abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49600821
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:39 schreef Logician het volgende:

[..]

ja maar.. ja maar... een boterham en appel, zijn lekker! ... en je krijgt er ook veel meer energie van..

ik zou zeggen probeer eens een donkere boterham met jonge kaas, een plakje feta, tomaat en een beetje rucola sla. en snij je appel voor je hem opeet in plakjes, heerlijk toch ik snap het niet als je dan nog een bakje patat gaat halen
Ik bedoelde dus dat ze eigenlijk op erg weinig leven, wat nummer_zoveel ook zegt. Ik ben helemaal voor lekker brood belegen met dingen erbij hoor, zeker lekkerder dan frietjes!
Het mooi kotsende meisje.
pi_49600939
was ook niet richting jou bedoeld, meer in het algemeen.

Toch zou ik als ik moest kiezen liever elke dag een kale boterham (alleen kaas) met een appel eten dan patat ... meestal heb ik tegen lunchtijd toch wel een knorrend maagje en patat valt me meestal veel te zwaar als ik echt trek heb ...
pi_49601079
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef lily het volgende:
Ik heb ook 38/40 (in broeken dan) maar ik ben zo'n 14 kilo zwaarder......
sjaa ik ben denk ik anders gebouwd dan de meeste nederlandse vrouwen, ben redelijk smal, ik heb maat 32/34 van boven (nauwelijks te vinden!) en maat 34/36 voor broeken. Een bh vinden is ook lastig trouwens met mijn omvang maar oké dat is een ander topic denk ik..
pi_49601260
Ik moet trouwens denken door dit topic aan een ex collega van me, woog over de 125 bij een lengte van 170cm.. elke koffiepauze dronk ze een slimfit en elke lunchpauze een bord patat met kroket dat ze nooit opkreeg ivm haar maagband... ik vond het zo raar omdat voor mijn gevoel door de slimfit in combinatie ze juist dubbel at

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2007 11:58:20 ]
pi_49601600
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:33 schreef milagro het volgende:

[..]

oh ja, quote ze eens dan?

ik zie dikkers over anorexia praten zodra er een normaal gewicht te zien is bij een bepaalde lengte, en dunnerds daar dan op reageren, verder zie ik vooral veel dames hun lengte en gewicht noemen...

degene die met vooroordelen kwamen als eerste, waren niet de slankerds, hoor, of zeggen dat je tevreden bent met je slanke lijf moet al denigrerend zijn

de enige echte neerbuigende opmerking is van Selang, maar da's een vent, en die loopt gewoon te stangen
Nou, bijvoorbeeld:
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:30 schreef Stali het volgende:

[..]

Roken, drinken, vreten het is allemaal gedoogd. Maar laten vetkwabben mij dan niet lastig vallen door te zeggen dat ik niet genoeg eet.
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:47 schreef Thisbe het volgende:

[..]

De BMI is in leven geroepen om de dikkere medemens een hart onder hun vetschort te steken.
Ik vind het trouwens net zo goed onzin zoals er tegen slanke users gezegd wordt dat ze ongezond zouden zijn of zelfs anorexia zouden hebben en kan me voorstellen dat het voor deze mensen ook best irritant is als ze dit ook in het dagelijks leven geregeld te horen zouden krijgen. Ik denk alleen dat het ze juist zou sieren om dan niet op een zelfde manier terug te komen.
pi_49602258
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:05 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Nou, bijvoorbeeld:
[..]

[..]

Ik vind het trouwens net zo goed onzin zoals er tegen slanke users gezegd wordt dat ze ongezond zouden zijn of zelfs anorexia zouden hebben en kan me voorstellen dat het voor deze mensen ook best irritant is als ze dit ook in het dagelijks leven geregeld te horen zouden krijgen. Ik denk alleen dat het ze juist zou sieren om dan niet op een zelfde manier terug te komen.
Over selectief lezen gesproken. Met mijn opmerking pareerde ik een volkomen misplaatste opmerking over mijn gewicht.

Het zou de dikkere dames sieren als ze mij niet lastig vielen met hun frustraties, dan zullen ze van mij ook geen opmerkingen horen over hún gewicht! Zoals ik al eerder zei: het werkt twee kanten op.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_49602383
Daarom zei ik ook: "Ik denk alleen dat het ze juist zou sieren om dan niet op een zelfde manier terug te komen". Maargoed, je moet verder zelf weten hoe je reageert natuurlijk, kan me voorstellen dat je de neiging wel krijgt om de opmerking net zo terug te kaatsen als je vaak dat soort reacties krijgt te horen.
pi_49603298
Wat nog het meeste storend is zijn de opmerkingen van mensen met overgewicht:

als je in de lunch de uitnodiging op patat afslaat omdat je liever een lekker broodje eet:
"jemig jij hoeft toch helemaal niet op je figuur te letten?" en dan met een afkeurende blik

als je koffie zonder suiker drinkt
"jemig jij hoeft toch helemaal niet op je figuur te letten?" en dan met een afkeurende blik

als je een salade besteld omdat je daar gewoon erg veel zin in hebt

als je maar 1 mars van de schaal waar de tractaties bij je op het werk op liggen pakt:

als je light producten koopt..

Wat ik echt niet snap is dat mensen die dergelijke afkeurende opmerkingen maken het nooit eens omdraaien en denken, jemig wat eet ik veel suiker/vet/snoep/etc.. ?

Maar dat zeg je dan maar niet omdat je dan meteen beledigend bent
pi_49603678
Ja, dat heb ik ook altijd. dat commentaar omdat ik maar één minitheelepeltje suiker in de koffie en thee doe. Zo van: 'ah, daarom ben je zo mager'.

Maar verder interesseert het me niet zo hoe veel of weinig andere dames eten.
pi_49603679
Ik at een tijdje terug in de kantine een koolsalade en toen werd ik aangekeken door een vrij dikke studente met een blik alsof ik een bak stront aan het eten was. Met vervolgens, no shit, de volgende opmerking:
"Wat eet jij nou? Ze hebben ook gewoon saucijzenbroodjes hoor!"

Dan denk ik ook wel wtf.
pi_49603876
Van die dames die bijvoorbaat alle slanke vrouwen als arrogante trutten bestempelen..

En ondertussen als het eens ter spake komt lopen te klagen dat ze niet zonder die lekkere dingen zouden kunnen.

Serieus ik vind het prima als je die lekkere dingen niet kunt laten liggen hoor, maar ga dan niet lopen klagen dat mensen je te dik vinden en dat het in de genen zit...
pi_49604051
Misschien gaan die dikkere vrouwen ervan uit dat je 'dat ene slagroomtaartje' niet eet omdat je bang bent om aan te komen: niet omdat je het niet lekker vindt. En dan lijkt het me een best logische reactie: zovan jij hoeft helemaal niet bang te zijn dat je het niet mag eten, je kan het best hebben.

En dat ze misschien ook het idee hebben dat groente enz niet lekker is en niet zien dat andere mensen er misschien anders over denken.
  maandag 21 mei 2007 @ 13:25:32 #213
107521 Furia
snoopy weer
pi_49604499
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:53 schreef Logician het volgende:

als je in de lunch de uitnodiging op patat afslaat omdat je liever een lekker broodje eet:

als je maar 1 mars van de schaal waar de tractaties bij je op het werk op liggen pakt:

Wat ik echt niet snap is dat mensen die dergelijke afkeurende opmerkingen maken het nooit eens omdraaien en denken, jemig wat eet ik veel suiker/vet/snoep/etc.. ?

Heeeeel irritant ja! Alsof iedereen zo met zn gewicht bezig is. Ik vind suiker in de thee gewoon goor en slagroom eet ik alleen als ik het er zelf net opgespoten heb, omdat ik niet van ouwe slagroom hou! Daarnaast let ik echt wel op mijn voeding om GEZOND te blijven, niet om dik of dun te worden.
pi_49605002
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:13 schreef Pearl22 het volgende:
Misschien gaan die dikkere vrouwen ervan uit dat je 'dat ene slagroomtaartje' niet eet omdat je bang bent om aan te komen: niet omdat je het niet lekker vindt. En dan lijkt het me een best logische reactie: zovan jij hoeft helemaal niet bang te zijn dat je het niet mag eten, je kan het best hebben.

En dat ze misschien ook het idee hebben dat groente enz niet lekker is en niet zien dat andere mensen er misschien anders over denken.
Misschien, maar als ik elk slagroomtaartje dat mij aangeboden word opeet denk ik dat ik ook wel ga aankomen hoor m.a.w ik kan zeker 50/50 van alles opeten, maar als ik mooi slank/gezond wil blijven dan niet, misschien zou dat een betere benadering zijn?
pi_49605427
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:37 schreef lily het volgende:
Ik eet (ook) altijd heel gezond.
Ik gebruik nooit suiker (heb ik ook niet in huis) en drink geen frisdranken, ook geen sappen.
Eventuele tussendoortjes bestaan alleen uit fruit en na het avondeten eet ik nooit meer iets.
Ik eet trouwens vegetarisch

Ik eet wel gewoon waar ik zin in heb hoor maar ik heb aanleg om dik te worden dus ik kan me niet al teveel permiteren (ik moet er goed op letten maar daar ben ik zo aan gewend dat merk ik niet eens meer).

Toch weeg ik nog steeds tussen de 70 en 72 kilo. Blijkbaar past dit gewicht bij mij.
Ik ben ook totaal niet dik maar ik lees hier dat veel mensen schrikken van zo’n getal (?)
waar zie je ze schrikken dan?

ik schrik enkel als ik zo'n gewicht op mijn weegschaal zie staan, omdat ik dan gewoon te dik zou zijn met een dergelijk gewicht, het zou enkel vet zijn dan.
bij de een is dat een "slank gewicht" bij eenzelfde lengte, bij de ander niet, iedereen is anders tenslotte.
en dan is wat slank is of liever wat mooi is ook nog eens subjectief.

wat er op iemands anders weegschaal staat boeit me totaal niet, en hoe iemand oogt, ook niet,
wat me wel boeit is als er commentaar komt op mijn slankheid en hoe dat dan zou komen.

"ik kan eten wat ik wil" dat is iets wat ik zelf zelden zeg, trouwens, maar wat anderen óver me zeggen "ja, jij kan eten wat je wil, lekker is dat" ..... die dames, want het zijn echt altijd dames die zo praten, vergeten echter als ze me een patatje zien eten, dat ik dus niet dagelijks patat eet, en niet dagelijks een zooi snoep wegwerk, en niet dagelijks een fles frisdrank leegdrink...

als mijn eet en leefpatroon drastisch zou veranderen, ik meer zou snoepen, meer vette zooi zou eten en vooral minder zou bewegen ( ik heb geen auto en doe vrijwel alles lopend of op de fiets, om maar eens mee te beginnen, dat scheelt al een slok op een borrel...... ik drink overigens ook niet )
dan zou ook ik aankomen, maar echt dik zou ik niet worden.
ik denk dat als ik ongezonder zou leven ik de 65 kilo en ms ook de 70 wel zou halen, maar met dat gewicht zou ik me te dik voelen en ook gewoon te dik zijn.
de keren dat ik me zogenaamd te buiten doe aan vette zooi, worden vaak gevolgd door een dag minder eten, niet eens bewust, dat gaat vanzelf, mijn lijf heeft er dan minder behoefte aan, het trekt zichzelf dus in balans.

ik heb nu ook wel degelijk vet op mijn lijf, ben zeker niet 'droog' als een fanatiek sporter, maar meer hoeft het vet wmb niet te worden, is prima zo, en dit gewicht in stand houden hoef ik weinig voor te doen, ik hoef er niet "bewuster" voor te eten, niet "meer te gaan bewegen" , dit is duidelijk het gewicht wat bij mijn bouw hoort, als ik gewoon goed eet en genoeg beweeg , dagelijks.

en dat een ander hetzelfde heeft met tien kilo meer, terwijl die persoon net zo lang is, dat kan toch? ik zie daar niemand over kissebissen, hoor.
we gaan allemaal uit van onze eigen lijf, en het lijkt me dat we onze eigen lijf beter kennen als elkaars lijf en ik ga er vanuit dat niemand hier een ongezond zelfbeeld heeft, maar gewoon ziet wat er ook werkelijk te zien valt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 21 mei 2007 @ 14:10:01 #216
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49606250
Op dezelfde manier dat slanke mensen van anorexia beschuldigd worden om het afslaan van een taartje of bak paptat worden mensen die willen afvallen ook ongezond eten opgedrongen gekregen.
Erg opvallend hoe normaal het wordt gevonden om friet en taart en dergelijke zooi te eten. Juist door zooi als dat worden zoveel mensen dik.

En ik vind het ook erg zielig hoe afgunstig veel afvallers zijn.
Waarom mensen afkraken? Je wordt er niet slanker op als je uit de hoogte doet en mensen de grond in stampt.
De smoes is natuurlijk dat het goed bedoeld is en dat ze mensen met advies willen helpen. Maar het is een feit dat je meer vliegen vangt met honing dan azijn.
En de goede bedoelingen zijn niet meer dan een masker voor de drang om zich superieur te voelen om diens eigen zelfbeeld op te veizelen.
Het trieste is dat een superioriteitsgevoel op deze manier verkregen nooit lang duurt en steeds ververst moet worden.
De enige manier om je echt beter te voelen is door aan jezelf te werken ipv aan anderen.
Ik weet dat ik echt happy wordt als ik zie dat mijn buikspieren steeds een beetje zichtbaarder worden en mijn inmiddels 29" jeans wat ruimer zit. 8)
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_49606333
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef milagro het volgende:
wat er op iemands anders weegschaal staat boeit me totaal niet, en hoe iemand oogt, ook niet,
wat me wel boeit is als er commentaar komt op mijn slankheid en hoe dat dan zou komen.

"ik kan eten wat ik wil" dat is iets wat ik zelf zelden zeg, trouwens, maar wat anderen óver me zeggen "ja, jij kan eten wat je wil, lekker is dat" ..... die dames, want het zijn echt altijd dames die zo praten, vergeten echter als ze me een patatje zien eten, dat ik dus niet dagelijks patat eet, en niet dagelijks een zooi snoep wegwerk, en niet dagelijks een fles frisdrank leegdrink...
dat dus
pi_49607283
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef Spacehamster het volgende:
Op dezelfde manier dat slanke mensen van anorexia beschuldigd worden om het afslaan van een taartje of bak paptat worden mensen die willen afvallen ook ongezond eten opgedrongen gekregen.
Erg opvallend hoe normaal het wordt gevonden om friet en taart en dergelijke zooi te eten. Juist door zooi als dat worden zoveel mensen dik.
ook dat is een keuze, hoor, iets je laten opdringen.
lijkt me toch vooral een kwestie van niet willen afslaan, zich snel over laten halen omdat ze het gewoon lekker vinden.

ik snap dat niet, echt niet, als je overgewicht je echt zo stoort, zou dat toch genoeg moeten zijn om het af te kunnen slaan?
er zijn ook dingen die ik moet laten staan, omdat ik er anders last van krijg, en dat zijn toch echt ook vaak dingen die ik echt lekker vind, de keren dat ik zwicht word binnen no time afgestraft en dat is me het niet waard.

kwestie van motivatie en wilskracht dus, meer is het niet, en dieper hoef je niet te gaan, een ongelukkige jeugd of zo hoef je echt niet erbij te slepen als excuus, want iedereen heeft zo zijn traumaatjes, zeg maar, en zoals ik al eerder zei, zodra je weet wat het triggert, kun je er juist wat aan doen.

lukt het niet, dan weegt blijkbaar dat overgewicht niet op tegen het gemis van al die lekkere hapjes.
prima, dan toch, maar dan is het wel kiezen of delen, accepteer je postuur dan gewoon, staar je niet blind op hen die slanker zijn en ga al helemaal niet bitchen over anorexia en "ze zal stiekem wel lijnen, hoor, niemand is zo slank van nature, geloof er niets van".

in een ander topic in Life, zie je bepaalde dames in de categorie stevig (dik) die blijkbaar precies dat gedaan hebben, het geaccepteerd hebben dat een slanke lijn niet weggelegd is voor hen, zonder dat ze anders gaan eten, en dan van alles moeten laten wat ze juist zo lekker vinden, ze hebben geen zin om chronisch te Sonja Bakkeren, en dus zijn ze steviger dan ze ms zouden "moeten" zijn (volgens de BMI, of de smaak van zichzelf ooit, en van anderen nu), maar dat hebben ze losgelaten.
hen hoor je dus zelden mekkeren over slankere dames, daar kijken ze niet naar, letten ze niet echt op meer, omdat ze niet afgunstig zijn, ze lekker in hun vel zitten.

je gaat vaak pas met argusogen kijken naar anderen en erover bitchen, als je niet happy met jezelf bent.
pi_49607452
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:48 schreef milagro het volgende:

[..]

waar zie je ze schrikken dan?
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:35 schreef -Mo- het volgende:
Wat een vadsige wijven hier zeg.
uit een ander topic dat wel:
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:35 schreef MasthaX het volgende:
ik vind tussen de 70 / 75 toch wel beetje fatsoenlijk hoor? bij een lengte van 1,75m
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Voor een vrouw?!
Ik bedoel dus te zeggen met "schrikken"; je weegt meer dan 70 kilo dus dan ben je (te)dik. En dit is dus niet zo.

Maar maakt mij verder niet uit.....ik vind alles best.
pi_49607560
1.65, 55 kilo, 21 jaar.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_49607921
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:41 schreef lily het volgende:

[..]

[..]

uit een ander topic dat wel:
[..]

[..]

Ik bedoel dus te zeggen met "schrikken"; je weegt meer dan 70 kilo dus dan ben je (te)dik. En dit is dus niet zo.
Maar maakt mij verder niet uit.....ik vind alles best.
ja dat zijn kerels, hè , tenminste 2 dan alle drie dus

de dames die hier hun gewicht plaatsen, en wiens gewicht toevallig onder de 60 zit, zie je nergens bitchen of schrikken, hoor , sterker nog die leveren totaal geen commentaar op anderen, dat kwam pas na het anorexia geroep en dan was de reactie toch vooral uitleg over eigen gewicht geen aanval op dat van de ander.
pi_49607950
het gaat nu over de vrouwen maar hoe zit dat met de mannen
durven hun ook naar waarheid te spreken
  maandag 21 mei 2007 @ 15:03:51 #223
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_49608250
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:54 schreef milagro het volgende:

[..]

ja dat zijn kerels, hè , tenminste 2 dan alle drie dus

de dames die hier hun gewicht plaatsen, en wiens gewicht toevallig onder de 60 zit, zie je nergens bitchen of schrikken, hoor , sterker nog die leveren totaal geen commentaar op anderen, dat kwam pas na het anorexia geroep en dan was de reactie toch vooral uitleg over eigen gewicht geen aanval op dat van de ander.
Het 'schrik' (meer verbaast volgens mij) effect is volgens mij vooral als het van te voren geschatte gewicht niet goed hebt. Dus als iemand verteld dat ie 90kg weegt en er uit ziet als 60 of 70 dan gaat dat meestal van; 'zo dat had ik niet verwacht, je ziet er lichter uit'. Net als bij mij omgekeerd, ik zie er zwaarder uit dan ik ben blijkbaar (ben ik blij om)
Ik moet zeggen dat ik me ook wel eens schuldig maak aan de dat schrik effect bij anderen. Bij mij merk je de reactie wel maar zeggen mensen dan meestal niet, je ziet er zwaarder uit.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  maandag 21 mei 2007 @ 15:15:25 #224
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49608697
ik heb gejokt
per ongeluk... was zo bezig met leeftijd dat ik op mijn geboortejaar klikte ipv mijn gewicht....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_49608804
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:03 schreef maok het volgende:

[..]

Het 'schrik' (meer verbaast volgens mij) effect is volgens mij vooral als het van te voren geschatte gewicht niet goed hebt. Dus als iemand verteld dat ie 90kg weegt en er uit ziet als 60 of 70 dan gaat dat meestal van; 'zo dat had ik niet verwacht, je ziet er lichter uit'. Net als bij mij omgekeerd, ik zie er zwaarder uit dan ik ben blijkbaar (ben ik blij om)
Ik moet zeggen dat ik me ook wel eens schuldig maak aan de dat schrik effect bij anderen. Bij mij merk je de reactie wel maar zeggen mensen dan meestal niet, je ziet er zwaarder uit.
ik heb het over dames die hier reageren.
er wordt gedaan alsof er hier door slankeren denigrerend gedaan wordt, en in dit topic is dat eerder andersom.

we zien elkaar hier niet, een enkeling heeft ms wel eens foto's geplaatst elders op het forum, en van hen van wie ik de foto's gezien heb, inclusief mijzelf . weet ik dat ze absoluut niet te mager zijn, gewoon slank.

dat er heren zijn hier en ms elders die zich denigrerend uitlaten, aan de hand van hun smaak en/of ms kennis ( Mr. J. bv weet nogal wat van voeding en gewicht ) dat is niet de schuld van de slankere dames, toch of wel .
Dat zie je in het echte leven ook wel, dat dikkere dames de reacties van bepaalde heren afreageren op de slankere dames , "zo slank zijn is niet gezond, dat is echt te dun, dan heb je geen weerstand, ieder mens heeft vet nodig, ik weet zeker dat zij niet zo van zichzelf zo slank is, bovendien mannen houden helemaal niet van mager, die willen niet met een zak botten in bed liiggen....." en meer van die onzin

Als mannen inderdaad van wat stevigers houden, en tegelijkertijd veel dikkere dames menen dat veel zich denigrerend uitlaten, en die dat doen zijn toch echt vaak de heren, hoor, dan zijn ze zelf blijkbaar ofwel het stevig allang voorbij, of heren die zeggen van wat steviger te houden, hebben een iets andere defintie daarvan dan de dames in kwestie

Maar goed, dat is alles een kwestie van smaak, waar ik over viel is een dergelijk gewicht ongezond noemen en er meteen een of andere kwaal of obsessie aan vast plakken.
En dat is helemaal een gotspe als het komt van mensen die zelf lijnen
Blijkbaar mag je je zelf wel te dik vinden, maar oh wee als een ander dat vindt.

En ik vind een gewicht van 70 kilo voor iemand van mijn lengte teveel, in de zin van niet mooi.
Als dat vooral spieren zijn , dan wordt het een ander verhaal uiteraard, maar dat is dus gewoon meestal niet zo, laten we eerlijk wezen.
Ik denk dat je met 165 cm lengte tussen de 50 en 65 kan zitten, al naar gelang je bouw (en deels ook jje leeftijd, nu weeg ik 54/55 , toen ik 20 was zat ik op 50-52) zit je boven de 70 dan heb je, volgens mij, overgewicht.
Wat niet betekent dat je dan persé ongezond (bezig) bent.
pi_49610018
Die bmi klopt trouwens ook geen hol van, volgens de bmi zou ik ondergewicht hebben
en volgens mijn dokter ben ik prima zo, het ligt ook een beetje aan je bouw welk gewicht bij je past, als ik 5kilo zwaarder zou zijn zou ik er mollig uitzien... (dit heeft vooral met lengte+bouw te maken).
pi_49610813
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien vullen ook alweer een paar lolbroeken de poll in Of de helft van de vrouwen onder de 21 op Fok is tot nu toe boven de 135 kg en dat geloof ik niet.
Was natuurlijk ook best dom om geen poll voor de mannen te maken die toch wel +50% van het forum uitmaken. Dan vraag je idd om zulke acties lijkt me
pi_49610991
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:12 schreef Emu het volgende:

[..]

Was natuurlijk ook best dom om geen poll voor de mannen te maken die toch wel +50% van het forum uitmaken. Dan vraag je idd om zulke acties lijkt me
De titel van het topic lijkt me toch vrij duidelijk..
sowieso; ik vraag me af of er zo'n lekkere discussie over gewicht tussen mannen kan ontstaan. Ik denk dat dat een vrij dood topic gaat worden..
  maandag 21 mei 2007 @ 16:17:52 #229
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_49611045
22 jaar, 1.76m, 68kg
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_49611047
Mja dan had er gewoon een mannenpoll moeten staan zodat de mannelijke lolbroeken ook iets hadden om op te stemmen. Ik heb trouwens niet gestemd.

En onder de 40kg kan perfect als je bv 1.35cm bent, een dwergje dus die zullen vast ook wel op fok zitten.
  maandag 21 mei 2007 @ 16:42:49 #231
171890 Chicolate
Chemicals
pi_49612076
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:03 schreef maok het volgende:

[..]

Door die opmerking vraag ik me dan wel (als vrouw zijnde) af waarom sommige vrouwen zo angstvallig hun gewicht verbergen en beledigd zijn als je er naar vraagt? Ik ben dr heel makkelijk mee om het gewoon te vertellen, of ik nou die paar getalletjes wel meld of niet, mn taille wordt er niet smaller van ... Maar ik zat laatst te kletsen met een leeftijdsgenoot, en zij wilde gewoon echt niet vertellen hoe zwaar ze was, verder niet aangedrongen ofzo, maar ik was wel ff verbaasd ... ze zei dat ze dat pas durfde te vertellen, als ze genoeg was afgevallen

(btw, afvallen of op mn eten letten, doe ik vooral omdat ik lekkerder in mn vel zit als ik niet steeds tegen vet stoot. Ben dan ook wat beweeglijker en energieker, door dat gezondere eten ... en vet eten heeft als gevolg 2 dagen buikpijn ...)

Ontopic: 17 jaar, 1.76 m en 64 kg
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 21 mei 2007 @ 16:47:26 #232
37769 erodome
Zweefteef
pi_49612253
Ben ongeveer 1.60 lang en weeg ongeveer 50 kilo, dat wil zeggen, de laatste paar keer dat ik mezelf gewogen heb was het rond dat gewicht, 50/51 kilo.
Oh ja en ben 29 jaar oud.

Voordat ik een kind kreeg woog ik rond de 54/55 kilo, heb 47 kilo gewogen als dieptepunt in mijn leven, zit nu al tijden(weeg me heel soms eens als ik ergens op bezoek ben waar ik voor een weegschaal kom te staan, laat dat een keer of 4 per jaar voorkomen) rond die 50 kilo.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_49612823
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:58 schreef Logician het volgende:
Ik moet trouwens denken door dit topic aan een ex collega van me, woog over de 125 bij een lengte van 170cm.. elke koffiepauze dronk ze een slimfit en elke lunchpauze een bord patat met kroket dat ze nooit opkreeg ivm haar maagband... ik vond het zo raar omdat voor mijn gevoel door de slimfit in combinatie ze juist dubbel at
waarom heb je een maagband als je toch patat blijft eten
pi_49613211
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef lily het volgende:
Ik heb ook 38/40 (in broeken dan) maar ik ben zo'n 14 kilo zwaarder......
Een vriendin van dezelfde lengte heeft maat 38/40 van broeken en ik maat 36/38 maar ik weeg 10 kg meer
pi_49615434
Hmm meestal wel hetzelfde verhaal in dit soort topics

1.60
49 kg
17 jaar

Wel een mooi gewicht... maar eigenlijk zegt gewicht niet zo veel
  maandag 21 mei 2007 @ 19:21:15 #237
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_49617499
1,62 en 59 kilo.
Wil per se onder de 60 blijven
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_49618091
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:53 schreef Logician het volgende:

zo kan je wel merken dat zulke mensen vaak niet lekker in hun vel zitten
  maandag 21 mei 2007 @ 19:39:19 #239
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_49618360
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:21 schreef Liebe het volgende:
1,62 en 59 kilo.
Wil per se onder de 60 blijven
Haha, en ik wil juist bóven de 60 blijven .
Maar ik ben dan ook 1:80

Ik voel me prima bij de 60 kilo die ik nu weeg, maar minder wegen wil ik niet.
In mijn puberteit woog ik zo'n 54, 55 kilo en toen vond ik mezelf echt te dun. Het voelde gewoon niet prettig. Met fietsen deden mijn botten gewoon zeer op het zadel .

Nu, met 60 kilo, voel ik me goed en ik vind dat ik er goed uit zie. Met 65 kilo zou ik ook nog prima in mijn vel zitten denk ik zo. Maar veel meer zou niet bij mij passen, ik heb fijne botten (dunne polsjes, dunne hals, dunne enkels) en ik denk niet dat erg ronde vormen daarbij zouden passen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  maandag 21 mei 2007 @ 19:42:06 #240
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_49618488
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Haha, en ik wil juist bóven de 60 blijven .
Maar ik ben dan ook 1:80

Ik voel me prima bij de 60 kilo die ik nu weeg, maar minder wegen wil ik niet.
In mijn puberteit woog ik zo'n 54, 55 kilo en toen vond ik mezelf echt te dun. Het voelde gewoon niet prettig. Met fietsen deden mijn botten gewoon zeer op het zadel .

Nu, met 60 kilo, voel ik me goed en ik vind dat ik er goed uit zie. Met 65 kilo zou ik ook nog prima in mijn vel zitten denk ik zo. Maar veel meer zou niet bij mij passen, ik heb fijne botten (dunne polsjes, dunne hals, dunne enkels) en ik denk niet dat erg ronde vormen daarbij zouden passen.
Haha ja nou weetje wat het is, ik ben klein en al best breed (heupen etc, wel smalle taille), en ik vind m'n figuur wel goed zo, niet dun (absoluut niet), maar ook niet dik en gewoon vrouwelijk. Maar ik denk dat als ik veel meer ga wegen het meer richting dik gaat dan vrouwelijk.

Te dik is niet mooi, maar te dun ook niet.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  maandag 21 mei 2007 @ 19:46:39 #241
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_49618702
21 jaar
1.61m
50kg

And nothing can stop me now
  maandag 21 mei 2007 @ 19:57:29 #242
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_49619181
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef Ephemera het volgende:

[..]

De titel van het topic lijkt me toch vrij duidelijk..
sowieso; ik vraag me af of er zo'n lekkere discussie over gewicht tussen mannen kan ontstaan. Ik denk dat dat een vrij dood topic gaat worden..
Denk ik ook, mannen gaan niet zo op elkaar lopen bitchen, maar posten gewoon netjes hun gewicht
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_49625169
46 jaar
1.68m
61kg
geniet nooit met mate
pi_49633943
35 jaar
1,72 lang
64 kilo
pi_49640799
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef Euforie het volgende:
21 jaar
1.61m
50kg

Hier hetzelfde ongeveer, zit rond de 51/52 kilo.

Volgens BMI zit ik al tegen de ondergrens aan met mijn gewicht, maar ik heb echt nog een lekkere spekbuik dus je gaat mij niet vertellen dat die BMI altijd klopt, per persoon is het gewoon heel erg verschillend.
pi_49645252
29
1m80
schommel tussen 60-63 kilo
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:15:04 #247
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49670494
Gewicht zegt niet zo heel veel...
ik ben nu 1,61 meter en afgerond 61 kilo.
Als tiener was ik rond de 50 kilo en dat is officieel erg licht. Toch had ik een vettig buikje en werd voor dikzak uitgescholden.
Nu ruim 10 kilo zwaarder pas ik in dezelfde kledingmaat...
Rara....?
Het verschil is dat ik tegenwoordig meer beweeg en aan krachtsport doe.
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:24:56 #248
180653 beijar
De waarheid
pi_49670780
een vrouw hoort juist een beetje vlees te hebben
Echte vrouwen bestaan niet meer.
pi_49698662
Ligt het aan mij of zijn hier niet veel grote mensen
Voor al het laatste voetbalnieuws >>>>www.voetbalking.nl<<<<
pi_49704720
hoi ik wordt volgende maand 50,ben 1.68 en weeg 57 kilo.maat 36 .Woog eerst 72 kilo maat 42.het belangrijkste is je bezig houden met goede voeding.in het week-end vlaai ipv slagroomgebak,ontbijten is een must,je lichaam is net een auto die start ook niet zonder benzine.heb thuis een crosstrainer 2x per week 10 min op zwaarste stand.heb je teveel gegeten dan de volgende dag de balansdag ,helpt echt
Je bent nooit volledig gekleed tot je een glimlach draagt.
pi_49706776
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:24 schreef beijar het volgende:
een vrouw hoort juist een beetje vlees te hebben
Amen to that
  donderdag 24 mei 2007 @ 00:14:54 #252
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49709342
Tja sommige mensen doen net of taartjes en patat eten normaal is en dat je ana bent als je het niet doet. En dan verbaast zijn als obesitas over de bevolking toeneemt.
We zijn niet gemaakt om vaak taartjes of gefrituurde zooi te eten.
Anders waren er wel frituur-geisers en taartjesbomen.
  Boks-Chick donderdag 24 mei 2007 @ 09:02:30 #253
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_49713768
Ik vind het wel grappig om die discussie over wat dik en wat dun is te lezen. Ik heb ergens op pag. 1 mijn gewicht gepost. op herhaling:
35 jr; 177cm; 82 kg.
De meesten hier zouden dat als te zwaar bestempelen. En heel veel mensen van ong. mijn lengte zijn met gemak 15 kg lichter. Prima. Alleen de nodige mensen hier vergeten inderdaad dat het beste gewicht voor het een niet het beste gewicht voor de ander hoeft te zijn.

Feit voor mij is:
Ik ben met mijn 82 kg slechts 5kg te zwaar. Mijn ideaal gewicht zou 77 zijn. Van deze 77kg zouden een aantal hier een verzakking krijgen! Die 77kg verzin ik niet zelf, die is bepaald door een sportdietsite na onderzoek. Nu hoor ik de nodigen al lachen, want iedere sonja bakker in spé noemt zich sportdietist, dus ik ben goed gaan zoeken naar een echte. Degene die ik vond heeft vroeger in de kernploeg van schaatsen gezeten. Prachtig dus, want dat is iemand die weet wat het is om heel intensief te sporten gecombineert met het juiste eten voor de inspanning die van het lichaam gevraagd wordt.

Ik woog 2 jaar terug 110kg. ben gaan boksen en op mijn eten gaan letten. Op een gegeven moment merkte ik dat toch mijn eetpatroon niet top was, ik werd te slap met trainen. Te snel moe. Toen ben ik dus naar een sportdietiste gegaan (ik woog toen ong. 90kg)

Zij heeft de 77kg bepaald adh van de volgende dingen:

Ik heb ten eerste een redelijk stevige bouw (niet gaan lachen, schimpfen oid, lees verder) verder ben ik van huis uit vergeleken met de meeste vrouwen erg gespierd. Vanaf mijn jeugd dan ook al lichamelijk werk gedaan. Nou lijk ik totaal niet op een bodybuilder (thank god!) heb ook nooit gefitnesst. Wat ik wel doe is 4 keer in de week boksen en een keer hardlopen of zwemmen. Boksen is fysiek een van de zwaarste sporten (zoals de meeste vechtsporten) waar je zowel duur- als krachtconditie voor moet hebben. De combinatie van mijn bouw, mijn type sport gecombineerd met de intensiteit ervan heeft de 77kg bepaald.

Lang verhaal, maar wat ik bedoel te zeggen is dat (wat sommigen hier idd al riepen) it's all in the eye of the beholder, maar dat betekent niet dat de beholder het bij het juiste eind heeft
lolwut
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:32:21 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49714496
26, 1.69, 66 kg
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:30:29 #255
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_49720245
19 jaar, 1m62, 51kg
is officieel te weinig maar ik kom gewoon geen gram aan
an urge to help mankind overcomes me
pi_49720342
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef saaw het volgende:
19 jaar, 1m62, 51kg
dan is het dus een prima gewicht voor jouw lijf, en je fobo laat dat ook zien, gewoon een slank meisje
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:27:29 #257
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49722520
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef saaw het volgende:
19 jaar, 1m62, 51kg
Probeer es krachtsport. Daar kom je goeie kilo's van aan en krijg je mooie delts van.
pi_49791091
vrouw, 20 jaar, 1.58 m, 55 kg
pi_49824221
33 jaar
1 m 68
55 kg
pi_49824398
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat hoor je heel vaak bij mensen die heel dun zijn. Oneerlijk verdeeld in de wereld
Bij mij ook, hoor. Ik kan eten wat ik wil en ik sport hoogstens een uurtje per week (met tegenzin ) en het komt er gewoon niet aan. Maar ik vind de 55 kilo die ik nu weeg beter dan de 65 kilo die ik ook ooit gewogen heb. Vind mezelf er nu beter uitzien.
  zondag 27 mei 2007 @ 17:21:01 #261
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_49824807
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:02 schreef BrandX het volgende:
Lang verhaal
Ik ben het helemaal met je eens, iedereen kan een ander ideaal gewicht hebben.

Zo denk ik dat de 60 kilo die ik weeg bij mijn 1:80 prima bij mij passen. Ik heb een tengere bouw (dunne polsen en dunne enkels en weinig spiermassa van mezelf).

Toen ik nog 3 keer in de week fitnesste had ik ook vrij snel een blokjesbuik en kwamen mijn spieren goed uit. Helaas heb ik niet de spiermassa gekregen die ik wilde, het wou er gewoon niet bij terwijl ik goed begeleid werd op de sportschool.

Ik ben nu slank, heb alleen sinds mijn zwangerschap geen blokjesbuik meer maar een klein vetrandje en wat vet op mijn billen, en ik voel me prima . En daar gaat het om, dat je je goed voelt in je lijf, zowel fysiek als mentaal.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_49825653
(checkt fobo) je ziet er goed uit, MaLo, gewoon een slanke lange meid
pi_49827035
Vrouw
bijna 36
1.60 m
49 kilo
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_50348238
19 jaar
1m65
47 kg
pi_50349076
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:20 schreef Eririn het volgende:
19 jaar
1m65
47 kg
En wat is je BMI dan
pi_50349303
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

En wat is je BMI dan
weet ik niet
pi_50349451
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:40 schreef Eririn het volgende:

[..]

weet ik niet
Na al die jaren van ondergewicht, ben ik volgens BMI het afgelopen jaar boven de gevarenzone uitgekomen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2007 21:43:21 ]
pi_50351808
Voor 99,9999 % van de te zware mensen geldt dat de oorzaak van het te dik zijn gewoonweg te veel eten en te weinig bewegen is. Elke pondje gaat door het mondje!!
pi_50352127
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:21 schreef J_CDA het volgende:
Voor 99,9999 % van de te zware mensen geldt dat de oorzaak van het te dik zijn gewoonweg te veel eten en te weinig bewegen is. Elke pondje gaat door het mondje!!
haal even snel diep adem , want zo meteen gaan alle dikkerds op je zitten
pi_50352544
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach, ik rol ze gewoon even weg
pi_50352696
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Wie maakt de foto's?
pi_50352733
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Ach, ik rol ze gewoon even weg
Dat kan ook natuurlijk
pi_50353035
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 22:21 schreef wallpaper het volgende:
hoi ik wordt volgende maand 50,ben 1.68 en weeg 57 kilo.maat 36 .Woog eerst 72 kilo maat 42.het belangrijkste is je bezig houden met goede voeding.in het week-end vlaai ipv slagroomgebak,ontbijten is een must,je lichaam is net een auto die start ook niet zonder benzine.heb thuis een crosstrainer 2x per week 10 min op zwaarste stand.heb je teveel gegeten dan de volgende dag de balansdag ,helpt echt
Dit vind ik dan weer een beetje jammer, ik ben even lang en ben 1 kilo zwaarder, maar heb maatje 42 .

1m68
58 kilo
25 jr.

Ik ben echt een appeltje . Als ik ga zitten valt er van alles over m'n broekrand heen, moet dus weer even wat aan de buikspieren doen.
Tap tap tap
  maandag 11 juni 2007 @ 22:51:55 #274
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50353544
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dit vind ik dan weer een beetje jammer, ik ben even lang en ben 1 kilo zwaarder, maar heb maatje 42 .

1m68
58 kilo
25 jr.

Ik ben echt een appeltje . Als ik ga zitten valt er van alles over m'n broekrand heen, moet dus weer even wat aan de buikspieren doen.
Hoe kan dat nou, ik ben net zo lang, 63 kilo en heb maat 38??
pi_50353640
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:51 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vind het ook erg flauw .
Maar ben fragiel gebouwd, hoor denk ik iets van 55 te wegen.
Tap tap tap
pi_50355025
63 KG schoon aan de haak bij 1.82:D.
pi_50361065
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vind het ook erg flauw .
Maar ben fragiel gebouwd, hoor denk ik iets van 55 te wegen.
dan nog, door 3 kilo "teveel " ben je toch geen 3 maten groter ?
weet je zeker dat je maat 42 hebt of houd je gewoon van slobberkleding
maat 42 boven , dan heb je onwijze jetsers
maat 42 onder, dan weet ik niet hoe je dat voor elkaar krijgt met 58 kilo
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:09:46 #278
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50365458
quote:

[..]

Laat me es raden: je hebt meer spieren en minder vet?
Gewicht zegt niet zo veel.
pi_50365666
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 07:31 schreef milagro het volgende:

[..]

dan nog, door 3 kilo "teveel " ben je toch geen 3 maten groter ?
weet je zeker dat je maat 42 hebt of houd je gewoon van slobberkleding
maat 42 boven , dan heb je onwijze jetsers
maat 42 onder, dan weet ik niet hoe je dat voor elkaar krijgt met 58 kilo
Ik ben een appeltje, heb amper taille en heb een relatief kort bovenlichaam vergeleken met m'n benen . Ik heb boven altijd wel XL nodig en ik heb 80B dus dat valt wel mee . Met broeken ligt het enorm aan het merk. Maar het varieert van maat 38 tot maat 42. Lange dunne beentjes en geen taille, ik krijg vaak de broek niet dicht.
Tap tap tap
pi_50365744
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:09 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Laat me es raden: je hebt meer spieren en minder vet?
Gewicht zegt niet zo veel.
Dat kan wel kloppen. Ben al afgevallen, maar als ik afval gaat het eraf op m'n benen en als ik aankom gaat het erbij op m'n buik.
Ik krijg zeker hele kwaaie blikken als ik zeg dat ik ook weleens echte heupen wil .
Tap tap tap
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:49:02 #281
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50368746
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat kan wel kloppen. Ben al afgevallen, maar als ik afval gaat het eraf op m'n benen en als ik aankom gaat het erbij op m'n buik.
Ik krijg zeker hele kwaaie blikken als ik zeg dat ik ook weleens echte heupen wil .
Dat kan wel....
Gewoon een beetje meer

en

dan krijg je vanzelf meer benen om je heupen heen. Dan lijkt je taille gelijk ook dunner. En spier eet meer kcals dan vet dus je verbranding gaat omgoog waardoor je appeltje verpeert.

* Spacehamster is ook een appel
pi_50368873
22 jaar, 1.70m en 69 kg alhier.

Qua gewicht aan de bovengrens, qua uiterlijk mag het mschien wat minder, maar kben er zo niet ontevreden mee moet ik zeggen.
pi_50368984
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben een appeltje, heb amper taille en heb een relatief kort bovenlichaam vergeleken met m'n benen . Ik heb boven altijd wel XL nodig en ik heb 80B dus dat valt wel mee . Met broeken ligt het enorm aan het merk. Maar het varieert van maat 38 tot maat 42. Lange dunne beentjes en geen taille, ik krijg vaak de broek niet dicht.
kan me geen beeld vormen zo

maat 42 kan ik echt drie keer in keren

maar goed, het is zo blijkbaar, dat je met 165 lengte en 58 kilo toch een maat 42 kan hebben
pi_50373555
quote:

[..]

Vind het ook redelijk apart... ik weeg meer en ben stukje korter, maar heb boven maat 38 en onder maat 40.
pi_50374927
Ik weeg 74 kilo, 168 groot met maat 40.
pi_50374988
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:38 schreef Bass-Miss het volgende:
ikke ook
pi_50375821
Ik begin wel redelijk verdrietig te worden hoor .
Tap tap tap
pi_50376061
1.63, 55 kilo

kledingmaat 38 ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_50376136
... en ik vind mijn billen echt wel veels te dik trouwens
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_50376419
CTRL-F topic..

weinig lekkere wijfen hier op Fok, jammer..
pi_50379864
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:38 schreef Bass-Miss het volgende:
huh,

ik weeg 72 kilo, 178 groot met maat 40 (soms 38)

maf zeg
pi_50379922
1,74 m lang.
55 kilo massa.

Heb maat 34.
Ik moet écht aankomen, terwijl ik al zoveel eet.
pi_50391908
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Beroepsgokker het volgende:
CTRL-F topic..

weinig lekkere wijfen hier op Fok, jammer..
goed zeg dat je alle fotoboeken hebt bekeken,andere bril misschien?of toon lef en zet je eigen foto eens in je fotoboek op fok.
Je bent nooit volledig gekleed tot je een glimlach draagt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:16:17 #294
121819 QQelleQ
Is ontlurkt!
pi_50392474
1.69 m lang,
53 kilo
22 jaar

Ik ben de laatste tijd wat kilootjes afgevallen door (tentamen)stress ( ben overigens benieuwd hoe snel die er weer aan zitten ) Weeg "normaal" ongeveer 60 kilo...
The thing that drives me sometimes hazy, am I or are the others crazy?
pi_50393192
Ik ben 1.76 en weeg 64 kg.. Ben 22 jaar. Wil eigenlijk 60 wegen.
pi_50410786
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:03 schreef wallpaper het volgende:

[..]

goed zeg dat je alle fotoboeken hebt bekeken,andere bril misschien?of toon lef en zet je eigen foto eens in je fotoboek op fok.
Go mom!! Go mom!!
pi_50411308
1.86 lang
77 kg
22 jaar
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:50:01 #298
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50422135
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin wel redelijk verdrietig te worden hoor .
Het is niet alsof je er niets aan kan doen hoor..
Wat voor sporten doe je?
pi_50422934
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Het is niet alsof je er niets aan kan doen hoor..
Wat voor sporten doe je?
Alleen Pilates en sta zo'n 2 tot 3 keer per week drie kwartier op de stepper. Wil van de zomer weer gaan zwemmen.
Tap tap tap
pi_50427974
1,68m
50kg
18 jaar

Ik kan echt niet begrijpen hoe mensen zichzelf dik kunnen laten worden. Bij 99% van de mensen met overgewicht komt dit dus enkel en alleen door teveel eten. Probeer jezelf gewoon eens te beheersen
Dan krijg je te horen van 'nou, ik gun mezelf gewoon pleziertjes'. Nou, als eten je 'pleziertje' is... je kunt toch wel wat beters bedenken. Seks eens wat vaker ofzo, val je ook nog eens van af
Hoe moeilijk kan het zijn om ipv die reep chocolade een stuk meloen te eten ofzo, kan me écht niet voorstellen dat dat zo 'zwaar' is.

Het allerergste om te zien vind ik nog dikke kinderen, dan zie je ze zeuren bij hun dikke ouders om snoep, chips, ijs en ze krijgen het nog ook allemaal. Die kinderen worden gewoon helemaal verpest. Zielig gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')