Jah...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef Desii het volgende:
Wat een stel brulboeien die zussen
Nee was serieus maar als grapje was het nog leuker geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Enig benul wat een impact het heeft op treinbestuurders en omstanders als iemand zich kapot gooit voor de trein?
En als het portieren zwart werk was geweest zou ze het niet publiek hebben gemaakt of was het bedoeld als een sneu grapje![]()
Bolle knalt je als hij je ziet! - Milton?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:03 schreef Meganog het volgende:
Er wordt stevig gedreigd richting Huub.
Van wie hebben ze dat nouquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Jah...
Ik kan het volume niet hard zetten want dan wordt m'n vriendin gek
Als het zacht staat versta ik niks, alleen maar gekwaak
Geloof me, ik heb het harder staan en versta er ook niks vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Jah...
Ik kan het volume niet hard zetten want dan wordt m'n vriendin gek
Als het zacht staat versta ik niks, alleen maar gekwaak
Ik wilde iets heel lelijks zeggen. Slik het inquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:06 schreef blomst het volgende:
Jammer dat ze niet op normale toon kunnen praten.
Nu even goed onze kaken heen en weer bewegen zodat onze trommelvliezen weer op de goede plek komen te zitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:07 schreef FdW het volgende:
Uur is gelukkig voorbij..
zo en dat die rat weer ...met zequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Bolle knalt je als hij je ziet! - Milton?
Walgelijk ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:07 schreef product het volgende:
Zie ze juigen en joelen, wat een mongolen zeg
Het wordt voorspelbaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
Zometeen weer een conversatie tussen Brian en Natasia hoe Huub in hun ogen is ingemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |