woog hij al 135 kiloquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat ik nou net dit zitten lezen:
Anderen over Natasia:
* 'Toevallig ken ik Natasia omdat ze bij me in de buurt heeft gewoond. Laat ik het zo zeggen het is geen actrice, maar een uitkeringstrekker die in haar leven nog nooit gewerkt heeft, altijd met zichzelf bezig tot diep in de nacht uitgaan en een vechtersbaas, zocht overal wat achter, en schold mensen uit die voor haar klaar stonden, maar later het aard van het beestje door hadden. Helaas in die buurt is het doorspekt met dat soort aso's ik zou er geen ruchtbaarheid meer aangeven, die mensen en helaas ook die kinderen, zijn er nou eenmaal in de wereld.'
http://www.goudenkooy.nl/wiki/index.php?title=Natasia
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef Lobasca het volgende:
Ben net binnen. Iets gemist?
Enig benul wat een impact het heeft op treinbestuurders en omstanders als iemand zich kapot gooit voor de trein?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:54 schreef Liess het volgende:
Ik had het anders geen probleem gevonden als Natasia zich voor de trein zou gooien, zonder de kindjes dan.
Btw ze was toch Portier? Zwart werk zeker.
hun moeder?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Toch wel opvallend dat ze familie nodig heeft omzich zelf goed te praten...aan de andere kant..ben ik er van overtuigd dat die kids NIKS te kort komen...wat iedereen hier of in de kooi zegt...die kinderen komen niks te kort..PUNT
Ehhhhmmmmm misschien een moeder?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Toch wel opvallend dat ze familie nodig heeft omzich zelf goed te praten...aan de andere kant..ben ik er van overtuigd dat die kids NIKS te kort komen...wat iedereen hier of in de kooi zegt...die kinderen komen niks te kort..PUNT
als je het vaak genoeg roept geloof je het mss zelfquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef PumaStreamer het volgende:
misschien wel echte moeder liefde!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |