quote:
quote:
voor zover ik weet zit 19,7 tussen de 18 en 25quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wel wat aan de lage kant --> je BMI is 19,7 bij een gewicht van 57 kg (met een gezond gewicht zit je ruwweg tussen de 18 en de 25).
Wat ben jij dan licht zeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:50 schreef Andoire het volgende:
Nou, waarom staat mijn gewicht alleen bij de 20![]()
24 jaar
1.68
48 kg (en heel soms 49,5)
Ik vind de gemiddelden wel erg hoog btw, hebben ze er niet toevallig bij vermeld dat er in Groningen hele lange mensen wonen of zo, en in Limburg de kleinste.
Ja, ben ietsje te licht indd, kan er vrij weinig aan doen verderquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat ben jij dan licht zeg.
Voordat ik zwanger was woog ik 58/60 kilo bij 1.68. En dan heb ik een maatje 34 qua kleding.
( Nu ben ik 75 kilo aangezien ik nog wat babyvet hebMaar langzaam aan gaat het eraf
)
Dat hoor je heel vaak bij mensen die heel dun zijn. Oneerlijk verdeeld in de wereldquote:
Wat ook oneerlijk is is dat de poll m'n stem niet meeteltquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoor je heel vaak bij mensen die heel dun zijn. Oneerlijk verdeeld in de wereld
Ik heb vroeger wel ervaren dat ik te wenig woog,dat ik van een schoonzuster te horen kreeg ben je afgevallenquote:
Ik kan niet wachten tot de dag dat ik op die laatste vraag "Ja!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:03 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel ervaren dat ik te wenig woog,dat ik van een schoonzuster te horen kreeg ben je afgevallen
Owee als je dan zou zeggen ben jij aangekomen
Dat is dan 1 nul voor jouwquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:07 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de dag dat ik op die laatste vraag "Ja!!" kan antwoorden.
Hoe kun je hier zo blij mee zijn? Je hebt ondergewicht! Blijkbaar blijft het beeld van anorexia nog altijd een aantrekkelijk beeld.quote:
Zijn de vrouwen daar dan ook 1.40 lang? Want dan is 38 kilo best redelijk qua gewicht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:47 schreef SeLang het volgende:
Wat een dikke wijven allemaal
Hier in Taiwan is 38 kilo een heel normaal gewicht voor vrouwen
Wow! wat knapquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:29 schreef RedBitch het volgende:
1,80 m
80 kg
29 jaar
al 58 kilo kwijt, wil er nog 5 af, maar die willen maar niet...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:47 schreef SeLang het volgende:
Wat een dikke wijven allemaal:D
Hier in Taiwan is 38 kilo een heel normaal gewicht voor vrouwen
Ze zijn daar ook maar 1 meter 50.quote:
true, maar om hier iedereen dan voor dikke wijven uit te maken is natuurlijk heeeel stoer!quote:
Nou, prima toch?quote:De Nederlander vindt 74 kilo een ideaal streefgewicht
Mensch, who cares, een heleboel users van FOK! ( om even een zijstraat te noemen) kennen me nieteens, maar als men wat te zeiken heeft ben ik dat "vette oude wijf" gebaseerd op m'n fobo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
true, maar om hier iedereen dan voor dikke wijven uit te maken is natuurlijk heeeel stoer!![]()
Dat zou zomaar kunnen!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mensch, who cares, een heleboel users van FOK! ( om even een zijstraat te noemen) kennen me nieteens, maar als men wat te zeiken heeft ben ik dat "vette oude wijf" gebaseerd op m'n fobo.
Ik zou er bijna een complex van krijgen
Maar goed, anyway, en neeeeeeeeeeeeee ik weet niet meer waar en nee ik heb geen bronnen.
maar ik heb ergens gelezen dat in je hersenen een mechaniekje zit wat de voor jou ideale gewichten bepaalt, waar je gezond bij blijft enzoot.
Daarom die eeuwige strijd van nog net die laatste 2, 5, 7 etc kilo's eraf, die gaan gewoonweg niet!
Daarom is echt overgewicht ook redelijk makkelijk eraf te krijgen.
Oh, en ik heb me heerlijk te barsten gegeten op m'n vakantie, als ik dan toch een vet dik wijf moet zijn, dan maar echt!
*Helemaal eensch is, vanwaar mijn PIquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mensch, who cares, een heleboel users van FOK! ( om even een zijstraat te noemen) kennen me nieteens, maar als men wat te zeiken heeft ben ik dat "vette oude wijf" gebaseerd op m'n fobo.
Ik zou er bijna een complex van krijgen*O*
Maar goed, anyway, en neeeeeeeeeeeeee ik weet niet meer waar en nee ik heb geen bronnen.
maar ik heb ergens gelezen dat in je hersenen een mechaniekje zit wat de voor jou ideale gewichten bepaalt, waar je gezond bij blijft enzoot.
Daarom die eeuwige strijd van nog net die laatste 2, 5, 7 etc kilo's eraf, die gaan gewoonweg niet!
Daarom is echt overgewicht ook redelijk makkelijk eraf te krijgen.
Oh, en ik heb me heerlijk te barsten gegeten op m'n vakantie, als ik dan toch een vet dik wijf moet zijn, dan maar echt!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik ook!quote:
'grappenmakers' dan he.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:44 schreef Aventura het volgende:
20% zwaarder dan 145 kilo? Dat geloof ik niet. Leuk dat er altijd weer grappenmakers zijn die een topic verpesten.
Nee meisje, ik ben slank.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hoe kun je hier zo blij mee zijn? Je hebt ondergewicht! Blijkbaar blijft het beeld van anorexia nog altijd een aantrekkelijk beeld.
wel ja !quote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hoe kun je hier zo blij mee zijn? Je hebt ondergewicht! Blijkbaar blijft het beeld van anorexia nog altijd een aantrekkelijk beeld.
een bmi van 18 is wel gewoon erg weinigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef milagro het volgende:
[..]
wel ja !anorexia !
dat heb ik ook zo vaak naar mijn hoofd gekregen
en op de een of andere manier altijd van vrouwen.....
vrouwen die zelf dus chronisch aan het lijnen waren ...
met dan als verweer "ja, ik wil slanker worden , ja, klopt, maar niet zo dun als jij!!"
mag ik even ? :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo![]()
Inderdaad, zó onbeschoft.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef milagro het volgende:
[..]
wel ja !anorexia !
met dan als verweer "ja, ik wil slanker worden , ja, klopt, maar niet zo dun als jij!!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo![]()
Nou sorry, maar ik vind het nogal raar dat je blij kan zijn met een zeer ongezond gewicht... Toevallig heeft mijn zusje ook anorexia gehad dus ik weet wel waar ik het over heb en bedoel het dus niet als scheldwoord.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef milagro het volgende:
[..]
wel ja !anorexia !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()