Ik dacht even dat het Eric wasquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Ligt het aan mij of gaat zij er ook steeds raarder uitzien?
[afbeelding]
Als ik mijn Waarde Mokum niet ontrief... Linkje aub..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je de link van het filmpje of zoek je zelf?![]()
Geluid uitgezet ofzo ? Ik wordt nog steeds knetter van het geschreeuw en Amanda zit weer minpunten te verzamelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:18 schreef kissa het volgende:
Ff bijkomen van dat verbale geweld. Wat een aso's![]()
Klopt, ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad het geluid uitgezet. Kon er niet meer tegenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Geluid uitgezet ofzo ? Ik wordt nog steeds knetter van het geschreeuw en Amanda zit weer minpunten te verzamelen![]()
Als ze 30 is kan ze double worden van Marijke Helwegenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Natasia is een ego-hoerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:21 schreef ruby het volgende:
Twee perfecte vrouwen...............flikker toch op Natasia met je domme geneuzel.
quote:
niet voor niks dat ze bijna onderaan in de popo staat zal wel zo blijven ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
Amanda...... ontzettend domme bimbo.... houd je domme mond aub.![]()
Ja, die geeft Brian nu speladviesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:24 schreef Desii het volgende:
Zegt Melissa nou tegen Brian dat tie achter Lieke moet gaan?
Ik vind Mitch wat dat betreft nog de netste.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat het personeel zo mag stoken.....
Geen lepelsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
Kom binnenvallen in een enorme schreeuwpartij (lekker gegeten bij Vroom in 030) beetje bijgelezen en ik denk dat ik maar pas voor vanavond.
Maar je weet niet wat er nog komt. Ze moeten nog afkoelen van het bezoek van Dik en Dikker.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
Kom binnenvallen in een enorme schreeuwpartij (lekker gegeten bij Vroom in 030) beetje bijgelezen en ik denk dat ik maar pas voor vanavond.
En de lekkerste wat er in die villa rondlooptquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Mitch wat dat betreft nog de netste.
sterker nog.. (vul zelf maar in)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat het personeel zo mag stoken.....
Ook dat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En de lekkerste wat er in die villa rondloopt![]()
Ik vind deze weer ijzersterk Demnis.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef demins het volgende:
Brian heeft weer een veilige positie ingenomen....
Ik haat nu écht álle Blanken!![]()
En Tilly!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Mitch wat dat betreft nog de netste.
Was een geintje en Nic was er nietquote:
Kijk en vergelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pfoei, dan ist goed. Dacht dat je het over mijn karakter had.![]()
Dat kan snelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En de lekkerste wat er in die villa rondloopt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |