dan nog, door 3 kilo "teveel " ben je toch geen 3 maten groter ?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg flauw.
Maar ben fragiel gebouwd, hoor denk ik iets van 55 te wegen.
Laat me es raden: je hebt meer spieren en minder vet?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ik ben net zo lang, 63 kilo en heb maat 38??
Ik ben een appeltje, heb amper taille en heb een relatief kort bovenlichaam vergeleken met m'n benenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:31 schreef milagro het volgende:
[..]
dan nog, door 3 kilo "teveel " ben je toch geen 3 maten groter ?
weet je zeker dat je maat 42 hebtof houd je gewoon van slobberkleding
maat 42 boven , dan heb je onwijze jetsers
maat 42 onder, dan weet ik niet hoe je dat voor elkaar krijgt met 58 kilo
Dat kan wel kloppen. Ben al afgevallen, maar als ik afval gaat het eraf op m'n benen en als ik aankom gaat het erbij op m'n buik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:09 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Laat me es raden: je hebt meer spieren en minder vet?
Gewicht zegt niet zo veel.
Dat kan wel....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen. Ben al afgevallen, maar als ik afval gaat het eraf op m'n benen en als ik aankom gaat het erbij op m'n buik.
Ik krijg zeker hele kwaaie blikken als ik zeg dat ik ook weleens echte heupen wil.
kan me geen beeld vormen zoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een appeltje, heb amper taille en heb een relatief kort bovenlichaam vergeleken met m'n benen. Ik heb boven altijd wel XL nodig en ik heb 80B dus dat valt wel mee
. Met broeken ligt het enorm aan het merk. Maar het varieert van maat 38 tot maat 42. Lange dunne beentjes en geen taille, ik krijg vaak de broek niet dicht.
Vind het ook redelijk apart... ik weeg meer en ben stukje korter, maar heb boven maat 38 en onder maat 40.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ik ben net zo lang, 63 kilo en heb maat 38??
ikke ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:38 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik weeg 74 kilo, 168 groot met maat 40.
huh,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:38 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik weeg 74 kilo, 168 groot met maat 40.
goed zeg dat je alle fotoboeken hebt bekeken,andere bril misschien?of toon lef en zet je eigen foto eens in je fotoboek op fok.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Beroepsgokker het volgende:
CTRL-F topic..![]()
weinig lekkere wijfen hier op Fok, jammer..
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:03 schreef wallpaper het volgende:
[..]
goed zeg dat je alle fotoboeken hebt bekeken,andere bril misschien?of toon lef en zet je eigen foto eens in je fotoboek op fok.![]()
Het is niet alsof je er niets aan kan doen hoor..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin wel redelijk verdrietig te worden hoor.
Alleen Pilates en sta zo'n 2 tot 3 keer per week drie kwartier op de stepper. Wil van de zomer weer gaan zwemmen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Het is niet alsof je er niets aan kan doen hoor..
Wat voor sporten doe je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |