Was natuurlijk ook best dom om geen poll voor de mannen te maken die toch wel +50% van het forum uitmaken. Dan vraag je idd om zulke acties lijkt mequote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien vullen ook alweer een paar lolbroeken de poll inOf de helft van de vrouwen onder de 21 op Fok is tot nu toe boven de 135 kg en dat geloof ik niet.
De titel van het topic lijkt me toch vrij duidelijk..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:12 schreef Emu het volgende:
[..]
Was natuurlijk ook best dom om geen poll voor de mannen te maken die toch wel +50% van het forum uitmaken. Dan vraag je idd om zulke acties lijkt me![]()
Door die opmerking vraag ik me dan wel (als vrouw zijnde) af waarom sommige vrouwen zo angstvallig hun gewicht verbergen en beledigd zijn als je er naar vraagt? Ik ben dr heel makkelijk mee om het gewoon te vertellen, of ik nou die paar getalletjes wel meld of niet, mn taille wordt er niet smaller van ... Maar ik zat laatst te kletsen met een leeftijdsgenoot, en zij wilde gewoon echt niet vertellen hoe zwaar ze was, verder niet aangedrongen ofzo, maar ik was wel ff verbaasdquote:Op maandag 21 mei 2007 15:03 schreef maok het volgende:
[..]
Het 'schrik' (meer verbaast volgens mij) effect is volgens mij vooral als het van te voren geschatte gewicht niet goed hebt. Dus als iemand verteld dat ie 90kg weegt en er uit ziet als 60 of 70 dan gaat dat meestal van; 'zo dat had ik niet verwacht, je ziet er lichter uit'. Net als bij mij omgekeerd, ik zie er zwaarder uit dan ik ben blijkbaar (ben ik blij om)
waarom heb je een maagband als je toch patat blijft etenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:58 schreef Logician het volgende:
Ik moet trouwens denken door dit topic aan een ex collega van me, woog over de 125 bij een lengte van 170cm.. elke koffiepauze dronk ze een slimfit en elke lunchpauze een bord patat met kroket dat ze nooit opkreeg ivm haar maagband... ik vond het zo raar omdat voor mijn gevoel door de slimfit in combinatie ze juist dubbel at
Een vriendin van dezelfde lengte heeft maat 38/40 van broeken en ik maat 36/38 maar ik weeg 10 kg meerquote:Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef lily het volgende:
Ik heb ook 38/40 (in broeken dan) maar ik ben zo'n 14 kilo zwaarder......
zo kan je wel merken dat zulke mensen vaak niet lekker in hun vel zittenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:53 schreef Logician het volgende:
Wat nog het meeste storend is zijn de opmerkingen van mensen met overgewicht:
als je in de lunch de uitnodiging op patat afslaat omdat je liever een lekker broodje eet:
"jemig jij hoeft toch helemaal niet op je figuur te letten?" en dan met een afkeurende blik
als je koffie zonder suiker drinkt
"jemig jij hoeft toch helemaal niet op je figuur te letten?" en dan met een afkeurende blik
als je een salade besteld omdat je daar gewoon erg veel zin in hebt
als je maar 1 mars van de schaal waar de tractaties bij je op het werk op liggen pakt:
als je light producten koopt..
Wat ik echt niet snap is dat mensen die dergelijke afkeurende opmerkingen maken het nooit eens omdraaien en denken, jemig wat eet ik veel suiker/vet/snoep/etc.. ?![]()
Maar dat zeg je dan maar niet omdat je dan meteen beledigend bent![]()
Haha, en ik wil juist bóven de 60 blijvenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:21 schreef Liebe het volgende:
1,62 en 59 kilo.
Wil per se onder de 60 blijven
Haha ja nou weetje wat het is, ik ben klein en al best breed (heupen etc, wel smalle taille), en ik vind m'n figuur wel goed zo, niet dun (absoluut niet), maar ook niet dik en gewoon vrouwelijk. Maar ik denk dat als ik veel meer ga wegen het meer richting dik gaat dan vrouwelijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha, en ik wil juist bóven de 60 blijven.
Maar ik ben dan ook 1:80![]()
Ik voel me prima bij de 60 kilo die ik nu weeg, maar minder wegen wil ik niet.
In mijn puberteit woog ik zo'n 54, 55 kilo en toen vond ik mezelf echt te dun. Het voelde gewoon niet prettig. Met fietsen deden mijn botten gewoon zeer op het zadel.
Nu, met 60 kilo, voel ik me goed en ik vind dat ik er goed uit zie. Met 65 kilo zou ik ook nog prima in mijn vel zitten denk ik zo. Maar veel meer zou niet bij mij passen, ik heb fijne botten (dunne polsjes, dunne hals, dunne enkels) en ik denk niet dat erg ronde vormen daarbij zouden passen.
Denk ik ook, mannen gaan niet zo op elkaar lopen bitchen, maar posten gewoon netjes hun gewichtquote:Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef Ephemera het volgende:
[..]
De titel van het topic lijkt me toch vrij duidelijk..
sowieso; ik vraag me af of er zo'n lekkere discussie over gewicht tussen mannen kan ontstaan. Ik denk dat dat een vrij dood topic gaat worden..
Hier hetzelfde ongeveer, zit rond de 51/52 kilo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |