Pffff je vraagt wel wat nu....zoek me rotquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik mijn Waarde Mokum niet ontrief... Linkje aub..![]()
Ja inderdaad, Melissa is echtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:26 schreef Desii het volgende:
Shit jah... zeg.
M: als Huub en Lieke ruzie hebben, moet Brian met Lieke naar bed gaan.
B: ja, goed plan
M: ja en dan is Huub zijn back-up kwijt
Melissa![]()
Naar wat ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pffff je vraagt wel wat nu....zoek me rot![]()
![]()
Hallo? Dat is ook de bedoeling van de Feboquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:29 schreef Meganog het volgende:
Wel vreemd hoe Melissa zich met het spel bemoeit.
Voor onsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
Jezus, laat elkaar eens uitpraten. Dit is toch geen doen!
Super! mijn dank is wederom groot.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pffff je vraagt wel wat nu....zoek me rot![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Fxi9l7gBc0Q
Dat van die hoer is pertinent niet waar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
Ahh nu komt de uitspraak van Huub eruit. En deze keer liegt Natas niet![]()
Nee maar wel dat ie geen verliefde gevoelens had voor Liekequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat van die hoer is pertinent niet waar.
Kut, krijgen we nu straks weer 6 uur ruzie tussen Huub en Liekequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
Ahh nu komt de uitspraak van Huub eruit. En deze keer liegt Natas niet![]()
Lieghoer!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat van die hoer is pertinent niet waar.
Dan kun jij iig vanavond lekker slapen. Ik zweer het je, het was afschuwelijk!!quote:
Maar het mag wel dus?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
Natasia: "Mij hoef je niet te neuken".
Dat Mitch de lekkerste is in de villaquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan kun jij iig vanavond lekker slapen. Ik zweer het je, het was afschuwelijk!!![]()
![]()
Newsflashquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:36 schreef robert2006 het volgende:
huub zit nou wel te liegen tegen lieke
Zoals iedere dag sinds ze de kooi binnen kwamquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kut, krijgen we nu straks weer 6 uur ruzie tussen Huub en Lieke![]()
Day, wat werd er daarstraks nou gezegd door de dames Blank ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:36 schreef Day het volgende:
Oh oh Huub, hoe lul je je hier weer uit?
Dat is zeker waar, maar hij straalt als enige ook nog wat klasse uit dus hij kan wel wat concurrentie aanquote:
Tuurlijk wel, lult toch een stuk gezelliger hierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:39 schreef Soury het volgende:
Kut daar gaat de streams...Zal ik of zal ik niet.. Thats the question![]()
Is ze donorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:39 schreef ruby het volgende:
Melissa gaat vanavond uit in Amsterdam omdat haar oma daar ligt voor een beenmergtransplantatie.
Hetzelfde superlage niveau, dus kan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:39 schreef Reza-impreza het volgende:
Brian is die Blonde Butler aan het versieren
Ligt die oma ergens op het Leidseplein dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:39 schreef ruby het volgende:
Melissa gaat vanavond uit in Amsterdam omdat haar oma daar ligt voor een beenmergtransplantatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |